Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5-А клас Зарубіжна література



Читання – це віконце, через яке діти бачать, пізнають світ і собі.
                                                                                               Василь Сухомлинський

2023 -2024 навчальний рік

ПРИЗВАННЯ НА ПІДРУЧНИК

https://pidruchnyk.com.ua/1688-5_zarlit_nikolenko.html


Запрошую на урок 23 квітня о 13.00

https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%BF%D0%BE%D0% BB%D0%BB%D1%96%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0


Увійти Zoom Конференція

https://us05web.zoom.us/j/89385296079?pwd=JIkWumkUjxHAhtPYxLuOAd8afqJmNI.1

ідентифікатор конференції: 893 8529 6079
Код доступу: 0sc



Запрошую на урок 9 квітня о 13.00


Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/81964750045?pwd=7fkrNc0kvcGA53zOZGT5OJdjbLLXfB.1

ідентифікатор конференції: 819 6475 0045
Код доступу: 1



5 квітня 

"Лускунчик"



https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%BB%D1%83%D1%81%D0%BA%D1%83%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA



19 березня 

Запрошую на урок 19 березня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/84027138547?pwd=3axY8e5RyoM87E3BYNTrCvNnZOA2J0.1

ідентифікатор конференції 840 2713 8547
Код доступу: 1



5 березня

Тема:  Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776-1822). «Лускунчик і Мишачий король»

Добрий день. Діти, ознайомтеся із життєписом письменника Ернста Гофмана та його твором.



Зміст казки "Лускунчик" тут


23.02
Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання. Завдання треба виконати протягом тижня і надіслати вчителю.

Тестові завдання із теми «Слухаємо голоси природи»

Дайте відповіді на тестові запитання.

1. Редьярд Кіплінг – це письменник       Англійський Індійський Канадський

2 Назва збірки , до якої увійшла повість "Мауглі"

А "Книга тварин і рослин" Б "Книга джунглів        

У "Книга природи"

3 Хто і де знайшов Мауглі?

А Тигр Шер-хан біля річки 

Б Вовчиця Ракші під час полювання 

У Вовк під кущем у джунглях 

Г Табакі, коли шпоривши всюди

4 Хто приймає рішення на Скелі заради?

А Тільки ватажок вовчої зграї Б Тільки прийомні вовки - батьки

5.Назвіть героїв, які стали на захист Мауглі на Скелі Радіо

А Багіра Б Шерхан В Акела Г Балу Д Табакі

6 Що сказав Балу на захист Мауглі на Скелі Ради?

А Людське дитинча не може жити з вовками 

Б Людське дитинча треба віддати Шер-хану 

У Людському дитинчі не завдати шкоди, і я навчу його законам джунглів

7 Чим займався Балу у джунглях?

А спавши весь день, бо був лінивим 

Б Навчав вовченят законів джунглів 

У Полював за дикими пчелами 

Г виховував Мауглі 

Бродивши по джунглях у пошуках їжі

8 Назвати прийомних батьків Мауглі

А Акела б Вовк у Ракші г Багірв д Балу

9 Чому бандар- логи вкрали Мауглі?

А Хотіли, щоб він навчив їх сплітати гілки для захисту від дощів і вітру 

Б Хотіли з ним полювати разом на Каа 

В Хотіли навчити " беззаконню мавпячого племені"

10 Який вислів був законом джунглів?

А " "Ми всі брати: ти і я" 

Б " Ми з тобою однієї крові : ти і я" 

В " Ми з тобою друзі джунглів: ти і я"

11 Яка головна думка повісті "Мауглі" ?

А Уславлення сили людського розуму 

Б Якщо звірі і виховали людину, то все рівно її місце серед людей 

В Уславлення краси джунглів та її мешканців

12 Сетон-Томпсон - це письменник

А Канадський     Б  Американський   В     Англійський   Г  Індійський

13 Снап- це ...

А Цуценя з кличкою       Б  Ім"я господаря  

В Ім" я друга, що надіслав посилку     Г Ім" я одного з фермерів Мендози

14 Чи переміг Снап вовка у останній сутичці?

А Ні, вовк був сильніший і вбив Снапа 

Б Ні, Снап злякався вовка і втік 

В Так, Снап переміг, але загинув сам, бо на його тілі були дві глибокі рани

15 Яка тема оповідання Сетона- Томпсона "Снап"?

А про дружбу людини і хороброго бультер’єра 

Б Про дружбу господаря з фермерами Мендози 

В Про полювання фермерів та гончих собак на вовчу зграю

16 Чому вчить оповідання " Снап" ?

А Вчить любити і берегти природу і все живе 

Б Вчить полювати на вовків 

В Вчить розрізняти поведінку різних порід собак під час полювання


Запрошую на урок 20 лютого о 13:00

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/72794382969?pwd=3naU64lXbJwMsIds7rdI7CCy8mT9uH.1

Ідентифікатор конференції: 727 9438 2969
Код доступу: 1


16 лютого







9 лютого 

https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%BC%D0%B0%D1%83%D0%B3%D0%BB%D1%96



Запрошую учнів  5-А  класу на урок  23 січня о 13.00


Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/74422950906?pwd=ymHSG06ArcFXwz8ndA3dvaCN1qcp42.1

ідентифікатор конференції: 744 2295 0906
Код доступу: 1


Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання

Діагностувальна робота

«Літературні казки світу»

Дайте відповіді на запропоновані завдання та надішліть вчителю на вайбер.


1.             Що за птах зустрівся Герді по шляху і став розповідати їй про Кая і принцес?

 А. ворон   Б. голуб В. соловей Г. павич


2.             На чому перебралася Герда від свого міста до старенької?

А. сани Б. ліжі В. човен Г.велосипед


 3. Хто знайшов Хлопчика-Зірку у лісі?

  А. Вовки Б. Ведмеді В.Дроворубі Г. Маті


 4. Хто допоміг Хлопчику-Зірці виконати завдання чаклуна?

А. мати Б. Дроворуб В. Заєць Г. Білка


5. Який за рахунок Чарлі знайшов білет?

А. другий Б. третій В. четвертий Г. п'ятий


6. На чому рухалися герої наприкінці твору «Чарлі і шоколадна фабрика»?

А. колісниця Б. ліфт В. ліжі Г. човен


7. Встанови відповідність між твором та персонажами.

1. "Чарлі та шоколадка фабрика"

2. «Хлопчик-Зірка»

3. «Снігова Королева»

А. жербачка

Б. Герда

В. Майк Тіві

8. Уяви, що ти можеш попередити про опасность одного з героїв вивчених творів. Напиши коротке повідомлення. Поясни свій вибір героя.

Виконайте одне на вибір завдання. Дайте повний та змістовний відповідь.

9. Уявіть, що вам запропонували написати продовження історії про Чарлі, то яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що б зробив для інших?

10. Через які випробування довелося пройти Хлопчику – Зірці, щоб повернути собі колишню народу? Які нові якості з'явилися у героя. Чи однаково ви сприймаєте героя казки на початку та наприкінці твору?

11. Поясніть, як у творі «Снігова Королева» протиставляється добро та зло. Які герої є уособленням зла, а які добра? Що перемагає у цій казці?

 

 

 

 

 




Запрошую учнів  5-А  класу на урок  12 грудня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/89043783932?pwd=weTYTRFZwwmya2j3J35LVSGODbU6eH.1

Ідентифікатор конференції: 890 4378 3932
Код доступу: 3WEMYG



Запрошую учнів  5-А  класу на урок  14 листопада о 13.00


Увійти Zoom Конференція

https://us04web.zoom.us/j/73911080039?pwd=msVagHgTyMeUW0YFXrotyAjVhSnjQv.1

ідентифікатор конференції: 739 1108 0039

Код доступу: 11111



Запрошую учнів  5-А  класу на урок  31 жовтня о 13.00

https://meet.google.com/hem-sajy-kxb




Запрошую учнів  5-А  класу на урок  17 жовтня о 13.00

https://meet.google.com/xoz-izsf-siw



Запрошую учнів 5-А класу на урок 3 жовтня о 13.00

Увійти Zoom Конференція

https://us04web.zoom.us/j/72483662231?pwd=bwnHaRjxVpwemJbl5CGXjgp04UOh4F.1

ідентифікатор конференції: 724 8366 2231
Код доступу: 1




Запрошую учнів 5-А класу на урок 19 вересня  о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/79956452297?pwd=hLFFZsEvaCuXNZaOtoTMj8xLOk0IXc.1

ідентифікатор конференції: 799 5645 2297
Код доступу: 1




запрошую учнів 5-А класу на урок 5 вересня о 13.00

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74246126216?pwd=BjDDfeyj4cDNcx6l5fyaRbu3Rpmwmi.1

ідентифікатор конференції: 742 4612 6216
Код доступу: 1







📘 👈 ПІДРУЧНИК

Немає коментарів:

Дописати коментар