Навчальні матеріали 2023-2024 н. р.
27.11.2023
Тема. Євразія- найбільший материк на Землі.
- Зараз урок "Я досліджую світ " і я запрошую вас приєднатись до уроку за покликанням:
Юлія Сенченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Час: 27 лист. 2023 11:15 AM Київ
Зайти Zoom Конференцію
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09&omn=75112008389
Ідентифікатор конференції: 217 011 2597
Код доступу: 55555
- Пригадай, які є материки ? Покажи їх на карті півкуль у своєму атласі.
- Сьогодні ти дізнаєшся більше про материк - Євразію.
- Переглянь навчальне відео.
- Попрацюй в підручнику на ст. 98-101 та дай відповіді на запитання.
- Виконай завдання на ст. 41 в зошиті з друкованою основою.
Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 98-101.
23.11.2023
Тема. Світовий океан
- Зараз урок "Я досліджую світ " і я запрошую вас приєднатись до уроку за покликанням:
Юлія Сенченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Час: 23 лист. 2023 11:15 AM Київ
Зайти Zoom Конференцію
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09&omn=75112008389
Ідентифікатор конференції: 217 011 2597
Код доступу: 55555
- Пригадай з попердніх уроків, який океан називається Світовим?
- На які 4 океани він поділяється?
- Переглянь навчальне відео про світовий океан та пригадай все, що ми вивчали на попередніх уроках.
Навчальні матеріали 2022-2023 н. р.
30 травня Доброго дня!
Тема: Екскурсія до краєзнавчого музею.(віртуальна)
26 травня Доброго дня!
Тема: Екскурсія до музею мистецтв.(віртуальна)
25 травня Доброго дня!
Тема: Екскурсія до річки.( віртуальна)
Підготувати розповідь "Як оберігати водойми "
23 травня Доброго дня!
Тема: Підсумковий урок.
Намалювати малюнок " Земля -наш дім"
19 травня Доброго дня!
Тема: Робота з фізичною картою України.
18 травня Доброго дня!
Тема: Повторення природних зон України.
Повторити матеріал про природні зони України ,ст.86-90
16 травня Доброго дня!
Тема: Повторення матеріалу про материки Землі.
Повторити все про материки.
12 травня Доброго дня!
Тема: Повторення матеріалу про океани Землі.
11 травня Доброго дня!
Тема: Робота з контурними картами.
Позначити на карті материки і океани.
На контурній карті світу позначити назви материків ,океанів.
9 травня Доброго дня!
Тема: Повторення матеріалу про Всесвіт.
Переглянь відео
Повторити назви планет.
5 травня Доброго дня!
Тема: Аналіз діагностувальної роботи.
Переглянь відео
4 травня Доброго дня!
Тема: Тематична діагностувальна робота " Наша Батьківщина - Україна". Тестова робота.
2 травня Доброго дня!
Тема: Моя майбутня мрія - стати...
Написати есе " Моя майбутня мрія- стати ....
28 квітня Доброго дня!
Тема: Професії українців. Рольова гра " Я - рятівник", " Я - рятівниця".
Посилання на урок 10.30
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/73297293317?pwd=mYqKvyaFD9R4cF0GdXhaNdtSKjlubg.1
Meeting ID: 732 9729 3317
Passcode: 11111
27 квітня Доброго дня!
Тема: Чому Україна-європейська держава?
Посилання на урок 10.30
https://us04web.zoom.us/j/78486412991?pwd=FzUTuqoJMMmbVBj1Hab3D4bbzm93Zn.1
Meeting ID: 784 8641 2991
Passcode: 11111
Підготувати повідомлення " Визначні місця України "
25 квітня Доброго дня!
Тема: Заповідники України
Переглянь відео
Навчитися показувати на карті України заповідники України. Форзац підручника.
21 квітня Доброго дня!
Тема: Віртуальна екскурсія природними зонами України.
Переглянь відео урок.
20 квітня Доброго дня!
Тема: Як поводити себе в природі
14 квітня Доброго дня!
Тема: Україна на контурних картах
На контурній карті України позначити гори,природні зони України, річки, моря.
14 квітня Доброго дня!
Тема: Проєкт "Червона книга "(тварини)
Опрацюй матеріал відео уроку
13 квітня Доброго дня!
Тема: Проєкт "Червона книга "(рослини)
Опрацюй матеріал відео уроку
Підготувати повідомлення про рослину занесену до "Червоної книги",малюнок.
11 квітня Доброго дня!
Тема: Кримські гори.
Опрацюй матеріал відео уроку
Опрацюй матеріал у підручнику ст.117-119
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.46
7 квітня Доброго дня!
Тема: Гори Карпати
Переглянь відео урок
Опрацюй матеріал у підручнику ст.115-116
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.45
6 квітня Доброго дня!
Тема: Народи гірських місцевостей та їх традиції
Переглянь відео за посиланням.
Розкажи хто такі бойки?
Трембіти використовували жителі Закарпаття як своєрідні засоби зв’язку. Це аналог мобільного зв’язку минулого. Звук цього інструменту в горах лунає на відстань десятків кілометрів. На трембітах грали пастухи, які збирали отару овець на випас. Виконували мелодії на трембітах і різдвяні колядники. Також сигнал трембіти оголошував про смерть.
В наші дні людей, які виробляють трембіти залишилось дуже мало, хоча технологія їх виготовлення досить проста. Зі стовбуру ялини чи модрини витесують заготовку і дають висохнути деревині протягом року. Потім її розпилюють вздовж на дві частини і видовбують серцевину. Чим тонші стінки в інструменту, тим він краще звучить. Потім приготовані половинки зв’язують між собою берестом. Для зручності роблять розбірні інструменти, але вони гірше звучать. Найбільші трембіти досягають в довжину чотирьох метрів. Трембіту навіть відзначили у книзі рекордів Гіннеса, як найдовший в світі дерев’яний духовий інструмент
4 квітня Доброго дня!
Тема: Українські гори
Опрацюй матеріал у підручнику ст.114-115
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.44
Переглянь відео
24 березня Доброго дня!
Тема: Степи України
Опрацюй матеріал у підручнику ст.108-109
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.41-43
Переглянь відео.
23 березня Доброго дня!
Тема: Навчальний проєкт " Чому ліси називають легенями планети?"
Опрацюй матеріал у підручнику ст.105-106
21 березня Доброго дня!
Тема: Що таке лісостеп.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.100-102
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.39-40
Переглянь відео.
Посилання на урок 10.30
17 березня Доброго дня!
Тема:Квітуче Полісся
Посилання на урок 10.30
https://us04web.zoom.us/j/78032796044?pwd=9pR6UiMRNbXfDBTaQwLYMRB0MqpGad.1
Meeting ID: 780 3279 6044
Passcode: 1111
Опрацюй матеріал у підручнику ст.93-97
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.35-38
Переглянь відео.
16 березня Доброго дня!
Тема: Українські страви.
Посилання на урок 10.30
https://us04web.zoom.us/j/76598958386?pwd=8uYPGr3Xeq7asW7wfiLDvlAup8OqPv.1
Meeting ID: 765 9895 8386
Passcode: 11111
Підготувати рецепт української страви.
14 березня Доброго дня!
Тема:Аналіз діагностувальної роботи. Мандрівка природними зонами України.
Посилання на онлайн -урок:
Опрацюй матеріал у підручнику ст.86-90
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.32-34
Переглянь відео.
10 березня Доброго дня!
Тема:Тематична діагностувальна робота " Корисні копалини." Комбінована робота.
Тематична
діагностувальна робота
« Форми земної поверхні. Корисні копалини. Водойми» Комбінована
робота.
Прізвище, ім’я __________________________________4-
__ клас
1.
Запиши форми земної поверхні
2.Продовж речення: Територія суходолу, яка має рівну поверхню,-
це __________________
Рівнина з підвищенням майже 500 м від рівня моря –
це______________.
Форма земної поверхні,висота якої не перевищує 200 м вище рівня
моря,-це_____________________
Ділянки земної поверхні підняті над рівнинами на висоту
від 500 м до 2000 м і більше –це ______________
3.
З`єднай
частини речення:
Горб заглибина на земній
поверхні з вузьким дном і
крутими
схилами
Яр заглибина з положистими схилами і
рослинами
Балка невелике підвищення над
земною поверхнею.
4. Продовж речення : Корисні копалини – це гірські породи,
які______________________________________________________________
5. Що таке родовища? ________________________________________________________________
6. З’єднай стрілками групи корисних копалин.
Залізна руда Паливні Газ
Торф Рудні Пісок
Мідна руда Нерудні Граніт
8.
Розподіли джерела енергії за групами.
Кам’яне вугілля, торф, сонце, нафта,
природний газ, вітер, рухома вода.
Невідновлювальні |
Відновлювальні |
|
|
|
|
|
|
|
|
9.
Запиши,як люди використовують воду._____________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Запиши . Штучні
водойми:_______________________________________________
Природні водойми:________________________________________________________
11.
Як потрібно охороняти водойми__________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання(
намалюй смайлик)
9 березня Доброго дня!
Тема: Використання та охорона природних багатств водойм. Безпечне поводження біля водойм.
Посилання на онлайн -урок:
Опрацюй матеріал у підручнику ст.81-83
Переглянь відео.
Виконай завдання в друкованому зошиті ст.31
Переглянь і запам`ятай!!!!!
Безпечне поводження біля водойм.
7 березня Доброго дня!
Тема: Водойми України
Посилання на онлайн -урок:
Опрацюй матеріал у підручнику ст.80-81
Переглянь навчальне відео.
3 березня Доброго дня!
Тема:Використання енергоносіїв.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.74-76
Переглянь відео
3 березня Доброго дня!
Тема:Види енергоносіїв
Опрацюй матеріал у підручнику ст.74-76
Переглянь відео
Д.З. ст. 74-76 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст. 30
2 березня Доброго дня!
Тема:Корисні копалини. Закріплення.
Опрацюй матеріал у підручнику ст70-73
Переглянь відео
Д.З. ст. 70-73 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.29
2- березня Доброго дня!
Тема:Опис корисних копалин
Опрацюй матеріал у підручнику ст.73
Переглянь відео
Д.З. ст. 73 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.28
28 лютого Доброго дня!
Тема:Корисні копалини, їх види.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.70-71
Переглянь відео
Д.З. ст. 70-71 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.27
24 лютого Доброго дня!
Тема:Форми земної поверхні України.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.65-67
Переглянь відео
Д.З. ст. 65-67 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.25- 26
23 лютого Доброго дня!
Тема :НАША БАТЬКІВЩИНА – УКРАЇНА.
Аналіз діагностувальної роботи. Україна на карті світу.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.62-64
Переглянь відео
\
Д.З. ст. 62-64 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.24
21 лютого Доброго дня!
Тема :Тематична діагностувальна робота « Материки та океани». Комбінована робота.
Виконати завдання і надіслати на вайбер і через електронний щоденник
17 лютого Доброго дня!
Тема :Проєкт «Материк, який я мрію відвідати».
Опрацюй матеріал у підручнику ст.41-43,58-60
Друкований зошит ст.23
Актуалізація знань. Бесіда із залученням життєвого досвіду дітей.
Вправа "Мікрофон"
§ Що таке материки?
§ Скільки їх на планеті?
§ Як вони називаються?
Завдання
- Сьогодні ви будете працювати в туристичній фірмі. Ваше завдання: зробити рекламу, цікаво розповісти про свої материки, щоб у всіх, хто їх прослухає, виникло бажання побувати там.
Підготувати цікаве повідомлення про материк .Гарно оформити. Це може бути лепбук, повідомлення , ілюстрації, презентація.
16 лютого Доброго дня!
Тема : Рослини та тварини Антарктиди.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.50-51
Переглянь відео
Вікторина
Д.З. ст. 50-51 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.21-22
14 лютого Доброго дня!
Тема : Чим Антарктида відрізняється від інших материків.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.47-49
Переглянь відео
Д.З. ст. 47-49 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.19-20
10 лютого Доброго дня!
Тема :Тварини Австралії
Опрацюй матеріал у підручнику ст.41-43
Переглянь відео
Д.З. ст. 41-43 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.17
9 лютого Доброго дня!
Тема :Рослинність Австралії
Опрацюй матеріал у підручнику ст.39-40
Переглянь відео
Д.З. ст.39-40 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.16
7 лютого Доброго дня!
Тема : Австралія -найпосушливіший материк на землі
Опрацюй матеріал у підручнику ст.36-39
Переглянь відео
Д.З. ст. 36-39 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.15
3 лютого Доброго дня!
Тема :Неповторність тваринного світу Південної Америки
Посилання на онлайн- урок: на 10.00
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75881509154?pwd=3SRxhQibKMuF7wrBXpiEi4foSsGqFJ.1
Идентификатор конференции: 758 8150 9154
Код доступа: 1111
Опрацюй матеріал у підручнику ст.30-33
Переглянь відео
.Виконай завдання в друкованому зошиті ст.12
2 лютого Доброго дня!
Тема :Неповторність рослинного світу Південної Америки
Опрацюй матеріал у підручнику ст.29
Переглянь відео
Д.З. ст. 29 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.12
2 лютого Доброго дня!
Тема : Чим Південна Америка відрізняється від Північної Америки
Опрацюй матеріал у підручнику ст.21-23
Переглянь відео
Д.З. ст. 26-28 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.11
31 січня Доброго дня!
Тема : Особливості тваринного світу Північної Америки
Опрацюй матеріал у підручнику ст.21-23
Переглянь відео
Д.З. ст. 21-23 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.8,9,10
27 січня Доброго дня!
Тема :Особливості рослинного світу Північної Америки
Опрацюй матеріал у підручнику ст.19-21
Переглянь відео
Д.З. ст. 19-21 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.6-7
26 січня Доброго дня!
Тема : Неповторність континенту Північна Америка
Опрацюй матеріал у підручнику ст.15-18
Переглянь відео
Д.З. ст. 15-18 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.5
24 січня Доброго дня!
Тема : Тварини Африки
Опрацюй матеріал у підручнику ст.8-12
Переглянь відео
Д.З. ст. 8-12 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.3
27 грудня Доброго дня!
Тема : Безпека під час зимових канікул
Переглянь навчальне відео. Виконуй правила безпеки. Бережи себе!
Бажаю безпечних канікул ! Гарного відпочинку.!
26 грудня Доброго дня!
Тема :Особливості рослинного світу Африки
.
23 грудня Доброго дня!
Тема :Найспекотніший материк на планеті.
Опрацюй матеріал у підручнику ст.3-5
Переглянь відео
Д.З. ст. 3-5 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.1-2
22 грудня Доброго дня!
Тема : Україна на контурних картах
Виконай завдання
Тема :Українці – миролюбива нація.
Переглянь навчальне відео
Розкажи батькам ,якими є українці.
12 грудня- 13 грудня
Тема : Найшанованіші свята українців
Опрацюй матеріал у підручнику ст.120-121
Попрацюй в друкованому зошиті ст. 47
9 грудня Доброго дня!
Тема: Навчальний проект. « Моя Україна – найкраща держава». « Взаємодопомога і підтримка народів у кризовій ситуації»
Посилання на онлайн-урок:9.40
Опрацюй матеріал у підручнику ст.115
Попрацюй в друкованому зошиті ст. 48
8 грудня Доброго дня!
Тема:Аналіз діагностувальної роботи.
Волонтерська діяльність - як спосіб виявлення безкорисливої допомоги
Переглянь навчальне відео
Розкажи батькам ,хто такі волонтери.
2 грудня Доброго дня!
Тема:Рослинний і тваринний світ Євразії
Посилання на онлайн-урок:9.40
https://us04web.zoom.us/j/71193381065?pwd=z5BEX8oIaCuGaq5EEdqN5rAJw8Hj7Q.1
Идентификатор конференции: 711 9338 1065
Код доступа: 111
Переглянь навчальне відео
Опрацюй матеріал у підручнику ст.110-113
Попрацюй в друкованому зошиті ст. 44-46
Я досліджую світ
28 листопада Доброго дня!
Тема:Моя Україна - найкраща у світі.
Погода.
Робота над темою уроку
Переглянь навчальне відео
Виконай завдання в друкованому
зошиті ст. 42
Оцінювання загроз для себе і інших
Переглянь мультик " Безпека з вовком Дікі"
22 листопада Доброго дня!
Тема : Найбільший материк на землі - Євразія
Переглянь навчальне відео
Опрацюй матеріал у підручнику ст.98-101
Попрацюй в друкованому зошиті ст. 41
21 листопада Доброго дня!
Тема : Океани на контурних картах
Переглянь навчальне відео і повтори все ,що ми вивчили.
Перекажи батькам ,про що цікаве дізнався.
18 листопада Доброго дня!
Тема : Північний льодовитий океан
Посилання на онлайн-урок
Погода.
17 листопада Доброго дня!
Тема : Індійський океан
Погода
15 листопада Доброго дня!Тема:Атлантичний океан
Переглянь навчальне відео.
Землетруси — короткотривалі, раптові струси земної кори, викликані перемінним переміщенням мас гірських порід у надрах Землі, чому сприяє порушення розтяжності осередка гірських порід і виникнення сейсмічних хвиль; під час сильних землетрусів, на поверхні Землі часто виникають щілини, скиди, зсуви, цунамі; часом землетруси спричинюють великі руйнування.
Дії під час землетрусу:
Зберігайте спокій, уникайте паніки.
Дійте негайно, як тільки відчуєте коливання грунту або споруди, головна небезпека, яка вам загрожує - це предмети і уламки, що падають.
Швидко залишіть будинок та відійдіть від нього на відкрите місце, якщо ви знаходитесь на першому - другому поверсі.
Негайно залишіть кутові кімнати, якщо ви знаходитесь вище другого поверху.
Негайно перейдіть у більш безпечне місце, якщо ви знаходитесь у приміщенні. Станьте в отворі внутрішніх дверей або у кутку кімнати, подалі від вікон і важких предметів.
Не кидайтесь до сходів або до ліфта, якщо ви знаходитесь у висотній споруді вище п'ятого поверху. Вихід зі споруди найбільш буде заповнений людьми, а ліфти вийдуть з ладу.
Вибігайте з будинку швидко, але обережно. Остерігайтесь уламків, електричних дротів та інших джерел небезпеки.
Віддаліться від високих споруд, шляхопроводів, мостів та ліній електропередач.
Зупиніться, якщо ви їдете автомобілем, відчиніть двері та залишайтесь у автомобілі до припинення коливань.
Перевірте чи немає поблизу постраждалих, сповістіть про них рятувальників та, по можливості, надайте допомогу.
Що треба робити у випадку загрози виникнення землетрусу:
Дізнайтеся у місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування місце збору мешканців для евакуації. Завчасно вирішіть, де буде місце зустрічі вашої родини у разі евакуації.
Зберіть найбільш необхідні речі, документи та запас продуктів харчування на декілька днів, питну воду, медикаменти, кишеньковий ліхтарик.
Від'єднайте всі електроприлади від електромережі, вимкніть газ та систему нагрівання.
Поставте на підлогу більш важкі та великі речі. Закріпіть речі, які можуть впасти і спричинити травми. Не ставте ліжко біля вікна з великим склом.
Тримайте у зручному місці один або декілька вогнегасників. Тримайте шланги для поливу саду підключеними до кранів.
Виведіть худобу на більш безпечну місцевість.
Уважно слухайте інформацію про обстановку та інструкції про порядок дій, не користуйтеся без потреби телефоном.
Зберігайте спокій, попередьте сусідів, надайте допомогу інвалідам, дітям та людям похилого віку.
Навчіть дітей, як діяти під час землетрусу.
Дії після землетрусу:
Зберігайте спокій, заспокойте дітей та тих, хто отримав психічну травму в результаті землетрусу, оцініть ситуацію.
Допоможіть, по можливості, постраждалим, викличте медичну допомогу тим, хто її потребує.
Переконайтесь, що ваше житло не отримало ушкоджень. Будьте дуже обережні, може статися раптове обвалення, загрожує небезпека від витоку газу, від ліній електромереж, розбитого скла.
Перевірте зовнішнім оглядом стан мереж електро-, газо- та водопостачання.
Обов'язково кип'ятіть питну воду, вона може бути забруднена.
Перевірте чи немає загрози пожежі.
Не користуйтеся відкритим вогнем, освітленням, нагрівальними приладами, газовими плитами і не вмикайте їх до того часу, доки не будете впевнені, що немає витоку газу.
Не користуйтеся телефоном, окрім як для повідомлення про серйозну небезпеку.
Не поспішайте з оглядом міста, не відвідуйте зони руйнувань, якщо там не потрібна ваша допомога.
Уникайте морського узбережжя, де може виникнути небезпека від морських хвиль, спричинених сейсмічними поштовхами.
Будьте готові до повторних поштовхів. Часто вони призводять до додаткових руйнувань.
Дізнайтеся у місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування адреси організацій, які відповідають за надання допомоги потерпілому населенню.
Д.з. с. 82-84, читати, відповідати на питання
Тема:Таємниці природи океанів і материків Землі.
Посилання на онлайн-урок
https://us04web.zoom.us/j/71634085180?pwd=DaT65tNC36zY6MjpXowCrBPl5ObudY.1
Идентификатор конференции: 716 3408 5180
Код доступа: 1111
Переглянь відео.
Виконати тест
Друкований зошит ст.29-30
3листопада Доброго дня!
Тема:Сонце порядкує всім, що відбувається на Землі.
Переглянь відео урок
Д.З. ст. 74-77 Прочитати . Переказати.
Друкований зошит ст.28
1листопада Доброго дня!
Тема : Краси планети не зіпсуй, вона одна у тебе.
Посилання на онлайн-урок
Час : 10.00
https://us04web.zoom.us/j/75410407102?pwd=NQEWS3IL4f0JSNUi1uA84D4AC24zo4.1
Идентификатор конференции: 754 1040 7102
Код доступа: 1111
Д.З. ст.69-74 Опрацювати.Дати відповіді на запитання.
Друкований зошит ст.26-27
28 жовтня
Тема:Аналіз діагностувальної роботи.Безпека в місті і здоров’я. Порятунок людей у надзвичайних ситуаціях.
Посилання на онлайн-урок
https://us04web.zoom.us/j/74998885763?pwd=BW0dvNv6YrtuHozuN1eLM0mEYbDPKa.1
Идентификатор конференции: 749 9888 5763
Код доступа: 1111
27 жовтня
Тема:Тематична діагностувальна робота« План і карта». Комбінована робота.
Виконати на окремому листку . Надіслати на вайбер.
25 жовтня
Тема:Архітектурні цікавинки України.
Посилання на онлайн-урок
Час: 10.50
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76709213592?pwd=Gs3AsxZa320gFJapEDmijZ3dkUWIFu.1
Идентификатор конференции: 767 0921 3592
Код доступа: 1111
Д.З.ст.66-68
21 жовтня
Тема:Проєкт «Моє місто»
Посилання на онлайн-урок
Час:11.20
https://us04web.zoom.us/j/72323355006?pwd=es8CMePGCCWKqEFYbwOas6N9RZGYp3.1
Идентификатор конференции: 723 2335 5006
Код доступа: 1111
Д.З.ст.59-60,картка5
20 жовтня
Тема:Архітектура. Креслення. Умовні позначся на кресленнях.
Посилання на онлайн-урок
Час:11.20
https://us04web.zoom.us/j/72323355006?pwd=es8CMePGCCWKqEFYbwOas6N9RZGYp3.1
Идентификатор конференции: 723 2335 5006
Код доступа: 1111
Д.З.ст.56-58,картка4
18 жовтня
Тема:Про що розповідають географічні карти? Практична робота «Читання карти»
Посилання на онлайн-урок
Час: 9.40
https://us04web.zoom.us/j/72582586597?pwd=ZXtrwuE50PvFmsLKaNBgOoIMVMpl4u.1
Идентификатор конференции: 725 8258 6597
Код доступа: 1111
Д.З.ст.56-58 Др. зош. ст.23
13 жовтня Доброго дня!
Тема: Ти у незнайомій місцевості. Як уникнути небезпеки? Послідовність дій у разі виявлення небезпечних предметів.
Перегляньте віде. Розкажіть батькам.
Послідовність дій у разі виявлення небезпечних предметів.
Дотримуйтеся правил безпеки! Це врятує вам життя!!!
11 жовтня Доброго дня!
Тема:План місцевості. Практична робота " Складання плану місцевості"
Гра «Визнач правильне твердження».
- Горизонт — це прилад для визначення сторін горизонту. (Ні)
- За допомогою компаса визначають сторони горизонту. (Так)
- Стрілка компаса завжди вказує на північ.
- Протилежна сторона заходу — схід. (Так)
- До лінії горизонту можна дійти. (Ні)
- Земля — великий магніт. (Так)
- Якщо стояти обличчям на північ, позаду буде схід. (Ні)
Слово план має багато значень. На уроках читання ви часто складаєте план оповідання, розповіді.
Із планом ви познайомилися і на уроках образотворчого мистецтва. Ви розміщуєте деякі об’єкти, які зображуються на передньому плані, середньому плані і задньому плані. Крім того, залежно від розміру зображуваного предмета, ви робите малюнок крупним.
Сьогодні на уроці ми дізнаємося ще про один план і начимося складати план місцевості.
Робота за підручником. С.52- 55.
А) Читання з коментуванням за текстом:
– Що таке план місцевості.
– Що називають масштабом.
– Як записують масштаб.
– Як позначають сторони горизонту на плані місцевості.
Б) Робота за малюнками ( с.54 ):
а) порівняння малюнка та плану місцевості;
б) знайомство з умовними знаками на плані місцевості.
Прочитай текст оголошення в підручнику на ст. 55
Виконай практичну роботу " Складання плану місцевості"
с.55
Креслення плану ділянки довжиною 1400м та шириною 800м за масштабом 1см – 200м ).
1400 :200=7см-довжина
800: 200=4 см - ширина
. Підсумки уроку.
- Що таке план предмета?
( Вигляд предмета зверху ).
- Що таке план місцевості?
( Креслення вигляду зверху невеликої ділянки земної поверхні ).
- Як зображують предмети на плані місцевості?
( На плані місцевості предмети зображують за допомогою умовних знаків ).
- Що означає масштаб на плані місцевості?
( Масштаб вказує, у скільки разів зменшено ( або збільшено ) справжні розміри предметів і відстані між ними ).
- Як визначити сторони горизонту на місцевості?
( Напрям Пн. – Пд. вказують стрілкою. А якщо стрілки немає, то північ вважають вгорі, а південь – внизу аркуша ).
- Хто користується планом місцевості?
( Планом місцевості користуються геологи, будівельники, агрономи, а також туристи ).
Д.З. ст.53-55 ,опрацювати в підручнику
Др. з. ст. 20,21,22
10 жовтня Доброго дня!
Тема: План місцевості
Д.З. ст.51-52 Друкований зошит ст. 17-18-19
6 жовтня Доброго дня!
Тема: Як орієнтуватися за допомогою компаса.
4 жовтня
Доброго дня!
Тема: Як визначити сторони горизонту
Д.З. ст.45-46 Опрацювати.Навчитися визначати сторони горизонту.
3 жовтня
Доброго дня !
Посилання на онлайн-урок
Тема: Орієнтування на місцевості.
Д.З. ст.41-44 Прочитати. Навчитися визначати лінію горизонту.
Друкований зошит ст.15
Космічні дослідження і українці
З кожним днем космос стає все ближчим, розкриває людям дедалі більше своїх таємниць. І наші з вами співвітчизники відіграють в історії його дослідження неабияку роль!
Супутник на українському літаку
Космічна компанія Ілона Маска “SpaceX” планує налагодити в усьому світі вдвічі швидший супутниковий інтернет, ніж той, що є зараз. Для цього в космос постійно запускають супутники “Starlink”.
Їх виготовляють у різних місцях, а потім літаком перевозять у спеціальний аеропорт NASA (Національне управління з аеронавтики і дослідження космічного простору) у США.
У грудні 2020 року такий супутник доправили із французького міста Тулузи. А перевозив його український вантажний літак АН-124 “Руслан”. “Starlink” важив 55 тонн. Це найважчий вантаж, який коли-небудь перевозив “Руслан”.
Програми для ракет від українця
Знайомтеся! Це — українець Олексій Пахунов. Він займається комп’ютерним програмуванням. Нині живе у США і працює в космічній компанії Ілона Маска.
Олексій створив програмне забезпечення для ракет "Falcon 9" і "Falcon Heavy". Частина його комп’ютерного коду забезпечує політ космічного корабля “Crew Dragon” (про який ми розповідали в журналі “Джміль” № 7-8, 2020).
Тепер українець створює програмне забезпечення для ракет системи “Starship” (“Зореліт” / “Зоряний корабель”). За їх допомогою Ілон Маск планує відправити всіх охочих на Марс, а потім повернути на Землю.
дивляючись у нічне небо, ми милуємося сяйвом Місяця, мерехтінням безлічі зірок, загадковими візерунками сузір’їв… Та особливо вабить зір промениста сріблясто-біла смуга, яка, мов серпанок, оперізує небо. Здається, ніби хтось проклав по небу дорогу. Цей розсип зірок так і називають — Молочний, або Чумацький, Шлях.
► Про що ви думаєте, мрієте, коли дивитеся у нічне небо?
► Що вам нагадує ця смуга?
Ми бачимо не весь Молочний Шлях, а крихітну його частинку. Насправді ми перебуваємо всередині нього — планета Земля з усією Сонячною системою і разом з мільярдами зірок входить до Молочного Шляху. Такі величезні об’єднання зірок називають галактиками. Їх у Всесвіті безліч.
► Пригадайте, які планети входять до Сонячної системи.
НАША ГАЛАКТИКА: БУДЬМО ЗНАЙОМІ
Свою назву галактика отримала саме завдяки білій смузі, що видніється на нічному небі (від гр. галактос — молочний). Давні греки називали її Молочним Кільцем, римляни — Молочною Дорогою, а наші предки — Чумацьким Шляхом.
► Як би ви пояснили ці назви?
З давніх-давен “зоряна дорога” була дороговказом для чумаків, які їздили до Криму по сіль.
Як вберегтися від інфекційних захворювань та що робити, якщо відчув симптоми?Для упередження ситуації стрімкого розповсюдження коронавірусу міська влада закликає з розумінням та відповідальністю поставитися до обмежувальних заходів, введених у місті, та дотримуватися елементарних рекомендацій.
Зокрема:
- Обмежте соціальні контакти. За можливості, залишайтеся вдома і не виїжджайте в місто.
- Дотримуйтеся правил особистої гігієни. Мийте часто руки з милом упродовж 20-ти секунд. Користуйтесь антисептиком, вміст спирту в якому не повинен бути менше 60-80%. Уникайте дотиків до свого обличчя. Не торкайтеся брудними руками своїх очей, носа та рота.
- Уникайте контакту з людьми із симптомами ГРВІ. З тими, хто має симптоми застуди. Мінімальна дистанція – 1,5 метра.
- Термічно обробляйте продукти.
- Провітрюйте та зволожуйте приміщення, у якому перебуваєте.
- Захворів – сиди вдома.Це перше правило, яким має керуватися кожен, хто відчув симптоми захворювання.
При проявах симптомів захворювання – повідомте свого сімейного лікаря телефоном. Щоденно будьте на зв’язку з сімейним лікарем та дотримуйтеся його рекомендацій. Не відмовляйтеся від госпіталізації, якщо лікар вбачає таку необхідність.
Переглянте навчальне відео:
Сонце
– джерело світла та тепла на Землі. Космічні тіла в Сонячній системі.
Гра «Знайди пару»
Планети земної групи | небесне тіло, яке не випромінює власного світла, а лише відбиває сонячне світло |
Планети-гіганти | планети, які розташовуються найближче до Сонця |
Планета | планети складаються з легких речовин, мають порівняно малу густину |
Комета | тіло, яке обертається навколо Сонця і не є супутником інших планет |
Астероїд | тіло Сонячної системи, яке має хвіст, обертається навколо Сонця |
Карликові планети | небесні тіла, які мають розмір від 50 м до 1000 км |
Сонячна система | сукупність небесних тіл (планет, їх супутників, астероїдів, комет), які обертаються навколо Сонця |
Планети земної групи - це планети, які розташовуються найближче до Сонця.
Планети-гіганти - планети з складаються з легких речовин, мають порівняно малу густину.
Карликові планети - тіла, які обертаються навколо Сонця і не є супутниками інших планет.
Астероїд - небесне тіло, яке має розмір від 50 м до 1000 км.
Комета - тіло Сонячної системи, яке має хвіст, обертається навколо Сонця).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
Розгадай ребуси
- Яким загальним словом можна назвати всі відповіді до ребусів? (Планети)
- Розподіліть планети, які були у ребусах, на дві групи: планети земної групи і планети-гіганти.
- Чому планети земної групи мають таку назву?
Перекажи батькам.
Дай відповіді на запитання.
- Що таке Всесвіт?
Яку форму він має?
Д.з. підручник ст.3-7,друкований зошит ст.1
. Знайдіть на карті нашу країну. Дайте відповіді на питання:
- У якій її частині вона розташована? На якому материку?
- У якій півкулі знаходиться цей материк? У якій частині світу?
3. Перегляньте відео
Практична робота з контурною картою( фотозвіт відправте на вайбер)
- Позначити кордони України, місто Київ, річку Дніпро, Азовське і Чорне море, країни-сусіди України.
Немає коментарів:
Дописати коментар