Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

9 клас Українська література

07 травня    9-А, 9-Б клас  початок уроку о 13.00

 Починаємо з перевірки домашнього завдання, виконуємо  ТЕСТ

далі приєднуємося до онлайн-уроку о 13.15  👉    ТУТ

Тема. Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте письмово вправи 6 (с. 290), 8 (с. 292), усно - 7, 10




УВАГА!  
23 квітня 9-А, 9-Б, УЧНІ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ НА СІМЕЙНІЙ ФОРМІ, виконуємо контрольне тестування за творчістю Т.Шевченка


* Тест буде відкрито з 13.00 до 14.30


17 квітня 9-А клас

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ

Тарас Шевченко "Назар Стодоля"

- Зверніть увагу на творчу історію 
















- Перегляньте екранізацію драми

САМОПЕРЕВІРКА
Виконайте 👉 тестування

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготувати повідомлення або презентацію на тему "Світова велич Кобзаря"

!!! Роботу готує кожен індивідуально


09 квітня 9-Б клас

Тема. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство. Вірш "У нашім раї на землі..."

Початок уроку 13.10 👉  ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Скласти паспорт твору "У нашім раї на землі..."  



02 квітня  9-А,   9-Б класи

Тема. Тарас Шевченко "Катерина", "Наймичка". Еволюція жіночих образів

- Шановні дев'ятикласники, пергляньте експрес-урок (2 частини)


- Перевірте себе, виконавши обидва тести  до 05 квітня   
                                                (УСІ УЧНІ  ОБОВ'ЯЗКОВО!)

Тест   +  Тест   =  середньоарифметична оцінка за урок




19 березня  9-А,  9-Б класи

Тема. "Вічна" тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі (поема "Катерина")

- Доброго дня, дев'ятикласники.
Перегляньте експрес-урок (2 частини)



ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  

У робочому зошиті складіть кластер "Шевченкова поема "Катерина"

* Зошит здати у четвер (9-Б), п'ятницю (9-А)

  * Якщо вас з якоїсь причини не буде в день уроку за розкладом, потурбуйтеся здати зошит на перевірку ЗАВЧАСНО

ДОДАТКОВІ 👉 МАТЕРІАЛИ


 












Один із варіантів шаблону кластера



12 березня

Тема. Послання "І мертвим, і живим, і ненарожденним..." Продовження теми "землячків". Засудження комплексу меншовартості

9-А клас і 9-Б клас   початок уроку о 13.00  👉   ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Перечитати матеріал підручника (с. 218-227)
2. Виконати 👉 ТЕСТ

3. Вивчити напам'ять уривок із послання "І мертвим, і живим..." (від слів "Доборолась Україна до самого краю" до слів "і немає злому На всій землі безконечній веселого дому")




05 березня

- Добрий день, дев'ятикласники. Продовжуємо читати окремі твори Тараса Шевченка періоду "Трьох літ".

- Перевірмо домашнє завдання, виконайте 👉 тестування за поемою "Сон" (на оцінку)

- Тема уроку. Поема "Кавказ" - пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику

- Перегляньте відеоурок 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Прочитати поему "Кавказ".
У робочий зошит виписати афоризми з твору



27 лютого
9-А клас і 9-Б клас   початок уроку о 13.00 👉  ТУТ

Тема. Національна проблематика періоду "Трьох літ". Поема (комедія) "Сон" і тогочасна суспільно-політична дійсність

Матеріали уроку 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЯ  (містить завдання для роботи в зошиті)


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
Прочитати поему "Сон" ("У всякого своя доля"). 
Вивчити напам'ять уривок з поеми "Сон" ( від слів "Летим. Дивлюся, аж світає..." до "А мати пшеницю на панщині жне..." АБО від слів "У всякого своя доля..." до слів "Адамові діти" )



Завдання на 26 лютого (9-Б клас),        27 лютого (9-А клас)
- Повторіть життєпис Тараса Шевченка, матеріал про ранню творчість поета (с. 198-202)

- ВИКОНАЙТЕ ОДНЕ ІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

ТЕСТ   1




13 лютого
 9-Б клас

Тема. ТАРАС ШЕВЧЕНКО - ПОЕТ, ПРОРОК НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ

- Вітаю вас, діти. Сьогодні у вас індивідуальна робота.

Уважно опрацюйте матеріал підручника (с.192-196).

У робочому зошиті складіть кластер "Тарас Шевченко"

Приклад графічного зображення кластера















ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
Знати основні моменти життєпису і творчості Т.Шевченка


УВАГА!!!  Учні, які навчаються на сімейній формі, КОНТРОЛЬНА РОБОТА  № 4 👉 "НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА"


9-А клас

  Образи синів Тараса Бульби 👉 навчальна  презентація


ТЕСТ  👈  за  повістю М. Гоголя "Тарас Бульба" (обов'язковий для виконання)

Для учнів 9-Б класу тест 👆 актуальний


06 лютого
9-А клас і 9-Б клас   початок уроку о 13.00 👉  ТУТ



30 січня

9-А клас початок уроку о 13.00 👉  ТУТ

9-Б клас початок уроку о 13.50  покликання 👆

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до самостійної роботи за питаннями романтизм, ознаки романтизму, баладами "Рибалка" П.Гулака-Артемовського, "Човен" Є.Гребінки.



23 січня

9-А та 9-Б клас початок уроку о 13.50 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати баладу "Рибалка".
Виписати з тексту балади художні засоби


22 січня
9-Б клас

Тема. Література українського романтизму

Для виконання домашнього завдання та ознайомлення з матеріалами уроку перейдіть на спільну дошку 👉 padlet



ТАРАС  ШЕВЧЕНКО  ЗАПРОШУЄ НА ВИСТАВКУ


УВАГА!!!  Учні 9-Б та 9-А класу
Хто навчається на сімейній формі або з якихось причин був відсутній на уроці, КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ  № 3 👉 "НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА" потрібно виконати до 16 грудня 17.00

19 грудня

9-А та 9-Б класи

Тема. Літературні персоналії Кропивницького         
               ОКСАНА БУЯНОВА: «Я ЛИШЕ НА ШЛЯХУ 
               ДО ТОГО, ЩОБ СТАТИ ПИСЬМЕННИЦЕЮ»

- Вітаю вас, дев'ятикласники. Сьогодні запрошую до знайомства з сучасною письменницею, поеткою і прозаїком, Оксаною Буяновою

- Скласти особистісний портрет пані Оксани ви зможете, прочитавши 👉 ІНТЕРВ'Ю

- Самопрезентація збірки прози 

- ПРОЧИТАЙТЕ  уривок з оповідання "Скарб під маскою"
"Мрійник… Філософ… Ти йдеш, тримаючи руки у замку на попереку. І крізь кожну барву цієї природи, через кожен сантиметр цієї рослинності, проникаючи навіть у найдрібнішу її структуру, з’єднуєшся із красою глибинної сутності живого… Ти зараз такий далекий від суєтних думок сучасних акторів та естрадних співаків, яких нещодавно ти цитував у своєму блокноті як непохитну «істину»… Від думок, які нав’язували тобі тлінну «мудрість» гнилого авторитету телевізора. Зараз ти такий далекий від виснажливої муки протистояння «людина людині – вовк», на яку ти ще не так давно прирікав сам себе… Мрійник… Філософ… Ти зараз лікуєш свою душу внутрішнім, нікому не вловимим єднанням із осіннім садом. Якби ти не пив і молився Богові, живучи у гармонії із природою чи тут, чи деінде. Лише подалі від світу невідремонтованих бетонних блоків, що називаються квартирами..., від того, що засмічує свідомість інформацією з надокучливих ящиків, які називаються телевізорами…, від будь-якої іншої мирської суєти…, ти зміг би (я вірю!) допомогти своїй душі..."




















На фото - малюнок Ольги Дашенко.



12 грудня

9-А та 9-Б класи

Тема. ГРИГОРІЙ КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО "САЛДАЦЬКИЙ ПАТРЕТ"

- Добрий день, дев'ятикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання. 
До вашої уваги бурлескно-сатиричне оповідання "Салдацький патрет"

- Послухайте аудіокнигу

- Прочитайте про 👉 ОСНОВНУ ІДЕЮ ОПОВІДАННЯ

- Виконайте самоперевірку 👉 тестування

Домашнє завдання
ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА ТВОРЧІСТЮ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, Г. КВІТКИ-ОСНОВ'ЯНЕНКА




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 12.12

ВИКОНАЙТЕ ОДИН ІЗ ТЕСТІВ

ТЕСТ 1




28 листопада

9-А, 9-Б  клас початок уроку о 13.00 👉 ТУТ

Тема. ГРИГОРІЙ КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО - БАТЬКО УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ. Гумористичний пафос, етнографічне тло його творів

Домашнє завдання
ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ ПІДРУЧНИКА (С. 118-121;  139-140)


ДО 28 листопада

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ ТЕСТ



21 листопада

9-А, 9-Б клас

- Добрий день, дев'ятикласники. 
Перевірмо, що ви запам'ятали про героїв "Енеїди". Виконайте інтерактивні вправи


Тема сьогоднішнього уроку. Соціально-побутова драма "Наталка Полтавка" - перший твір нової української драматургії
- Перегляньте відеоурок
- ЗАПИШІТЬ У РОБОЧОМУ ЗОШИТІ  ЛІТЕРАТУРНИЙ ПАСПОРТ ТВОРУ

Домашнє завдання
Переглянути художній фільм 👉 "НАТАЛКА  ПОЛТАВКА"


14 листопада

9-А, 9-Б клас

Тема. Іван Петрович Котляревський "Енеїда". Національний колорит. Бурлескний гумор 

- Добрий день, дев'ятикласники. 
Перегляньте відеоурок (2 частини)
Авторка: Анастасія Москалець


ЗАВДАННЯ НА УВАЖНІСТЬ!!!
В одному з відеоуроків авторкою допущено фактичну помилку. На наступному уроці озвучте її

- ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ  👉 ТЕСТУВАННЯ   (ОБОВ'ЯЗКОВО!!!)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготуйте до виразного читання уривок поеми "Енеїда" (на вибір)
Охарактеризуйте образ Енея (за потреби, скористайтеся додатковими матеріалами)



07 листопада

9-А, 9-Б  клас початок уроку о 13.00 👉 ТУТ

Тема. Аналіз контрольної роботи. Літературний процес кінця ХVIII - поч. ХХ ст. Основні художні напрями

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати 3 цікавих факти про Івана Котляревського, записати їх у зошит


УВАГА!!!  Учні 9-Б та 9-А класу
Хто навчається на сімейній формі або з якихось причин був відсутній на уроці, КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ  № 2 "ДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. ТВОРЧІСТЬ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ" потрібно виконати до 5 листопада 18.00
  • Маєте лише одну спробу
Повторивши вивчений матеріал, виконайте 👉 КОНТРОЛЬНЕ  ТЕСТУВАННЯ



24 жовтня

9-А клас початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

9-Б клас початок уроку о 13.50  покликання 👆

ПОПРАЦЮЙТЕ З ПІДРУЧНИКОМ
Перечитайте матеріали на с. 65-69

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати 👉 тестування


17 жовтня
9-А, 9-Б клас

Тема. Українська література доби Ренесансу і Бароко. Видатні діячі української культури (огляд). Історико-мемуарна проза

- Добрий день, дев'ятикласники. 
Перегляньте відеоурок

- Ознайомтеся з матеріалами спільної презентації, які підготували ваші однокласники. 

Доповніть презентацію власним повідомленням до теми  👈 (РОБОТА ОЦІНЮЄТЬСЯ, ВИКОНУЮТЬ ЇЇ УСІ)

* Якщо ви написали повідомлення у зошиті, завтра, 18 жовтня, принесіть до школи на перевірку.




УВАГА!  
До уроку 17 жовтня готуємо спільну презентацію з короткими повідомленнями про видатних діячів української літератури доби Ренесансу і Бароко.
Презетація починається повідомленням про розвиток книгодрукування в Україні. Ви, шановні дев'ятикласники, продовжуєте доповнювати наступні слайди інформацією про відомих особистостей відповідної доби

9-А  👉 СПІЛЬНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ

9-Б  👉 СПІЛЬНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати презентацію або реферат на тему "Вертеп як вид лялькового театрального дійства"


10 жовтня
9-А, 9-Б клас

Тема. "Слово..." Образи руських князів у творі. Переклади й переспіви "Слова..."

- Добрий день, дев'ятикласники.
Перегляньте відеоурок до теми (складається з 2 частин)


- Перевірте себе, виконавши 👉 інтерактивну вправу

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Прослухати аудіопереказ 👉 "Слова про Ігорів похід"



Матеріали для наступного уроку 👉 ДИВИТИСЯ


03 жовтня

9-А клас початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

9-Б клас початок уроку о 13.50  покликання 👆

ПОПРАЦЮЙТЕ З ПІДРУЧНИКОМ
Перечитайте матеріали на с. 37-46

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати 👉 тестування


УВАГА!!!  Учні 9-Б та 9-А класу
Хто навчається на сімейній формі або з якихось причин був відсутній на уроці, КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ  № 1 "УКРАЇНСЬКІ ПІСНІ ТА БАЛАДИ. БІБЛІЯ" потрібно виконати до 29 вересня 18.00
  • Маєте лише одну спробу
Повторивши вивчений матеріал, виконайте 👉 КОНТРОЛЬНЕ  ТЕСТУВАННЯ


26 вересня
9-А, 9-Б клас

Тема. ПРИТЧА ПРО БЛУДНОГО СИНА. УКРАЇНСЬКІ ПЕРЕКЛАДИ БІБЛІЇ

- Доброго дня, дев'ятикласники. Продовжуємо працювати над уривками Біблії.

Прочитайте Притчу про блудного сина (с. 32-33)

Перегляньте відеоурок.

   
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!















Практична робота (перевіримо її наступного уроку)
Складіть філворд або кросворд за змістом Притчі про блудного сина і Легенди про Мойсея

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Усно відповідати на запитання на с.36


19 вересня

9-А клас початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

9-Б клас початок уроку о 13.50  покликання 👆


12 вересня

Тема. Українські народні балади "Ой летіла стріла", "Ой на горі вогонь горить". Тематичні та стильові особливості, сюжет, герої. Класифікація балад

9-Б клас початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

9-А клас початок уроку о 13.50  покликання 👆

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати матеріал підручника с. 14-18
2. Вивчити зміст терміна "балада"

3. Вивчити напам'ять народну пісню або баладу, вміщених у підручнику (с.8-9, 15-16)


05 вересня

9-Б клас початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

9-А клас початок уроку о 13.50  покликання 👆

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати матеріал підручника с. 5-8
2. Вивчити: ознаки народних творів, особливості художньої форми ліричних пісень, фольклорні роди, тематика родинно-побутових пісень.
3. Виразно читати "Місяць на небі, зіроньки сяють" 


1 вересня

- Доєднуємося до уроку-консультації

9-А клас о 11.00 👉 ТУТ

9-Б клас о 12.30 👉 ТУТ







Архів дистанційного навчання 2019/2021н.р.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар