Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7- А клас Українська мова

 

2023-2024 навчальний рік

Сімейна форма навчання.

Контрольна робота з теми «Прислівник».

Виконати контрольну роботу за посиланням :https://forms.gle/WRnSKu6mvWVq87rb6


 Сімейна форма навчання.

19.02.24

Контрольна робота з теми «Дієприслівник»

Виконати контрольну роботу за посиланням :https://forms.gle/QFvUEZvMkvq4N4LaA 


06.02.24

Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1FZTKxCV42kIRIIfO7W4EwVk3lLHQJeLs/edit?usp=drive_link&ouid=116712275122719051094&rtpof=true&sd=true

Напишіть твір на одну із запропонованих тем.





24 січня

Тема. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті

- Перегляньте відеоурок (складається з 2 частин)



АБО
Опрацюйте за підручником парагр. 27-28

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати вправу 285


18.12.23

Урок буде проходити у форматі Zoom Конференції

Тема 1.Узагальнення вивченого з теми «Дієприкметник»

Час: 13.00

Zoom Конференція

https://us04web.zoom.us/j/2740018072?pwd=arxsSgcBGstgasZ4pJC8JAWXu4fe3g.1&omn=77190447911

Ідентифікатор  конференції: 274 001 8072

Код доступу: 5555

Тема 2.

Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники

Пригадайте!

1.       Які стилі мовлення вам відомі? Назвіть особливості кожного з них.

2.       Охарактеризуйте розмовний стиль мовлення.

3.       Які типи мовлення вам відомі? Охарактеризуйте їх.

4.       Що таке діалог?

5.       В якій формі мовлення використовується діалог?

6.       Як називаються висловлювання учасників діалогу?

7.       Як правильно записати діалог?

8.       Яке значення має діалог у мовленні?

9.       З якою метою письменники використовують діалоги  у своїх  творах?

10.     Які правила спілкування вам відомі?

1.Прочитайте текст.

Останнім часом я помітила, що мої однокласники мало звертають увагу на добрі чи погані вчинки наших однолітків. Та стався один випадок, який змусив і мене, і моїх ровесників замислитися над тим, що сталося.

 Я відвідую заняття школи карате. Стало відомо, що Ігор із нашої групи дуже сильно вдарив дівчинку – однокласницю. Ми знали, що за Ігорем давно закріпилася слава першого бешкетника в школі. Але щоб ось так... Тренер довго розмовляв із батьками Ігоря й дівчинки, а потім було прийняте рішення.

 На одне з тренувань прийшли батьки обох сторін. Ми вишикувалися в дві шеренги. Ігор роздягнувся до пояса й пройшов через наш стрій, а ми, доторкаючись до нього своїми поясами, висловлювали своє обурення. Ігор плакав. Йому не було боляче, він плакав від сорому за свій вчинок. Далі він підійшов і вибачився перед усіма: перед дівчинкою, її батьками, своїми батьками, перед тренером, і перед кожним із нас. Я думаю, що це буде йому уроком на все життя. Ігор після цього дуже змінився, навіть сам став зупиняти бешкетників, які негідно поводили себе в школі.

2.Поміркуйте!

1.                Визначте тип та стиль мовлення тексту.

2.                Як можна охарактеризувати вчинок Ігоря?

3.                Чи правильно повели себе однокласники?

4.                Опишіть Ігоря, використовуючи дієприкметники (ображений, упевнений у собі, змінений).

5.                Опишіть тренера, використовуючи дієприкметники (здоровомислячий,  обурений).

3.Прочитайте і проаналізуйте діалог між двома ученицями, які обговорюють прихід до їхнього класу ”новачка”. 

За партою сидить Соломія, раптом до класу вбігає Ірина.

-Знаєш, що трапилось?

- Ні, але з твого виразу обличчя неважко здогадатись…

-Продовжуй!

-Це щось таке, що тебе дуже зацікавило.

-Можливо, але ти навіть не здогадуєшся, що по коридору вже іде до нашого класу “новачок”.

- І що? Мені байдуже… Ех, якби він був гарний як намальований, тоді інша річ.

-Та він викапаний Роберт Томас Паттінсон!

-Невже?

-Справді. Він такий загадковий, оповитий таємницею.

-Ти так розповідаєш, ніби це ідеал хлопця.

-Можна подумати, що ти не зацікавилась ним.

-Якщо чесно, то я ще не бачила його, а вже хочу сидіти з ним за партою. Чому ж він зволікає?

-… Вибач, але це була моя вигадка, що допомогла нам помріяти.

-Нема за що вибачатись, бо це було весело. Ми могли змалювати в своїй уяві ідеального хлопця.

-Ти, напевно, думала, що він спортивної статури, енергійний, розумний і красивий.

-А ти була впевнена, що в нього чудовий голос та миловидне обличчя.
Дівчата не зауважили,
як до класу зайшов учитель. Вони швиденько підготувались до уроку. За декілька хвилин уже стояли біля дошки й розв’язували складні задачі.

4.Запитання до діалогу:

1.                Як можна охарактеризувати дівчат-співрозмовниць?

2.                Чи правильно повели себе однокласниці?

3.                Які риси, на їхню думку, має ідеальний хлопець?

4.                Як називаються подані словосполучення, використані у діалозі: гарний як намальований, говорить як по писаному, язик гарно підвішаний, став як укопаний, як у воду опущений, огорнутий таємницею, наставлений на розум, спійманий на слові.

Домашнє завдання: складіть і запишіть діалог між двома учнями, де розбишака пояснює свій вчинок, а інший дає зрозуміти, що хлопець повівся неправильно і радить, як саме потрібно змінитися; у діалозі охарактеризуйте учасників, використовуючи дієприкметники.


Сімейна форма навчання.    

Контрольна  робота з теми «Дієприкметник»

Виконати контрольну роботу за посиланням:

https://forms.gle/AmZMcnvuV8S4VqWg6


27.11.23

Тема. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. Дієслівні форми на но, -то.

Урок буде проходити у форматі зум-конференції.

 Час: 13.00

Ідентифікатор конференції : 274 001 8072     Код доступу: 5555

    Домашнє завдання. Параграф 22, вправа 220


Сімейна форма навчання.

08.11.23

Контрольна робота з теми  «Дієслово»  (частина 2)

Виконати контрольну роботу за посиланням:

https://forms.gle/GGRy95J2ygBRiBdu8 

Сімейна форма навчання.

18.10.23



Контрольна робота з теми "Дієслово" (частина I ).

Виконати контрольну роботу за посиланням:

https://forms.gle/PBKbmGgFzp3SCEbE9


1 вересня 2023 р.

Тетяна Василівна запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Час: 10.00

Ідентифікатор конференції :   274 001 8072     Код доступу: 5555


Архів 2022-2023 навчальний рік

Архів 2021-2022 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар