Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6 клас ОБМ

2024-2025 навчальний рік

25.11.2024 (6-А, 6-Б)
1. Пригадайте матеріал, що вивчали протягом семестру та виконайте підсумкову роботу в рамках підсумкового оцінювання за групами результатів з мистецької галузі.





2023-2024 навчальний рік
Шановні батьки та діти! Для відправки творчих робіт на перевірку, фотографуйте їх, будь ласка, без перспективного скорочення. 
                       


6-А

6-Б

Час: 23.05.2024 о 8:00
Підключитися до конференції Zoom 
Ідентифікатор: 880 7755 7732
Код: 1111
Час: 22.05.2024 о 10:40
Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор: 847 8498 8917
Код: 1111



29.05.2024 (6-Б)
30.05.2024 (6-А)
1.
Опрацюйте зміст теми «Єднання в мистецькому колі. Створення 3D-малюнка» за підручником стор. 124-125
або за презентацією

2. Перегляньте відео та дізнайтеся, як 3D-малюнки виконує Жасмінна Сусак. Помилуйтеся муралами України.
 
3. Створіть 3D-малюнок метелика (кольорові олівці). За потреби скористайтеся підказками в презентації та відео МК
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



22.05.2024 (6-Б)
23.05.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Єднання в мистецькому колі. Колаж» за підручником стор. 120-121
або за презентацією

2. Перегляньте відео та дізнайтеся, що таке колаж та як його створити
3. Створіть колаж «Україна моєї мрії» (папір, тканина, нитки, фломастери тощо). За потреби скористайтеся підказками в презентації.
Термін виконання роботи: до 24.05
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



15.05.2024 (6-Б)
16.05.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Образи людини в кіножанрах. Кіножанри, професії у кіно.» за підручником стор. 116-117
або за презентацією

2. На дозвіллі ознайомтеся з фільмами переможців конкурсу дитячих фільмів «Children Kinofest»
 
3. Створіть власний короткометражний ролик доступними технічними засобами (смартфон, відеокамера, комп’ютер тощо).
· Виліпіть героя чи героїв з пластиліну
· Розробіть структуру ролика, побудуйте сюжет, доберіть музику, створіть дизайн титрів.
· Зніміть, озвучте відео та здійсніть відеомонтаж. Змонтувати фільм можна у програмі Windows Movie Maker або в іншому застосунку.

Перегляньте приклади дитячих робіт

Термін виконання роботи: до 16.05
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Охайність виконання героїв
4. 
Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


08.05.2024 (6-Б)
09.05.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Образи людини в кіножанрах. Складові мови кіно» за підручником стор.112-113
або за презентацією

2. Придумайте і намалюйте піктограми на тему кіномистецтва або для зорельота, що зніматимуть у фільмі на тему космічних пригод (графічні матеріали). За потреби скористайтеся підказками у презентації.
Термін виконання роботи: до 09.05
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
3. 
Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




01.05.2024 (6-Б)
02.05.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Побутові сюжети в мистецтві. Складні багатофігурні композиції картин побутового жанру» за презентацією

2. Створіть багатофігурну статичну або динамічну композицію «Свято» або «Сім’я на відпочинку», «Світ моїх захоплень» (живописні або графічні матеріали). За потреби скористайтеся підказками у презентації.
Термін виконання роботи: до 09.05
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
 
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



24.04.2024 (6-Б)
25.04.2024 (6-А)
Сімейна форма

1.
Опрацюйте зміст теми «Побутові сюжети в мистецтві. Твори побутового жанру в скульптурі» за підручником стор.108-109
або за презентацією

2. Перегляньте відео проєкту «Справжній український побут». Поміркуйте, як мовою мистецтва можна розповісти про український побут (час, культуру, звичаї та традиції).
3. Створіть скульптуру танцівників з м’якого дроту чи будь-яких матеріалів, що є під руками (дріт, нитки, тканина, фольга, пластилін тощо). Передайте динамічнісь фігури танцівників. За потреби скористайтеся підказками у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 02.05
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Об’єм
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


17.04.2024 (6-Б)
18.04.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Побутові сюжети в мистецтві. Зміст творів образотворчого мистецтва побутового жанру» за підручником стор.104-105
або за презентацією

2. Подивіться відео Всеукраїнської школи онлайн «6 клас. Мистецтво. Побутовий жанр і композиція» та дізнайтеся більше про композицію.
3. Створіть засобами графіки або живопису ескіз авторського стикера «Запрошуємо в Україну!» (художні матеріали за вибором). За потреби скористайтеся підказками у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 25.04
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




10.04.2024 (6-Б)
11.04.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Історичні сюжети в мистецтві. Марки» за підручником стор.100-101
або за презентацією

2. Подивіться відео гурту ТНМК на пісню «Історія України за 5 Хвилин» та обміркуйте, яку роль у його створенні відіграли художники.
На дозвіллі ознайомтеся зі змістом медіатексту «Марки як зброя. Історія українського поштового спротиву» та дослідіть теми, до яких намагаються привернути увагу людей митці.
За бажанням ознайомтеся з каталогом поштових марок України
3. Створіть ескіз власної марки на тему історичної спадщини України (художні матеріали та техніка виконання за вибором). За потреби скористайтеся підказками у презентації.
Термін виконання роботи: до 18.04
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



03.04.2024 (6-Б)
04.04.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Історичні сюжети в мистецтві. Зміст творів образотворчого мистецтва історичного жанру» за підручником стор.96-97
або за презентацією

2. Перегляньте відео про те, як створити комікс
3. Створіть комікс із української історичної теми (графічні матеріали за вибором або програми для створення коміксів). За потреби скористайтеся підказками у презентації.
Термін виконання роботи: до 11.04
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
Орієнтовний перелік програм для створення коміксу із української історичної теми
https://www.storyboardthat.com/ru/comic-maker
https://www.makebeliefscomix.com/
https://www.canva.com/uk_ua/stvoryty/komiksy/
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


20.03.2024 (6-Б)
21.03.2024 (6-А)
Сімейна форма

1.
Опрацюйте зміст теми «Герої міфів у мистецтві. Слов’янська міфологія» за підручником стор.92-93
або за презентацією

2. Ознайомтесь із слов’янським міфом про «Створення Всесвіту»
 
Перегляньте презентацію антистресових розмальовок Олесі Вакуленко «Я люблю Україну» та «Український міфосвіт»
 
3. Створіть антистресову розмальовку за сюжетом міфу «Створення Всесвіту» (графічні матеріали за вибором). За потреби скористайтеся підказками у презентації та відео МК.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі Вайбер)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



13.03.2024 (6-Б)
14.03.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Герої міфів у мистецтві. Давня грецька міфологія» за підручником стор.88-89
або за презентацією

2. Ознайомтесь із грецькими міфами
  
3. Намалюйте графічну композицію із сиренами, які співають (графічні матеріали за вибором). За потреби скористайтеся підказками у презентації та відео МК.
Термін виконання роботи: до 21.03
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



06.03.2024 (6-Б)
07.03.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Герої міфів у мистецтві. Китайський живопис та міфологія» за підручником стор.84-85
або за презентацією

2. Ознайомтесь із китайськими міфами
 
3. Намалюйте аніме міфічних персонажів народів Далекого Сходу (кольорові олівці, фломастери, аніме-маркери тощо). За потреби скористайтеся підказками у презентації та відео МК.
Термін виконання роботи: до 14.03
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
 
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



28.02.2024 (6-Б)
29.02.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Герої міфів у мистецтві. Міфологічний жанр в образотворчому мистецтві» за підручником стор.80-81
або за презентацією

2. Ознайомтесь із єгипетським міфом «Ра та Апоп»
3.Створіть ілюстрацію-фентезі до єгипетського міфу «Ра та Апоп»
(воскові олівці, акварель). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації.
Термін виконання роботи: до 07.03
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



21.02.2024 (6-Б)
22.02.2024 (6-А)
Сімейна форма
1.
Опрацюйте зміст теми «Кожна людина – неповторна. Дружній шарж» за
презентацією

2. Перегляньте відео з теми
3. Намалюйте дружній шарж відомої людини (зірки кіно, телебачення, політичного діяча тощо). (матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 29.02
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Передача форми, пропорцій
· Охайність роботи
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




14.02.2024 (6-Б)
15.02.2024 (6-А)
підключаємося на ЗУМ 14.02 до 6-Б за їхнім покликанням
1.
Опрацюйте зміст теми «Кожна людина – неповторна. Особливості групового портрету в образотворчому мистецтві та фотомистецтві» за підручником стор.76-77
або за презентацією

2. Намалюйте груповий портрет «Моя сім’я» (гуаш). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 22.02
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Передача форми, пропорцій
· Охайність роботи
 
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



07.02.2024 (6-Б)
08.02.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Кожна людина – неповторна. Пропорції фігури людини» за підручником стор.72-73
або за презентацією

2. Намалюйте портрет митця у повний зріст (техніка і матеріали за вибором). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації.
Термін виконання роботи: до 15.02
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Передача форми, пропорцій
· Охайність роботи
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



31.01.2024 (6-Б)
01.02.2024 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Кожна людина – неповторна. Роль міміки та емоцій у портреті, їх пластична передача» за підручником стор.68-69
або за презентацією

2. Виліпити (рельєф або кругла скульптура на вибір) портрет людини, дотримуючись пропорцій та передаючи певний емоційний стан (пластичні матеріали). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 08.02
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція
· Передача форми, пропорцій
· Охайність роботи
  
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер). Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


24.01.2024 (6-Б)
25.01.2024 (6-А)
Сімейна форма
1.
Опрацюйте зміст теми «Кожна людина – неповторна. Види портретів. Основні  пропорції  голови.» за підручником стор.64-65
або за презентацією

2. Перегляньте відео урок з теми та дізнайтеся більше про види портретів
3. Виконайте портрет улюбленого кіноперсонажа (техніка аплікації). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи в презентації.
Термін виконання роботи: до 01.02
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція в аркуші
· Передача пропорцій
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі вайбер)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


І семестр
20.12.2023 (6-Б)
21.12.2023 (6-А)

1.
Пригадайте матеріал, який вивчали протягом семестру та узагальніть, систематизуйте знання, виконавши завдання у презентації. 
 
2. Виготовте новорічну або Різдвяну листівку до свят (матеріали та техніка виконання на вибір). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у відео МК.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція (розміщення зображення в аркуші)
· Охайність роботи
  
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі вайбер)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



13.12.2023 (6-Б)
14.12.2023 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Мистецтво у звичайних речах. Декоративний натюрморт» за підручником стор.58-59
або за презентацією

2. Перегляньте вдео та дізнайтеся, що наші предки називали дідухом та як він пов’язаний з Різдвом.
3. Створіть рельєфний декоративний натюрморт із дідухом (ліплення з пластичних матеріалів). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації.
Термін виконання роботи: до 16.12
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція в аркуші
· Об’єм
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!





06.12.2023 (6-Б)
07.12.2023 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Мистецтво у звичайних речах. Живописний натюрморт» за підручником стор.54-55
або за презентацією


2. Намалюйте живописний натюрморт з кількох предметів з натури (фарби). Передайте об’єм предметів, покажіть рефлекси на них. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації.
Термін виконання роботи: до 14.12
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу (див. у групі Вайбер)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!









29.11.2023 (6-Б)
30.11.2023 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Мистецтво у звичайних речах. Тематичний натюрморт як «розповідь» про людину (автора, власника речей)» за підручником стор.50-51
або за презентацією
2. Намалюйте тематичний натюрморт, який є своєрідною рекламою товарів для сучасних підлітків та розповідає про захоплення свого власника (кольорові олівці). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації.
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 07.12
Критерії оцінювання:

· Творчий задум
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
 
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



22.11.2023 (6-Б)
23.11.2023 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Мистецтво у звичайних речах. Натюрморт – жанр образотворчого мистецтва» за підручником стор.46-47
або за презентацією

2. Світ речей у натюрморті завжди віддзеркалює ознаки певної історичної Епохи. Перегляньте відео та дізнайся, про що говорять речі.
3. Намалюйте тістечка з натури чи світлини. (художні матеріали на вибір). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації.
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 30.11
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Форма
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
 
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу  (див. у групі вайбер)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




20.11.2023 (Махно Влада)
15.11.2023 (6-Б)
16.11.2023 (6-А)

1.
Опрацюйте зміст теми «Морська далечінь» за презентацією
або за відео-уроком 
 
2. Перегляньте відео з морським краєвидом. Пригадайте, які морські краєвиди бачили ви, які звуки моря чули.

3. Намалюйте морський пейзаж у нюансному (тьмяному, спокійному) або контрастному (яскравому, напруженому) колориті. (акварель, гуаш). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації.
Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео майсер-класу.
       
Термін виконання роботи: до 23.11
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Передача колориту
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу вказану у групі Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



08.11.2023 (6-Б)

09.11.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Довкілля в художніх образах. Закони повітряної перспективи. Вираження характеру пейзажу через колорит та за допомогою авторської манери письма» за підручником стор. 42-43

або за презентацією


2. Перегляньте відео про природу України. Які спогади, емоції, враження воно у вас викликало?

3. Намалюйте пейзажу у техніці скрап (фарби, пензель, зубна щітка, гребінець, зім’ятий папір тощо).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації та відео МК. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 16.11

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція (розміщення зображення в аркуші)
  • Простір
  • Охайність роботи


4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу або в електр. щоденник 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!





01.11.2023 (6-Б)

02.11.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Довкілля в художніх образах. Закони повітряної перспективи. Колорит нічного (вечірнього) пейзажу» за підручником стор. 38-39

або за презентацією


2. Перегляньте відеоурок «Пори року: колорит»


3. Намалюйте гірський пейзаж з використанням законів повітряної перспективи (акварельні фарби).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації та відео МК. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 09.11

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція (розміщення зображення в аркуші)
  • Простір
  • Охайність роботи
  

4. Виконайте підсумковий тест з теми

5. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу, яку вказано у групі Вайбер

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!





25.10.2023 (6-Б)

26.10.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Довкілля в художніх образах. Друкована графіка» за підручником стор. 34-35

або за презентацією


2. Ознайомтеся з процесом створення гравюри

   

3. Надрукуйте пейзаж відображуючи простір за законами лінійної перспективи за допомогою форми, виготовленої із речей, що були у вжитку (лоток зі спіненого полістиролу (або картон), шпажка).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 02.11

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція (розміщення зображення в аркуші)
  • Простір
  • Охайність роботи

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




18.10.2023 (6-Б)

19.10.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Довкілля в художніх образах» за підручником стор. 30-31

або за презентацією


2. Перегляньте відео про історію та сутність пейзажного жанру

   

3. Намалюйте природний пейзаж улюбленої пори року (пастель або соус чи інший м’який матеріал).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 26.10

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція (розміщення зображення в аркуші)
  • Простір
  • Охайність роботи

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




11.10.2023 (6-Б)

12.10.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Образи тварин у мистецтві» за підручником стор. 25-26

або за презентацією


2. Перегляньте відео про анімалістичний жанр у живописі

 

3. Створіть імітацію анімалістичної мозаїки (гуаш, техніка штампування).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 19.10

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція (розміщення зображення в аркуші)
  • Колір
  • Охайність роботи

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




04.10.2023 (6-Б)

05.10.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Образи тварин у мистецтві» за підручником стор. 22-23

або за презентацією


2. Перегляньте відео про анімалістичний жанр у графіці


та здійсніть віртуальну мандрівку печерою Ласко з малюнками первісних людей

 


3. Виконайте графічне зображення кота, у якому спробуйте передати враження об’ємності форми тіла тварини через тональні співвідношення (графічні матеріали).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 12.10

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція (розміщення зображення в аркуші)
  • Форма та об’єм
  • Охайність роботи

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!





27.09.2023 (6-Б)

28.00.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Образи тварин у мистецтві» за підручником стор. 18-19

або за презентацією


2. За бажанням перегляньте відео про те, чому у Древньому Єгипті шанували котів


3. Виліпіть кота в один зі способів: витягування з цілого шматка; конструктивний спосіб – з’єднування окремих частин тіла тварини (пластилін, глина).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 05.10

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Форма та фактура тварини
  • Охайність роботи

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!




20.09.2023 (6-Б)

21.00.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Образи тварин у мистецтві» за підручником стор. 14-15

або за презентацією

2. Перегляньте відеоурок про анімалістичний жанр

3. Створіть образ слона в рельєфі (тиснення фольги).

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 28.09

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція та вибір формату (розташування елементів зображення на аркуші)
  • Об’ємність образу
  • Охайність роботи

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



13.09.2023 (6-Б)

14.00.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Образи народного і професійного мистецтва» за підручником стор. 10-11

або за презентацією


2. Намалюйте декоративний образ іграшки-відгадки до однієї із запропонованих у презентації загадок (гуаш на білому чи тонованому аркуші)

За бажанням, скористайтеся підказками у презентації. Та намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 21.09

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція та вибір формату (розташування елементів зображення на аркуші)
  • Декоративність образу
  • Охайність роботи

3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



06.09.2023 (6-Б)

07.00.2023 (6-А)

1. Опрацювати зміст теми «Образи народного і професійного мистецтва» за підручником стор. 6-7

або за презентацією

  

2. Намалюйте одну або кілька ілюстрацій до віршів з презентації. За бажанням, ілюстрації до вірша Надії Красоткіної намалюйте у форматі серця та наклейте їх на зображення обрисів карти України (матеріали на вибір)

За бажанням, скористайтеся підказками у підручнику. Та намагайтеся проявити фантазію, старайтеся розвивати власну творчість, спостережливість. Ваші ідеї є найціннішими! У вас все вийде якнайкраще!

Термін виконання роботи: до 14.09

Критерії оцінювання:

  • Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
  • Композиція та вибір формату(розташування елементів зображення на аркуші)
  • Охайність роботи

3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!







Немає коментарів:

Дописати коментар