Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6-Б клас Українська література


2024-2025 навчальний рік

20.03.25

Тема. Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Захопливий сюжет пригодницької повісті.

Перегляньте навчальне відео.



Домашнє завдання. Прочитати 1-2 розділи повісті (с.154-157)



20.02.25.



Тема. Мрія і дійсність, романтичне у повісті.

Добрий день! Усі ми були колись маленькими, і в усіх нас були свої дитячі мрії. Ми, дорослі, мріємо і зараз і, мабуть, мріятимемо все своє життя. А хіба ж у цьому є щось погане? Вміння мріяти — це прекрасно! Адже мріючи, ми наближаємо себе до мети. Та дитячі мрії відрізняються від того, про що ми мріємо вже у дорослому віці. Ех, якби ж то можна було повернутися в дитинство, у свої дитячі мрії…

Поміркуйте! Американський поет К.Сенберг сказав : «Все, що існує на світі, колись було мрією». Чи погоджуєтеся ви з цим висловом?

Перегляньте навчальне відео.


Згадаймо персонажів повісті. Вікторина «Хто це».

1.     « - Опозогив! – Вона букву «р» не вимовляє. – Маму – депутата на все село опозогив. Загаза чочтова!»

2.     «Противна й плямиста, як географічна карта»

3.     «Мисливець завзятий, на полюванні, коли стріляє, ліве око онучею зав’язує, бо в нього ліве око без правого не примружується»

4.     «… баштанник наш – ото тигр! Ох же ж б’ється! Як улупить своєю кістлявою рукою по штанях – два дні чухаєшся»

5.     «Він мене малиною частував. У них було багато в саду малини, а в нас не було. А малину з молоком – ви ж знаєте!»

6.     «Я біг поряд з Явою нога в ногу, наче ми були одним механізмом. І мені здалося, що серця наші теж б’ються, наче одне серце»

7.     «Депутат райради, ланкова кукурудзоводів»

8.     «А взагалі характер ого-го-го! Сталь, а не характер. Таких на мільйон один буває»

9.     «Бігала навколо калабані і гукала на нашу адресу якісь свої коров’ячі прокльони»

Пригадайте!

•         Що будували Ява і Павлуша під свинарником?

•         Які назви мали б носити станції лінії метро у Васюківці?

•         Скільки коштував би проїзд у метро? Хто мав би право їздити безкоштовно? Скільки платила б учителька математики?

•         Як звали Явину корову?

•         Яке око примружував дід Варава, коли стріляв на полюванні?

•         Хто з героїв казав так: “Опозогив! Маму – депутата на все село опозогив. Загаза чогтова!”?

•         Що було зображено на килимку, який Павлуша приготував для кориди?

•         Яку оперу співали тореадори Ява і Павлуша, йдучи на бій із коровою?

•         Де побачив Ява свого друга після того, як Павлуша вдарив Контрибуцію по губі?

•         Де опинилися хлопці, втікаючи від корови? Скільки часу вони простояли у бридкій слизькій багнюці?

•         Чим частував Ява свою корову після кориди?

•         Як назвав Павлуша Яву, коли той опускався на цеберку в криницю?

•         За що хлопці не любили Карафольку?

 Словникова робота.

Романтик - людина, схильна до мрійності.

Романтичний – мрійний, емоційно піднесений.

Розгляньте аблицю «Чи можна Яву і Павлушу назвати романтиками?»

                     Так                                                              Ні

·                     У хлопців добрі наміри.

·                     У буденному бачать незвичайне.

·                     Заради мети готові на випробування, не шукають легких шляхів.

·                     Готові надати допомогу.

·                     Цінують дружбу.

·                     Витівки  обертаються проти них.

·                     Не замислюються над наслідками.

·                     Створюють навколо проблеми.

 

-    Домашнє завдання: дати письмові відповіді на питання:"Чи можемо хлопців назвати романтиками, аргументуйте цю думку".

-         "Чому мрії хлопців часто не втілювалися в життя? Що б ви їм порадили?"

 


18 лютого

Тема. Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки". Захопливий сюжет повісті

- Шановні шестикласники, перегляньте експрес-уроки (2 частини)



ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Прочитайте уривки твору, розміщені у вашому підручнику.

АБО  перегляньте фільм



Сімейна форма

16.12.24

Підсумкова робота №3. Чуття гармонії у слові (тестові завдання).

Виконати роботу за посиланням: join.naurok.ua

Код доступу 6635365

 


12.11.2024

Тетяна Василівна запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Час:   09.40

Ідентифікатор конференції :   274 001 8072     Код доступу: 5555


Тема.  Леся Українка. «Тиша морська». Гармонія людини і природи.

Домашнє завдання. Виразно читати поезію «Тиша морська», виконати завдання 4 на с.45.



Сімейна форма навчання

Діагностична робота №1 "Чарівна мелодія слова. Народні обрядові пісні"         
Виконати роботу за посиланням: 

Код доступу: 7741042


2023-2024 навчальний рік

Леонід Глібов

Гумористичні твори

Павло Глазовий




інтерактивні завдання 

тести

Аудіювання




Зірка Мензатюк






Леся Вороніна


Урок





Мріяти не шкідливо, шкідливо не мріяти


Проблемне питання . Які якості найбільш потрібні сьогодні: романтичність і допитливість чи раціональність і прагматизм?

1. Хлопці добиралися до бабусі велосипедами

2. Літнім завданням було створити гербарій

3. Перший, хто зустрівся друзям у селі, їм не понравився

4. У бурштиновому камінчику Васі був метелик

5. На березі озера хлопці відремонтували курінь

6. Мітько дізнався про звички сучасних варанів

7. На березі озера діти знайшли ріжки та ніжки козенята, якого з'їло чудовисько

8. Друзі подякували Василеві за вигадку

9. Незнайому тварину діти заманили у заздалегідь викопану яму

10. Хлопці збиралися сфотографувати чудовисько і відправити фото до Академії наук

11. Після повідомлення Васі хлопці зібралися відвідати бібліотеку

12. Вася повідомив про лох-несське чудовисько

Домашнє завдання. На вибір:
1 . Уяви, що змінилося б, якби Митько та Сергій критично поставилися до повідомлення Василя про чудовисько в озері. (Коротко розкажи про таке можливе розвиток подій). 
2 . Напиши про ще одну пригоду хлопців у селі.
3. Намалювати афішу до фільму під назвою «Хімера лісового озера, або Мітькозавр із Юрківки».


Шкірне вірш, шкірна строчка, кожне слово – це вже частина Української історії. Після нашої победи, майбутні покоління мають пам'ятати крізь що ми пройшли та надихнутися відвагою та героїчною боротьбою. Ми точно знаємо, що війни закінчуються, а поезія – ні.


Ірина Сенюк
Дім

За моря хотілося, за гори.

А тепер тримаюся за своє.

Нащо мені ті пустелі й море.

Я тут є, і ти зі мною є.

 

Родинний дім. Моя найбільша сила.

І розрада, і моя стіна.

Таємниці мої, мої крила.

Навіть якщо в домі тім війна.

Рідний дім.Цвіте чарівно вишня.

Весни буйні, небо голубе.

Не кажіть мені, що я тут зайва.

Дім це я. Не зраджу я собі!


Марина Кузьменко

Це щастя – мати дім, куди повертатись

Це щастя – мати дім, куди повертатись,

Куди хотіти ввечері йти.

Дім, який хочеться прикрасити до свята

Ікони ставити.

Молитися святим.

Це неймовірна радість

Матері стіни.

Які надійні та не зрадять,

Бо свої.

За вартістю вони насправді є безцінними.

Хоч без ремонту.

І пишнот.

Але – живі.

Бо знають правду,

Навіть шепотом чути.

Бо заласкавлюють

І гріють біля холоду.

У фотографіях допомагають не забути.

І хочеться вертатися туди…

Додому.

У просторі згадок та емоцій.

Годин мовчання

І невпинних днів розмов.

То щастя мати дім,

Який крізь роки

Примножує кохання.

Share this...

Мітки

життя, місто



Галина Британ

Ти думав що я вмиюся слізьми?

Впаду перед тобою на коліна?

Нащадок сумнозвісної орди

Не по зубах тобі я – Україна!

 

Я – нація, я – сила, я – народ,

Я – світло, що ніколи не згасає,

Я – правда, без прогнилих нагород,

Я - істинна любов, що не вмирає!

 

Ти думав я струмочок без води?

А я ріка стрімка, глибоководна,

Я з кожним днем ​​міцнішаю, а ти?

Все нижче і нижче падаєш, – у безодню.


 Наталя Карпенка

Мій дім – це мій край на ім'я Україна

У мурахи – мурашник, у сонечка – небо,

У крапельки – хмара, у білки – дупло.

Нора чи гніздечко… Та кожному треба,

Щоб у рідній домівці затишно було.

 

Усі в цьому світі тримаються хати,

В якій народився, де гріє любов,

Що щедро посіяли батько і мати,

Де квітне стежина, якою пішов.

 

Тому навесні повертається пташка

З теплого вірію в рідні краї.

Тому і ведмідь, і маленька комушка

Так ревно боронити свої кордони.

 

Мій дім – моя міць, оберіг і батьківщина,

Мене наймиліша моя сторона.

Мій дім – це мій край на ім'я України.

Вона в моєму серці назвала сама.

 





6 березня



28 лютого
Всеволод Нестайко













15 лютого


Микола Кіндратович Вороній







Запрошую учнів 6-Б класу на урок  17 жовтня о 8.50




Запрошую учнів 6-Б класу на урок 1 вересня о 11.30

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78422729349?pwd=lxJwGgSicbWqAyn67MnyBKCRoiTQ0r.1

ідентифікатор конференції: 784 2272 9349
Код доступу: 1




 Архів 2022-2023 навчальний рік


Немає коментарів:

Дописати коментар