Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7 клас Зарубіжна література



2023-2024 навчальний рік

запрошую на урок учнів 7-А класу  7 травня о 9.40

Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/72379018483?pwd=z0xiNo2WSjaqbOZI7mAxqwqhqpqgKP.1

ідентифікатор конференціі 723 7901 8483
Код доступа: 4GjvzT

Для учнів 7-А класу (урок 3 травня)

ТЕМА. Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.  Він називав себе О. Генрі.

Добрий день, діти.  Розпочинаємо роботу над жанром новели. Ми познайомимося із творчим доробком найкращих світових письменників-новелістів.  Сьогодні дізнаємося про О. Генрі та його новелу «Дари волхвів»

Словник

Новела (італ. novella, від латин, novellas – новітній) – невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну життєву подію з динамічним, напруженим сюжетом та несподіваним фіналом. Новелам властиві лаконізм, яскравість і влучність художніх засобів, зведення до мінімуму кількості персонажів. Автори концентрують увагу на змалюванні незвичайних життєвих обставин, в які потрапили головні герої, на висвітленні їхніх настроїв і переживань.

О. Генрі - всесвітньо відомий письменник, визнаний майстер американської новелістики.

Дитинство і юність

Біографія  О. Генрі  (Уїльям Сідні Портер)  неймовірно цікава.  Народився письменник 11.09.1862 року в родині лікаря в місті Гінсборо, штат Північна Кароліна. Він рано втратив матір, і батько віддав дитину на виховання тітці, яка містила невелику приватну школу. З 16 років О. Генрі почав працювати. Спочатку в аптеці, потім на ранчо в Техасі, куди письменник був змушений переїхати через поставлений  діагноз - туберкульоз, потім був  бухгалтером, креслярем, касиром і рахівником у банку в техаському місті Остін.

Перші літературні досліди і тюремний термін

Біографи письменника вважають, що писати О. Генрі почав приблизно в 1880 році, а в 1894 він став видавати в Остіні журнал «The Rolling Stone».  Майже всі оповідання та новели, опубліковані в журналі, належали перу О. Генрі.

У 1895 році журнал був закритий, а письменник звільнений з банку і звинувачений в розтраті 6 тисяч доларів. Швидше за все, він не був винен (більшу частину коштів повернули власники банку і тільки 500 сім'я самого письменника), але був засуджений і посаджений у в'язницю на три роки. Перше своє оповідання, опублікований в 1899 році, він написав саме в тюрмі.

Псевдонім

У в'язниці письменник вибрав собі псевдонім. Причин подібного вибору він не пояснив, сказавши тільки що буква «О» - найпростіша буква алфавіту, а «Генрі» - випадкове ім'я з колонки світської хроніки. Біографи письменника намагалися знайти інші версії вибору цього псевдоніма. Одна з них зводиться до того, що псевдонім - скорочена назва в'язниці, в якій письменник відбував термін.

Активний період творчості

 Активно писати і публікуватися О. Генрі почав з 1904 року. На той час він уже перебрався в Нью-Йорк і став співпрацювати з декількома видавництвами. Всього їм було створено один роман і 12 збірок оповідань, куди увійшли майже 300 творів.

 Подивіться відеоурок «Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди»:

 Перегляньте освітній ролик «О. Генрі, Вільям Сідні Портер».



Домашнє завдання: Прочитати новелу "Останній листок"



Запрошую на урок учнів 7-Б класу 
1 травня о 9.40

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/82079678757?pwd=BEQdEGBzspIvODbhri2gk6aat43aY1.1

ідентифікатор конференції: 820 7967 8757
Код доступу: 8TJjqy


Запрошую учнів 7-А класу 26 квітня о 10.30
Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/81805422327?pwd=a9bGxUR4AOettVtax3EYlJP9tpqcvR.1

ідентифікатор конференціі: 818 0542 2327
Код доступа: 9cuqeU

запрошую учнів 7-А класу на урок 19 квітня о 10.30

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/83924947618?pwd=ZJIv8f2XQmlTOAuh8CKjNp95ZYg02o.1

ідентифікатор конференціи: 839 2494 7618
Код доступу  9JwRUy



Запрошую на урок учнів 7-а класу 12 квітня о 10.30

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/87600683475?pwd=bTH6iUjylguDPgayS61gqQYUaiaWCI.1

ідентифікатор конференціі: 876 0068 3475
Код доступа: 1




запрошую учнів 7-Б класу на урок 10 квітня о 9.40

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/88494463045?pwd=o0G0fjpUqJt4H2qbLQMYUZobjvtqyU.1

ідентифікатор конференції: 884 9446 3045
Код доступа: 1


запрошую учнів 7-А класу на урок
5 квітня о 10.30

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/85800117775?pwd=dK9GeUXEQlTj77s5kOUr55hWl2djwf.1

ідентифікатор конференції: 858 0011 7775
Код доступу: 1

3 квітня
Запрошую на урок учнів 7-Б класу 3 квітня о 9.40

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/82477676010?pwd=GmAB2iaPHiUta6atrRjHc5LHIqDTRs.1

ідентифікатор конференції: 824 7767 6010
Код доступа: 1

22 березня
Добрий день. Діти, запропоновані завдання допоможуть вам пригадати сюжет детективного оповідання "Пістрява стрічка"









запрошую учнів 7-Б класу на урок 20 березня о 9.40

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/83414834743?pwd=bR1cqftMc9qIs1DLqNVgbM2J4PValR.1

ідентифікатор конференції: 834 1483 4743
Код доступу: 1

запрошую учнів 7-А класу на урок о 9.40 15 березня 

Увійти Zoom Конференція







запрошую на урок учнів 7-Б класу 13 березня о 9.40
Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/82023447834?pwd=AVSWQUjiR110saazGtbgR2wi7Ls8cV.1

Ідентифікатор конференції: 820 2344 7834
Код доступу: 1


запрошую на урок учнів 7-А класу 12 березня о 8.00
Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/81426065059?pwd=Cb4ZDa0Zc4HaNSUdjE05pz0KUdzVTK.1

Ідентифікатор конференції: 814 2606 5059
Код доступу: 1

запрошую на урок учнів 7-Б класу 6 березня 
о 9.40

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/86012311704?pwd=abbKEFqmmy9pblDBdL1QwaEr78GRjA.1

ідентифікатор конференції: 860 1231 1704
Код доступу: 1

запрошую на урок учнів 7-А класу 1 березня о 10.30

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/72249213218?pwd=n8xlzUjSrcFvm3M2J9iJ8FjQqCqI8q.1

ідентифікатор конференції: 722 4921 3218
Код доступу:

запрошую на урок учнів 7-Б класу 27 лютого 
о 9.40
Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/73825786602?pwd=gJu4xte1nL22IkddUVabbQCowWIkm1.1

ідентифікатор конференції: 738 2578 6602
Код доступу: 1



запрошую на урок учнів 7-Б класу 21 лютого 
о 9.40


Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/77204449469?pwd=m4gNZNeYvDFnPMowBmH2SX8icdHCuh.1

ідентифікатор конференції: 772 0444 9469
Код доступу: 1

Роберт Бернс 

Тема. Р.Бернс. "Любов". Поетизація високого почуття, розкриття його сутності

На попередніх уроках ми з вами говорили вже про дружбу та любов. Напевно, кожен із вас задумувався над тим, для чого ж людині потрібно мати друзів або що таке кохання. Виявляється, що це почуття – чи не найголовніше у повсякденній житті. Для того, щоб збагнути, нащо людині воно потрібне, треба передусім визначити, що це таке. Кожна людина кохання розуміє по-своєму, адже вона багатогранна.

Ось думка відомих людей про дружбу та кохання.

Той, хто любить по-справжньому якусь одну людину, любить увесь світ. (Е.Фром)

Кохання – це бажання бути коханим. (Платон)

Кохання – найсильніше з усіх уподобань, тому воно одночасно оволодіває головою, серцем та тілом. (Вольтер)

Кохати глибоко – означає забути про себе. (Ж.Ж.Руссо)

Любов наділяє шляхетністю навіть тих, кому природа відмовила в ньому. (В.Шекспір)

Найбільше щастя у життя – це впевненість, що тобі кохають. (В.Гюго)

Сподіваюся, що все сказане про кохання відомими людьми надихнуло вас на власні роздуми та узагальнення.

Нашу розмову про кохання ми продовжимо знайомством із зарубіжними поетами, які створювали свої вірші у різні часи, але писали про одне – про кохання. Ця вічна тема не могла залишати у покої талановитих людей.

Генріх Гейне, Роберт Бернс. Вони різні за своїм походженням, уподобаннями, розумінням багатьох життєвих промов, вони навіть жили в різні епохи. Але єднає їх одне: глибоке розуміння світлого і прекрасного людського почуття – любов.

Його поезія нікого не залишає байдужим, він писав прості та гарні пісні, які співали по всій Шотландії. Він був чудовим ліричним поетом і міг писати гумористичні та сатиричні вірші, оспівуючи вірну любов, дружбу та свою маленьку Шотландію.

«У мене не було бажання стати поетом, поки кохання не охопило всього мене, а потім уже прийшли Вірші і Пісні, вони стали тією безпосередньою мовою, якою говорило моє серце», – так писав про себе Роберт Бернс у 1783р.

Вірші він посвячував багатьом жінкам. І в кожному з них він загострював увагу на сором'язливості, ніжності, відданості, шляхетності.

Тема віршу «Любов» – любов та його значення у житті людини. Краса любові розкривається через образи троянд та музики, що є традиційними символами у фольклорі. Силу почуття підкреслюють гіперболі: нехай висхнуть усі моря, потонути брилі скель.

Прочитайте поезію Роберта Бернса в оригіналі та у перекладі

***

Моя кохана – пишна рожа,

Краса весняних днів;

Моя кохана – мелодійний,

Приємно-зграйне спів.

Яка краса твоя безмежна

Така й любов моя;

Тобі я буду любити, поки

Всі висохнуть моря.

І висохнути моря, кохана,

І розтопитись граніт;

Тобі я буду любити, поки

Чи не западеться світ.

Прощай, прощай, моя кохано,

Я йду, я йду звідсіль!

Та знову я прийду, кохано,

І за десять тисяч миль!

Переклад Василя Місіка

 

***

Моє кохання – розовий квіт

У весінньому саду,

Моя любов - веселий спів,

Що з ним я у світ іду.

О, як тобі люблю я,

Єдина моя!

Тому коханню не зміліти,

Хоч висхнути всі моря.

Хай посхнути всі моря,

Потонути брилі скель,

А ти навік любов моя, –

Аж згасне сонця впав.

Прощай, прощай, мій рідний край,

Прощай, моє кохання,

Та де б не був я, люба, знай –

Прийду до тебе знову!

Переклад Миколи Лукаша

*** Роберт Бернс «Любов»

Про My Luve's like a red, red rose,

That's newly sprung in June:

Про мою Luve's like the melodie,

Що sweetly play'd in tune.

As fair art thou, my bonnie lass,

So deep in luve am I;

And I will luve thee still, my dear

Till a'the seas gang dry,

Till a'the seas gang dry, my dear,

And the rocks melt wi' the sun;

And I will luve thee still, my dear,

While the sands o'life shall run.

And fare-thee-weel, my only Luve!

And fare-thee-weel, a while!

And I will come again, my Luve,

Tho' 'twere ten thousand mile!

- Що особливо привернуло вашу увагу у цьому вірші?

Ситуативне завдання «Словесне малювання»

Вам запропонували відобразити за допомогою фарб все, що ви відчули після читання вірша, то яким би був ваш малюнок?

 Домашнє завдання :  Виразно читати чи вивчити напам'ять вірш «Любов», визначати художні засоби.

 


Мова оригіналу 


Пкардійська терція









запрошую на урок учнів 7-А класу
 9 лютого о 10.30

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/79926936448?pwd=oj6QhnzCO7334rpQc5a99f4ekkJPv4.1

ідентифікатор конференції: 799 2693 6448
Код доступу: 1


запрошую на урок учнів 7-Б класу 7 лютого 
о 9.40

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/72572406062?pwd=Mx0ShxICAbwTIQJcTbf6NJucWcjzvC.1

ідентифікатор конференції: 725 7240 6062
Код доступу: 1

запрошую учнів 7-А класу на урок 6 лютого 
о 14.40

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/74133437008?pwd=8kajZ3S0tyzGlZdAW3Dfq16eiBkqJD.1
ідентифікатор конференції: 741 3343 7008
Код доступу: 1




запрошую на урок учнів 7-Б класу 2 лютого 
о 14.40

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/74556521148?pwd=ty66dVdVjzGMQPwLfbiH9zGhcraRaK.1

ідентифікатор конференції: 745 5652 1148
Код доступу: 1




запрошую на урок учнів 7-А класу 2 лютого 
о 10.30

Ви йти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/77590002325?pwd=3kQLxGdqTolLS0JLSpblVGRbz8rziq.1
ііентифікатор конференції: 775 9000 2325
Код доступу: 1


31.01

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/71604681216?pwd=Ka0uAaXJZ5LiIQsHvstTW4X7P1kodG.1

Ідентифікатор конференції: 716 0468 1216
Код доступу: 1




Запрошую учнів 7-Б класу на урок  
24 січня о 8.50

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/79717455775?pwd=a8YkV4dVPFAxighODbyapC2h16FfjF.1

ідентифікатор конференції: 797 1745 5775
Код доступу: 1


Запрошую учнів 7-Б класу на урок  

13 грудня о 9.40

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/82028554049?pwd=yQert66G1CDvjwbuMdUwKyOA4ZZ5yB.1

ідентифікатор конференції: 820 2855 4049
Код доступу: 1


Запрошую на урок учнів  7-А  класу на урок

8 грудня   о 10.30.

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/87363678848?pwd=ZEUFJgUVP1caPfsGHE6QIiDAgWoa2b.1

ідентифікатор конференції: 873 6367 8848
Код доступу: 1

Запрошую учнів 7-Б класу на урок  
6 грудня о 9.40


Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/83619152308?pwd=5VuwUO3sytbEaYSXcafPb5Q0QRai0b.1

ідентифікатор конференції: 836 1915 2308
Код доступу:

Запрошую на урок учнів  7-А  класу на урок

1 грудня   о 10.30.
Увійти Zoom Конференція

https://us05web.zoom.us/j/85913166573?pwd=bda9rauErubmHnsgLqmVk8liQK79yZ.1

ідентифікатор конференції: 859 1316 6573
Код доступу: 1


Запрошую учнів 7-Б класу на урок  
29 листопада о 9.40
Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/85957189909?pwd=gaKb2pbEQmbJTzMG1Bw33gFCO7NeRW.1

ідентифікатор конференції 859 5718 9909
Код доступу: 1






Запрошую учнів 7-Б класу на урок
22 листопада о 9.40

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/89817701137?pwd=r291JzuPz7qww4IYBKEPd2Ke4B1Mrh.1

ідентифікатор конференції: 898 1770 1137
Код доступу:



Для учнів 7-А класу (урок 17 листопада) та 7-Б класу (урок 15 листопада)

Тема: Джон Бойн "Хлопчик у смугастій піжамі"
Добрий день. Діти, ознайомтесь із змістом роману Джона Бойна. переглянувши відео.


Домашнє завдання: Знати зміст роману "Хлопчик у смугастій піжамі"

Запрошую на урок учнів  7-А  класу на урок

10 листопада   о 10:30.
Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/87295378605?pwd=ouoRWmQ5M9bFmgNUflAYOCIxFXcE0F.1

ідентифікатор конференції: 872 9537 8605
Код доступу: 1



Запрошую учнів 7-Б класу на урок
8 листопада о 10.30
Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/81973188250?pwd=YOIekSy0T0a2QvHURyenku7aTv4azd.1

ідентифікатор конференції: 819 7318 8250
Код доступу: 1

Запрошую на урок учнів  7-А  класу на урок

 27 жовтня о 10:30.
Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/78263120811?pwd=qpvUBaEkYYwrTnZgo0bjUr24BZICej.1

ідентифікатор конференціі: 782 6312 0811
Код доступу: 1


Для учнів 7-Б класу (урок 25 жовтня) та 7-А класу (урок 26 жовтня)

Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря

Лицарство!... воно є джерелом найшляхетніших прихильностей,

опора пригніченим, захист ображеним, оплот проти свавілля володарів.

Вальтер Скотт

Добрий день. На минулих уроках ми  розпочали знайомство з історичним романом Вальтера Скотта «Айвенго».

Пригадайте!

-         Що ж таке історичний роман?

Розгадайте кросворд

По вертикалі ви можете прочитати ім’я та прізвище автора роману «Айвенго»

1)    В якому столітті відбуваються події роману?

2)    Назвіть ім’я лицаря позбавленого спадку

3)    В якій країні відбуваються події,що описані в романі?

4)    В якому турнірі брав участь Айвенго?

5)    Назвіть Батьківщину В.Скотта?

6)    Кого обрано королевою лицарського турніру?

7)    Король Англії, якому служив Айвенго.

8)    Назвіть ім’я єврея,батька Ребекки

9)    Назвіть ім’я батька Айвенго

10)  Брата короля Річарда звали 

11)  За ознаками  роман «Айвенго»  є ...

12)   В якому поході брав участь Айвенго?

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ь

 

 

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

О

 

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

Мабуть, немає такого юнака, який би не мріяв про пригоди і лицарські подвиги. А яка дівчинка не мріє про зустріч зі справжнім лицарем? 

Сьогодні  ми перенесемося в ті далекі часи Середньовіччя, зануримось в епоху ХІІ століття та згадаємо головного героя роману В. Скотта.

У своєму романі В.Скотт змалював історію життя окремих людей, серед яких вирізняється образ лицаря Айвенго, що став втіленням духу середньовічного лицарства і найкращих людських якостей. 

-   Ми часто вживаємо у своїй мові такі поняття як лицар, лицарська честь. Які асоціації викликають вони у вас?

(Чесність, безкорисливість, воїн, захисник, справжній чоловік, вірність законам лицарства, шляхетність, милосердя, гідність, порядність, повага, відданість, участь у лицарських турнірах, високий рівень володіння зброєю, шанобливе ставлення до жінки, захист інтересів країни)

Ми з вами вже багато разів називали таке слово як лицар. А хто такий лицар? І яке лексичне значення має це слово ? Чи правильно ми розуміємо його значення?

Це слово багатозначне, щоб дізнатися його значення, звернімося до тлумачного словника

1.     Лицар -  за доби Середньовіччя в Західній Європі - феодал, який належав до військового землевласницького стану. Кінний воїн із важким озброєнням;

2.     Лицар – це самовіддана, благородна людина, яка заміщає когось або щось;

3.     Лицар – це той, хто самовіддано і безкорисливо служить на якійсь ниві, захищає ідею та етичні засади;

4.     Лицар – це вихований, шляхетний, витончено чемний чоловік. 

Лицарство — це кодекс поведінки і честі, яких офіційно дотримувалися середньовічні рицарі. Лицарство походить із середньовічної Франції й Іспанії, поширившись пізніше на всю Європу, досягши найбільшого розквіту в 12 і 13 століттях. Принциповими цінностями лицарства були: честь, доблесть, шляхетність, і вірність. Для лицаря було проголошено кілька найважливіших речей, які роблять його лицарем: це віра, честь і  дама серця.

Отже, в центрі роману – доля шляхетного, відважного, сміливого воїна і лицаря Айвенго. Згадати історію героя допоможе нам сам Айвенго, який погодився дати коротке інтерв’ю нашим кореспондентам.

 

Кореспондент

Айвенго

Доброго дня шановний Айвенго!

Доброго дня!

Назвіть будь-ласка своє справжнє ім’я

Уілфред Айвенго

Скільки вам років?

Зараз мені 25 років

Кому ви служите?

Повернувшись після хрестового походу я вірно служу королю Річарду, який у цей час повернувся до Англії. Я є його зброєносцем та   захищаю честь короля і його хоробрих воїнів

Чому це не подобається вашому батькові?

Це не подобається моєму батькові тому,  що  Річард  за походженням норманн, а я та мій батько Седрік – саксонці за походженням. Тому мій батько  обстоював усе саксонське і мріяв про повернення на англійський трон представників саксів

А чому ви – сакс – пішли служити норманові Річарду?

Я вважаю, що для моєї батьківщини дуже важливим є мир та відсутність конфліктів. Народ повинен жити мирно і щасливо. Для цього потрібен сильний король. І таким є Річард, нехай навіть він є норманом

Саме через це ваш батько вигнав вас з дому та позбавив спадку?

Ні! Я хотів одружитися  із вихованкою мого батька — леді Ровеною А мій батько хотів одружити Ровену з Ательстаном  бо хотів поставити його на чолі визвольного руху саксів.  Я не міг цього допустити і не підкорився батькові тому він  і позбавив мене спадщини й вигнав із дому. 

Чому ви вирішили взяти участь в турнірі в Ашбі?

У разі перемоги Ательстана на турнірі Ровена неодмінно мала стати його дружиною, а я не міг цього допустити .

 

Що допомогло вам отримати перемогу у турнірі?

 

 

 

 

Я відстоював свою честь, честь саксів, мене зачепило за живе ставлення Бріана де Буагільбера до саксонців. І як справжній чоловік, я хотів, щоб Ровена була визнана найкращою і отримала титул королеви краси і кохання).

Поясніть значення свого герба.

На моєму гербі зображений дуб із вивернутим корінням та напис Диздішадо. І це означало те,шо мене вигнано з дому,а напис означає – позбавлений спадку

Чому ви вирішили прийти на допомогу Ребеці?

Я – лицар і повинен допомагати усім скривдженим, усім, хто потребує допомоги.

Чи можна вас вважати ідеальною людиною?

Ні, багатьма вчинками я не можу пишатися. Але я завжди хотів допомагати людям, думав про свою любу Англію. Можливо, не все вдавалося, але я старався

Дякую вам за цікаву розповідь! До побачення

До побачення!

 -      Яке з цих значень слова лицар найбільше підходить Айвенго і чому?

Вправа  «Знайди пару»

До рис характеру Айвенго, зазначених у лівій колонці, дібрати відповідні ситуації з правої.

1.     Передбачливий  

А)  Не відкриває одразу обличчя на турнірі

2.     Хоробрий

Б) Бере участь у поході Річарда І на Єрусалим

3.     Поважає людей              

В) Добровільно рятує життя Ребеки

4.     Обережний

Г) З’являється в замку батька невпізнаним

5.     Досягає своєї мети       

Д) Вручає корону на турнірі

6.     Великодушний

Е) Допомагає Ісааку з Йорка непомітно вийти із замку батька                                                

7.     Кохає леді Ровену       

Є) Стає на поєдинок з чотирма лицарями водночас

Робота із тлумачним словником

Усі персонажі роману характеризують Айвенго як людину ″ кодексу лицарської честі ″. А яке значення має слово «честь» та словосполучення «кодекс лицарської честі»

Честь – це сукупність вищих моральних принципів, якими людина керується у своїй громадській  і особистій поведінці

Кодекс лицарської честі – це сукупність правил поведінки,звичок та переконань

Домашнє завдання: Дочитати роман, характеризувати образ Айвенго.



Запрошую на урок учнів 7-А класу на урок
 20 жовтня  о 10.30.



Запрошую на урок учнів 7-А класу на урок
 13 жовтня  о 10.30.


Запрошую учнів  7-Б  класу на урок  11 жовтня о 10.30



Запрошую на урок учнів  7-А  класу на урок
 6 жовтня о 10:30.




Запрошую учнів  7-Б  класу на урок  4 жовтня о 10.30

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/74571969170?pwd=3CNEhnciG2LDaVdqgOuEOrvPm59Jq5.1

ідентифікатор конференції: 745 7196 9170
Код доступу 1



Запрошую на урок учнів 7-А класу на урок 29 вересня о 10:30.

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/76676603079?pwd=bbN72pRiwbJTgDAbMEQi2aDbZW4Pxb.1

ідентифікатор конференції: 766 7660 3079
Код доступу: 1



Запрошую учнів 7-А класу на урок 26 вересня о 14.40

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/76305546268?pwd=6rkxhQtHccXLmKLwatzKbwAUVgktKz.1

ідентифікатор конференції: 763 0554 6268
Код доступу: 1



Запрошую учнів 7-А класу на урок 22 вересня о 10.30

Увійти Zoom Конференції
https://us04web.zoom.us/j/72852384534?pwd=i6HY6TaPJlDg4JyzP3c5TSiYUWMEOY.1

ідентифікатор конференції: 728 5238 4534
Код доступу: 1

Запрошую учнів 7-Б класу на урок 20 вересня о 10.30



Запрошую учнів 7-А  класу на урок 15 вересня о 10.30





Запрошую учнів 7-Б класу на урок 13 вересня о 10.30

Підключитись до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78950723072?pwd=AWPWxol0Np8BvNjTHAzUbyL3iC7bc5.1

ідентифікатор конференції: 789 5072 3072
Код доступу: 1


Запрошую учнів 7-А класу на урок 8 вересня о 10.30

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78266789299?pwd=X2J6UzbcySYtyRRMvlPM0a5aYh51Xh.1

ідентифікатор конференції: 782 6678 9299
Код доступу: 1

Запрошую учнів 7-Б класу на урок 6 вересня о 10.30

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75021101296?pwd=2ZBwVV06jaFN3iZ9RnyXUHIgjbh368.1

ідентифікатор конференції: 750 2110 1296
Код доступу: 1

Запрошую учнів 7-А класу на урок 1 вересня о 12.00
Підключитись до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76638061089?pwd=qTQhTetJc7kGJb9eim4Fa0lXuKppbF.1

ідентифікатор конференції: 766 3806 1089
Код доступу: 1









Архів дистанційного навічння 2019/2020 р.н.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар