Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6 клас Зарубіжна література

УВАГА!!! Діти, які навчаються на сімейній формі, до 11 квітня виконайте контрольне аудіювання:
- послухайте уривок з епічної поеми 👉 "Пісня про Гайавату"
- виконайте 👉 ЗАВДАННЯ
- надішліть на перевірку

14 березня потрібно виконати 👉 КОНТРОЛЬНУ (ДІАГНОСТУВАЛЬНУ) РОБОТУ

* Роботу виконати у робочому зошиті, писати номер запитання → відповідь. Надіслати фото сторінок на перевірку (на viber)
* Здати напам'ять 2-3 хайку Мацуо Басьо (на вибір)
                                  вірш "Моє серце в верховині" Роберта Бернза

__  ___   ____  ____   _____   _____

Домашнє завдання  на 06.05 для 6-А і 6-Б класів
ТЕСТ  (клікніть на слово "тест")



02 травня
6-Б клас

Тема. Оповідання "Запах думок". Духовне і фізичне випробування головного героя (Лероя Кліві)

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі.

1. Перегляньте експрес-урок
Авторка: Юлія Заярнюк

2. Виконайте самоперевірку рівня засвоєння матеріалу - GOOGLE-ОПИТУВАННЯ

 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Відповідати, усно, на запитання на с. 287


25 квітня 
6-А клас

Тема. Роберт Шеклі "Запах думок". Фантастичний світ оповідання

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі.

- Почніть із перегляду експрес-уроку

- Дочитайте оповідання, скориставшись підручником,  с. 273-286.

- Хто читав його влітку, перечитайте, щоб пригадати деталі сюжету і поміркувати над прочитаним.

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Відповідати, усно, на запитання на с. 287



18 квітня
6-Б клас

Тема. Рей Бредбері "Усмішка". Значення образу Джоконди. Ідея особистої відповідальності у творі

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ




Домашнє завдання на 18 квітня  для 6-Б класу
Виконайте 👉 тестування    (на оцінку)



Домашнє завдання на 29 квітня  6-А, 6-Б класи (повторно)
Письмово  дати відповіді на запитання





















11 квітня
6-А клас

Тема. Рей Бредбері "Усмішка". Образ Тома

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте 👉 тестування    (на оцінку)


08 квітня
6-А, 6-Б класи

Тема. Рей Бредбері. Оповідання "Усмішка". Проблема руйнування духовних цінностей

Скласти особистісний портрет письменника допоможуть короткі відеоматеріали.
Перегляньте їх.



Налаштовуємося на сприйняття оповідання "Усмішка". 
Перегляньте відеоурок

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Прочитати оповідання "Усмішка" (с. 263-268)



04 квітня
6-Б клас                  Приєднуємося до уроку з підручником!

Тема. Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"("Люлька згоди"). Міфи північно американських індіанців та їхнє втілення в поемі "Пісня про Гайавату" 

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте медіазавдання




















21 березня
6-А клас

Тема. Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"("Люлька згоди"). Міфи північно американських індіанців та їхнє втілення в поемі "Пісня про Гайавату" 

- Доброго дня, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі (індивідуально).
- Для початку перегляньте експрес-урок, щоб дізнатися, хто такий Генрі Лонгфелло та чим він цікавий як особистість.
Авторка: Леся Сич

- За тим, розгорніть підручник і перечитайте навчальний матеріал на с.249-250

- А тепер запрошую вас до читання уривку з поеми "Пісня про Гайавату" - "Люлька згоди" (с.250-255)
АБО  скористайтеся аудіоваріантом у виконанні вчительки Лесі Сич

- Зробіть САМОПЕРЕВІРКУ, виконавши 👉 ТЕСТУВАННЯ   (на оцінку)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте медіазавдання





















Своє пояснення запишіть у робочий зошит



14 березня      6-Б клас     6-А клас теж може приєднуватися

Тема. Роберт Бернз «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору
Початок уроку о 09.30 👉  ТУТ


РОБЕРТ  БЕРНС - ВЕЛИКИЙ ПІСНЯР ШОТЛАНДІЇ




ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Вивчити напам'ять вірш "Моє серце в верховині"



МАЦУО БАСЬО  ХАЙКУ 👉 ТЕСТ


07 березня      6-А клас

Тема. Відображення японських уявлень в поезії Мацуо Басьо

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ

Мацуо Басьо - майстер хайку


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
1. Вивчити особливості хайку (підручник, с. 243)

2. ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ 2-3 ХАЙКУ (на вибір)
3. За бажанням, створити ілюстрацію 



26 лютого

Домашнє завдання
ВИКОНАТИ 👉 ТЕСТ

Любі шестикласники, помандруймо разом із Джимом Ґудзиком і машиністом Лукасом




22 лютого
6-А клас

Тема. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Роль фантастики  у творі

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Дочитайте  уривки роману, вміщені у підручнику. Намалюйте ілюстрацію, до епізоду, що найбільше сподобався




Фільм 👉 "ДЖИМ ҐУДЗИК І МАШИНІСТ ЛУКАС"  за романом Міхаеля Енде

Приємного перегляду:)


15 лютого
6-Б, 6-А теж може приєднуватися

Тема. Анна Ґавальда "35 кіло надії". Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора повісті. Відкритий фінал твору

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
У робочому зошиті або на окремому аркуші скласти анкету героя (шаблон у підручнику на с. 189)
Естетичне оформлення анкети вітається:)



08.02      6-А клас

Тема. Анна Ґавальда "35 кіло надії". Складні випробування та їх роль у формуанні характеру підлітка 

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ

На жаль, тривога завадила нам зустрітися на уроці. 
Тому пропоную попрацювати самостійно.

1. Перегляньте 👉 НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

2. Дочитайте оповідання (с. 177-187)

3. Виконайте 1-2  👉  інтерактивні вправи



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

*  (на оцінку середнього й достатнього рівня) Укласти таблицю "Досягнення і поразки Грегуара Дюбоска"

*  (на оцінку високого рівня) Виконати одне із завдань

1. УЯВІТЬ.  Ви-професійний психолог. Батьки До вас привели проблемного закомплексованого підлітка-Грегуара Дюбоска. Як допомогти дитині повірити в себе? Дайте поради батькам, вчителям і самому героєві. Запишіть рекомендації, оформивши їх у вигляді таблиці.

2. УЯВІТЬ себе сучасним популярним блогером. Створіть пост до соцмереж на тему: « Три причини прочитати книгу Анни Гавальди «35 кіло надії»



01 лютого

6-Б клас

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  

*  (на оцінку середнього й достатнього рівня)   ВИКОНАТИ 👉 ТЕСТ

*  (на оцінку високого рівня)   НАПИСАТИ  ЛИСТ  від імені Біла  або   від імені головного героя,  або  лист автору  ( дивіться  останній слайд презентації)




29 грудня

Урок проходитиме очно, нижче розміщено матеріали до уроку

Тема. Джек Лондон "Жага до життя". Проблеми зрадництва і духовної стійкості у творі





Рефлексія. Розгадаймо 👉 кросворд


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  

(на оцінку середнього й достатнього рівня)   ВИКОНАТИ 👉 ТЕСТ

(на оцінку високого рівня)   НАПИСАТИ  ЛИСТ  від імені Біла  або   від імені головного героя,  або  лист автору  ( дивіться  останній слайд презентації)




25 січня

6-А клас

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ


Домашнє завдання

Дочитати оповідання "Жага до життя" (с.153-164)



22 січня

Тема. Джек Лондон. "Жага до життя". Самовладання, воля до життя головного героя

- Знайомимося. Відомий письменник і мандрівник, авантюрист і хуліган - Джек Лондон


-  Запрошую на презентацію оповідання "Жага до життя"
Авторка: Адріана Химинець

Домашнє завдання

Прочитати уривок оповідання "Жага до життя" (с.146-152)
Підготувати колаж "Золота лихоманка"



21 грудня

6-Б клас

Тема. Роберт Льюїс Стівенсон. Пригодницький роман "Острів скарбів"

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання і знайомимося зі ще одним з найкращих творів пригодницької літератури - романом "ОСТРІВ СКАРБІВ"

- Перегляньте відеоурок
Авторка: Анжела Грачова

- Якщо вас зацікавила історія, розказана Джимом Гокінсом, ДИВІТЬСЯ  👉 ФІЛЬМ

ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ :)



18 грудня

6-Б та 6-А класи

ТемаКОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми 👉"МІФИ. ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА"

Тестування буде доступним з 14.30 до 16.15

БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНІ! Лише перевіривши усі свої відповіді, натискайте комірку "надіслати"

МАЄТЕ  ОДНУ СПРОБУ


14 грудня

6-А клас

Тема. Роберт Льюїс Стівенсон. Пригодницький роман "Острів скарбів"

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання і знайомимося зі ще одним з найкращих творів пригодницької літератури - романом "ОСТРІВ СКАРБІВ"

- Перегляньте відеоурок
Авторка: Анжела Грачова

- Якщо вас зацікавила історія, розказана Джимом Гокінсом, ДИВІТЬСЯ  👉 ФІЛЬМ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи з теми "Міфи. Пригоди і романтика"


7 грудня

6-Б клас початок уроку о 8.50 👉 ТУТ

Тема. АСТРІД ЛІНДГРЕН "МІО, МІЙ МІО". Чарівний світ і казкові образи твору


Домашнє завдання

Дочитати уривки повісті (с.135-139)

Відповідати на запитання на с.140



УВАГА! 
Учні 6-А класу: АНІШИНА, ГОЛОВКО, КОРОБОВ, БЄЖАН, КИСЛУН, ЛАРЦЕВ, МАКСЬОНТЕНКО, МЕРЗЛЯКОВА, ОДНОСУМ, САЛАМАХА до 8 грудня виконати 👉 ТЕСТ 1    і    ТЕСТ 2


Учні 6-Б класу: БАЙБОРОША, БЕВЗ, БІНДІЧ, ВАСИЛЬЄВА, ЗІБОРОВ, КАРПИНСЬКА, КУРІНЬ, ОСІПОВ, СТОЯН, ТАЛАЩЕНКО, ТОМА, ЧЕРНЕНКО, ЯКОВЕНКО, ХМУРЕЦЬ до 8 грудня виконати 👉 ТЕСТ 1    і    ТЕСТ 2




30 листопада

6-А клас початок уроку о 8.50 👉 ТУТ

Тема. АСТРІД ЛІНДГРЕН "МІО, МІЙ МІО". Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди та самотність


Домашнє завдання
Прочитати уривки повісті "Міо, мій Міо" (підручник с. 113-134, відповідати на запитання с. 135)



27 листопада

6-Б клас початок уроку о 14.40 👉 ТУТ

6-А клас початок уроку о 15.25 покликання 👆

Тема. Виразне читання уривків повісті Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"

Домашнє завдання
Виготовити різдвяну листівку-проєкт 
(можна на окремому аркуші, можна у робочому зошиті)















!!! Прикріпити файл в електронний щоденник або надіслати в особисті повідомлення


23 листопада 

6-Б клас

Тема. Значення образу Різдва у творі для усвідомлення змін, які сталися із головним героєм

- Добрий день, шестикласники.
ДЛЯ ПОЧАТКУ ПЕРЕВІРМО, НАСКІЛЬКИ ДОБРЕ ВИ ЗАПАМ'ЯТАЛИ СЮЖЕТ ТВОРУ,  ВИКОНАЙТЕ 👉 ТЕСТ

- Пригадаймо, які зміни відбулися зі Скруджем після відвідувань духів Різдва









- У робочому зошиті складіть асоціативне гроно 
* СКРУДЖ ДО ПОДОРОЖІ, записавши його риси характеру
(орієнтовно може мати такий вигляд 👇)








** СКРУДЖ  ПІСЛЯ  ПОДОРОЖІ (орієнтовний шаблон 👇)








ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Заповніть таблицю









НЕ ЗАБУДЬТЕ НАСТУПНОГО УРОКУ РОБОЧИЙ ЗОШИТ  ІЗ ВИКОНАНИМИ  ЗАВДАННЯМИ!


16 листопада   6-А клас


Тема. ЧАРЛЬЗ ДІКЕНС "РІЗДВЯНА ПІСНЯ В ПРОЗІ". РЕАЛЬНІ І ФАНТАСТИЧНІ ЕЛЕМЕНТИ В СЮЖЕТІ ПОВІСТІ

- Добрий день, любі шестикласники. 
Запрошую вас до перегляду 👉  "РІЗДВЯНОЇ ІСТОРІЇ"

ПЕРЕВІРТЕ, НАСКІЛЬКИ ВИ БУЛИ УВАЖНИМИ, ВИКОНАЙТЕ 👉 ТЕСТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Складіть список добрих справ Скруджа, запишіть їх у зошит


09 листопада
6-Б клас

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

Тема. Чарльз Дікенс. "Різдвяна пісня в прозі". Подорож Скруджа у часі й просторі


УВАГА! Учні 6-Б та учні, які навчаються на сімейній формі, виконайте 👉 ТЕСТУВАННЯ  за казково-фантастичною повістю "НІЧ ПЕРЕД РІЗДВОМ"         (АКТИВНЕ ДО 9 ЛИСТОПАДА)


02 листопада
6-А клас

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

Тема.
 Микола Гоголь "Ніч перед Різдвом". Гумор у повісті. Елементи фольклору




26 жовтня

6-Б клас

 Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

Тема.
Микола Гоголь "Ніч перед Різдвом". Українські народні звичаї у творі. Поєднання фантастичного і реального



19 ЖОВТНЯ

6-А клас

Тема. Роман Даніеля Дефо як початок світової  "робінзонади"

- Доброго дня, шестикласники. 
Завершуючи роботу над пригодницьким романом "Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо", сьогодні з'ясуємо зміст поняття "робінзонада".

Перегляньте уважно  👉  НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

Увага! Домашнє завдання вказано на останньому слайді презентації


12 ЖОВТНЯ

6-Б клас

Тема. Даніель Дефо "Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо". Утвердження в романі можливості гармонійного співіснування людей, що належать до різних культур

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати 👉 тестування


Вам цікаво подивитися, як жив РОБІНЗОН КРУЗО на безлюдному острові?
 А, може й не зовсім безлюдному...

КІНОФІЛЬМ  👉 "КРУЗО"  від режисера Калеба Дешанеля. 

Переглядаючи фільм, звертайте увагу чи співпадає сюжет книги і фільма.

ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ:)


Любі шестикласники, нижче опубліковано уривки роману Даніеля Дефо, які необхідно  прочитати на урок 👇
 
"ЖИТТЯ Й НЕЗВИЧАЙНІ ТА ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ РОБІНЗОНА КРУЗО"

05 жовтня

6-А клас

Тема. Даніель Дефо "Робінзон Крузо". Утвердження в романі можливості гармонійного співіснування людини і природи

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

- Дочитати уривки роману, подані на початку сторінки 👆

- Створити обкладинку до книги "Життя і незвичайні пригоди Робінзона Крузо" 


21 вересня
6-А клас

Тема. Міф "Дедал та Ікар". Найвідоміші міфологічні образи

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

- Добрий день, шестикласники. Якщо ви не приєднувалися до уроку, прошу переглянути 👉 експрес-урок

- Послухайте 👉 міф про Дедала та Ікара

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- Прочитати МІФ ПРО ГЕРАКЛА. Повторити міф "ПРОМЕТЕЙ" (16-32)
- Підготуватися до переказування одного з міфів, який сподобався найбільше


14 вересня
6-Б клас

Тема. Грецькі міфи. Міф про Прометея
Початок уроку о 9.40 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитати міф "Прометей" (с. 16-22)
Перечитати інформацію про грецькі міфи (с.15-16)


07 вересня

6-А клас

- Добрий день, любі шестикласники. Продовжимо сьогодні про літературу як вид мистецтва та художній образ.

- Перегляньте відеоматеріал


- Перевірте себе, виконавши інтерактивну вправу

Немає коментарів:

Дописати коментар