07.04.2022
Заняття 2. Перегляньте відео " Увага ! Всім! Евакуація."
Обговорення 08 квітня на онлайн- уроці.
01.04.2022
Тренінгове заняття "Як подолати страх".
2020 - 2021 н. р.
07.05.2021
Година спілкування
Тема. Пам'ятаємо. Перемагаємо!
- Доброго дня, діти!
- Тема нашої години спілкування:
30.04.2021
Тиждень знань з безпеки життєдіяльності "Безпека людини "в небезпечних ситуаціях"
Тема. Правила безпеки знай і в біду не потрапляй.
- Діти, сьогодні тема нашої бесіди "Правила безпеки знай і в біду не потрапляй"
- Чи приходилось вам залишатися вдома самим? Адже батьки ходять на роботу, їм треба вирішувати невідкладні справи. Багато хто має братів, сестер, бабусю, дідуся. Проте чимало дітей залишаються вдома самі, а там їх чекає небезпека… Ви звичайно здивуєтесь , а що небезпечного може бути вдома?
Перша небезпека: гострі,
колючі, ріжучі предмети. Якщо
ви хоч раз порізали ножем пальчик або
вкололися голкою знаєте, вони небезпечні!!!
Тому всі гострі, колючі, ріжучі предмети слід класти на свої місця. Лад у квартирі не тільки для краси, але
й для безпеки.
Друга небезпека – електроприлади. А у кого дома нема телевізора? Коли йдеш з дому, не залишай увімкненими
телевізор, чи інші електроприлади. Перевір це! Не тягни за електропровід руками і в
жодному разі не підходь до оголених дротів і не торкайся
їх.
Третя небезпека – нечутна і невидима. Це
газ. Газ може бути дуже небезпечний. Коли він
накопичується на кухні, то від електричної іскри
чи спалаху сірників може вибухнути. А
ще ним можна отруїтися! Ніколи
не залишай увімкнену газову плиту або чайник чи каструлю на плиті без догляду! І
не грайся з сірниками! Це дуже небезпечно!
Четверта небезпека: пральна машина. Не торкайся і не підходь до пральної
машини під час її роботи. Зараз ці машини дуже розумні.
Вони працюють без втручання людини! Будь
слухняним, пам’ятай, до пральної машини руки не пхай!!!
П’ята небезпека – ліки та побутова хімія.
В жодному разі не куштуй будь- яких ліків сам. По-перше,
це не смачно, а по-друге – неправильно
прийняті ліки можуть викликати отруєння!!!
А чи знаєте ви, що таке побутова хімія? Це пральні порошки,засоби для миття
посуду, отрута для комах.
Тому не відкривай жодних коробок і пляшок з
побутовою хімією!
У житті є не тільки небезпечні предмети, але і небезпечні люди. Це злочинці. Це шоста небезпека.
- - Розглянь малюнки, прочитай вірші і
склади правила безпечної
поведінки вдома.
В їжачка дзвінок лунає —
Він у вічко виглядає.
— Хазяї, допоможіть,
Двері хутко відчиніть,
Бо на східцях я упав,
Руку, начебто, зламав...
— Ні, дверей не відчиню,
До "швидкої" подзвоню.
Користь з мене невелика —
Зараз вас огляне лікар!
— Зайченятку, швидше пас.
М'яч летить та раптом — раз! —
Вовченяті прямо в око
(Скло розбив той ненароком).
Увірвався вітерець
Через дірку навпростець...
Тато вікна знову склив —
Син в кутку все ґав лічив!
Пташенята невеличкі
Прилетіли до синички,
Все, чим шили та в'язали,
Де завгодно розкидали.
Капці пташечка не взула
І негайно біль відчула.
Пам'ятай, що для порядку
Гостре все клади в шухлядку!
В тигренят нова забава:
Свічка полум'ям палала.
Хоч вона і невеличка,
Та гаряча з воску свічка.
Ненароком вниз упала,
Скатертину облизала...
— Швидше полум'я залий,
Килимком його закрий.
Пам'ятати будуть тигри,
Що з вогнем погані ігри!
Слон ввімкнув плиту й побіг
В двір до друзів з усіх ніг.
— Ой! Пливе із кухні газ,
Дайте швидше протигаз!
— Оце так! Біжи мерщій,
Вікна швидше скрізь відкрий.
Кран закрий, а сам тікай —
Навіть світло не вмикай!
Кішка мила, прибирала
Ще й білизну свою прала.
Руки витерти забула —
Пилосос взяла й ввімкнула.
— Пилососе, чи здурів!
Ти чого мене вкусив?..
Електричний струм доволі
Може вам завдати болю!
Сухо руки витирай,
А тоді вже щось вмикай!
Поросятко в ванну йшло
І для гри собі несло
Плеєр, фен та телефон
Ще й старий магнітофон...
Налякалась свинка-мама —
Все у сина відібрала:
— Прилад ввімкнеш, де вода —
Не мине тебе біда!
У будиночку в овечки
Десь під стелею аптечка.
На стілець мала забралась,
До аптечки вмить дісталась:
Розкотились пляшки, склянки,
Чути запах валер'янки...
Мама сердилась на доньку,
Відмивала їй долоньки:
— Ліки дуже небезпечні,
Дітям в іграх недоречні!
ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ВДОМА
НЕ ЗІЗНАВАЙСЯ НЕЗНАЙОМИМ, ЩО ТИ УДОМА САМ
НЕ ВІДЧИНЯЙ ДВЕРІ НЕЗНАЙОМИМ
НЕ ВІДМИКАЙ ДВЕРІ У ПРИСУТНОСТІ НЕЗНАЙОМЦІВ
НАБИРАЙ 102, ЯКЩО ДВЕРІ ЛАМАЮТЬ ЗЛОДІЇ
НЕ ВИГЛЯДАЙ З ВІКНА
З М’ЯЧЕМ ГРАЙСЯ НА ВУЛИЦІ
НЕ СТРИБАЙ З ВИСОТИ
НЕ РОЗКИДАЙ НА ПІДЛОЗІ ГОСТРІ ПРЕДМЕТИ
БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ З ВОГНЕМ
НЕ ГРАЙ З СІРНИКАМИ
НЕ ЗАЛИШАЙ БЕЗ НАГЛЯДУ ВВІМКНУТИЙ ГАЗОВИЙ ПРИЛАД
НЕ ТОРКАЙСЯ МОКРИМИ РУКАМИ ЕЛЕКТРОПРИЛАДІВ
НЕ БЕРИ У ВАННУ ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ
НЕ КОРИСТУЙСЯ САМ ЛІКАМИ
«Знавці пожежної безпеки»
2. Змагання команд.
- Представлення команд.
Наш девіз :
Відважним будь, часу не гай,
Тому, хто в біді – допомагай .
Наш девіз :
Завжди в житті, і день за днем
Будь обережним ти с вогнем.
3 команда «МНС»
МНС завжди на варті: стихійні лиха це не жарти.
З води і вогню вас команда врятує,
І в день, і вночі людський спокій чатує.
1. Повага до кожного;
2. Дружба в співпраці;
3. Комунікативність, ввічливість.
5. уважно слухайте мене.
Починаємо
2. Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою?(буде замикання,а бо ураження струмом)
3. Що слід робити, якщо в квартирі чути запах газу?(104)
4. Що може статися через витік газу?(вибух) 3
7. Чому не можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?(Аерозольні упаковки – вибухонебезпечні)
10. На що можна встановлювати електропраску?(На металеву підставку)
11. Основна вогнегасна речовина?(Вода)
12. Де в задимлених приміщеннях треба шукати дітей?(У шафі, під ліжком, під столом)
13. Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому?(Все вимкнути з мережі)
ІІ тур «Мозковий штурм»
1 команда:
2 команда:
3 команда:
ІІІ тур «Тестування»
1 команда:
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
А)зателефоную до 101;
Б) покличу на допомогу сусідів;
В)втечу, нікому нічого не скажу.
А) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
Б) буду просуватися до виходу;
3. Загорілась електромережа, ваші дії?
А)буду гасити її водою;
Б)знеструмлю мережу, потім почну гасити;
В)буду кликати на допомогу.
2 команда:
1. Що робити, якщо на вас загорівся одяг?
А) буду бігати, зриваючи одяг;
Б)впаду, буду кататися, збиваючи полум’я ;
В)завернуся в ковдру.
А)вимкну вогонь, накрию сковороду кришкою;
Б)буду гасити водою;
А)дістану новий сірник і ще раз спробую підпалити;
Б)перекрию газ;
В)відкриваю вікно.
3 команда:
Б)відкрию вікно і покличу на допомогу;
Г)стану голосно кричати.
А)пройду мимо;
Б)намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
В)повідомлю про пожежу дорослим;
А)зупиню, роз’ясню , що це небезпечно;
Б)пройду мимо;
Музична хвилинка – відпочинок
Учні співають частівка:
Діти, всім вам знати варто,
Що з вогнем погані жарти,
Будьте всюди обережні –
Вивчіть правила пожежні!
Якщо виникла пожежа,
Всюди полум’я і дим,
Побіжіть до телефону
Та дзвоніть на «101».
Грались діти з сірниками,
Не послухалися мами
А тепер вони в лікарні
Опіки лікують й травми
Запальничка, діти, теж
Є причиною пожеж.
Пам’ятай, дитина, кожна, З нею гратися не можна! 6
Якщо будеш ти в поході,
Завжди другом будь природі,
Від пожежі бережися
Не розводь багаття в лісі.
Будь уважним в школі, вдома –
Здавна людям всім відомо.
Важно полум’я згасить,
Воно знищить все умить!
- Послухайте випадок і дайте оцінку дівчинці.
«Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону:
4. Смілива людина, що бореться с вогнем? (пожежний)
5. Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,
6. Дерв`яна паличка темну голівку має темряву розганяє (Сірник)
IV. Заключна частина
Гра «Оце я, оце ми, оце друзі всі мої»
- Хто без дозволу із вас не вмикає в плитці газ? 7
- Зараз гості всі почують, хто з електрикою пустує?
- Якщо в полі хліб палає, хто пожежних викликає?
- Хто почув, що пахне дим, викликає 101 ?
- Молодці, добре знаєте правила.
Тема. Обережно - вибухонебезпечні предмети.
- Доброго дня!
- Сьогодні ми поговоримо про небезпечні знахідки.
- Переглянь мультфільм і запам'ятай правила поведінки в разі виявлення вибухонебезпечного предмета.
16.04.2021
Тема. Обірваний провід
- Доброго дня!
- Щоб здогадатися про тему нашої бесіди, відгадай загадки:
1) В нашій кухні кілька літ
Він воркоче, наче кіт,
І ховає справжню зиму
За надійними дверима.
Що це?
2) Гладить все, чого торкається,
а торкнеш – кусається.
3) Оце так будинок – одне вікно:
щодня у вікні - кіно.
- Як назвати все разом: холодильник, праску, телевізор?
- Які ще електричні прилади ти можеш назвати?
- Які правила бепеки ти знаєш під час користування електричними приладами?
- Переглянь мульфільм та дізнайся, як працюють електроприлади?
07.04.2021
День здоров'я
- Доброго дня!
- Сьогодні мова піде про найдорожчий скарб, який є в людини.
- Як ти думаєш, що це?
-Так, це здоров'я.
- Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров'я.
- Переглянь відео і дізнайся, що потрібно робити, щоб бути здоровим!
Бодрунов Андрій 1-А клас |
Паламарчук Крістіна 1-А клас |
Пироженко Артем 1-А клас |
Корнілов Мікаель 1- А клас |
Натеси Ліза і Коля 1-А клас |
Гарькавий Ростислав 1-А клас |
Семенець Рома 1-А клас |
01.04.2021
Онлайн-виставка дитячих малюнків до Дня птахів на тему: "Птахи прилетіли"
Тиждень безпеки життєдіяльності з 25 - 29 січня на тему:
"Здоров'я дорожче за золото"
29 січня
Тема. ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ "ПО КРАЇНІ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я"
Мета : поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.
Обладнання: назви стежин у вигляді промінців,
конверти із завданнями,стікери, олівці, репродукції картин.
Хід заняття:
І.
Організаційний момент.
1. Привітання
Поглянь,
дитино, все довкола
Так щиро
посміхається тобі:
І сонце, й
небо, ліс і поле –
Ти теж у
відповідь їм посміхнись.
2.
Інтерактивна вправа « Привітайся з сусідом …».
ІІ.
Мотивація .
1. Вправа
«Мікрофон».
- Що на світі
найдорожче?
(Відповіді
дітей вихователь фіксує на дошці).
Найдорожчий,
безцінний скарб, що має людина – це здоров’я. Без нього немає повноцінного,
радісного, щасливого життя.
ІІІ.
Повідомлення теми заняття
Ось про це ми
дізнаємось на занятті. Здійснимо подорож цікавими стежинами по «Країні Міцного
Здоров’я».
1. Гра «Хто
швидше».
(Робота в
парах).
А щоб веселіше
було працювати на занятті, складемо девіз заняття.
Якщо |
|
хочеш, |
|
щоб |
|
життя |
|
тобі |
|
усміхнулось |
Спочатку |
|
сам |
|
усміхнись |
|
життю. 1. |
2. Гра
«Одягни слово».
Придумайте
епітети до слова «життя».
-
Яке? (Веселе. Чудове. Красиве. Важке. Щасливе).
- Якого
кольору життя ? (Оберіть свій колір олівця).
- Запишіть на
стрічках, яке у вас життя.
(Діти
заповнюють стрічки-промінчики та закріплюють їх на дошці).
Погляньте, які
різні промінці! Життя – це перш за все здоров’я людини.
А зараз розпочинаємо подорож по стежинах «Країни Міцного Здоров’я».
1. Стежина
«Режим дня».
Режим дня – це
правильне чергування праці і відпочинку.
Гра «Режим
дня».
Діти отримують
малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму
дня».
Висновок: для
того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.
2.Стежина
«Особиста гігієна».
Гра «Переставлянки».
1) Завдання:
установіть зв’язок між словами, підбери відповідні слова:
Мило |
Зуби |
Волосся |
Нігті |
Хустка |
Дзеркало |
Вода |
|
|
|
|
|
(Щітка, гребінець,
ножиці, ніс, лице).
Висновок: щоб
бути здоровим, необхідно дотримуватися правил особистої гігієни: кожний ранок
умивайся, чисти зуби, мий вуха та шию; завжди мий руки перед їжею; коротко
зістригай нігті; тримай у порядку своє волосся; користуйся носовою хусткою.
3. Стежина
«Ранкова зарядка і спорт».
Зарядкою починають свій день спортсмени, туристи, солдати. Бо фізичні вправи зранку – це заряд бадьорості на весь день. Після неї ви почуваєте себе бадьоро. А зі щоденної бадьорості і складається здоров’я .
Віршована
фізкультпауза.
Що ж, мабуть,
прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Раз – підняли руки вгору.
Два – схилились всі додолу.
Руки в боки.
Повернулись, нахилились
І вправо, і вліво -,
Щоб нічого не боліло.
Спортом слід займатися для того, щоб тіло перебувало в русі. Рух необхідно для
нормального життя людського організму. Пам’ятайте й те, що рости здоровими і
сильними вам допоможуть уроки фізкультури, заняття у спортивних секціях.
4. Стежина
«Їжа – джерело росту і здоров’я».
«Хто до ста
років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти» – говорить народна мудрість.
Отже, діти,
треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами,
необхідними для нормального росту і розвитку вашого організму.
Вправа
«Комора здоров’я».(Відгадай
загадки)
Кожен знає, ця
дівиця
На городі –
мов цариця.
Коси довгі, та
й платтячко рожеве має.
(Морква).
У борщі я
головний,
Борщ без мене
не смачний!
(Буряк).
Я – смачний,
кругленький,
Маю щічки червоненькі.
(Помідор)
Хто мій зуб
з’їдає сміло –
Здоровим буде
неодмінно. (Часник).
3. Гра «Корисно-шкідливо».
Визначення
корисних та шкідливих продуктів з поданих слів (робота в групах).
(На дошці
прикріплені малюнки із зображенням харчових продуктів: молоко, яблуко, сік,
сир, картопля, чіпси, мівіна, сухарики, копчена ковбаса, компот, газований
напій, кока-кола, солодощі, мед, риба, олія, морозиво, смажене м’ясо, солоний
огірок, гамбургер).
Гра
«Назвіть зайве слово».
а) Суп, каша,
борщ, буряк, вареники, вермішель, пиріжки, запіканка.
б) Морква,
капуста, буряк, картопля, м’ясо, цибуля, часник, кріп.
в) Печиво, чай,
сік, молоко, кава, компот, лимонад, вода.
Інтерактивна
вправа «Асоціативний кущ».
Назвіть те, що
дає їжа організму людини.
Висновок:
Хто дружити з
вітамінами буде –
Всі незгоди
позабуде.
Виросте
міцним, здоровим,
Переможе всі
хвороби
5. «Екологічна
стежинка і загартування».
- Які фактори
природи сприяють зміцненню здоров’я?
Загадки
1. Жовтий
клубок по хустині качається, людям усміхається. (Сонце).
2. Чисте,
напоєне запахом квітів.
Дихати без
нього не можна … (Повітря).
3. Вона прозора, як сльоза… (Вода).
Ще в давні
часи вчені зрозуміли необхідність використання людиною природно-кліматичних
факторів, які загартовують: сонце, повітря, воду. Досвід показує,
що тільки за допомогою загартування можна вилікувати багато хвороб. Але
починати загартовування потрібно поступово. Загартований організм не боїться
хвороб і холоду.
4. Гра « Склади прислів’я »
1) Завдання.
Розгадайте та поясніть вислів:
1. Щоб 5. ття
7. Зем
3. регти 10.
збе 9. треба
2. збе 6. на
8. лі,
4. жи 12.
природу 11. регти
(Щоб зберегти
життя на Землі, треба зберегти природу).
Висновок: кожна
зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожний пійманий метелик – це рана, яка
нанесена природі . Отже, щоб довкілля радувало нас, давало здоров’я і силу, як
ви думаєте, що кожен з вас повинен зробити?
Садити дерева,
не нищити зелені насадження, очищати струмки і джерельця від бруду.
6. Стежина
«Активного відпочинку»
Інтерактивна
вправа «Асоціативний кущ».
- Як ми з вами проводимо свій відпочинок ?
III.
Підсумок заняття
- Що нового
дізналися ?
- Коли треба
починати берегти здоров’я ?
- Яка стежка
найбільше сподобалася ?
Я сподіваюсь,
що кожен із вас буде зростати здоровим!
Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як здоров’я ваше. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.
Немає коментарів:
Дописати коментар