УВАГА! Учні, які навчаються на сімейній формі, до 18 квітня виконайте 👉 контрольну роботу і надішліть на перевірку. Не забудьте підписати роботу.
06-07 травня 9-Б, 9-А клас
Тема. Гарпер Лі "Убити пересмішника". Актуальність сюжету. Проблема входження молоді у дорослий світ, зіткнення із жорстокістю
Мудрі думки Гарпер Лі "Вбити пересмішника" Гарпер Лі - роман, який можуть читати і діти, і дорослі. Книга переносить читача в дитинство і показує, як саме закладається фундамент життя людини.
"Щоб жити у злагоді з людьми, я перш за все маю жити у злагоді із самим собою".
"Ти ніколи не зрозумієш людину, поки не подивишся на речі її очима... Поки не влізеш у її шкіру і не походиш в ній".
"Якщо не вважаєш себе винним, не вибачайся..."
"Що ж, якщо сніг насланий на нас як кара, мабуть, варто грішити"
"Якщо ти людина ввічлива, то розмовляй з іншими не про те, що цікаво тобі, а про те, що цікаво їм".
"Є в людині щось таке, що не підкоряється більшості, - це її совість".
"...коли дитина щось питає, ради Бога, поясни їй. Не треба викручуватися. Діти це діти, вони швидше, ніж дорослі, помічають, коли ми починаємо ухилятися, це їх тільки збиває з пантелику".
"... це не образа, коли тебе називають словом, яке комусь здається образливим. Це тільки свідчить, яка жалюгідна душа у людини, що так каже".
«…більшість людей хороші, коли їх зрозумієш».
«…розумієш, дівчинко, це не образа, коли тебе називають словом, яке комусь здається образливим, це тільки свідчить, яка жалюгідна душа в людини, що так каже».
«…для того щоб жити по совісті з іншими людьми, я повинен жити в злагоді з власною совістю. Діяти по совісті не завжди означає погоджуватися з думкою більшості».
Роман (скорочено)
Аналіз роману "Убити пересмішника" (див. з 2.34)
02-01 травня 9-А, 9-Б клас
Тема. ВАЖКЕ ПРОЗРІННЯ ОСОБИСТОСТІ В ТОТАЛІТАРНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ ГАЯ МОНТЕГА
- Усім доброго дня. Завершуючи "знайомство" із романом Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом", пропоную сьогодні звернути увагу на образ головного героя твору.
1. Актуалізуймо свої знання. Складіть інтерактивний пазл
2. Складаємо особистісний портрет героя
Розглянувши зображення 👆, виконавши 👉 інтерактивну вправу, складіть і запишіть у зошиті схему Еволюція образу Гая Монтега
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ СКЛАДАННЯ ПАСПОРТА
25 квітня 9-А клас 24 квітня 9-Б клас
Тема. Провідні мотиви роману Рея Бредбері - книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення
- Шановні, дев'ятикласники, сподіваюся ви в процесі дочитування роману "451 градус за Фаренгейтом".
22 квітня
Тема знецінення культури. Чи можливий світ без книжок?
Віталій Стеценко про роман Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом"
18 квітня 9-А клас 17 квітня 9-Б клас
Тема. Рей Дуглас Бредбері "451 градус за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії
- Запрошую вас переглянути відеоурок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Складіть філворд зі слів, пов'язаних із твором
2. Розглянувши хмарку слів, запишіть проблематику роману
08 квітня
Тема. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, розвитку мови
Тема. Динаміка образу Елайзи Дулітл
Хто не знайшов можливості приєднатися до уроку, перегляньте експрес-урок
Виконайте (на оцінку) самоперевірку 👉 ТЕСТУВАННЯ
* Якщо ви не були на онлайн уроці чи самостійно не опрацювали тему і не виконали тестування до 04 квітня, значить на уроці ставлю вашу відсутність
21 березня 9-А клас 20 березня 9-Б клас
Тема. Бернард Шоу. Особливості світогляду. П'єса "Пігмаліон"
- Перевірте себе, виконавши 👉 ТЕСТ (за результатами тесту - ОЦІНКА ЗА УРОК)
ДОМАШНЯ РОБОТА
Прочитати п'єсу "Пігмаліон"
АБО Переглянути фільм
14 березня 9-А клас 13 березня 9-Б клас Починаємо урок о 13.30 👉 ТУТ
Тема. "Ляльковий дім". Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритий фінал
- Шановні дев'ятикласники, перегляньте експрес-урок (2 частини)
ДОМАШНЯ РОБОТА
Виконати 👉 тестування
06 березня
Тема. Генрік Ібсен. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма
- Послухайте аудіоваріант п'єси "Ляльковий дім"
- Зробіть самоперевірку, виконавши один із 👉 ТЕСТ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
04 березня
Тема. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ поч. ХХ століття. Ібсенізм
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити матеріал презентації, підготуватися до опитування.
Записати у робочий зошит таблицю "Порівняння "стара" і "нова драма"
28 лютого 9-Б клас 29 лютого 9-А клас
УВАГА! Учні, які навчаються на сімейній формі, до 02 березня виконайте 👇
- Шановні дев'ятикласники, виконайте 👉 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ
22 лютого 9-А клас 21 лютого 9-Б клас 19 лютого 9-А та 9-Б класи
- Шановні дев'ятикласники, пропоную вам ще один твір Миколи Гоголя - повість "Шинель", твір, який порушує питання, що стосуються як суспільства, так і внутрішнього світу людини.
- Перегляньте відеоурок (складається з 2 частин)
- Перечитайте стислий переказ твору 👉 "ШИНЕЛЬ"
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Складіть анкету головного героя
АБО Виконайте ТЕСТ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Уважно переглянути експрес-урок про трактування фіналу повісті "Шинель"
14 лютого
Початок уроку о 13.00 👉 ТУТ
Тема. Микола Гоголь. Петербурзький період життя
Початок уроку о 13.00 👉 ТУТ
Тема. Повість "Гобсек". Сюжетно-композиційні особливості в творі (прийом "розповідь у розповіді")
- Добрий день, дев'ятикласники. Перегляньте, будь ласка, відеоурок
- Для самоперевірки виконайте 👉 ТЕСТУВАННЯ (на оцінку)
За потреби, ще раз перечитайте уривки повісті (с.158-171)
- Добрий день, дев'ятикласники. Перегляньте, будь ласка, відеоурок
Перевірте себе, виконавши 👉 тест (на оцінку)
Прочитати с.158-171
9-А клас
- Перегляньте матеріали навчальної 👉 презентації
АБО Опрацюйте за підручником с. 76-79
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ на останньому слайді презентації
ЛІТЕРАТУРНИЙ РИНГ за вивченим у І семестрі
Тема. Барбара Космовська "Позолочена рибка"
- Добрий день, дев'ятикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання за твором польської письменниці.
- Якщо вас зацікавила історія Аліції, прочитати можна за покликанням 👉 "ПОЗОЧЕНА РИБКА"
9-Б клас початок уроку о 13.00 👉 ТУТ
- УЗАГАЛЬНІТЬ, перечитавши 👉 Анкету роману
9-Б клас
Початок уроку о 12.15 👉 ТУТ
Тема. Шарлотта Бронте. "Джейн Ейр". Тема кохання у творі
Сьогодні ви відкриєте для себе особистість Шарлотти Бронте. Вона - одна з улюблених письменниць багатьох читачів. ЇЇ роман «Джейн Ейр» підкорив не одне покоління. Цю книгу читають захлинаючись, занурившись з головою в історію героїв. Авторка глибоко і чуйно описала характер і почуття своїх героїв, вклавши в них частинки своєї душі, поділившись з ними своїм характером і поглядами.
Давайте, ближче дізнаємося про долю англійської письменниці, яка підкорила мільйони сердець. Перегляньте відео.
ДОПОВНИМО ЩЕ КІЛЬКОМА ЦІКАВИМИ ФАКТАМИ
1. Шарлотта була невисокого зросту та тендітної статури. Вона носила окуляри, щоб виправити короткозорість, і вважала себе некрасивою.
2. Літературна обдарованість майбутньої письменниці виявилася рано, але шлях до визнання був для неї довгим і болісним. Першою спробою 20-річної Шарлотти потрапити до світу великої літератури став лист поетові Роберту Сауті, в якому вона просила оцінити її вірші. Підсумком листування стане її майбутня відмова від поезії на користь прози. Однак кілька її поетичних робіт та перекладів все ж було опубліковано.
3. Переконання, що література - не жіноча справа, було дуже поширеним явищем в Європі того часу. Тому, публікуючись, сестри Бронте вирішили взяти собі чоловічі псевдоніми. У 1846 р. з'явилося невелика збірка їхніх віршів під псевдонімом Коррер (Шарлотта), Елліс (Емілія) і Актон (Анна) Белль, що залишилася непоміченою публікою (продано було всього 2 примірника). Але невдача не засмутила сестер-письменниць, і вони з тим же захопленням взялися за написання оповідань у прозі: Шарлотта написала повість «Учитель», Емілія -«Грозовий перевал», Анна - «Агнес Грей». Останні дві повісті знайшли собі видавця, a «Учитель» був відкинутий усіма. Незважаючи на це, Шарлотта з властивим їй запалом і пристрастю продовжувала свою літературну діяльність.
4. Однак разом з успіхом приходить біда. Спочатку від туберкульозу помирає брат Бренуелл, а потім і сестри Емілі і Енн. Щоб заглушити своє горе, Шарлотта з головою поринула в літературу.
5. Найвідоміший роман Шарлотти Бронте «Джейн Ейр» був екранізований 9 разів, останній - у 2011 р.
6. На честь Шарлотти Бронте названий кратер на Меркурії.
- Підготуватися до перевірки опрацьованих матеріалів уроку від 22 листопада
Авторка: Адріана Химинець
Початок уроку о 13.00 👉 ТУТ
- Добрий день, дев'ятикласники.
Сьогодні розглядаємо творчість одного з найяскравіших представників англійського романтизму – Джорджа Байрона та ознайомимося з двома його ліричними творами : «Хотів би жити знов у горах» та «Мій дух як ніч».
У творах Дж. Байрона постав новий герой
– байронічний. Охоплений найглибшою меланхолією, він втратив зв'язок з
навколишнім світом, адже рано «переситився життям». Це герой – вигнанець,
бунтар, сильна , пристрасна особистість, яка шукає скарбів духовних, а не
матеріальних.
З образом «байронічного героя» пов'язане і поняття «байронізму –
ідейно-естетичної тенденції, філософського світобачення, що дістало яскраве
втілення у творчості Дж. Байрона та його послідовників.
- Ще раз перечитайте поезії Байрона (с. 63-65)
Тема. ДЖОРДЖ ГОРДОН НОЕЛ БАЙРОН. ВПЛИВ ТОРЧОСТІ БАЙРОНА НА РОЗВИТОК РОМАНТИЗМУ В ЄВРОПІ
- Добрий день, дев'ятикласники.
- Виразно навчіться читати поезії Байрона (підручник с. 63-65)
Тема. Генріх Гейне. Специфіка романтизму і творчість Г. Гейне. Збірка «Книга пісень»: особливості композиції, образ ліричного героя, фольклорні елементи
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Тема. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку РОМАНТИЗМУ. Основні ознаки романтизму як напряму
- Маєте лише одну спробу
- Почнімо з короткого "знайомства" з письменником. Можливо, ми зможемо зрозуміти, що спонукало Меріме звернутися у своєму творі до так званої ВІЧНОЇ ТЕМИ.
- Прочитайте уривки новели 👉 "КАРМЕН"
9-А клас
Тема. ПАФОС ТВОРУ, ЯКИЙ СТАВ ГІМНОМ ЄВРОСОЮЗУ
- Добрий день, дев'ятикласники. Звернімося ще раз до ідейно-тематичного аналізу оди Фрідріха Шиллера "До радості"
9-Б клас
Тема. ПАФОС ТВОРУ, ЯКИЙ СТАВ ГІМНОМ ЄВРОСОЮЗУ
Початок уроку о 13.00 👉 ТУТ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар