08.05. Повторення теми "Координатна площина"
Перегляньте відео(за потреби)
Накресліть малюнки.
Малюнок 1.1. (-10; 0), (11; 0), (7; -4), (4; -5), (-4; -5), (-10; -1), (-10; 0), (-11; 2), (-9; 2), (-7; 1), (-6; 2), (-6; 3), (-3; 3), (-4; 7), (-2; 7), (-2; 3), (0; 3), (0; 5), (5; 5), (5; 4), (4; 4), (4; 1), (10; 1), (10; 0), (11; 0). 2. (-6; 0), (-11; 2). 3. (1; 2), (1; 4), (3; 4), (3; 2), (1; 2).
Малюнок 2. (4; - 2); (4; - 3); (6; -4); (6; - 5); (7; - 5); (7; - 3); (8; - 1); (8; 0); (9; - 1); (7; 2);(2; 2); (1; 3); (- 1,5; 4); (- 2,5; 5); (- 2,5; 4); (- 3; 4); (- 4; 5); (- 4; 4); (- 5; 2); (- 7; 1);(-8; 1); (- 8; 0); (- 5; 0); (- 7; -1); (- 5; - 1); (- 3; - 2); (- 2; - 4); (- 2; - 5); (- 1; - 5); (- 1; -4); (1;-2);(0;-3);(4;-3).
2.Око (- 4; 2).
Малюнок 3. 1. (1; 1), (2; 2), (1; 4), (3; 6), (4; 6), (5; 5), (5; 4), (4; 3), (4; 1), (3; 0).
2. (15; 15), (14; 14), (12; 15), (10; 13), (10; 12), (11; 11), (12; 11), (13; 12), (15; 12), (16; 13).
3. (7; 4), (8; 5), (9; 5), (10; 4), (10; 3), (9; 2), (8; 2), (7; 3), (7; 4).
4. (11; 7), (11; 8), (12; 9), (13; 9), (14; 8), (14; 7), (13; 6), (12; 6), (11; 7).
5. (8; 8), (13; 3), (14; 1), (8; 0), (4; 3), (3; 6), (3; 8), (5; 9), (7; 11), (8; 13), (10; 13), (13; 12), (16; 8), (15; 2), (13; 3).
6. (5; 9), (6; 8), (7; 8), (8; 9), (8; 10), (7; 11).
7. (3; 8), (2; 9), (2; 12), (4; 14), (7; 14), (8; 13).
8. (2; 11), (4; 12), (5; 14).
9. (0; 9), (1; 7), (3; 7).
10. (7; 16), (9; 15), (9; 13).
11. (0; 14), (0; 13), (2; 12). 12. (4; 14), (3; 16), (2; 16).
14.04.Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
Онлайн урок о 8.45
Інд: 772 4896 1964
Код доступу: 8Ah7BG
10.04.Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
ЗАПАМʼʼЯТАЙ! Розв'язують задачу за допомогою рівняння за такою схемою:
- вибираємо невідоме;
- записуємо співвідношення, задані в задачі, через невідоме і складаємо рівняння;
- розв'язуємо одержане рівняння;
- знаходимо значення невідомого, а якщо треба за умовою задачі, то й значення інших невідомих величин;
- записуємо відповідь.
Наприклад: Вертоліт пролетів відстань між двома містами при попутному вітрі за 5 годин, а при зустрічному - за 6 годин. Знайдіть відстань між містами і власну швидкість вертольота, якщо швидкість вітру тоді дорівнювала 10 км/год.
Розв'язання
Позначимо власну швидкість вертольота км/год. Тоді швидкість вертольота при попутному вітрі (
+10) км/год, а при зустрічному
км/год. Між двома містами при попутному вітрі вертольот пролетів 5(
+10) км, а назад 6(
-10) км, але це одна і та сама відстань, тобто 5(
+10)= 6(
-10)
Отже, власна швидкість вертольота 110 км/год, а відстань між містами (км).
Відповідь. 600 км, 110 км/год.
РОЗВʼЯЖІТЬ ЗАДАЧІ.
1. Автомобіль за 4 год проїжджає ту саму відстань, що літак пролітає за 2 год. Знайти швидкість автомобіля і літака, якщо відомо, що швидкість літака на 40 км/год більша, ніж швидкість автомобіля.
2. В одній шафі було в 4 рази менше книжок ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 17 книжок, а з другої взяли 25, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в кожній шафі спочатку?
3*. У першому контейнері було 60 кг яблук, а в другому 100 кг. Коли з другого контейнера продали в 4 рази більше яблук ніж з першого, то в першому залишилось у 2 рази більше ніж у другому. Скільки кг яблук продали з кожного контейнера?
Вчимося граючись: Інтерактивні завдання
20.02.Множення раціональних чисел.
УРОК о 8.00. 323 692 8986
Код доступа: 2025
Повторюємо правила:
Щоб помножити два числа з різними знаками, треба помножити їхні модулі та перед отриманим добутком поставити знак «-».
Щоб помножити два від'ємних числа, треба помножити їхні модулі.
Д/З Виконай вправу:№1277,1283
20.02.Множення раціональних чисел.
Переглянь відео.
Запам'ятай правило:
Щоб помножити два числа з різними знаками, треба помножити їхні модулі та перед отриманим добутком поставити знак «-». Щоб помножити два від'ємних числа, треба помножити їхні модулі.Виконай вправу:№1271
19.02.Додавання і віднімання раціональних чисел.Самостійна робота.
Завершуємо тему, яку вивчали майже місяць, самостійною роботою. Виконайте завдання в зошиті.(надсилати не треба). В понеділок здасте зошити. Завтра розпочинаємо нову тему, тому прошу всіх бути присутніми на онлайн уроці.
18.02. Додавання і віднімання раціональних чисел. Повторення.
1. Повторіть правила:
- Щоб додати два від'ємних числа, потрібно додати їхні модулі і перед здобутим числом поставити знак "-".
- Щоб додати два числа з різними знаками, потрібно від більшого модуля доданків відняти менший і записати перед здобутим числом знак того доданку, модуль якого більший.
- Щоб від одного числа відняти друге, потрібно до зменшуваного додати число, протилежне від'ємнику: a-b = a+ (-b).
- a-(-b) = a+b
2. Обчисліть:
1) -0,1 + (-4,5);
2) -2,3 +4,9;
3) 8,6 + (-9,7);
4) -8,1 +3,5;
5) -3,7+ (-7,3);
6) 10,4+ (-3,8).