2023-2024
навчальний рік
Сімейна форма навчання.
Контрольна робота з теми «Прислівник».
Виконати контрольну роботу за посиланням :https://forms.gle/WRnSKu6mvWVq87rb6
19.02.24
Контрольна робота з теми «Дієприслівник»
Виконати контрольну
роботу за посиланням :https://forms.gle/QFvUEZvMkvq4N4LaA
06.02.24
Контрольний письмовий
твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому
стилі
Перегляньте презентацію за посиланням:
Напишіть твір на одну із запропонованих тем.
24 січня
Тема. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті
- Перегляньте відеоурок (складається з 2 частин)
АБО
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати вправу 285
18.12.23
Урок буде проходити
у форматі Zoom Конференції
Тема
1.Узагальнення вивченого з теми «Дієприкметник»
Час:
13.00
Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/2740018072?pwd=arxsSgcBGstgasZ4pJC8JAWXu4fe3g.1&omn=77190447911
Ідентифікатор конференції: 274 001 8072
Код доступу: 5555
Тема
2.
Складання
й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із
використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники
Пригадайте!
1. Які стилі мовлення вам відомі? Назвіть
особливості кожного з них.
2. Охарактеризуйте розмовний стиль мовлення.
3. Які типи мовлення вам відомі?
Охарактеризуйте їх.
4. Що таке діалог?
5. В якій формі мовлення використовується
діалог?
6. Як називаються висловлювання учасників
діалогу?
7. Як правильно записати діалог?
8. Яке значення має діалог у мовленні?
9. З якою метою письменники використовують
діалоги у своїх творах?
10. Які правила спілкування вам відомі?
1.Прочитайте
текст.
Останнім часом я помітила, що мої однокласники мало звертають увагу на
добрі чи погані вчинки наших однолітків. Та стався один випадок, який змусив і
мене, і моїх ровесників замислитися над тим, що сталося.
Я відвідую заняття школи карате.
Стало відомо, що Ігор із нашої групи дуже сильно вдарив дівчинку –
однокласницю. Ми знали, що за Ігорем давно закріпилася слава першого бешкетника
в школі. Але щоб ось так... Тренер довго розмовляв із батьками Ігоря й
дівчинки, а потім було прийняте рішення.
На одне з тренувань прийшли батьки
обох сторін. Ми вишикувалися в дві шеренги. Ігор роздягнувся до пояса й пройшов
через наш стрій, а ми, доторкаючись до нього своїми поясами, висловлювали своє
обурення. Ігор плакав. Йому не було боляче, він плакав від сорому за свій
вчинок. Далі він підійшов і вибачився перед усіма: перед дівчинкою, її
батьками, своїми батьками, перед тренером, і перед кожним із нас. Я думаю, що
це буде йому уроком на все життя. Ігор після цього дуже змінився, навіть сам
став зупиняти бешкетників, які негідно поводили себе в школі.
2.Поміркуйте!
1.
Визначте тип та стиль мовлення тексту.
2.
Як можна охарактеризувати вчинок Ігоря?
3.
Чи правильно повели себе однокласники?
4.
Опишіть Ігоря, використовуючи дієприкметники (ображений, упевнений у собі, змінений).
5.
Опишіть тренера, використовуючи дієприкметники (здоровомислячий, обурений).
3.Прочитайте і
проаналізуйте діалог між двома ученицями, які обговорюють прихід до їхнього
класу ”новачка”.
За партою сидить Соломія, раптом до класу вбігає Ірина.
-Знаєш, що трапилось?
- Ні, але з твого виразу обличчя неважко здогадатись…
-Продовжуй!
-Це щось таке, що тебе дуже зацікавило.
-Можливо, але ти навіть не здогадуєшся, що по коридору вже іде до нашого
класу “новачок”.
- І що? Мені байдуже… Ех, якби він був гарний як намальований, тоді інша
річ.
-Та він викапаний Роберт
Томас Паттінсон!
-Невже?
-Справді. Він такий загадковий,
оповитий таємницею.
-Ти так розповідаєш, ніби це
ідеал хлопця.
-Можна подумати, що ти не
зацікавилась ним.
-Якщо чесно, то я ще не
бачила його, а вже хочу сидіти з ним за партою. Чому ж він
зволікає?
-… Вибач, але це була моя
вигадка, що допомогла нам помріяти.
-Нема за що вибачатись, бо
це було весело. Ми могли змалювати в своїй уяві ідеального хлопця.
-Ти, напевно, думала, що він
спортивної статури, енергійний, розумний і красивий.
-А ти була впевнена, що в
нього чудовий голос та миловидне обличчя.
Дівчата не зауважили, як до класу зайшов учитель. Вони швиденько
підготувались до уроку. За декілька хвилин уже стояли біля дошки й розв’язували
складні задачі.
4.Запитання до
діалогу:
1.
Як можна охарактеризувати дівчат-співрозмовниць?
2.
Чи правильно повели себе однокласниці?
3.
Які риси, на їхню думку, має ідеальний хлопець?
4. Як називаються подані словосполучення, використані у діалозі: гарний як намальований, говорить як по писаному, язик гарно підвішаний, став як укопаний, як у воду опущений, огорнутий таємницею, наставлений на розум, спійманий на слові.
Домашнє
завдання: складіть і
запишіть діалог між двома учнями, де розбишака пояснює свій вчинок, а інший дає
зрозуміти, що хлопець повівся неправильно і радить, як саме потрібно змінитися;
у діалозі охарактеризуйте учасників, використовуючи дієприкметники.
Сімейна форма навчання.
Контрольна робота з теми «Дієприкметник»
Виконати контрольну
роботу за посиланням:
https://forms.gle/AmZMcnvuV8S4VqWg6
27.11.23
Тема.
Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. Дієслівні форми на но, -то.
Урок буде проходити
у форматі зум-конференції.
Час: 13.00
Ідентифікатор
конференції : 274 001 8072 Код доступу:
5555
Домашнє
завдання. Параграф 22, вправа 220
Сімейна форма навчання.
08.11.23
Контрольна робота з теми «Дієслово» (частина
2)
Виконати контрольну роботу за посиланням:
https://forms.gle/GGRy95J2ygBRiBdu8
Сімейна форма навчання.
18.10.23
Контрольна робота з теми "Дієслово" (частина I ).
Виконати контрольну роботу за посиланням:
https://forms.gle/PBKbmGgFzp3SCEbE9
1 вересня 2023 р.
Тетяна Василівна запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.
Час: 10.00
Ідентифікатор
конференції : 274 001
8072 Код доступу: 5555
Немає коментарів:
Дописати коментар