Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5 клас ОБМ

2023-2024 навчальний рік

Шановні батьки та діти! Для відправки творчих робіт на перевірку, фотографуйте їх, будь ласка, без перспективного скорочення.

                                                            



16.04.2024 (5-А)
19.04.2024 (5-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Народні й хореографічні візерунки» за підручником стор. 100-101
або за презентацією
2. Поміркуйте, де може бути найбільше іграшок? Скажете: «У магазині іграшок». Так, звісно, але якщо захочете побачити іграшки, якими гралися ваші дідусі й бабусі, тоді перегляньте відео про Державний музей іграшки, де зберігається понад 15 тисяч експонатів!
3. Виліпіть магнітика на холодильник чи брелок для ключів (повітряний пластилін). Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще! За потреби, скористайтеся підказками у презентації або відео МК.
Термін виконання роботи: до 26.05
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція
· Об’єм
· Охайність роботи
  
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу (див. у групі Вайбер).  Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



Сімейна форма
1. Виконайте підсумковий тест

2. Опрацюйте зміст теми «Мистецтво перевтілень і дизайн (продовження). Створення паперового костюму» за підручником стор. 92-93
https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/5_mystetstvo_gaydamaka_2022.pdf
або за презентацією

3. Перегляньте відеопрезентацію балету Б. Павловського «Білосніжка та семеро гномів» Дніпропетровського Академічного Театру Опери та Балету. Чи хотіли б ви відвідати постановку? Що вас зацікавило?
4. Створіть паперовий костюм одного з персонажів балету Б. Павловського «Білосніжка і семеро гномів» (олівці). За бажанням, скористайтеся підказками у презентації або відео МК. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція
· Охайність роботи
 
5. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



Консультація для учнів сімейної форми навчання
19.02.2024 о 17:00
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88077557732?pwd=Ow12aabM3Fr2IWhirbzS25AxTIBE4W.1
Ідентифікатор: 880 7755 7732
Код: 1111


20.02.2024 (5-А)
16.02.2024 (5-Б)
Сімейна форма

1.
Опрацюйте зміст теми «Театр та архітектура (продовження). Інтер’єр театру. Театральні ляльки» за підручником стор. 76-77
або за презентацією

або за відеоуроком
2. Перегляньте відео про роботу актора-ляльковода
   
3. Створіть ляльку для шкільної лялькової вистави їжака Колька Колючки або зайчика Кося Вуханя, вовченяти Вовчика, лисеняти Рудика та ін. (картон, фломастери, клей тощо) за повістю ­казкою Всеволода Нестайка «Дивовижні пригоди в лісовій школі». За бажанням, скористайтеся підказками у презентації або відео МК. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Форма
· Охайність роботи
 
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



13.02.2024 (5-А)
09.02.2023 (5-Б)
Сімейна форма

1.
Опрацюйте зміст теми «Театр та архітектура. Архітектура, виразові засоби. Архітектурна композиція та композиційний центр» за підручником стор. 72-73
або за презентацією

або за відеоуроком
2. Перегляньте відео про найвідоміші театри світу
та про театр ляльок
3. Сконструюйте з паперу та картону будівлю театру (графічні матеріали, кольоровий папір, картон). За бажанням, скористайтеся підказками у презентації або відео МК. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Форма
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


23.01.2024 (5-А)
26.01.2024 (5-Б)

1.
Опрацювати зміст теми «Дружнє єднання у творчій співпраці. Дизайн.» за підручником стор. 64-65
https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/5_mystetstvo_gaydamaka_2022.pdf
або за презентацією

2. Перегляньте рекламний відеоролик Kohler про людей, які живуть ідеальним комфортним життям. Поміркуйте про роль дизайнера у цьому ролику.
3. Виконайте графічні замальовки для оформлення розділів мистецького словничка («Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Театральне мистецтво», «Кіномистецтво», «Хореографічне мистецтво» та ін. або «Графіка», «Живопис», «Скульптура», «Дизайн», «Декоративно-ужиткове мистецтво», «Архітектура» тощо) (графічні матеріали). За бажанням, скористайтеся підказками у презентації або відео МК. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!
Термін виконання роботи: до 01.02
Критерії оцінювання:

· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція
· Охайність роботи



І семестр
19.12.2023 (5-А)
22.12.2023 (5-Б)
Сімейна форма
1. Пригадати матеріал, який вивчали протягом семестру та виконати підсумковий тест, заповнивши гугл-форму

2. Виконати малюнок на зимову, новорічну, Різдвяну тематику або новорічну листівку (матеріали та техніка виконання на вибір). За потреби скористайтеся відео МК
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція (розміщення зображення в аркуші)
· Охайність роботи
  

3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу (див. у групі вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




31.10.2023 (5-А)
03.11.2023 (5-Б)
(сімейна форма)
Виконайте підсумковий тест з теми "Види і мова візуальних/образотворчих мистецтв."



26.09.2023 (5-А) (сімейна форма)
1.
Опрацювати зміст теми «Від народних джерел. Орнамент» за підручником стор. 18-19
https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html
або за презентацією

2. Виконайте вправи

3. Створити стрічковий орнамент «співзвучний» колисковій (графічні матеріали). Проявіть фантазію, старайтеся розвивати власну творчість та не змальовувати. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція
· Форма орнаменту
· Охайність роботи
За бажанням, скористайтеся підказками у презентації або майстер-класом.
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу.
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


1.09.2023
Тема: 5-Б, ОБМ
Час: 1 сент. 2023 11:30
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75621774239?pwd=aE5EAmfwjs53I0uzYkNGwHagj6pK1r.1
Ідентифікатор конференції: 
756 2177 4239
Код: 1111




Архів 2022-2023 н.р.

Архів  2019-2021 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар