2024 -2025 навчальний рік
Запрошую на урок 12 листопада о 8.45
Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/78832662668?pwd=IJQWBSn5E2j0v2MKG8pTnJaC1boHGI.1
ідентифікатор конференціі:
788 3266 2668
Код доступу: 1RKvms
Тема: Дієслово. Тренувальні вправи.
Добрий день. Запрошую на урок, на якому ми повторимо вивчене про дієслово.
Ви зможете самостійно виконати запропоновані завдання і перевірити свої знання з теми. Бажаю успіху!
Знайди дієслова
https://learningapps.org/view833393
Види дієслів
https://wordwall.net/uk/resource/
Часи дієслів
https://wordwall.net/uk/resource/2
Форми дієслів
https://wordwall.net/uk/resource/
Домашнє завдання: Виконайте письмово: Голоси тварин. До поданих іменників добери дієслова, які показують, хто що робить, і запишіть.
Собака. Кінь. Корова. Кішка. Свиня. Курка. Голуб. Ворона. Ластівка. Горобець.
Мукає. Воркує. Цвірінькає. Каркає. Ірже. Хрюкає. Кудкудаче. Щебече. Нявчить. Гавкає.
2023-2024 навчальний рік
Сімейна
форма навчання.
Контрольне робота з
теми"Службові частини мови"
Виконати контрольну роботу за посиланням :
https://vseosvita.ua/go pgt380 або https://vseosvita.ua/test/start/pgt380
Сімейна форма навчання.
Контрольна робота з теми «Прислівник».
Виконати контрольну
роботу за посиланням :https://forms.gle/WRnSKu6mvWVq87rb6
9.04.24
Тема. Прийменник як службова
частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні.
Ознайомтесь із матеріалом відео:
Поміркуйте!
З-поміж двох поданих словосполучень записати правильно
побудоване(усно).
Вступити в університет – вступити до
університету. Звернутися в інститут – звернутися до інституту. В дев’ять годин
– о дев’ятій годині. Констультації по математиці – консультації з
математики. Посібник по мові – посібник з мови. Дізнатися по довіднику –
дізнатися з довідника. По спеціальності - за спеціальністю.
Звертайтеся по адресі – звертатися на адресу. Працювати при певних умовах –
працювати за певних умов. Пливти по течії – пливти за
течією. По вашому проханню – на ваше прохання. По кресленнях
замовника – за кресленнями замовника.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити правила (с.
154-155)
12.03.24
Тема. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій .
Діти, сьогодні ми
створюватимемо програму досягнення успіху під час діалогу. В її основу
покладено правила з пам’ятки, з якими ви ознайомитеся, доповнимо їх правилами,
сформульованими за висловлюваннями видатних людей античності.
Поміркуйте
над висловами відомих людей про
спілкування.
1. Навчившись
слухати, ти зможеш отримати корисні відомості навіть від тих, хто говорить
погано (Плутарх).
2. Ясність –
головне достоїнство мови (Аристотель).
3. Коли під час
бесіди ти хочеш довести співрозмовнику якусь істину, то найголовніше – не
дратуватися і не сказати жодного недоброго чи образливого слова (Епіктет).
4. Не завжди
говори, що знаєш, але завжди знай, що говориш (Клавдій).
Пригадайте! Пам’ятка «Як вести діалог?»
1. Дотримуйтеся теми та мети
спілкування.
2. Не перебивайте
співрозмовника.
3. Знайдіть спільну тему для
обговорення й заохотьте співрозмовника висловити власну думку.
4. Говоріть конкретно, без
двозначності.
5. Слухайте зацікавлено й
доброзичливо.
6. Не ображайте співрозмовника
словами, діями та вчинками.
7. Не вживайте просторічних та
емоційно забарвлених слів під час офіційної розмови.
8. Дотримуйтеся норм етикету
та правил поведінки.
Прочитайте
виразно вірш-жарт . Запропонуйте назву вірша.
► Автор
дав назву за рисою одного зі співрозмовників. Яка це риса?
НАСТИРЛИВИЙ
— Ти спиш, Семене,
при вікні?
— Ні.
— То, може, плачеш
в тишині?
— Ні.
— Одержав вісті ти
сумні?
— Ні.
— То просто думаєш,
дивак?
— Так.
— Про що ж ти
думаєш, Семене?
— Щоб відчепився ти
від мене! (Грицько Бойко)
Проблемні ситуації
«Як би ти вчинив?»
Уявіть описану ситуацію. Назвіть правильну, на ваш погляд, відповідь, обґрунтуйте її.
1. Ти йдеш вулицею,
назустріч людина, яка (з усього видно) не рада зустрічі, не хоче, щоб її
впізнали. Ти:
А пройдеш повз неї, вдавши що насправді її не впізнаєш;
Б все ж таки привітаєшся, не зупиняючись;
В привітаєшся, розпочнеш діалог «про справи — про
здоров’я»?
2. Ти заходиш у
крамницю. Чи потрібно вітатися?
3. У переповненому
тролейбусі ти побачив знайомих. Чи будеш вітатися? Як? Чи розпочнеш діалог?
4. Ти сидиш у
тролейбусі, заходить старенька бабуся. Твої дії:
А встанеш, мовчки поступившись місцем;
Б будеш дивитися у вікно, вдаючи, що нікого не помічаєш;
В встанеш, запропонувавши бабусі сісти: «Сідайте, будь
ласка».
5. Ти збираєшся до
виходу з тролейбуса. Разом з тобою збирається виходити дівчина. Ти:
А пропустиш її вперед зі словами: «Проходь, будь ласка»;
Б пройдеш уперед сам;
В вийдеш першим і подаси дівчині руку.
Замість крапок уставте потрібні, на вашу думку, слова. Запам’ятайте
положення цієї програми і спробуйте завжди їх дотримувати.
1. Я …спілкуватися
і прагну, щоб діалог зі мною був для людей … і …. Хочу … людям і словом, і
ділом. (люблю; корисним, приємним; допомагати)
2. Намагаюся в
розмові бути завжди …, …, … людиною, … ставлюся до співрозмовника. Починаючи
діалог, звертаюся …, а до старших за себе людей …. (ввічливою, привітною,
доброзичливою; з повагою; на ім’я; на ім’я і по батькові).
3. Ніколи не почну
спілкування з …, завжди знайду те, за що можна …. Про недоліки скажу …. (критики,
похвалити, в коректній формі).
4. Умію … слухати
інших, … співрозмовника. (уважно, не перебивати)
5. Знаю, як …
попросити і як … відмовити, не … людину, … їй причину прохання або причину
відмови. (ввічливо, ввічливо, образивши, пояснивши)
6. Пам’ятаю: …
говорити надто багато про себе. Говорю й пишу про те, що може бути … людині, з
якою спілкуюсь. (неправильно, цікавим)
7. Учуся … настрій
співрозмовника, його … до моїх слів. Не дозволяю собі виявляти …. Розумію,
коли треба …. (відчувати, ставлення, поганий настрій, промовчати)
8. Знаю, як важливо
дарувати … й … людям. (посмішку, добрі слова)
Сімейна форма навчання.
19.02.24
Контрольна робота з теми «Дієприслівник»
Виконати контрольну
роботу за посиланням : https://forms.gle/p5c7Ar95w8M3QcWH7
13.02.24
Тема. Узагальнення й систематизація
вивченого з теми «Дієприслівник».
Перегляньте навчальне відео:
Виконайте
інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view2013545
https://learningapps.org/4579010
Домашнє
завдання. Повторити тему «Дієприслівник»,
виконати тестові завдання на с.115-116
06.02.24 (2 уроки)
Контрольний письмовий
твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому
стилі
Перегляньте презентацію за посиланням:
Напишіть твір на одну із запропонованих тем.
Сімейна форма навчання.
Контрольна робота з теми «Дієприкметник»
Виконати контрольну
роботу за посиланням:
https://forms.gle/AmZMcnvuV8S4VqWg6
27.11.23
Тема.
. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. Дієслівні форми на но, -то.
Урок буде проходити
у форматі зум-конференції.
Час: 13.50
Ідентифікатор
конференції : 274 001 8072 Код
доступу: 5555
Домашнє завдання.
Параграф 22, вправа
220
21.11.23
Тема. Активні й
пасивні дієприкметники.
Перегляньте
навчальне відео.
Опрацюйте матеріал
підручника на с.72, 74
Запишіть
дієприкметники у два стовпчики: І — активні; ІІ — пасивні.
Пишучий, терплячий,
збудований, дутий, стоячий, побілений, крокуючий, загоєний, зеленіючий,
застарілий, посивілий, достиглий, зібраний, перегорілий, випраний, ношений,
почутий, старіючий, шитий, загорнений.
Домашнє завдання.
Вивчити правила. Вправа 210
Сімейна форма навчання.
08.11.23
Контрольна робота з теми «Дієслово» (частина
2)
Виконати контрольну роботу за посиланням:
https://forms.gle/GGRy95J2ygBRiBdu8
Сімейна форма навчання.
17.10.23
Контрольна робота з теми "Дієслово" (частина I ).
Виконати контрольну роботу за посиланням:
https://forms.gle/PBKbmGgFzp3SCEbE9
1 вересня 2023р.
Тетяна Василівна запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.
Час: 10.30
Ідентифікатор конференції : 274 001 8072 Код доступу: 5555
2021-2022 навчальний рік
Немає коментарів:
Дописати коментар