6 Б 13. 11. 2024 початок уроку 09:40
6 А 13.11.2024 початок уроку
10:30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/73183027620?pwd=Q3j5ajQew23oeHzQljjs50N3dC6ZnT.1
ТЕМА: Що означає жити в екосистемі
1. Перевір одкржані знання.
Вправа 1.
Парниковий ефект. Глобальне потепління
Завдання: Встав на місці
пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=ptvj2iiec24
2. Переглянь матеріал за посиланням https://cutt.ly/Ww1dID2P
3. Опрацюй матеріали параграфу 59
4. Виконай завдання 1-3 на ст 95-96 зошита- практикуму
Вправа 1.
Екостиль і збереження природи
Завдання: Встав на місці
пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=pv7hi69g324
Підготуйся до Тесту (підсумковий) Розділу 5. Тема 3. Параграфи 57 – 59.
https://naurok.com.ua/test/yak-zminiti-svit-na-krasche-2804750.html
ТЕМА: Як людина впливає на взаємозв'язки у природі
1. Переглянь матеріал за посиланням https://cutt.ly/vw1dUVo0
2. Опрацюй матеріали параграфу 57
3. Виконай завдання 1-5 на ст 93-94 зошита- практикуму
Вправа 1. Вплив людини
на взаємозв’язки. Екологічні питання
Завдання: Встав на місці
пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=phkz4kazt24
Завдання:
Знайди пару. З'єднай екологічну проблему і можливі причини їх виникнення
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/75706763934?pwd=a3ZQIDXpk1EuvhguSPQVfVvVHNpJgg.1ТЕМА: Для чого досліджують океани та атмосферу
1. Переглянь матеріал за посиланням https://cutt.ly/5w1dUdLA
2. Опрацюй матеріали параграфу 55
3. Виконай завдання 1-5 на ст 90-91 зошита- практикуму
Вправа 1.
Океани і їх значення для людства. Дослідження атмосфери
Завдання: Встав на місці
пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=phxb0w3fn24
Вправа 2. Дослідження океанів і атмосфери
Завдання: Розташуй надписи (світлини) з назвами технічного обладнання, пристроїв чи установ, які використовуються для дослідження океану і атмосфери відповідно до того, що вони досліджують – океан чи атмосферу.
https://learningapps.org/watch?v=pvgbr4gun24
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/74968137069?pwd=vOcac9RFkSZUxAl7V0HRHLvdu7IAGE.1
ТЕМА: Як циклічні процеси в природі впливають на організм людини
1. Переглянь матеріал за посиланням https://cutt.ly/cw1dYRyc
2. Опрацюй матеріали параграфу 53
3. Виконай завдання 1-4 на ст 87-88 зошита- практикуму
Вправа 1.
Циклічні процеси в природі. Сон
Завдання: Встав на місці
пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=pu4sganr324
Вправа 2. Фази сну
Завдання: Розташуй надписи з характеристиками фаз сну до відповідної фази
https://learningapps.org/watch?v=pv4a6wtz324
Підготуйся до підсумкового тесту Розділу 5. Тема 1. Параграфи 51 – 53.
Тест (підсумковий) https://naurok.com.ua/test/piznay-svo-zdibnosti-2803549.html
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/72919395211?pwd=3UPPsFw3Hke4VNbM9K9skUZw65y1ID.1
ТЕМА: Як зрозуміти та розвинути свої здібності
1. Переглянь матеріал за посиланням https://cutt.ly/TwNWBXM9
2. Опрацюй матеріали параграфу 51
3. Виконай завдання 1-3 на ст 85 зошита- практикуму
Завдання: Встав на місці пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється. https://learningapps.org/watch?v=pgcja83zn24
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
ТЕМА: Які є біологічні ритми організмів. Квітковий годинник на подвір'ї.
1. Переглянь матеріали за посиланням
2. Опрацюй матеріали параграфів 49,50
3. Виконай завдання 1-4 на ст 82-83 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
Ідентифікатор конференції: 779 6751 9651
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/71323015979?pwd=YqYxzJNCbC3QrdvNwEq2g4GmpPnYy6.1
Ідентифікатор конференції:713 2301 5979ТЕМА: Які є взаємозвязки організмів у наземних екосистемах і в грунті
1. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/mwNWVcqP
2. Опрацюй матеріали параграфу 47
3. Виконай завдання 1-2 на ст 79-80 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
Ідентифікатор конференції: 791 8756 3011
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
ТЕМА: Як живуть організми у водоймі
1. Повтори попередньо опрацьований матеріал . Виконай вправу за посиланням https://wordwall.net/uk/resource/57884482
2. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/MwLsAbv6
3. Опрацюй матеріали параграфу 46
4. Виконай завдання 1-3 на ст 77-78 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/72508345290?pwd=LUkLsVPjnRyA3JNYjKZRki1olzy7Of.1Ідентифікатор конференції: 725 0834 5290
6-Б клас 10.15
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/74243943076?pwd=Au038h7xObp6dV0ushu7nOd4aqGWRX.1
Ідентифікатор конференції:742 4394 3076ТЕМА: Як організми пристосовуються уникати зустрічі з ворогами або захищатися від них
1. Повтори попередньо опрацьований матеріал . Виконай вправу за посиланням https://wordwall.net/uk/resource/57883151
2. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/OwLsP3QS
3. Опрацюй матеріали параграфу 44
4. Виконай завдання 1-4 на ст 75 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/79677909560?pwd=BJZxoAHLfzdeTlP8oo6JVDsGAeUssp.1
Ідентифікатор конференції: 796 7790 9560
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/72298968391?pwd=47ZkfCuVpo6C9xVGaQdaYXbAIQ2BKx.1
Ідентифікатор конференції:722 9896 8391ТЕМА: Як взаємопов’язані організми між собою
1. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/4wLsPp2o
2. Опрацюй матеріали параграфу 42
4. Виконай завдання 1-4 на ст 71 -73 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/78266481214?pwd=iBiuJxUX0HvAoTOGPCdwcJkZVj8Iyb.1
Ідентифікатор конференції: 782 6648 1214
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
Ідентифікатор конференції:743 7425 5572ТЕМА: ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ Й У НЕБІ
1. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/uwLsOISw
2. Опрацюй матеріали параграфу 40
4. Виконай завдання 1-4 на ст 68 -69 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/75986212552?pwd=bvfKZk1nhD7ITxzcOiFy3bo5pHXsh3.1Ідентифікатор конференції: 759 8621 2552
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
Ідентифікатор конференції:746 1953 3038ТЕМА: Як пов'язана між собою жива і нежива природа. Чи зручно жити у воді.
1. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/JwLsOxru
2. Опрацюй матеріали параграфу 39
4. Виконай завдання 1-3 на ст 67-68 зошита- практикуму
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/74754789833?pwd=yRnXeA24aTyHlL7XrH7nre6WVmrnV0.1
Ідентифікатор конференції: 747 5478 9833Код доступу: 8awtv6
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
ТЕМА: Що таке системи Всесвіту
1. Виконай тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 1216183
2. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/ywDKvmGM
3. Опрацюй матеріали параграфу 37
5. Виконай завдання 1,2 та 4-6 на ст 63 та 64 зошита- практикуму
Вправа 1. Системи світу
Завдання. Перемісти
повідомлення, яке з'являється на картці
з інформацією, що відповідає тій чи іншій системі світу до відповідної
системи світу
https://learningapps.org/watch?v=ppamxtsik23
Вправа 2. Зорі.
Відстані до зір. Колір зорі
Завдання. Встав
на місці пропусків слова чи словосполучення зі списку, що з'являється, щоб
речення стало правильним.
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/78240775922?pwd=gNcpTvGTkqYoS03EAROTevW5yVtT2U.1
Ідентифікатор конференції: 782 4077 5922Код доступу: 3gPGX0
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/76284928046?pwd=TAPNXORDsmeTEQv6JoUvPmx4lJvv88.1
Ідентифікатор конференції:762 8492 8046ТЕМА: Які бувають планети
1. Перевірь отримані знання.
Вправа 1. Планети
Сонячної системи
Завдання: Впорядкуй
8 планет сонячної системи за порядком, починаючи з планети, яка найближче до
Сонця
https://learningapps.org/watch?v=px7769rn323
Вправа 2. Склад
Сонячної системи
Завдання. Відкрийте
пазл з зображенням небесного тіла, який належать відповідній складовій Сонячної
системи, що зазначені вгорі. Вгорі потрібно вибрати одну зі складових
Сонячної системи. На пазлі необхідно вибрати зображення небесних тіл, які належать
до обраної вами складової Сонячної системи.
https://learningapps.org/watch?v=pvjq5fj0523
2. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/JwDKcpY5
2. Опрацюй матеріали параграфу 35
3. Виконай завдання 1-6 на ст. 59-60 зошита- практикуму.
Вправа 1. Особливості планет земної групи
Завдання. Перемісти
текстову характеристику на поле з назвою планети, якій відповідає ця
характеристика
https://learningapps.org/watch?v=pv5t9n2g523
Вправа 2. Особливості планет-гігантів
Завдання. Перемісти
текстову характеристику на поле з назвою планети, якій відповідає ця
характеристика
Рекомендація. Перед виконанням цієї вправи знайти цікаву (коротку) інформацію
про планети-гіганти
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/73639423911?pwd=fksFJ84j13JiNiVUJwKGp1VUJbl8IC.1
Ідентифікатор конференції: 736 3942 3911Код доступу: 6KBXUt
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
Антоніна Островська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
https://us04web.zoom.us/j/77049059858?pwd=MKM463ALzCq0z7Fm5cuc2I3fUKUEov.1
Ідентифікатор конференції:770 4905 9858ТЕМА: Твої власні астрономічні спосткреження. Нащо астрономам телескоп
1. Перевір отримані знання. Вправа 1. Встав пропуски
Завдання: Встав на місці пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=p9tfroqpj23
2. Переглянь матеріали за посиланнями
2. Опрацюй матеріали параграфів 32 та 33
3. Виконай завдання 1-4 на ст. 55 та 1-5 на ст 56-57 зошита- практикуму.
Завдання:
Знайди пару. З’єднай
зображення сузір'я з його назвою. За необхідності скористайся додатковими
джерелами. У завданні використані зображення яскравих сузір'їв Північної
півкулі, які можна спостерігати протягом року на території України.
https://learningapps.org/watch?v=ptvttqxoj23
Вправа 2.
Бінокль. Спостереження. Орієнтування
Завдання: Встав на місці
пропусків слова чи словосполучення зі списку, що з'являється, щоб речення стало
правильним.
https://learningapps.org/watch?v=pz7tjmy2n23
Вправа 3. Будова телескопа
Завдання: Натисніть на маркер, який вказує на окремі частини
телескопа і виберіть назву цієї частини
https://learningapps.org/watch?v=pgnbqb8ea23
Вправа 4. Кросворд «Телескоп. Обсерваторія»
Завдання: натисніть на початок
слова і дайте відповідь на запитання.
https://learningapps.org/watch?v=p2wfd3r7c23
Тест
(підсумковий) по Темі 1. Розділу 3. Параграфи 31,32,33
https://naurok.com.ua/test/astronomichni-instrumenti-ta-sposterezhennya-2520374.html
Для узагальнення знань виконайте інтерактивні вправи:
1. Як
живляться різні тварини
2. Як
відбувається дихання у людей
3. Рухи
тварин
4. Як розмножуються організми
5.Стадії життєвого циклу метелика шовковичного шовкопряда
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/71280118928?pwd=aw0REQMjhiWP5SUqVf9KeySJBQa6Da.1
Ідентифікатор конференції: 712 8011 8928Код доступу: 2p67xd
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/79633962370?pwd=64fJf2GTdD68TuhCbGh7jlonUgBLNd.1
Ідентифікатор конференції:796 3396 2370ТЕМА: Як розмножуются, ростуть і розвиваються різні організми
1. Переглянь матеріали за посиланнями
2. Опрацюй матеріали параграфів 29 та 30
3. Виконай завдання 1-3 та 5 на ст. 49-50 та 1-5 на ст 50-51 зошита- практикуму.
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку https://us04web.zoom.us/j/71745110794?pwd=zYeER3NEwawU4c74au6Zn0IVNhkORa.1
Індифікатор конференції: 717 4511 0794Код доступу: 8HjERg
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/79157755139?pwd=K0Df5aIhJYVZoGXHhYo3e9dyybtSLe.1
Індифікатор конференції:791 5775 5139ТЕМА: Чим важлива подразливість для організмів
1. Переглянь матеріали за посиланням https://cutt.ly/swIyyvjx
2. Опрацюй матеріал параграфу 28
3. Виконай завдання 1-3 та 5 на ст. 49-50 та 1-5 на ст 5--51 зошита- практикуму.
01.12.2023 року
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/79389655726?pwd=Cra0taqIPEaL4oBGMkcqzHecuHlHss.1
Індикатор конференції: 793 8965 5726
Код доступу: 9JJ3GF
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/79647190984?pwd=x5JEGriQWVFfCZCiyseeXkNjKoLFjm.1
Індикатор конференції: 796 4719 0984
Код доступу: 3YJ607
ТЕМА: Як живляться різні організми
1. Переглянь матеріали за посиланням Пізнаємо природу. § 26 (google.com)
2. Опрацюй матеріал параграфу 26
3. Виконай завдання 1-3 ст 44-52 в робочому зошиті з друкованою основою.
24.11.2023 року
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку https://us04web.zoom.us/j/71440850967?pwd=eicJQEO0JNY3dityIi1T5EYC5XV0Ne.1
Індикатор конференції: 714 4085 0967
Код доступу: 9JcvTW
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/72023348352?pwd=KKHwynaQhdfBgbaoKpVDf2SzAfQiIo.1
Індикатор конференції: 720 2334 8352
Код доступу: 5beV6E
ТЕМА: Чому є день і ніч та пори року
1. Переглянь презентацію за посиланням https://cutt.ly/PwQTwtv3
2. Опрацюй матеріал параграфу 24
3. Виконай інтерактивні вправи:
Вправа 1. День і ніч та пори
року
Завдання: Встав на місці
пропусків правильні слова чи словосполучення зі списку, що з'являється.
https://learningapps.org/watch?v=piehxg0ik23
Вправа 2. Обертання Землі
Завдання: Знайди пару.
З'єднай текстове визначення з відповідним йому поняттям чи терміном
https://learningapps.org/watch?v=pe7kw91xa23
17.11.2023 року
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку https://us04web.zoom.us/j/77513256102?pwd=Vph0VOOLZBgbm1Eq4zcgBp8Wgbdxsa.1
Індикатор конференції: 775 1325 6102
Код доступу: 0YzLMH
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/76220899568?pwd=EZIrEj8kNpbpakVSZR8DyekQGEWGEq.1
Індикатор конференції: 762 2089 9568
Код доступу: 4Ku2FZ
ТЕМА: Приготування і розділення сумішей
1. Переглянь презентацію за посиланням https://cutt.ly/fwQTqQZH
2. Виконай вправи:
Вправа 1. Кисень.
Азот. Вуглекислий газ
Завдання: Заповни
таблицю відповідностей. Для кожної сполуки (кисень, азот, вуглекислий газ)
вибери характерну їй особливість чи властивість і перетягни у відповідний стовпчик.
https://learningapps.org/watch?v=p19xveagj23
Вправа 2. Речовини. Суміші
Завдання: Дай правильні відповіді на питання і
фінішуй першим
https://learningapps.org/watch?v=p3vdt1fga23
3. Виконай завдання практичної роботи на ст 36-38 в робочому зошиті з друкованою основою.
10.11.2023 року
ТЕМА:ЧИ ІСНУЮТЬ ЧИСТІ РЕЧОВИНИ
1. Переглянь презентацію за посиланням
2. Опрацюй параграф 20 підручника.
3. Виконай вправи:
Вправа 1. Однорідні
і неоднорідні суміші
Завдання: Натисни на
картинку з відповідним видом суміші, що зазначені вгорі. Склади весь пазл і
тобі відкриється незвичайний матеріал.
https://learningapps.org/watch?v=pod7e4p1n23
Вправа 2. Чисті
речовини і суміші. Способи розділення сумішей
Завдання: Вставте
правильні слова чи словосполучення на місці пропусків.
https://learningapps.org/watch?v=pan2ug03j23
4. Виконай вправи 1-6 ст 32-34 в робочому зошиті з друкованою основою.
03.11.2023 року
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/78618527429?pwd=at5btPrXnpRY0fxgIwfOW1tzdzjItr.1
Індикатор конференції: 786 1852 7429
Код доступу: 2FaAqJ
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/77102365545?pwd=GeU2oL5j6obue2zemPSyXZxPfG4dL8.1
Код доступу:5DCq87
Індикатор конференції: 771 0236 5545
ТЕМА: Урок узагальнення до розділу 1 і розділу 2, теми 1.
Діагностувальна робота №1.
Час виконання - 35 хвилин під час уроку!!!!! Після закінчення виконання завдань прошу сфотографувати результати на надіслати на електронну адресу antonina.ostrovskaya08@gmail.com
Обов'язково дочекайтеся від мене підтвердження про одержання вашого листа !!!
3.
27.10. 2023
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/72550056714?pwd=XOKRrmPzyTexRRXSj7Y01mcthGlDDY.1
Індикатор конференції: 725 5005 6714
Код доступу: 8CNnHc
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/71383525451?pwd=aNIbXWOtyFGvZ6TJkCaF1vipoQb4ex.1
нференції:713 8352 5451
Код доступу: 5HC2Wx
ТЕМА: ЧОМУ КОМАР ПИЩИТЬ
Переглянь презентації за посиланнями https://cutt.ly/WwfcJ4FX
2. Опрацюй параграф 17 підручника.
3. В робочому зошиті з друкованою основою виконай вправи 1-5 на ст 27-28.
20.10. 2023
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/73198778519?pwd=TR1hGjak5LorpMlWnDYf7auGROsnkZ.1
Індикатор конференції: 731 9877 8519
Код доступу: 0kfsnT
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/73412374433?pwd=GwmM5V7EnhE8WyBsjaSPDiaIP2GBJk.1
Індикатор конференції:734 1237 4433
Код доступу: 6z5hSp
ТЕМА: ЧИ МОЖЕ ТІЛО БУТИ НЕВИДИМИМ
Переглянь презентації за посиланнями https://cutt.ly/TwfcJmVi
2. Опрацюй параграф 14 підручника.
3. В робочому зошиті з друкованою основою виконай вправи 1-7 на ст 23-25.
13.10.2023
6-А клас 09.40
ТЕМА: ДЕ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ. ЧОМУ МАЙБУТНЄ ЗА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯМИ.
1. Переглянь презентації за посиланнями
https://cutt.ly/KwfcGKbA та https://cutt.ly/OwfcHtE7
2. Опрацюй параграфи 12 та 13 підручника.
3. В робочому зошиті з друкованою основою виконай вправи 1-5 ст 19-20 та 1-4 на ст 20-21.
29.09.2023
6-А клас 09.40
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/79147623629?pwd=j72IMH9vk9EVW5YIFcyDaZQKV8coj2.1
Індикатор конференції: 791
4762 3629
Код
доступу: 6ggvDK
6-Б клас 10.25
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/72996865291?pwd=LhDYulvGSrWrPaXXw6udBqm3wb9kKB.1
Індикатор конференції: 729
9686 5291
Код
доступу: 4tmWne
ТЕМА: ЧОМУ ПРОТИЛЕЖНОСТІ ПРИТЯГУЮТЬСЯ
1.
1. Переглянь презентацію за посиланням https://cutt.ly/rwu8C135
2.
Опрацюй
параграф 9 підручника.
3.
В
робочому зошиті з друкованою основою виконай вправи 1-4 ст 15.
22.09.2023
6-А клас 09.40
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
Антоніна
https://us04web.zoom.us/j/75551016348?pwd=fR2EtO47gcaY9VgIXDEdPbaLPJcuCl.1
Індикатор конференції: 755
5101 6348
Код
доступу: 4g19MB
6-Б клас 10.30
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/74612459385?pwd=JQws8VuUecp9YXPVBpNERY1ghb9UNf.1
Індикатор конференції: 746
1245 9385
Код
доступу: 6xGqP3
ТЕМА: ЧОМУ РОСЛИНАМ І ТВАРИНАМ НЕ ХОЛОДНО ПІД СНІГОМ
1.
Переглянь презентацію за посиланням https://cutt.ly/1wu8Vys5
2.
Опрацюй
параграф 6 підручника.
3.
В
робочому зошиті з друкованою основою виконай вправи 1-7 ст 10-12
15.09.2023
6-А клас 09.40
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/78898644268?pwd=K2b7akVQrSqdpPKYegUbdWTubQGsep.1
Індикатор конференції: 788
9864 4268
Код
доступу: 2k7UDi
6-Б клас 10.30
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/73771746572?pwd=Bw8nDYWxkeVrQMqYtG4uTna1VmCUQt.1
Індикатор конференції: 737
7174 6572
Код
доступу: 1zjgFx
ТЕМА:ЧИ ЗАВЖДИ ПОТРІБНО ПОСПІШАТИ
1.
Переглянь презентацію за посиланням https://cutt.ly/Cwu8CxFd
2.
Опрацюй
параграф 5 підручника.
3.
В
робочому зошиті з друкованою основою виконай вправи 1-5 ст 7-8
Для учнів 6-Б класу!!! Виконайте тест за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 2841475
08.09.2023
6-А клас 09.40
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/77459596567?pwd=Z7aulaaRwnoSx0a4V4WPaICEbhlWaD.1
Індикатор конференції: 774 5959 6567
Код доступу: 2gMEQK
6-Б клас 10.30
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/71220879003?pwd=yFl64q7fID1jYvQwoeiy9E1bOilQki.1
Ідентифікатор конференції: 712 2087 9003
Код доступу: 7QVjcf
ТЕМА:ЧОМУ У ПРИРОДІ ВСЕ ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНЕ
1. Переглянь презентацію за посиланням https://cutt.ly/rwu8XXAb
2. Опрацюй параграф 3 підручника.
3. Виконай вправи 1, 2, 3, 4 ст 3-4 в робочому зошиті з друкованою основою.
01.09.2023
6-Б клас 12.00
Прошу приєднатися до Zoom- уроку за посиланням https://www.google.com/url?q=https://us04web.zoom.us/j/71363249586?pwd%3DAglmu40dCTmxDR99pg1Ohco8pQENFF.1&sa=D&source=calendar&usd=2&usg=AOvVaw0dJErmsuOWhHJtqOoiXEXr
Індикатор конференції: 713
6324 9586
Код
доступу: 7cJihW
6-А клас 12.30
Прошу
приєднатися до Zoom- уроку за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/7746463047?pwd=BqenEkCCeec33mN9o900joLUdzbhUl.1
Идентификатор конференции: 774 646 3047
Код доступа: 8xfsmE
Індикатор конференції: 774
646 3047
Код
доступу: 8xfsmE
ТЕМА:ЩО ВИВЧАЮТЬ НАУКИ ПРО ПРИРОДУ
1.
Переглянь
презентацію за посиланням https://cutt.ly/Kwu8XYlq
2.
Якщо
маєш робочий зошит з друкованою основою,
виконай вправи 1-5 письмово. Якщо ні - усно.
3.
Створи
таблицю «Об’єкт і предмет природничих наук». Для цього використай матеріали
презентації. Форма таблиці розміщена там.
4.
Опрацюй
параграф 1 підручника.
Немає коментарів:
Дописати коментар