Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5-А клас Зарубіжна література



Читання – це віконце, через яке діти бачать, пізнають світ і собі.
                                                                                               Василь Сухомлинський

2024/2025 навчальний рік
13 листопада

Тема. Казка "Хлопчик-зірка". Фальшиві та справжні цінності. Краса зовнішня та краса внутрішня

- Добрий день, любі п'ятикласники. Завершуємо роботу над казкою "Хлопчик-зірка" виконанням письмого завдання. Воно є обов'язковим для всіх, старанно працюєте на оцінку.

Отже, розгорніть робочий зошит, запишіть дату й тему уроку і виконайте ОДНЕ із запропонованих нижче завдань

Творча робота

1 Щоденник. Хлопчика-зірки (Уяви себе на місці хлопчика-зірки; веди щоденник, описуючи свої почуття та думки перед тим, як стати зіркою, під час пошуків мами та після зустрічі з батьками. Які уроки ти виніс з цієї подорожі?)

2 Створення символів (Символом самозакоханості головного героя у казці є квітка нарцису. Придумай і опиши власний символ для хлопчика-зірки, який би відображав його внутрішній світ і зміни, що відбуваються з ним)

3 Лист до друга (Напиши листа від імені Хлопчика-Зірки своєму новому другу – зайченяті)

4 Перекажіть, письмово, епізод казки, який вам найбільше запам'ятався

НА НАСТУПНИЙ УРОК, У П'ЯТНИЦЮ, НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗОШИТ ІЗ СВОЇМ ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ






**********************************************************
2023 -2024 навчальний рік

ПОКЛИКАННЯ НА ПІДРУЧНИК

https://pidruchnyk.com.ua/1688-5_zarlit_nikolenko.html


 Контрольна робота — це чудова можливість перевірити свої знання, вміння та навички, здобуті на уроках і під час самостійної праці. Пам'ятайте, що навіть погана оцінка — це результат, спонукання до більш серйозного ставлення до навчання.

1. Псевдонім письменника Марк Твен означає:

а) повний уперед; 

Б) 3 метри 75 сантиметрів;  

В) ліво керма;

Г) рубай кінці. 

22. Марк Твен народився у:

а) Англія; Б) Україна; В США; г) Греції.

3. За жанром твір «Пригоди Тома Соєра» - це:

а) роман; Б) повість; В) оповідання; г) новелу.

4. Найяскравіша підприємницька авантюра Тома Соєра — це 

 А) блукання біля печері; 

Б) фарбування паркану; 

В) експеримент із кишкою на кладовищі; 

Г) виступ на суді.  

5 На вокзалі Полліанну зустрівши (-ла):

А) тітка Поллі; 

Б) містер Джон Пендлтон; 

В) лікар Чілтон; 

Г) Нєнсі. 

6. Тітка Поллі взяла осиротілу племінницю Полліанну під опіку:

 А) з любові до сестри;

 Б) на зло іншим родичам;

 В) з обов'язку;

 Г) з милосердя.

7. «Гра в радість» була вигадана татком Полліанні, коли дівчинка замість ляльки отримала:

А) ліжі;  Б) міліції;   В) одяг черниці; г) книжку. 

7.  Що зробила Полліанна для хлопчика Джиммі? Увага! У цьому запитанні ДВІ правильні відповіді! 

А) знайшла йому батьківщину в особі Джона Пендлтона; 

Б) вмовила тітку Поллі взяти його до них у сім'ю; 

 В) домоглася, щоб «Жіноча допомога» взяла його під свою опіку;

 Г) зумовила тітку взяти його помічником садівника.

8. Батько Полліанні був : 

 А) багатим підприємцем; 

Б) чиновником середнього рангу;

В) завзятим мандрівником; 

Г) бідним місіонером.

9  . Встанови відповідність

1.  Том                        А) напівсирота             

2. Бен Роджерс            Б) паркан

3. Гек                           В) страх, сльози

4.Беккі                         Г) самотність

5.Ненсі                         Д) пароплав

6. Міс Поллі               Е) служниця

7.Полліанна               Є) радість

10. Встановіть відповідність між літературознавчим терміном та його визначенням

1. Пейзаж              А) опис зовнішності героя

2. Оповідання       Б) середній за обсягом прозовий твір, в якому розповідається про життя кількох героїв

3. Портрет              В) ті, про що йдеться у художньому творі

4. Повість              Г) невеликий за обсягом прозовий твір

5. Тема                    Д) опис природи у художньому творі.

11. Написати відповідь на одну із тем (на вибір) (ТЕМУ ЗАПИСАТИ)

1. Том Соєр і Полліанна: що їх зближує і різнить.

2. Хоробре серце Снапа

3. Як Полланна змінила світ довкола себе.

12. Пограйте гру в радість і поясніть, чому можна радіти в таких ситуаціях (виберіть одну ситуацію із запропонованих) ПИСЬМОВО :  

Не беруть грати гри через слабку фізичну підготовку.

Не вдалося на день народження отримати омріяний планшет.

Пікнік скусувався через дощ.

Я дізнався/лася про зраду друга . 

Прийшли вихідні, пішов дощ .    

Мій найкращий друг переїздить в інше місце . 

Отримавши/ла двійку  .

 


Запрошую учнів 5-А класу на урок 10 травня о 8.50

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/75173213976?pwd=16LBnTDAkdBBdshJFuUVqysQ1yXcKK.1

ідентифікатор конференції: 751 7321 3976
Код доступу: 2Du


7 травня 

УРОК Марк Твен. Короткі відомості про письменника. Історія створення повісті «Пригоди Тома Соєра».

 «Найбільше насолоду я отримав від епосу юності - «Пригоди Тома Сойєра і Гекльберрі Фінна». (Джон Ґолсуорсі)

Добрий день. Діти, ознайомтесь із життєписом одного з найвідоміших дитячих письменників Марка Твена.



Прочитайте історію створення повісті про Тома Соєра

1875 року Марк Твен почав писати "Пригоди Тома Соєра" - книгу, якій судилося увійти до скарбниці світової літератури. Спочатку він думав, що ця книга не для дітей, що її будуть читати лише дорослі. За якусь годину навіть заявивши, що це творіння — для хлопчиків і дівчаток. Така невизначеність була, безперечно, не випадковою. Одним із об'єктів убогої критики письменника стала дитяча література тогочасна. На момент появи "Пригод Тома Соєра" найпоширенішим жанром дитячої літератури були так звані книги для недільної школи. Писалися вони у сентиментально-божній манері, розповідаючи про гарних дітей, які підуть до раю та про поганих, що, звичайно, закінчувати життя на шибениці. Традиційним героєм цих книжок був доброчесний, побожний та кволий від хвороби хлопчик, що встигає перед смертю навернути на праведний шлях маленького негідника, який не бажає відвідувати недільної школи.

Книга Твена була полемічно спрямована проти такої літератури, пародіювала її, стверджуючи любов до свободи, до всього чистого, здорового, світлого в людині. Ці ідеї письменник втілив в одному з найчарівніших образів своєї творчості — в образі відчайдушного шибеника Тома.

У "Пригодах Тома Соєра" Марк Твен спробував воскресити проведені в Ганнібалі дитячі роки, які, незважаючи на всі незгоди, що їх судилося пережити його батьківщині, збереглися в пам'яті як ідилія — містечко, що купається в сонячному мареві, лісисті холми, схилах яких він із друзями грався у розбійники, а перед містом — велична широчінь Міссісіпі.

Біографи вже давно встановили, що більшу частину пригод Тома Соєра автор пережив сам у віці свого героя. Неподалік від Ганнібала справді існував безлюдний острів, куди хлопчаки тікали, щоб сховатися від "цивілізації" дорослих, або ж ховалися у пещерах поблизу міста. У Ганнібалі, у натовпі босоногих хлопчаків, він уперше зустрів прототипів своїх майбутніх героїв — Тома Соєра, Гекльберрі Фінна, Джо Гарпера. Був у Ганнібалі й індіанець Джо, що ледь не помер від голоду, заблукавши в одній із печер.

Дружба Семюеля Клеменса з маленьким волоцюгою Томом Бленкеншипом, згодом увічненим ім'ям Гекльберрі Фінн, стала однією з найяскравіших згадок у житті, попри заборону дорослих дружити з ним. Та малий Сем порушував заборони ледь не щодня. Він випробовував на котові ліки, що призначалися йому самому, жахав матір, приносячи додому вужів і кажанів. Часто йому вдавалося уникнути заслуженої кари і він разом з друзями Томасом Сойєром та Томом Бленкеншипом мріяли про повторення подвигів Робін Гуда та пригод Робінзона Крузо.

У спогадах Твена ці епізоди його дитинства повиті ореолом, тому він не раз звертався до них у своїх творах.



Запрошую на урок 23 квітня о 13.00

https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%BF%D0%BE%D0% BB%D0%BB%D1%96%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0


Увійти Zoom Конференція

https://us05web.zoom.us/j/89385296079?pwd=JIkWumkUjxHAhtPYxLuOAd8afqJmNI.1

ідентифікатор конференції: 893 8529 6079
Код доступу: 0sc



Запрошую на урок 9 квітня о 13.00


Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/81964750045?pwd=7fkrNc0kvcGA53zOZGT5OJdjbLLXfB.1

ідентифікатор конференції: 819 6475 0045
Код доступу: 1



5 квітня 

"Лускунчик"



https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%BB%D1%83%D1%81%D0%BA%D1%83%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA



19 березня 

Запрошую на урок 19 березня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/84027138547?pwd=3axY8e5RyoM87E3BYNTrCvNnZOA2J0.1

ідентифікатор конференції 840 2713 8547
Код доступу: 1



5 березня

Тема:  Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776-1822). «Лускунчик і Мишачий король»

Добрий день. Діти, ознайомтеся із життєписом письменника Ернста Гофмана та його твором.



Зміст казки "Лускунчик" тут


23.02
Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання. Завдання треба виконати протягом тижня і надіслати вчителю.

Тестові завдання із теми «Слухаємо голоси природи»

Дайте відповіді на тестові запитання.

1. Редьярд Кіплінг – це письменник       Англійський Індійський Канадський

2 Назва збірки , до якої увійшла повість "Мауглі"

А "Книга тварин і рослин" Б "Книга джунглів        

У "Книга природи"

3 Хто і де знайшов Мауглі?

А Тигр Шер-хан біля річки 

Б Вовчиця Ракші під час полювання 

У Вовк під кущем у джунглях 

Г Табакі, коли шпоривши всюди

4 Хто приймає рішення на Скелі заради?

А Тільки ватажок вовчої зграї Б Тільки прийомні вовки - батьки

5.Назвіть героїв, які стали на захист Мауглі на Скелі Радіо

А Багіра Б Шерхан В Акела Г Балу Д Табакі

6 Що сказав Балу на захист Мауглі на Скелі Ради?

А Людське дитинча не може жити з вовками 

Б Людське дитинча треба віддати Шер-хану 

У Людському дитинчі не завдати шкоди, і я навчу його законам джунглів

7 Чим займався Балу у джунглях?

А спавши весь день, бо був лінивим 

Б Навчав вовченят законів джунглів 

У Полював за дикими пчелами 

Г виховував Мауглі 

Бродивши по джунглях у пошуках їжі

8 Назвати прийомних батьків Мауглі

А Акела б Вовк у Ракші г Багірв д Балу

9 Чому бандар- логи вкрали Мауглі?

А Хотіли, щоб він навчив їх сплітати гілки для захисту від дощів і вітру 

Б Хотіли з ним полювати разом на Каа 

В Хотіли навчити " беззаконню мавпячого племені"

10 Який вислів був законом джунглів?

А " "Ми всі брати: ти і я" 

Б " Ми з тобою однієї крові : ти і я" 

В " Ми з тобою друзі джунглів: ти і я"

11 Яка головна думка повісті "Мауглі" ?

А Уславлення сили людського розуму 

Б Якщо звірі і виховали людину, то все рівно її місце серед людей 

В Уславлення краси джунглів та її мешканців

12 Сетон-Томпсон - це письменник

А Канадський     Б  Американський   В     Англійський   Г  Індійський

13 Снап- це ...

А Цуценя з кличкою       Б  Ім"я господаря  

В Ім" я друга, що надіслав посилку     Г Ім" я одного з фермерів Мендози

14 Чи переміг Снап вовка у останній сутичці?

А Ні, вовк був сильніший і вбив Снапа 

Б Ні, Снап злякався вовка і втік 

В Так, Снап переміг, але загинув сам, бо на його тілі були дві глибокі рани

15 Яка тема оповідання Сетона- Томпсона "Снап"?

А про дружбу людини і хороброго бультер’єра 

Б Про дружбу господаря з фермерами Мендози 

В Про полювання фермерів та гончих собак на вовчу зграю

16 Чому вчить оповідання " Снап" ?

А Вчить любити і берегти природу і все живе 

Б Вчить полювати на вовків 

В Вчить розрізняти поведінку різних порід собак під час полювання


Запрошую на урок 20 лютого о 13:00

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/72794382969?pwd=3naU64lXbJwMsIds7rdI7CCy8mT9uH.1

Ідентифікатор конференції: 727 9438 2969
Код доступу: 1


16 лютого







9 лютого 

https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%BC%D0%B0%D1%83%D0%B3%D0%BB%D1%96



Запрошую учнів  5-А  класу на урок  23 січня о 13.00


Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/74422950906?pwd=ymHSG06ArcFXwz8ndA3dvaCN1qcp42.1

ідентифікатор конференції: 744 2295 0906
Код доступу: 1


Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання

Діагностувальна робота

«Літературні казки світу»

Дайте відповіді на запропоновані завдання та надішліть вчителю на вайбер.


1.             Що за птах зустрівся Герді по шляху і став розповідати їй про Кая і принцес?

 А. ворон   Б. голуб В. соловей Г. павич


2.             На чому перебралася Герда від свого міста до старенької?

А. сани Б. ліжі В. човен Г.велосипед


 3. Хто знайшов Хлопчика-Зірку у лісі?

  А. Вовки Б. Ведмеді В.Дроворубі Г. Маті


 4. Хто допоміг Хлопчику-Зірці виконати завдання чаклуна?

А. мати Б. Дроворуб В. Заєць Г. Білка


5. Який за рахунок Чарлі знайшов білет?

А. другий Б. третій В. четвертий Г. п'ятий


6. На чому рухалися герої наприкінці твору «Чарлі і шоколадна фабрика»?

А. колісниця Б. ліфт В. ліжі Г. човен


7. Встанови відповідність між твором та персонажами.

1. "Чарлі та шоколадка фабрика"

2. «Хлопчик-Зірка»

3. «Снігова Корольова»

А. жербачка

Б. Герда

В. Майк Тіві

8. Уяви, що ти можеш попередити про небезпеку одного з героїв вивчених творів. Напиши коротке повідомлення. Поясни свій вибір героя.

Виконайте одне на вибір завдання. Дайте повний та змістовний відповідь.

9. Уявіть, що вам запропонували написати продовження історії про Чарлі, то яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що зробив би для інших?

10. Через які випробування довелося пройти Хлопчику – Зірці, щоб повернути собі колишню народу? Які нові якості з'явилися у героя. Чи однаково ви сприймаєте героя казки на початку та наприкінці твору?

11. Поясніть, як у творі «Снігова Королева» протиставляється добро та зло. Які герої є уособленням зла, а які добра? Що перемагає у цій казці?

 

 

 

 

 




Запрошую учнів  5-А  класу на урок  12 грудня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/89043783932?pwd=weTYTRFZwwmya2j3J35LVSGODbU6eH.1

Ідентифікатор конференції: 890 4378 3932
Код доступу: 3WEMYG



Запрошую учнів  5-А  класу на урок  14 листопада о 13.00


Увійти Zoom Конференція

https://us04web.zoom.us/j/73911080039?pwd=msVagHgTyMeUW0YFXrotyAjVhSnjQv.1

ідентифікатор конференції: 739 1108 0039

Код доступу: 11111



Запрошую учнів  5-А  класу на урок  31 жовтня о 13.00

https://meet.google.com/hem-sajy-kxb




Запрошую учнів  5-А  класу на урок  17 жовтня о 13.00

https://meet.google.com/xoz-izsf-siw



Запрошую учнів 5-А класу на урок 3 жовтня о 13.00

Увійти Zoom Конференція

https://us04web.zoom.us/j/72483662231?pwd=bwnHaRjxVpwemJbl5CGXjgp04UOh4F.1

ідентифікатор конференції: 724 8366 2231
Код доступу: 1




Запрошую учнів 5-А класу на урок 19 вересня  о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/79956452297?pwd=hLFFZsEvaCuXNZaOtoTMj8xLOk0IXc.1

ідентифікатор конференції: 799 5645 2297
Код доступу: 1




запрошую учнів 5-А класу на урок 5 вересня о 13.00

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74246126216?pwd=BjDDfeyj4cDNcx6l5fyaRbu3Rpmwmi.1

ідентифікатор конференції: 742 4612 6216
Код доступу: 1







📘 👈 ПІДРУЧНИК

Немає коментарів:

Дописати коментар