Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 клас Виховна година

2022 - 2023 н.р.

10.03
        Насичено та цікаво пройшла виховна година присвячена Т.Г. Шевченку. Учні ознайомилися із сучасними зображеннями Кобзаря. Демонструючи фотографії знищених пам'ятників Шевченка, було звернено увагу дітей на  те, що ворог знищує пам'ятники, палить книги "Кобзар" на територіях, що під окупацією. Замислилися, що викликає ненависть ворогів.
      Учні переглянули демонстрацію про життя Т.Г. Шевченка.


       Ознайомилися із віршами "Зацвіла в долині червона калина", "Реве та стогне Дніпр широкий", "Садок вишневий коло хати","І досі сниться" :




     

Учням було запропоновано намалювати малюнки до творів, які прослухали та оформити виставку робіт:



08.02
        З метою сприяння бережливого та дбаливого відношення до тварин узимку,  учнів 1 класу було долучення до всешкільної акції "Годівничка". На уроках Я досліджую світ було проведене опитування, як можна допомагати пташкам, які зимують удома. Було запропоновано долучитися до акції, створивши фотовиставку робіт, у яких зображено як діти нашого класу допомагають пташкам пережити зиму. Приємно було відзначити, що для того, щоб погодувати птахів не обов'язково виготовляти годівничку і така допомога надається птахам не тільки взимку.


Кулик Поліна
 
Старков Максим
 
Ващенко Олександр   

         Самар Єва 

                                         

Грачова Злата





09.12
Тема: Інформаційна годинна " Права та обов'язки"
      Із учнями було проведено інформаційну годину зі знання своїх прав та обов'язків. Першокласникам було запропоновано розглянути зображення основних прав на таблицях та спробувати пояснити зображене. Кожне припущення обговорювалося та доповнювалося необхідною інформацією.

 

Після обговорення прав та обов'язків у сімї, учні переглянули відео "Права та обов'язки дітей"



09.11
Тема: Вікторина "Казка мудрістю багата"
До дня української писемності, із учнями 1-А класу була проведена вікторина на знання українських казок. Дітки приготували ілюстрації до улюбленої казки. 



Відгадували за малюнками назви казок. Відтворювати послідовність подій, розташовуючи малюнки за сюжетом казки "Колобок". 






Переглянули вікторину, за якою пригадали назви героїв казок та ознайомилися із казками, які були незнайомі. 




14.10
Тема: День Захисника України

14 жовтня була проведена класна година присвячена Захисникам України. Учні ознайомилися із історичною інформацією про це свято, переглянувши відео "Цікавинки про день Захисника для дітей":

Після перегляду відео, поділилися враженнями про почуте та побачене. Зробили висновок, що справжньою любов'ю до рідної країни є прояви до неї у вчинках: допомагати ЗСУ, волонтерам, вчити рідну мову та, найголовніше, знати історію і вшановувати пам'ять воїнів, які віддали своє життя, захищаючи рідну країну.












31.05.2022

Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Класна година
Время: 31 мая 2022 10:30 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83981893547?pwd=cVlKRThjR3cxVXVNQ3dtT25haklRQT09

Идентификатор конференции: 839 8189 3547
Код доступа: 1111




09.05.2022

9 травня в Європейському Союзі та інших країнах на відзначення миру та єдності на континенті святкується День Європи. 
День Європи для українців  – це особливий день, адже нашу країну та ЄС єднають спільні цінності, історія та культура, демократія і свобода.  






Через війну сьогодні для України життєво необхідно стати частиною Євросоюзу.

Перегляньте мультфільм "Добро завжди перемагає"

Намалюйте ілюстрацію до сьогоднішнього заняття.





Заняття 6. Перегляньте відео. "Травми та порези"
Обговоримо на онлайн-уроці 29 квітня.

Переглянь та зверни увагу на допомогу.






28.04.2022

Заняття 5 Перегляньте відео. " Носові кровотечі ,ссадна"

Обговорення 29 квітня на онлайн- уроці
 Як підтримати товариша в біді. Переглянь мультик.



21.04.2022
Заняття 4 . Перегляньте відео" Небезпека в інтернеті".

Обговорення 22 квітня на онлайн- уроці

Зробіть ілюстрацію до заняття.
 
Перегляньте мультик.





14.04.2022
Заняття 3. Перегляньте відео. " Вибухонебезпечні предмети"
Зробіть ілюстрацію до заняття.
Обговорення на онлайн-уроці 15 квітня.
 
Переглянь мультфільм.







07.04.2022

Заняття 2. Перегляньте відео " Увага ! Всім! Евакуація."

Зробіть малюнок до побаченого.

Обговорення 08 квітня на онлайн- уроці.


01.04.2022

Шановні батьки !  З метою формування  найпростіших навичок власної безпеки, уміння надавати першу посильну домедичну допомогу протягом квітня-травня 2022 року в освітній процес закладів загальної середньої освіти міста Кропивницького буде впроваджено інформаційно-теоретичний курс з «Знай! Умій! Врятуй!». 


Пам`ятайте!Кожного ранку о 9.00 годині загальнонаціональна хвилина мовчання.


Вшануймо українців, які стали янголами нашої незалежної держави!


 Тренінгове заняття "Як подолати страх".
























2020 - 2021 н. р.

07.05.2021

Година спілкування 

Тема. Пам'ятаємо. Перемагаємо!

- Доброго дня, діти!

- Тема нашої години спілкування:

- Велика Вітчизняна Війна - це велика рана в людських серцях. Почалася ця страшна трагедія 22 червня1941 року, а закінчилася тільки через чотири важких роки - 9 травня 1945 року. Це була найбільша війна за всю історію людства. Величезна кількість людей загинула в цій війні. Люди віддавали свої життя за долю своєї Батьківщини, за своїх товаришів. 
- Переглянь відео про цю подію.


- Якою ти хочеш бачити нашу державу?
Найголовніше - це мирне небо над головою і спокій у нашій державі!


Бесіда з безпеки життєдіяльності "Будь обережним на залізниці".
- Відгадай загадку.
Ця драбинка лежить
І поїзд по ній біжить. 
Що це?


- Які ти знаєш правила про те, як слід поводитись на залізниці?
Запам'ятай!
1. Залізнична колія - це не місце для гри та прогулянки.


- Яка небезпека чатує на дітей? Що ти їм порадиш?
2.Якщо тобі потрібно перейти через залізничну колію, то робити це слід у спеціально встановлених місцях, обладнаних тунелями, пішохідними переходами та мостами.


3. Очікуючи поїд не можна стояти близько до краю платформи.


30.04.2021

Тиждень  знань з безпеки життєдіяльності "Безпека людини "в небезпечних ситуаціях"

Тема. Правила безпеки знай і в біду не потрапляй.

- Діти, сьогодні тема нашої бесіди "Правила безпеки знай і в біду не потрапляй"

- Чи  приходилось вам залишатися вдома самим? Адже батьки ходять на роботу, їм треба вирішувати невідкладні справи. Багато хто має братів, сестер, бабусю, дідуся. Проте чимало дітей залишаються вдома самі, а там їх чекає небезпека… Ви звичайно здивуєтесь , а що небезпечного може бути вдома?

Перша небезпека: гострі, колючі, ріжучі предмети. Якщо ви хоч раз порізали ножем пальчик або вкололися голкою знаєте, вони небезпечні!!! Тому всі гострі, колючі, ріжучі предмети слід класти на свої місця. Лад у квартирі не тільки для краси, але й для безпеки.

Друга небезпека – електроприлади. А у кого дома нема телевізора? Коли йдеш з дому, не залишай увімкненими телевізор, чи інші електроприлади. Перевір це! Не тягни за електропровід руками і в жодному разі не підходь до оголених дротів і не торкайся їх.

Третя небезпека – нечутна і невидима.  Це газ. Газ може бути дуже небезпечний. Коли він накопичується на кухні, то від електричної іскри чи спалаху сірників може вибухнути. А ще ним можна отруїтися! Ніколи не залишай увімкнену газову плиту або чайник чи каструлю на плиті без догляду! І не грайся з сірниками! Це дуже небезпечно!

Четверта небезпека: пральна машина. Не торкайся і не підходь до пральної машини під час її роботи. Зараз ці машини дуже розумні. Вони працюють без втручання людини! Будь слухняним, пам’ятай, до пральної машини руки не пхай!!!

П’ята небезпека – ліки та побутова хімія.

В жодному разі не куштуй будь- яких ліків сам. По-перше, це не смачно, а по-друге – неправильно прийняті ліки можуть викликати отруєння!!!

А чи знаєте ви, що таке побутова хімія? Це пральні порошки,засоби для миття посуду, отрута для комах.

Тому не відкривай жодних коробок і пляшок з побутовою хімією!

У житті є не тільки небезпечні предмети, але і небезпечні люди. Це злочинці. Це шоста небезпека. 

-         - Розглянь малюнки, прочитай вірші і склади правила безпечної

поведінки вдома.

 

В їжачка дзвінок лунає —

Він у вічко виглядає.

— Хазяї, допоможіть,

Двері хутко відчиніть,

Бо на східцях я упав,

Руку, начебто, зламав...

— Ні, дверей не відчиню,

До "швидкої" подзвоню.

Користь з мене невелика —

Зараз вас огляне лікар!

— Зайченятку, швидше пас.

М'яч летить та раптом — раз! —

Вовченяті прямо в око

(Скло розбив той ненароком).

Увірвався вітерець

Через дірку навпростець...

Тато вікна знову склив —

Син в кутку все ґав лічив!

Пташенята невеличкі

Прилетіли до синички,

Все, чим шили та в'язали,

Де завгодно розкидали.

Капці пташечка не взула

І негайно біль відчула.

Пам'ятай, що для порядку

Гостре все клади в шухлядку!

В тигренят нова забава:

Свічка полум'ям палала.

Хоч вона і невеличка,

Та гаряча з воску свічка.

Ненароком вниз упала,

Скатертину облизала...

— Швидше полум'я залий,

Килимком його закрий.

Пам'ятати будуть тигри,

Що з вогнем погані ігри!

Слон ввімкнув плиту й побіг

В двір до друзів з усіх ніг.

— Ой! Пливе із кухні газ,

Дайте швидше протигаз!

— Оце так! Біжи мерщій,

Вікна швидше скрізь відкрий.

Кран закрий, а сам тікай —

Навіть світло не вмикай!

Кішка мила, прибирала

Ще й білизну свою прала.

Руки витерти забула —

Пилосос взяла й ввімкнула.

— Пилососе, чи здурів!

Ти чого мене вкусив?..

Електричний струм доволі

Може вам завдати болю!

Сухо руки витирай,

А тоді вже щось вмикай!

Поросятко в ванну йшло

І для гри собі несло

Плеєр, фен та телефон

Ще й старий магнітофон...

Налякалась свинка-мама —

Все у сина відібрала:

— Прилад ввімкнеш, де вода —

Не мине тебе біда!

У будиночку в овечки

Десь під стелею аптечка.

На стілець мала забралась,

До аптечки вмить дісталась:

Розкотились пляшки, склянки,

Чути запах валер'янки...

Мама сердилась на доньку,

Відмивала їй долоньки:

— Ліки дуже небезпечні,

Дітям в іграх недоречні!

ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ВДОМА

НЕ ЗІЗНАВАЙСЯ НЕЗНАЙОМИМ,  ЩО ТИ УДОМА САМ

НЕ ВІДЧИНЯЙ ДВЕРІ  НЕЗНАЙОМИМ

НЕ ВІДМИКАЙ ДВЕРІ У ПРИСУТНОСТІ НЕЗНАЙОМЦІВ


НАБИРАЙ 102,  ЯКЩО ДВЕРІ ЛАМАЮТЬ ЗЛОДІЇ


НЕ ВИГЛЯДАЙ З ВІКНА


З МЯЧЕМ ГРАЙСЯ НА ВУЛИЦІ


НЕ СТРИБАЙ  З  ВИСОТИ


НЕ РОЗКИДАЙ  НА ПІДЛОЗІ ГОСТРІ ПРЕДМЕТИ


БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ З ВОГНЕМ


НЕ ГРАЙ З СІРНИКАМИ


НЕ ЗАЛИШАЙ  БЕЗ НАГЛЯДУ ВВІМКНУТИЙ ГАЗОВИЙ ПРИЛАД


НЕ ТОРКАЙСЯ  МОКРИМИ  РУКАМИ  ЕЛЕКТРОПРИЛАДІВ


НЕ БЕРИ У ВАННУ ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ


НЕ КОРИСТУЙСЯ САМ ЛІКАМИ


Картинки по запросу безпека життєдіяльності


30.04 2021.
Вікторина

«Знавці пожежної безпеки»

        

Організація класу

Погляньте,
малята , на цей сірничок –

Червона
голівка, жовтенький бочок.

Навигляд звичайний : тонкий і малий,
Буває він добрий, буває і злий.

Він може зігріти, зварити обід.

Він плавить метал і розпалює лід.

А може і ліс велетенський спалити,

Майно і будинок, і все спопелити.

Малята, ви будьте з вогнем обережні

І вивчіть всі правила протипожежні.

Сьогодні ми проводимо вікторину – змагання «Будь обережний з вогнем».

Створення проблемної ситуації.

  На сірниковій фабриці зробили маленького сірничка, поклали в коробку разом з іншими сірниками і відвезли до крамниці. Цю коробку сірників купила мама

Нашому сірничкові теж дуже хотілося допомогти мамі. Він мріяв, що вона вийме його із темної коробки, запалить вогонь, приготує вечерю.
І вся сім’я питиме чай із солодким варенням та пиріжками. Всім буде весело і
затишно.Але трапилось інше.Мама вранці пішла на роботу і сказала синові: «Не бери до рук сірники». Але маленький хлопчик забув мамин наказ. Він ще не знав, що вогонь може бути злим.Хлопчик нашого сірничка і почав черкати ним по коробці, як це робила мама. Сірничок спочатку зрадів: нарешті здійсниться його мрія. Але потім злякався: хлопчик бавився вогнем, поки не обпік пальці. Він скрикнув від болю і впустив сірничка.Ой, що ти робиш? – закричав сірничок. Але було вже пізно.Вогник зачепив папірець на підлозі.(запалити папір)

Потім вогонь перекинувся на фіранку.(показати,як горить тканина)Загорілися

дерев’яні меблі і підлога.(запалитискіпку)  Хлопчикові стало жарко і страшно. Дим заважав йомудихати, щипав очі. Що робити?   Маленький хлопчик розгубився, він ще не знав, що треба звернутися по допомогу до сусідів, викликати пожежних за номером 101. Пожежніприїхали на великій червоній машині й погасили страшний вогонь.А сьогодні на уроці ми перевіримо як ви знаєте правилапожежної безпеки, дотримуєтесь їх, чи вдасться нам перемогти вогонь.

2. Змагання команд.

- Представлення команд.

1 команда «Рятівники»

Наш девіз :

Відважним будь, часу не гай,

Тому, хто в біді – допомагай .

2 команда «Пожежники»

         Наш девіз :

Завжди в житті, і день за днем

Будь обережним ти с вогнем.

3 команда «МНС»

Наш
девіз :

МНС завжди на варті: стихійні лиха це не жарти.

З води і вогню вас команда врятує,

І в день, і вночі людський спокій чатує.

В кожній команді є капітан,  який організовує роботу групи, є секретар, він
пише відповіді розбірливо, грамотно, коротко; інші учні – доповідачі, які усно
відповідають на питання. Я буду ведучою – інструктором. Якщо щось не зрозуміли,
звертайтесь за допомогою. А суддями будуть наші гості.

         Пам’ятка
роботи групи :

1. Повага до кожного;

2. Дружба в співпраці;

3. Комунікативність, ввічливість.

4. Правило активного слухання – не перебивайте один
одного.

5. уважно слухайте мене.

І тур Вправа «Мікрофон»

Зараз я задаю вам питання, на які ви даєте відповіді.
Відпрацюємо чітко, по черзі, за правильну відповідь – 5 балів.

Починаємо

1. За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку
виникнення пожежі?

2. Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою?(буде замикання,а бо ураження струмом)

3. Що слід робити, якщо в квартирі чути запах газу?(104)

4. Що може статися через витік газу?(вибух)  3

5. Чи можна вибивати вікна при пожежі?(Ні, бо у приміщення почне потрапляти свіже
повітря, яке прискорює горіння)

6. Чому у дитячих закладах двері приміщень відкриваються
назовні?(Тому, що у такому випадку не
створюється велике скупчення людей)

7. Чому не можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?(Аерозольні упаковки – вибухонебезпечні)

8. На що потрібно лити воду під час гасіння: на вогонь чи
на палаючий предмет?(На палаючий предмет)

9. Що треба робити, якщо під час перегляду телевізора з
нього пішов дим?(Вимкнути телевізор.
Викликати пожежну службу, покликати на допомогу дорослих або самому накинути на
телевізор щільну тканину, ковдру)

10. На що можна встановлювати електропраску?(На металеву підставку)

11. Основна вогнегасна речовина?(Вода)

12. Де в задимлених приміщеннях треба шукати дітей?(У шафі, під ліжком, під столом)

13. Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому?(Все вимкнути з мережі)

ІІ тур «Мозковий штурм»

         У цьому
турі командам дається завдання на картках. За правильно виконане завдання – 5
балів.

1 команда:

 - Які причини
виникнення пожеж у побуті? (Залишені без
нагляду електронагрівальні прилади, перевантаження електромережі при
одночасному вмиканні у розетку декількох електроприладів, куріння у ліжку, ігри
дітей з сірниками, пустощі з вогнем, нагрівання або кидання в вогонь аерозолів,
вибухонебезпечних або невідомих предметів, ігри з запальничками, петардами,
хлопавками, бенгальськими вогнями, не кидати одяг, іграшки біля запалених
печей).

2 команда:

Мати наказує донечці: «Сірники – погана забавка, яка
призводить до біди. Тому не можна тобі…»
(гратися з сірниками, запалювати папір, тополиній пух, траву, переносити
вогонь;без догляду дорослих розпалювати багаття; гратися біля гарячої плити; за
відсутності дорослих умикати побутові електронагрівальні прилади; палити
легкозаймисті речовини, умикати або запалювати газову плиту, залишати не
затушене вогнище. Навіть найменша жаринка може спричинити пожежу).

3 команда:

- Чого не слід робити на випадок пожежі? (Боротися з вогнем самостійно, не викликаючи
пожежників; намагатися вийти через сходи або задимленій коридор; спускатися по
водостічних трубах і стояках; вистрибувати з вікон чи балкона; забувати, що
перший ворог – це дим. При сильному задимленні сусіднього приміщення не
рекомендується відкривати двері.)

ІІІ тур «Тестування»

         Командам
пропонується питання про порядок дій людини, яка опинилась у небезпеці і три
варіанта відповіді. Максимальна оцінка – 5 балів.

Вчитель роздає командам по 1 картці із запитаннями.
Команди відмічають відповіді і повертають журі.

1 команда:

1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?

А)зателефоную до 101;

Б) покличу на допомогу сусідів;

В)втечу, нікому нічого не скажу.

2. Якщо кімната почала наповнюватись їдким димом, що ви
будете робити?

А) відчиню вікно, залишу відкритими двері;

Б) буду просуватися до виходу;

В)закрию рот і ніс вологою серветкою і буду просуватися
до виходу.

3. Загорілась електромережа, ваші дії?

А)буду гасити її водою;

Б)знеструмлю мережу, потім почну гасити;

В)буду кликати на допомогу.

2 команда:

1. Що робити, якщо на вас загорівся одяг?

А) буду бігати, зриваючи одяг;

Б)впаду, буду кататися, збиваючи полум’я ;

В)завернуся в ковдру.

2. Що треба робити, якщо при приготуванні їжі загорілася
олія на сковороді?

А)вимкну вогонь, накрию сковороду кришкою;

Б)буду гасити водою;

В)спробую винести сковороду до сміттєвого відра і вилити
туди олію.

3. Ви розпалює газову колонку або духовку газової плити.
Сірник згас,а ви не встигли запалити газ, що ви будете робити?

А)дістану новий сірник і ще раз спробую підпалити;

Б)перекрию газ;

В)відкриваю вікно.

3 команда:

1. Якими будуть ваші дії, якщо вас відрізало вогнем у
квартирі на п’ятому поверсі?

А)вологими рушниками закрию щілини по периметру дверей,
скоротивши приток диму;

Б)відкрию вікно і покличу на допомогу;

В)зроблю мотузку з простирадл, прив’яжу до батареї і
стану спускатися;

Г)стану голосно кричати.

2. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій
галявині горить минулорічна трава?

А)пройду мимо;

Б)намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;

В)повідомлю про пожежу дорослим;

3.Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір,
аерозолі. Що ви будете робити?

А)зупиню, роз’ясню , що це небезпечно;

Б)пройду мимо;

В)намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш
безпечні заняття.


Музична хвилинка – відпочинок

Учні співають частівка:

Діти, всім вам знати варто,

Що з вогнем погані жарти,

Будьте всюди обережні –

Вивчіть правила пожежні!

Якщо виникла пожежа,

Всюди полум’я і дим,

Побіжіть до телефону

Та дзвоніть на «101».

 

Грались діти з сірниками,

Не послухалися мами

А тепер вони в лікарні

Опіки лікують й травми

 

Запальничка, діти, теж

Є причиною пожеж.

Пам’ятай, дитина, кожна,  З нею гратися не можна!  6

 

Якщо будеш ти в поході,

Завжди другом будь природі,

Від пожежі бережися

Не розводь багаття в лісі.

 

Будь уважним в школі, вдома –

Здавна людям всім відомо.

Важно полум’я згасить,

Воно знищить все умить!

Тур «Капітан, капітан, посміхніться»

- Послухайте випадок і дайте оцінку дівчинці.

«Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону:

-        
Алло,
пожежна охорона ? Негайно приїздіть сюди. У нас пожежа!

-        
Приїде сюди пожежна машина?

 - Завдання
капітанам:

У вас вдома загорівся телевізор, вам треба викликати
пожежних, щоб не приїхали до вашого дому.

- Але запам’ятайте одне дуже важливе правило: «Даремно
пожежників не турбуй!»

Через пустуна, який навмисне викличе пожежних, може
згоріти якийсь будинок, бо пожежні не встигнуть туди вчасно приїхати.

- А зараз ми проведемо гру слів. Ви маєте назвати слова,
які пов’язані з вогнем. Але не повторювати вже названі

- Почали (одна
хвилина звучить музика)

(Пожежа,
пожежник, сірники, сирена, полум’я, гасити, рятувати, дим…)

 VI Тур «Марафон
загадок»

1. Червона корова всю солому на чорне борошно змолола.
(Вогонь, попіл)

2. Чим вогонь тушити будеш, якщо воду ті забуде? (Пісок,
вогнегасник)

3. Маленька зірка відлетіла, багато лиха наробила.
(Іскра)

4. Смілива людина, що бореться с вогнем? (пожежний)

5. Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,

    А як даси йому
води, відразу помирає (Вогонь)

6. Дерв`яна паличка темну голівку має темряву розганяє (Сірник)

IV. Заключна частина

Гра «Оце я, оце ми, оце друзі всі мої»

- А зараз ми пограємо в цікаву гру, перевіримо, чи ви не
порушуєте правил пожежної безпеки.

Увага ! Я називаю рядки,а ви доповнюєте їх рядками: «Оце
я, оце ми, оце друзі всі мої» якщо потрібно. Будьте уважні!

- Хто без дозволу із вас не вмикає в плитці газ?  7

- Зараз гості всі почують, хто з електрикою пустує?

- Якщо в полі хліб палає, хто пожежних викликає?

- Розігрілась праска дуже, що робити будеш, друже? За
гаряче не хапай, із розетки вимикай. Хто так робить?

- Новий рік! Зійшлись малята, що б ялинку прикрашати.
Хтось на гілку ставить свічку?

- Хто почув, що пахне дим, викликає 101 ?

- Молодці, добре знаєте правила.

Підсумок уроку

- Ми пригадали всі правила пожежної безпеки, виконали всі
завдання вікторини. Перемогли злий Вогонь, зберегли всі школи та будинки.










23.04.2021

Тема. Обережно - вибухонебезпечні предмети.

- Доброго дня!

- Сьогодні ми поговоримо про небезпечні знахідки.


- Переглянь мультфільм і запам'ятай правила поведінки в разі виявлення вибухонебезпечного предмета.


- Запам'ятай!


- Твоє життя - в твоїх руках!

16.04.2021

Тема. Обірваний провід

Доброго дня!

- Щоб здогадатися про тему нашої бесіди, відгадай загадки:

1) В нашій кухні кілька літ

Він воркоче, наче кіт,

І ховає справжню зиму

За надійними дверима. 

Що це? 

2) Гладить все, чого торкається, 

а торкнеш – кусається.

3) Оце так будинок – одне вікно: 

     щодня у вікні - кіно.

- Як назвати все разом: холодильник, праску, телевізор? 

- Які ще електричні прилади ти можеш назвати?

- Які правила бепеки ти знаєш під час користування електричними приладами?

- Переглянь мульфільм та дізнайся, як працюють електроприлади?


- Отже, всі електричні прилади працюють завдяки електричному струму, який надходить по електичних дротах до наших домівок від електричних станцій.



- Щоб не трапилось біди завжди дотримуйся правил бепеки!


- Якщо ти побачив (побачила) пошкоджені електричні дроти - повідом про це дорослих!


07.04.2021

День здоров'я

- Доброго дня!

- Сьогодні мова піде про найдорожчий скарб, який є в людини. 

- Як ти думаєш, що це?

-Так, це здоров'я.  

- Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров'я.

- Переглянь відео і дізнайся, що потрібно робити, щоб бути здоровим!

Здоров'я - це сила,
здоров'я - це клас.
Хай буде здоров'я
у нас і у вас!

Ось, які ми, спортивні та здорові 😉 !


Бодрунов Андрій
 1-А клас
 


Паламарчук Крістіна
1-А клас


Пироженко Артем
1-А клас

Корнілов Мікаель
 1- А клас
Натеси Ліза і Коля
1-А клас

Гарькавий Ростислав
 1-А клас



Семенець Рома
1-А клас


01.04.2021

Онлайн-виставка дитячих малюнків до Дня птахів на тему: "Птахи прилетіли"

 

 



Тиждень безпеки життєдіяльності з 25 - 29 січня на тему:

"Здоров'я дорожче за золото"

29 січня

 



Тема. ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ "ПО КРАЇНІ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я"

     Мета : поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: назви стежин у вигляді промінців, конверти із завданнями,стікери, олівці, репродукції картин.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

1. Привітання 

Поглянь, дитино, все довкола

Так щиро посміхається тобі:

І сонце, й небо, ліс і поле –

Ти теж у відповідь їм посміхнись.

2. Інтерактивна вправа « Привітайся з сусідом …».

ІІ. Мотивація .

1. Вправа «Мікрофон».

- Що на світі найдорожче?

(Відповіді дітей вихователь фіксує на дошці).

Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я. Без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.

ІІІ. Повідомлення теми заняття

Ось про це ми дізнаємось на занятті. Здійснимо подорож цікавими стежинами по «Країні Міцного Здоров’я».

1. Гра «Хто швидше».

(Робота в парах).

А щоб веселіше було працювати на занятті, складемо девіз заняття.

Якщо

 

хочеш,

 

щоб

 

життя

 

тобі

 

усміхнулось

 

Спочатку

 

 

сам

 

усміхнись

 

життю.         1.

2. Гра «Одягни слово».

Придумайте епітети до слова «життя».

- Яке? (Веселе. Чудове. Красиве. Важке. Щасливе).

- Якого кольору життя ? (Оберіть свій колір олівця).

- Запишіть на стрічках, яке у вас життя.

(Діти заповнюють стрічки-промінчики та закріплюють їх на дошці).

Погляньте, які різні промінці! Життя – це перш за все здоров’я людини.

А зараз розпочинаємо подорож по стежинах «Країни Міцного Здоров’я».

1. Стежина «Режим дня».

Режим дня – це правильне чергування праці і відпочинку.

Гра «Режим дня».

Діти отримують малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму дня».

Висновок: для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.

2.Стежина «Особиста гігієна».

Гра «Переставлянки».

1) Завдання: установіть зв’язок між словами, підбери відповідні слова:

Мило

Зуби

Волосся

Нігті

Хустка

Дзеркало

Вода

 

 

 

 

 

(Щітка, гребінець, ножиці, ніс, лице).

Висновок: щоб бути здоровим, необхідно дотримуватися правил особистої гігієни: кожний ранок умивайся, чисти зуби, мий вуха та шию; завжди мий руки перед їжею; коротко зістригай нігті; тримай у порядку своє волосся; користуйся носовою хусткою.

3. Стежина «Ранкова зарядка і спорт».

Зарядкою починають свій день спортсмени, туристи, солдати. Бо фізичні вправи зранку – це заряд бадьорості на весь день. Після неї ви почуваєте себе бадьоро. А зі щоденної бадьорості і складається здоров’я .                   

Віршована фізкультпауза.

Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Раз – підняли руки вгору.
Два – схилились всі додолу.
Руки в боки.
Повернулись, нахилились
І вправо, і вліво -,
Щоб нічого не боліло.


Спортом слід займатися для того, щоб тіло перебувало в русі. Рух необхідно для нормального життя людського організму. Пам’ятайте й те, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізкультури, заняття у спортивних секціях.

4. Стежина «Їжа – джерело росту і здоров’я».

«Хто до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти» – говорить народна мудрість.

Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку вашого організму.

Вправа «Комора здоров’я».(Відгадай загадки)

Кожен знає, ця дівиця

На городі – мов цариця.

Коси довгі, та й платтячко рожеве має.

(Морква).

У борщі я головний,

Борщ без мене не смачний!

(Буряк).

Я – смачний, кругленький,

Маю щічки червоненькі.

(Помідор)

Хто мій зуб з’їдає сміло –

Здоровим буде неодмінно. (Часник).

 

3. Гра «Корисно-шкідливо».

Визначення корисних та шкідливих продуктів з поданих слів (робота в групах).

(На дошці прикріплені малюнки із зображенням харчових продуктів: молоко, яблуко, сік, сир, картопля, чіпси, мівіна, сухарики, копчена ковбаса, компот, газований напій, кока-кола, солодощі, мед, риба, олія, морозиво, смажене м’ясо, солоний огірок, гамбургер).

Гра «Назвіть зайве слово».

а) Суп, каша, борщ, буряк, вареники, вермішель, пиріжки, запіканка.

б) Морква, капуста, буряк, картопля, м’ясо, цибуля, часник, кріп.

в) Печиво, чай, сік, молоко, кава, компот, лимонад, вода.

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».

Назвіть те, що дає їжа організму людини.

Висновок:

Хто дружити з вітамінами буде –

Всі незгоди позабуде.

Виросте міцним, здоровим,

Переможе всі хвороби

5. «Екологічна стежинка і загартування».

- Які фактори природи сприяють зміцненню здоров’я?

Загадки

1. Жовтий клубок по хустині качається, людям усміхається. (Сонце).

2. Чисте, напоєне запахом квітів.

Дихати без нього не можна … (Повітря).

3. Вона прозора, як сльоза… (Вода).

Ще в давні часи вчені зрозуміли необхідність використання людиною природно-кліматичних факторів, які загартовують: сонце, повітря, воду. Досвід показує, що тільки за допомогою загартування можна вилікувати багато хвороб. Але починати загартовування потрібно поступово. Загартований організм не боїться хвороб і холоду.

 4. Гра « Склади прислів’я »

1) Завдання. Розгадайте та поясніть вислів:

1. Щоб 5. ття 7. Зем

3. регти 10. збе 9. треба

2. збе 6. на 8. лі,

4. жи 12. природу 11. регти

(Щоб зберегти життя на Землі, треба зберегти природу).

Висновок: кожна зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожний пійманий метелик – це рана, яка нанесена природі . Отже, щоб довкілля радувало нас, давало здоров’я і силу, як ви думаєте, що кожен з вас повинен зробити?

Садити дерева, не нищити зелені насадження, очищати струмки і джерельця від бруду.

6. Стежина «Активного відпочинку»

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».

- Як ми з вами проводимо свій відпочинок ?

III. Підсумок заняття

- Що нового дізналися ?

- Коли треба починати берегти здоров’я ?

- Яка стежка найбільше сподобалася ?

Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як здоров’я ваше. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.               



















        







Немає коментарів:

Дописати коментар