Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

9 клас Зарубіжна література

2024 -2025 навчальний рік

Толерантність

https://wordwall.net/uk-ua/community/

мультфільм 


квест "Толерантність"



Для учнів 9-А класу (урок 12 та 13 листопада) та учнів 9-Б класу (урок 13 листопада)

запрошую учнів 9-А класу на урок 13 листопада о 9.30

Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/76379342678?pwd=RcsbtbaAp2yylnAeNQAbfdRWYu41jG.1

ідентифікатор конференціі: 763 7934 2678
Код доступу: 1

Тема : Дж. Байрон "Мазепа". Українська тема в поемі «Мазепа».

Наш  урок присвячений видатній історичній  особистості,   гетьману України Івану Мазепі, неперевершений образ якого створив у своїй поемі Байрон. Сьогодні    ми поговоримо  про Байрона як романтичну  особистість та  геніального поета  і  про Мазепу  як  романтичну особистість та наймогутнішого гетьмана  України ,  спробуємо зрозуміти, у чому ж  унікальність і вічність твору «Мазепа» та специфічність образу гетьмана.

Поміркуймо!

Чи можна вважати  повстання, очолюване Мазепою, зрадою?

Сьогодні Дж. Байрона вважають одним із найвизначніших поетів світу.  Він – гордість  доби, символ романтизму. Чи справді це так? Давайте з’ясуємо.

Іван Мазепа та його велика ідея

Ідея Мазепи про вільну, незалежну Україну, його діяльність і намагання реалізувати цю ідею мали міжнародну вагу. Час його правління  трагічний, суперечливий і жорстокий визначив долю України. Постать І. Мазепи  завжди була і лишається в центрі уваги  не тільки  істориків, але й кожного , хто вважає Україну  своєю Батьківщиною. В боротьбі за свою ідею  Мазепа виявився переможеним. Переможених судити найлегше, бо переможців не судять. Для російських царів Мазепа став уособленням сепаратизму та зрадництва. Для прихильників вільної, незалежної, соборної України – палким патріотом за національні інтереси українського народу..

Якими постають Мазепа і Україна в поемі «Мазепа»?

Байрон -  романтик і не прагнув до достовірності оповіді. Головне для нього – не історична подія, а внутрішній стан героя, його почуття і переживання.  Поет хотів лише відобразити сам «дух України», що втілився і в її широких просторах, і в душі її гетьмана.

Перегляньте відеоурок




Відповідь на проблемне запитання,  запропоноване на початку уроку. Чи можна вважати  повстання, очолюване   Мазепою,  зрадою?  Ким постає Мазепа?

-         Мазепа – незвичайна особистість в незвичайних обставинах;

-         Палкий патріот за національні інтереси українського народу;

-         Прагнув самостійності  для України;

-         Боровся за її незалежність;

-         Намагався зберегти Козацьку державу;

Досягти соборності українських земель.

         Таким чином, Мазепу не можна вважати зрадником, адже це було повстання, спрямоване на звільнення Батьківщини  від московського впливу, ліквідацію зверхності Росії над Україною.

-  Яка  провідна тема і мотив поеми? (Тема:    уславлення,  возвеличення незламності силу духу, мужності, витривалості борця за свободу України; мотив самотності, який є провідним для всіх творів Байрона);

    -  Чи пов’язані події твору з сьогоденням? (Твір є дуже актуальним, адже риси характеру головного героя  притаманні воїнам, які відстоюють незалежність і суверенність українського народу  на Сході нашої держави, борються проти російської агресії);

Домашнє завдання: Скласти план за текстом поеми «Мазепа».



Любі юнаки і дівчата!

   Час минає швидко, і ось ви перед вибором: продовжити навчання у 10 класі чи розпочати здобуття обраної професії?.. Як воно буде на новому місці?.. 

   Невідоме завжди нависає над нами зі своєю тривогою, але немає нічого такого, чого б людина не здолала. ТОЖ І ВИ ЗМОЖЕТЕ.  А допомогти вам у цьому можуть звичайно ж книги. 

   Вони теж є різні: складні й непідйомні, смішні і сумні, трагічні й щасливі. Усі вони мають у собі ті коштовні секрети, які можуть роважити у потрібний час чи витягнути із найбільшої халепи. Адже КНИГИ ВЧАТЬ МИСЛИТИ!!!

  Тож, який би вибір не зробили, ВИ ПРОДОВЖИТЕ ЧИТАТИ КРАЩІ КНИГИ світової літературної скарбниці.

ВІДПОЧИВАЙТЕ  ВЛІТКУ  РАЗОМ З КНИГОЮ!  

* В. Шекспір "Гамлет"
* Е. Гофман "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
* Стендаль "Червоне і чорне"
* О. Вайльд "Портрет Доріана Грея"
* М. Метерлінк "Синій птах"
* Р. Гарі "Повітряні змії"
* П. Коельйо "Алхімік"
* Н.Гейман "Кароліна"

* Й. Ягелло "Кава з кардамоном"


ПОВТОРЮЄМО І УЗАГАЛЬНЮЄМО

Інтерактивні вправи 

https://wordwall.net/uk-ua/community/

https://zarlitslm.blogspot.com/p/learningapps.html

Перший мільйон

Відповідність


22 травня  9-Б клас  23 травня   9-А клас

- Добрий день усім. 
Сьогодні у нас урок-роздум з теми ПРОБЛЕМИ  СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ  У СУСПІЛЬСТВІ: хто винен  і  що робити?

- Дуже промовистим  до цієї теми є фільм "Диво" американського письменника, сценариста і режисера СТІВЕНА ЧБОКСІ.

- Тож рекомендую вам переглянути стрічку.  
За можливості, організуйте сімейний перегляд фільму, адже у ньому зачіпаються не лише питання соціалізації особливих дітей, а й чимало інших, важливих для підлітків.

Дивитися 👉 "ДИВО"


15 травня   9-Б клас     16  травня    9-А клас

УРОК  ПОЗАКЛАСНОГО  ЧИТАННЯ

Тема. Марк Геддон "Загадковий нічний інцидент із собакою". Гуманістичний пафос твору. Образ головного героя

- Добрий день, любі дев'ятикласники. Запрошую вас на віртуальне знайомство з книгою, яка була задумана як роман для дорослих, проте у видавництві її прийняли за зразок дитячої літератури, та її автором.

Це - МАРК ГЕДДОН









- То що ж це за ЗАГАДКОВА книга про ЗАГАДКОВИЙ нічний інцидент?..


Ви зацікавилися?... тоді 👉 ЧИТАЄМО і моделюємо світ Крістофера











ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Заповніть 👉 GOOGLE-опитувальник


УВАГА!  Учні 9-А та 9-Б класів, в тому числі учні, які навчаються на сімейній формі, 14 травня виконати 👉 КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Роботу слід написати на подвійних аркушах. Принести у школу 15 травня


УВАГА!  Учні, які навчаються на сімейній формі, до 18 квітня виконайте 👉 контрольну роботу і надішліть на перевірку. Не забудьте підписати роботу.


06-09 травня    9-Б, 9-А клас

Тема. Гарпер Лі "Убити пересмішника". Актуальність сюжету. Проблема входження молоді у дорослий світ, зіткнення із жорстокістю

Матеріали до уроку 👇

Мудрі думки Гарпер Лі "Вбити пересмішника" Гарпер Лі - роман, який можуть читати і діти, і дорослі. Книга переносить читача в дитинство і показує, як саме закладається фундамент життя людини. 

 "Щоб жити у злагоді з людьми, я перш за все маю жити у злагоді із самим собою". 

 "Ти ніколи не зрозумієш людину, поки не подивишся на речі її очима... Поки не влізеш у її шкіру і не походиш в ній". 

 "Якщо не вважаєш себе винним, не вибачайся..." 

 "Що ж, якщо сніг насланий на нас як кара, мабуть, варто грішити" 

 "Якщо ти людина ввічлива, то розмовляй з іншими не про те, що цікаво тобі, а про те, що цікаво їм". 

 "Є в людині щось таке, що не підкоряється більшості, - це її совість". 

 "...коли дитина щось питає, ради Бога, поясни їй. Не треба викручуватися. Діти це діти, вони швидше, ніж дорослі, помічають, коли ми починаємо ухилятися, це їх тільки збиває з пантелику". 

 "... це не образа, коли тебе називають словом, яке комусь здається образливим. Це тільки свідчить, яка жалюгідна душа у людини, що так каже". 

 «…більшість людей хороші, коли їх зрозумієш». 

 «…розумієш, дівчинко, це не образа, коли тебе називають словом, яке комусь здається образливим, це тільки свідчить, яка жалюгідна душа в людини, що так каже».

 «…для того щоб жити по совісті з іншими людьми, я повинен жити в злагоді з власною совістю. Діяти по совісті не завжди означає погоджуватися з думкою більшості».

 «…справжня мужність — це коли ти знаєш наперед, що не переможеш, а все одно борешся, борешся до кінця. Рідко перемагаєш, а всетаки часом перемагаєш».

КІЛЬКА ФАКТІВ  ПРО  ГАРПЕР  ЛІ

Роман (скорочено)

Аналіз роману "Убити пересмішника"  (див. з 2.34)



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Виконайте 👉 тест    (на оцінку)

2. Підготуйте матеріали для контрольного твору на одну із тем:

- "Не потрібно спалювати книги для того, щоб знищити культуру. Достатньо просто змусити людей перестати читати" (Рей Бредбері)

- Чому варто прочитати роман Гарпер Лі "Убити пересмішника"?

- Який твір сучасної літератури я порадив би/порадила б для прочитання?

- Чому роман Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом" можна назвати книгою-повчанням?



02-01 травня   9-А, 9-Б клас

Тема. ВАЖКЕ ПРОЗРІННЯ  ОСОБИСТОСТІ  В ТОТАЛІТАРНОМУ  СУСПІЛЬСТВІ. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ  ГАЯ  МОНТЕГА

- Усім доброго дня. Завершуючи "знайомство" із романом Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом", пропоную сьогодні звернути увагу на образ головного героя твору.

1. Актуалізуймо свої знання. Складіть інтерактивний пазл

2. Складаємо особистісний портрет героя 














Розглянувши зображення 👆, виконавши 👉 інтерактивну вправу, складіть і запишіть у зошиті схему Еволюція образу Гая Монтега

3. Узагальнюємо про твір
Складіть і запишіть паспорт твору

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ СКЛАДАННЯ ПАСПОРТА

Характеристика героїв



25 квітня   9-А клас               24 квітня 9-Б клас

Тема. Провідні мотиви роману Рея Бредбері - книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення

- Шановні, дев'ятикласники, сподіваюся ви в процесі дочитування роману "451 градус за Фаренгейтом".

Пропоную переглянути відеоматеріал до теми уроку.
Авторка: Юлія Заярнюк

та зробити самоперевірку, виконавши 👉 тестування   (на оцінку)


22 квітня 

Тема знецінення культури. Чи можливий світ без книжок?

Думки незацікавленої особи

Віталій Стеценко про роман Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом"


Фільм-екранізація



18  квітня   9-А клас    17 квітня  9-Б клас

Тема. Рей Дуглас Бредбері "451 градус за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії

- Запрошую вас переглянути відеоурок


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

1. Складіть філворд зі слів, пов'язаних із твором

2. Розглянувши хмарку слів, запишіть проблематику роману













08 квітня

Тема. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, розвитку мови

Опрацюйте навчальну 👉 презентацію  (Авторка: Марія Жарська)


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготувати повідомлення або інфографіку про одного з українських перекладачів творів зарубіжної літератури кінця ХІХ - поч. ХХ ст.

Розмістити його на спільній віртуальній 👉 дошці




04 квітня  9-А клас                     03 квітня   9-Б клас

Тема. Динаміка образу Елайзи Дулітл

Початок уроку о 13.05 👉  ТУТ

Хто не знайшов можливості приєднатися до уроку, перегляньте експрес-урок


Виконайте (на оцінку)  самоперевірку  👉 ТЕСТУВАННЯ


* Якщо ви не були на онлайн уроці чи самостійно не опрацювали тему і не виконали тестування до 04 квітня, значить на уроці ставлю вашу відсутність



21 березня  9-А клас                   20 березня  9-Б клас

Тема. Бернард Шоу. Особливості світогляду. П'єса "Пігмаліон"

- Шановні дев'ятикласники, перегляньте експрес-урок

- Перевірте себе, виконавши 👉 ТЕСТ   (за результатами тесту - ОЦІНКА ЗА УРОК)

ДОМАШНЯ РОБОТА

Прочитати п'єсу "Пігмаліон"

АБО  Переглянути фільм 



14 березня  9-А клас      13 березня  9-Б клас     Починаємо урок о 13.3👉   ТУТ

Тема. "Ляльковий дім". Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритий фінал

- Шановні дев'ятикласники, перегляньте експрес-урок (2 частини)



ДОМАШНЯ РОБОТА

Виконати 👉 тестування


06 березня

Тема. Генрік Ібсен. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма

- Добрий день, дев'ятикласники.
Запрошую вас переглянути експрес-урок

- Послухайте аудіоваріант п'єси "Ляльковий дім"

- Зробіть самоперевірку, виконавши один із 👉 ТЕСТ

                                                                                 ТЕСТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Виконайте вправу "3-2-1"
1) Запишіть три питання до змісту п'єси.
2) Запишіть два факти про  драму "Ляльковий дім"  або  родину Хельмерів.
3) Запишіть одне питання, яке ви задали б Норі.


04 березня

Тема. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ поч. ХХ століття. Ібсенізм

Навчальна презентація

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!









ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Вивчити матеріал презентації, підготуватися до опитування.

Записати у робочий зошит таблицю "Порівняння "стара" і "нова драма"



28 лютого  9-Б клас  29 лютого  9-А клас

УВАГА!  Учні, які навчаються на сімейній формі, до 02 березня виконайте 👇

- Шановні дев'ятикласники, виконайте 👉 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ



22 лютого  9-А  клас      21 лютого 9-Б клас      19 лютого 9-А та 9-Б  класи

- Шановні дев'ятикласники, пропоную вам ще один твір Миколи Гоголя - повість "Шинель", твір, який порушує питання, що стосуються як суспільства, так і внутрішнього світу людини.

- Перегляньте відеоурок (складається з 2 частин)

- Перечитайте стислий переказ твору 👉 "ШИНЕЛЬ"



ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Складіть анкету головного героя

АБО  Виконайте ТЕСТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Уважно переглянути експрес-урок про трактування фіналу повісті "Шинель"




 14 лютого 

9-Б клас

Початок уроку о 13.00 👉   ТУТ

Навчальна презентація 👈 до теми


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
За змістом п'єси скласти 6 тестових запитань або кросворд або кластер.
Роботу виконати у робочому зошиті


Домашнє завдання на 14, 15 лютого
Прослухати аудіоваріант п'єси




08 лютого   9-А клас       07 лютого   9-Б клас

Тема. Микола Гоголь. Петербурзький період життя

- Доброго дня, дев'ятикласники. Учора на уроці української літератури ми з вами частково склали особистісний портрет талановитого письменника, знаного у всій Європі.
Пропоную доповнити "портрет", переглянувши відеоурок
перечитавши, за потреби, матеріал підручника на с.173-175

Домашнє завдання
Виконайте 👉 ТЕСТ
АБО
Складіть кросворд про життєпис, творчість М.Гоголя



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 07 ЛЮТОГО

У спільній 👉 google-презентації створіть 1-2 слайди (текст, асоціативні фото, картинки, інфографіка) про користь і небезпеку грошей для людини

ПС. Не забудьте вказати прізвище виконавця




01 лютого    9-А клас                               31 січня      9-Б клас

Початок уроку о 13.00 👉   ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Записати ознаки реалізму та ознаки романтизму у повісті "Гобсек"
Виконати ТЕСТ  (повторно)


29 січня  
9-Б клас

Тема. Повість "Гобсек". Сюжетно-композиційні особливості в творі (прийом "розповідь у розповіді")

- Добрий день, дев'ятикласники. Перегляньте, будь ласка, відеоурок 


- Для самоперевірки виконайте 👉 ТЕСТУВАННЯ  (на оцінку)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Випишіть у зошит цитати, які характеризують образ Гобсека.

За потреби, ще раз перечитайте уривки повісті (с.158-171)




25 січня   9-А клас               24 січня     9-Б клас
Тема. Оноре де Бальзак. Повість «Гобсек».

- Добрий день, дев'ятикласники. Перегляньте, будь ласка, відеоурок 


- Дізнатися більше про Бальзака можна 👉 ТУТ

АБО
Перечитайте матеріал підручника с. 155-158

Перевірте себе, виконавши 👉 тест   (на оцінку)


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитати с.158-171



23 січня

9-А клас

Тема. Поняття про реалізм, його характерні ознаки. Взаємодія реалізму з натуралізмом та романтизмом

- Перегляньте матеріали навчальної 👉 презентації

АБО  Опрацюйте за підручником с. 76-79


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ на останньому слайді презентації





21 грудня   9-а КЛАС                        20   ГРУДНЯ  9-б КЛАС                             

ЛІТЕРАТУРНИЙ РИНГ за вивченим у І семестрі







УВАГА!!!  Учні 9-Б та 9-А класу
Хто навчається на сімейній формі або з якихось причин був відсутній на уроці, КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ  № 2 👉 "РОМАНТИЗМ" потрібно виконати до 14 грудня 17.00

18 грудня 9-Б КЛАС              14 грудня   9-А КЛАС

Тема. Барбара Космовська "Позолочена рибка"

- Добрий день, дев'ятикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання за твором польської письменниці.

- Перегляньте буктрейлер

- Якщо вас зацікавила історія Аліції, прочитати можна за покликанням 👉 "ПОЗОЧЕНА РИБКА"

Можна скористатися аудіокнигою



06 грудня

9-Б клас  початок уроку о 13.00 👉 ТУТ

Тема. Історія кохання Джейн Ейр


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

ПОВТОРНО!
Виконайте 👉 тест

(Виконали лише Кладченко, Шрамко, Сластіон)




30 листопада  9-А клас     29 листопада 9-Б  клас початок уроку о 13.00 👉 ТУТ

Тема. "Джейн Ейр". Жіночий вимір людського щастя


- Перегляньте експрес урок

- УЗАГАЛЬНІТЬ, перечитавши  👉  Анкету роману

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте 👉 тест



  27 листопада

9-Б клас

 Початок уроку о 12.15 👉 ТУТ

Тема. Історія сироти Джейн Ейр на тлі суспільства. романтичні мрії Джейн та сувора реальність

Переглянути презентацію з матеріалами уроку можна 👉 тут

Домашнє завдання
1. Запишіть у зошит героїв роману, давши їм короткі характеристики
2. 















22 ЛИСТОПАДА 9-Б клас

Тема. Шарлотта Бронте. "Джейн Ейр". Тема кохання у творі

- Добрий день, дев'ятикласники. 

   Сьогодні ви відкриєте для себе особистість Шарлотти Бронте. Вона - одна з улюблених письменниць багатьох читачів. ЇЇ роман «Джейн Ейр» підкорив  не одне покоління. Цю книгу читають захлинаючись, занурившись з головою в історію героїв. Авторка глибоко і чуйно описала характер і почуття своїх героїв, вклавши в них частинки своєї душі, поділившись з ними своїм характером і поглядами. 

   Давайте, ближче дізнаємося про долю англійської письменниці, яка підкорила мільйони сердець. Перегляньте відео.


ДОПОВНИМО ЩЕ КІЛЬКОМА ЦІКАВИМИ ФАКТАМИ

1. Шарлотта була невисокого зросту та тендітної статури. Вона носила окуляри, щоб виправити короткозорість, і вважала себе некрасивою.

2. Літературна обдарованість майбутньої письменниці виявилася рано, але шлях до визнання був для неї довгим і болісним. Першою спробою 20-річної Шарлотти потрапити до світу великої літератури став лист поетові Роберту Сауті, в якому вона просила оцінити її вірші. Підсумком листування стане її майбутня відмова від поезії на користь прози. Однак кілька її поетичних робіт та перекладів все ж було опубліковано.

3. Переконання, що література - не жіноча справа, було дуже поширеним явищем в Європі того часу. Тому, публікуючись, сестри Бронте вирішили взяти собі чоловічі псевдоніми. У 1846 р. з'явилося невелика збірка їхніх віршів під псевдонімом Коррер (Шарлотта), Елліс (Емілія) і Актон (Анна) Белль, що залишилася непоміченою публікою (продано було всього 2 примірника). Але невдача не засмутила сестер-письменниць, і вони з тим же захопленням взялися за написання оповідань у прозі: Шарлотта написала повість «Учитель», Емілія -​​«Грозовий перевал»,  Анна - «Агнес Грей». Останні дві повісті знайшли собі видавця, a «Учитель» був відкинутий усіма. Незважаючи на це, Шарлотта з властивим їй запалом і пристрастю продовжувала свою літературну діяльність.

4. Однак разом з успіхом приходить біда. Спочатку від туберкульозу помирає брат Бренуелл, а потім і сестри Емілі і Енн. Щоб заглушити своє горе, Шарлотта з головою поринула в літературу.

5. Найвідоміший роман Шарлотти Бронте «Джейн Ейр» був екранізований 9 разів, останній - у 2011 р.

6. На честь Шарлотти Бронте названий кратер на Меркурії.

7. У селі Хауорт (Західний Йоркшир, Англія) знаходиться музей сестер Бронте. Для тих, хто шукає джерело натхнення, знайде для себе тут все - адже саме в цьому будинку провели більшу частину свого життя сестри Шарлотта, Емілі  та Енн , і в цих стінах були написані найзнаменитіші їхні твори.

















ДОКЛАДНІШЕ ПРО РОМАН "ДЖЕЙН ЕЙР" Перегляньте відео 👇 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- ПЕРЕГЛЯНУТИ ЕКРАНІЗАЦІЮ РОМАНУ 👉 "ДЖЕЙН ЕЙР"

- Підготуватися до перевірки опрацьованих матеріалів уроку від 22 листопада



16 ЛИСТОПАДА  9-А клас         15 ЛИСТОПАДА    9-Б клас

Початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

Тема. Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж)

Авторка: Наталія Гиренко

ПОВТОРІМО І УЗАГАЛЬНИМО, переглянувши відеопрезентацію

Авторка: Адріана Химинець

Практичне завдання

У РОБОЧОМУ ЗОШИТІ  СТВОРІТЬ ХМАРКУ СЛІВ ДО ТЕМИ  "Іван Мазепа - історична постать і романтичний герой"    (роботу сфотографуйте і надішліть на перевірку)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
- Використовуючи цитати, підготувати розповідь про Івана Мазепу - героя поеми Байрона
- Повторити зміст поняття "байронічний герой" (підручник с. 62)



УВАГА! Учні, які навчаються на сімейній формі, учні, які хочуть виправити свій низький бал за тему "Творчість Байрона", виконайте одне із завдань




09 ЛИСТОПАДА  9-А клас       08 листопада    9-Б клас

Початок уроку о 13.00 👉 ТУТ

Тема. Історична основа та романтичний міф у поемі Байрона "Мазепа"

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Прочитати уривки поеми "Мазепа" (с. 66-73)
ПІДГОТУВАТИСЯ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗА ТВОРЧІСТЮ БАЙРОНА

 


06 листопада  9-Б клас          07  листопада    9-А клас

Тема. "ХОТІВ БИ ЖИТИ ЗНОВ У ГОРАХ", "МІЙ ДУХ ЯК НІЧ". ПРОТИСТАВЛЕННЯ МРІЇ І ДІЙСНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ПОЕТА. ФОЛЬКЛОРНІ ТА БІБЛІЙНІ МОТИВИ У ВІРШАХ БАЙРОНА

- Добрий день, дев'ятикласники. 

Сьогодні розглядаємо творчість одного з найяскравіших представників англійського романтизму – Джорджа Байрона та ознайомимося з двома його ліричними творами : «Хотів би жити знов у горах» та «Мій дух як ніч».

- ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

У  творах Дж. Байрона постав новий герой – байронічний. Охоплений найглибшою меланхолією, він втратив зв'язок з навколишнім світом, адже рано «переситився життям». Це герой – вигнанець, бунтар, сильна , пристрасна особистість, яка шукає скарбів духовних, а не матеріальних.

З образом «байронічного героя» пов'язане і поняття «байронізму – ідейно-естетичної тенденції, філософського світобачення, що дістало яскраве втілення у творчості Дж. Байрона та його послідовників.












- Ще раз перечитайте поезії Байрона (с. 63-65)

- Перегляньте відеоматеріали


- ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ 👉 ТЕСТУВАННЯ  (на оцінку!!!  одна спроба)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати повідомлення про Івана Мазепу

 


02 листопада  9-А клас          01 листопада   9-Б клас

Тема. ДЖОРДЖ ГОРДОН НОЕЛ БАЙРОН. ВПЛИВ ТОРЧОСТІ БАЙРОНА НА РОЗВИТОК РОМАНТИЗМУ В ЄВРОПІ

- Добрий день, дев'ятикласники.

Перегляньте відеоурок

- Виразно навчіться читати поезії Байрона (підручник с. 63-65)

СКЛАДІТЬ ПАСПОРТ ПОЕЗІЇ "ХОТІВ БИ ЖИТИ ЗНОВ У ГОРАХ", запишіть його у робочому зошиті


26 жовтня
9-А клас

Тема. Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне

- Добрий день, дев'ятикласники.
Перегляньте відеоурок

- Перечитайте поезії Г.Гейне, вміщені у підручнику

- Перевірте себе, виконавши 👉 ТЕСТУВАННЯ  
(виконують усі, окрім Джемеги М. та Поди В.)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити напам'ять один із віршів Г.Гейне, вміщених у підручнику


25 жовтня
9-Б клас

 Початок уроку о 13.10 👉     ТУТ

Г. Гейне. Романтизм
Тестування в реальному часі 👉 відкрийте посилання join.naurok.ua
КОД  ДОСТУПУ:  2784112

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити один із віршів Г.Гейне, вміщених у підручнику


19 жовтня
9-А клас                   9-Б клас

Тема. Генріх Гейне. Специфіка романтизму і творчість Г. Гейне. Збірка «Книга пісень»: особливості композиції, образ ліричного героя, фольклорні елементи

- Добрий день, дев'ятикласники. 
- Перегляньте експрес-урок

АБО
- Перечитайте матеріал за підручником с. 54-59. 

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, виконавши 👉 ТЕСТ    (НА ОЦІНКУ)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати вірші Г.Гейне. Повторити ознаки романтизму


18 жовтня 
9-Б клас

Тема. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку РОМАНТИЗМУ. Основні ознаки романтизму як напряму

- Добрий день, дев'ятикласники. Запишіть дату й тему уроку
Спочатку перегляньте експрес-урок
Авторка: Наталія Гиренко
 
- Перечитайте матеріал підручника на с. 47, опрацюйте схему. 















Запишіть у робочий зошит ознаки, часові межі, основні жанри романтизму

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перечитати матеріал підручника (с.48, 53). Вивчити записи свого конспекта



УВАГА!!!  Учні 9-Б та 9-А класу
Хто навчається на сімейній формі або з якихось причин був відсутній на уроці, КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ  № 1 "ПРОСВІТНИЦТВО" потрібно виконати до 13 жовня 17.00
  • Маєте лише одну спробу
Повторивши вивчений матеріал, виконайте 👉 КОНТРОЛЬНЕ  ТЕСТУВАННЯ


12 жовтня    9-А клас      11 жовтня    9-Б клас

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ
Проспер Меріме. Бурхливі людські пристрасті у новелі "Кармен". 
               Краса і кохання - два джерела страждань (Омар Хаям)

- Добрий день, дев'ятикласники.
Сьогодні піде мова про твір французького письменника, у якому автор звертається до вічної теми - теми КОХАННЯ, напевне, одного з найкращих і найглибших почуттів, яке облагороджує, робить людину добрішою і кращою, спрямовує на величні діла і героїчні вчинки, але іноді змушує тяжко страждати.

- Почнімо з короткого "знайомства" з письменником. Можливо, ми зможемо зрозуміти, що спонукало Меріме звернутися у своєму творі до так званої ВІЧНОЇ ТЕМИ.

- Перегляньте відеоматеріал

- Прочитайте уривки новели 👉 "КАРМЕН"

- ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ 👉 ТЕСТ

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
Образ Кармен став "вічним образом"  як Прометей, Дон Кіхот, Ромео і Джульєтта. До образу Кармен в різні часи зверталися не лише письменники, а й композитори та художники

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Напишіть у робочому зошиті короткі відповіді на запитання

- Чому Проспера Меріме називають французьким козаком?
- Чому кохання Хосе і Кармен було приречене?
- Які проблеми порушено у творі? Чи актуальні вони сьогодні?


05 жовтня

9-А клас

Тема. ПАФОС ТВОРУ, ЯКИЙ СТАВ ГІМНОМ ЄВРОСОЮЗУ

- Добрий день, дев'ятикласники. Звернімося ще раз до ідейно-тематичного аналізу оди Фрідріха Шиллера "До радості" 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перечитати матеріал підручника (с. 41-45)
Виконати 👉 тестування

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ оду "До радості"
ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА ТЕМОЮ "ПРОСВІТНИЦТВО"

04 жовтня

9-Б клас  

Тема. ПАФОС ТВОРУ, ЯКИЙ СТАВ ГІМНОМ ЄВРОСОЮЗУ

Початок уроку о 13.00 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перечитати матеріал підручника (с. 41-45)
Виконати 👉 тестування

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ оду "До радості"


21 вересня  9-А клас                 20 вересня  9-Б клас

 Початок уроку о 13.00 👉     ТУТ


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати  👉  тестування


14 вересня    9-А клас

Тема. Джонатан Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера" Історія написання. Просвітницькі ідеї твору

- Добрий день, дев'ятикласники. 
Перегляньте короткі відеоматеріали до теми
Авторка: Віталіна Стрижак


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дочитати за підручником уривки роману "Мандри Гуллівера" (с. 22-34)
АБО  👉  АУДІОВАРІАНТ


13 вересня        9-Б клас

Тема. Джонатан Свіфт - англійський письменники доби Просвітництва

Початок уроку о 13.15 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Прочитати І-ІІ розділ "Мандри Гуллівера" (с. 16-22)


07 вересня   9-А клас                          06 вересня      9-Б клас

Тема. Просвітництво. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва

- Шановні дев'ятикласники, запрошую вас переглянути відеоурок з теми
Авторка: Гиренко Наталія

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати матеріал підручника с. 6-10. Вивчити зміст поняття ПРОСВІТНИЦТВО.

2.  Підготувати 3 цікавих факти про Джонатана Свіфта


04 вересня

9-Б клас о 13.00 👉 ТУТ

Тема. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища у літературі

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати матеріал на с. 4-5





Архів дистанційного навчання 2019/2021 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар