Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

6 клас Зарубіжна література


2024 -2025 навчальний рік

Тестові завдання за змістом повісті Ч. Дікенса "Різдвяна пісня у прозі"

1. Як називаються частини «Різдв'яної пісні у прозі»?

а) глави; 

б) розділи; 

в) строфі.     

2. Хто є головним героєм повісті «Різдвяна пісня у прозі»?

а) Фредді Скрудж;

б) Ебенайзер Скрудж;

в) Скрудж МакДак.

3. Куди подівся напарник Скруджа, його компаньйон?

а) помер 7 років тому;

б) виїхав із міста 7 років тому;

в) захворів і не вийшов на роботу  

4. На що перетворився дверний молоток із дому Скруджа?

а) На страшне чудовисько;

б) на голову живого павича;

в) на голову Марлея

5. Хто приходив у гості до Скруджа у різдвяну ніч перед трьома привидами?

а) Його племінник;

б) його писар;

 в) привид Марлея

6. Куди потрапив Скрудж із першим привидом?

а) У минуле;

б) у теперішній час;

в) у власне майбутнє

7. Хто такий Тім?

а) Син племінника Скруджа Фредді;

б) син писаря Скруджа Боба Кретчета;

в) син Скруджа.

8. Що страшного побачивши Скрудж під час подорожі з третім привидом?

а) Що його контора збанкрутує;

б) що після його смерті за ним ніхто не шкодуватиме;

в) що його обкрадати.

9. Кого в житті колись найбільше любив Скрудж?

а) свою сестру;

б) свою невесту;

в) свого племінника.     

10. Кому належать слова: «Але те зло, що він чинить, карає його самого»?

а) писареві Бобу Кретчету;

б) племіннику Фреду;

 в) привид Марлея.

11. Навіщо до Скруджа приходив привид Марлі?

а) щоб підготувати його до тяжкої потойбічної життя;

б) щоб похвалити за економність за життя;

в) попередити, щоб він змінив свою життя, поки що не пізно.       

12. Доповніть висловлювання Ч. Дікенса: «Принцип ... завжди перемагає, незважаючи на щонайневдячніші обставини та тяжкі перепони.»

а) зла;

б) добра;

в) жадібності.

13 Як звали компаньйона Скруджа?

А Чарльзом

Б Джеком  

У Марлі     

14 Скільки духів прийшло до Скруджа?

А один

Б двоє  

У троє

15 Куди повів Скруджа Дух Майбутнього Різдва?

А на весілля

Б на цвинтар 

У музей   

16 Яким став Скрудж після подорожей?

 А злим і жорстоким

 Б добрим і щедрим

у добрим, але скупимо

17 «Я сам не граюсь у Різдво і не маю таких достатків, щоб давати на забаві лінивим»,- казав

а Скрудж

б Марлей 

у Тім

18 Що відправив Скрудж родині Кретчитів на Різдво?

А індічку; 

Б цукерки; 

у гроші;

19 Хто із членів батьківщини любив Скруджа найбільше?

А сестра;

Б батько;

У бабуся.   

20 За жанром твір Ч. Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" є

А піснею 

Б оповіданням 

У повістю  

Г казкою

21 Книга "Різдвяна пісня у прозі" за задумом автора була адресована

А біднякам, щоб у них з'явилася віра та надія у життя

Б багатіям, щоб вони мали змогу виправити власні помилки

в дітям як захоплива розповідь про привидів

Г для широкого кола читачів

22 Які причини деградації Скруджа? (вибери всі правильні відповіді)

А Зосередженість на матеріальних інтересах і цінностях, жага до збагачення, влади

Б байдужість до інших людей

У кримінальний район міста, де живе Скрудж

Г сусіди, які не давали спокійно жити

Д несприятлива екологічна ситуація в місті та вирубка лісів

23 Скрудж називає Різдво

А найкращим святом

Б дурницею

У батьківському святі

Г безглуздям

24 Художнім засобом у фразі "Скрудж всюди носив з собою той холод; у найгарячіші дні він морозив ним свою контору" є

А Гіпербола (перебільшення) 

Б Антитеза (протиставлення)

в Порівняння

Г Метафора (переносне значення)

25 Головна риса характеру Ебінезера Скруджа до мандрівок з привидами - це

А жадібність

Б лицемірство

У боягузтво

Г марнославство 

26 Кульмінація(найнапруженіший, вирішальний момент) твору Ч. Дікенса "Різдвяна пісня у прозі"

А поява Марлі

Б Скрудж побачивши хлопчика Неуцво та дівчинку Убогість

у появі Духа Минулого Різдва

Г Скрудж побачивши власну могилу

27 Наречена Скруджа відмовилася від шлюбу з ним, бо

А полюбила іншого

Б їй заборонили батьки

У Скрудж знайшов собі іншу дівчину

Г у серці Скруджа запанувала пристрасть до грошей

28 "Різдво не поклало мені в кишеню ні кусочка золота, ні срібла, але я певний, що воно дало мені добро і буде ще давати, тому я славлю його..." - говорив

 А Тим 

Б Скрудж 

У Боб Кретчет

 29 Скрудж готовий був терпіти товариство Духа Прийдешнього Різдва тому, що

А він наповнював його душу страхом;

Б дуже хотів дізнатися своє майбутнє;

У вирішивши стати іншим чоловіком

30 Риси характеру героя наприкінці твору:

А жадібний, жорстокий, одинокий;

Б хитрий, егоїстичний, гордий;

У щедрий, доброзичливий, милосердний.

Г самотній; гордий; щедрий

31 Чим закінчується історія Ебенезера Скруджа?

А він вирішив, що подорожі з духами - лише сон

Б він вирішив, що нічого не треба змінювати

Він вирішив, що треба творити добро

 Він став ще жадібнішим та жорсткішим

32 Ідеї твору Ч. Дікенса "Різдвяна пісня у прозі" (обери всі правильні відповіді)

А згубний вплив на людину бажання розбагатіти

Б Перемога кохання над байдужістю

В Особиста відповідальність кожного за свої дії

Г уславлення щирих, милосердних, здатних на співчуття людей

33 Скрудж особисто пішов привітати з Різдвом

А батьківщину Кретчетів

Б батьківщину племінника

у батьківщину колишньої коханої дівчини

Г нікого     

34 Через те, що Ч. Дікенс відкрив співвітчизникам глибинну сутність свята Різдва, його називали

А батьком Різдва

Б духом Різдва

В ангелом Різдва

Г символом Різдва

35 Для малого Тіма Скрудж став:

а) рідним батьком;

 б) хрещеним батьком;

в) іншим батьком.       

36. Яке майбутнє у Скруджа?



Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання


Діагностувальна робота з теми

«Міфі на всі години», «Пригоди і

 фантастика»


1. Епос, лірика, драма...         

          А жанри літератури      

          У вигляді літератури       

          Броди літератури          

          Г стилі літератури                                                      

   2. Скільки подвигів здійснив Геракл?

           А 10 подвигів                      

           Б 12 подвигів

           В 11подвигів                           

           Г 13 подвигів

                                                                                                                          

3. До якого циклу належать «Міф про Прометея»?

           А грецьких міфів                         

           Б  єгипетських міфів                        

           У  римських міфів                

           Г індійських міфів                           

                  

4. Микола Васильович Гоголь народився на …

А Львівщині             У  Харківщині

Б   Київщині             Г  Полтавщині                   

    5. Де відбуваються події у повісті «Ніч перед Різдвом»?

          А   Сорочинцях            У Диканці

          Б   Полтаві                    Г Миргороді

6. Який подарунок замовила Оксана Вакулі?

  А Плаття, яке носити сама цариця    

  Б Черевички, які носити сама цариця

  У Хустку, яку носити сама цариця     

  Чобітки , які носити сама цариця

                                               

7. Установити відповідність між героєм/героїнею та його ролью у творі

           1   Крузо               А   коваль

           2  Вакула              Б   титан

          3  Солоха               У самітник на острові

          4   Прометей           Г відьма

                                         Д  негр                     

    8. Установити відповідність «Автор твору – назва твору»:

         1 Даніель Дефр      А «Ніч перед Різдвом»            

         2 Чарльз Діккенс    Б «Пригоди Робінзона Крузо»

         3 Микола Гоголь      В «Різдв'ян

9. Установити відповідність між письменником та країною:

       

         1 Чарльз Дікенс         А Франція

         2 Гоголь                      Б  Англія

                                              В Україна

                                                   

10. Дати характеристику образу Скруджа

 (Ч.Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»)                                                                                                         

11. Назвати  українські народні традиції,

 звичаї, обряди, які зображує (або згадує

 про них) М. Гоголь у повісті «Ніч перед

 Різдвом». (4-5 традицій, звичаїв або обрядів.

12. Написати твір-мініатюру «Мій улюблений міф».                                                                                                                            





Різдвяні традиції у Великій Британії




дя учнів 6-А класу (урок 12 листопада) та 6-Б класу (урок 13 листопада)

запрошую учнів 6-А класу на урок 

12 листопада о 11.55

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/77880327115?pwd=ehlPTeJEg7HnbupP3SlRptTrahtafm.1

ідентифікатор конференції: 778 8032 7115
Код доступу: uWGWL4

Тема: М. Гоголь "Ніч перед Різдвом".  Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного та реального.

Доброго дня, діти. Ми з вами вирушаємо до українського села Диканьки, де творяться дива, де зірки та місяць над звичайно яскраво світять на різдвяному небі. Сьогодні нас чекає зустріч із письменником Миколою Васильовичем Гоголем. Ми продовжуємо роботу над змістом тексту повісті «Ніч перед Різдвом». 

Пропоную вам ознайомитися зі змістом повісті. Це ви можете зробити за допомогою аудіокниги. 


А тепер перегляньте відеоурок за твором М. Гоголя


Перевірмо свої знання повісті М. Гоголя










Домашнє завдання: Виконайте роботу за покликанням

https://learningapps.org/watch?v=p6xqb6a4319      та розгадайте кросворд


Презентація-вікторина за романом Д.Дефо 

https://svitliteraturu.com/load/prezentaciji/6_klas_ppt/prezentacija_viktorina_za_romanom_d_defo_quot_robinzon_kruzo_quot_prezentacija_viktorina_za_romanom_d_defo_quot_robinzon_kruzo_quot/42-1-0




16 жовтня 

1 Батьківщина Дедала

А Кіпр

б Афіні

в Сицилія

г Ікарія

2 Учнем Дедала був:

А Ікар    

 б Аріадна    

 в Талос   

г Мінос

3 Страховисько, який мав з тіло чоловіка, а голову - ніби в бика, та ще й бичачий хвіст - це:

А Аріадна

 б Мінос

 в Ікар

 г Мінотавр

4 Дедал виготовивши крила з пір'я, склеївши їх:

А смолою

б суперклеєм

у воском

 г медом

5 Коли Дедал сидів на березі моря, його осяяла думка:

А Треба навчитися плавати у риб

Б Треба навчитися літати у птахів

У Треба навчитися повзати у змій

Г треба навчитися світити як сонце

6 Про що мріяв Дедал на острові Крит:

А навчись літати

б побудувати лабіринт

повернутися на батьківщину

г стати найбагатшим

7 Що захопило юнака в польоті?

А Радість польоту

 б Бажання бути мужнім

  в Бажання бути птахом

  г можливість бачити здалеку

8 Чому Ікар упав у воду?

Бо вода намочила крила юнака

Б Бо крила не витримали ваги юнака

У Бо лучі сонця розтопили воскові крила, забувши за батькову засторогу,

9 Острів, на якому Дедал поховав сина, зветься:

А Делос

Б Самос

В Ікарія

г Крит

10 Хто став утілення мрії людства про крила

А Дедал

Б Талос

У Мінотавр

Г Ікар

11 Дедал – це символ

А ризикованих справ

Б винахідливості людини

У нескореності

Г надмірної батьківської опіки

12 Чи правильно зробив Ікар, що не послухався батька?




15 жовтня

пазлі 

https://www.jigsawplanet.com/?

вікторина

https://view.genially.com/6505652e67862800181037b3/interactive-content-literaturna-viktorina-do-mifu-dedal-ta-ikar


філворд 

https://learningapps.org/watch?v=p1k59toat22


30 травня

- Любі шестикласники, запрошую вас на маленьку розмову про те, що очікує нас у курсі "Зарубіжна література" у 7 класі та що почитати влітку. 

Починаємо о 9.10

Приєднатися 👉  ЗДІЙСТЬ
 
 

ЖДАЮ ВСЕХ ЦІНОВУВАЧІВ КНИГИ :)


УВАГА! Діти, які навчаються на сімейній формі, до 11  квітня виконайте контрольне аудіювання:
- послухайте уривок з епічної поеми 👉 "Пісня про Гайавату"
- виконайте 👉 ЗАВДАННЯ
- надішліть на перевірку

14  березня потрібно виконати 👉 КОНТРОЛЬНУ (ДІАГНОСТУВАЛЬНУ) РОБОТУ

* Роботу виконати у робочій зошиті, писати номер запитання → відповідь. Надіслати фото сторінок на перевірку (на viber)
*  Здати напам'ять 2-3 хайку Мацуо Басьо (на вибір)
                                  вірш "Моє серце у верховині" Роберта Бернза

__ ___ ____ ____ _____ _____




23 травня 6-А клас

- Доброго дня, шестикласники. 
На жаль, повітряні тривоги вносять деякі корективи у наші плани. Тому дещо пізніше ви написали контрольну роботу, ніж планувалося, і залишився неакцентованим урок позакласного читання. 


Тож давайте згадаємо відому шведську письменницю АСТРІД ЛІНДГРЕН, про яку ми вже говорили наприкінці І семестру, вивчаючи  казкову повість "Міо, мій Міо".


На її чудових творах виросло не одне покоління. Поцікавтеся у своїх батьків:)

Сьогодні пропоную вам познайомитися із її твором "Брати Лев'яче серце", відому повість про братню любов і дружбу, яка перемагає навіть смерть.

Оберіть для себе прийнятний формат роботи:
фільм👇

аудіокнига 👉 "Брати Лев'яче серце"

Приємного вам "знайомства"  з Юнатаном і Карлом



УВАГА!  6-А, 6-Б класи  20 травня здаємо на перевірку робочі зошити з вашими есе


16 травня
6-Б клас

Тема. Написання есе на одну із тем

*  Яким я бачу майбутнє людства

* Роль літератури і мистецтва у майбутньому

Добрий день, шестикласники. Сьогодні за планом у вас письмова робота, яку ВИКОНУЮТЬ  УСІ - написання есе.

Пригадаймо! 

Есе - це невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову і висловлює індивідуальні думки та враження з приводу визначеного питання (теми).

- Оскільки протягом кількох останніх уроків ми говорили про літературні твори із жанру фантастики, тому теми есе якраз спонукають вас поміркувати над тим, яким ви уявляєте майбутнє.

- Тож прошу вас узяти подвійний аркуш паперу, записати дату й обрану тему есе. А далі написати свої роздуми з приводу обраної теми.

Важливо!!!
Спочатку роботу виконайте на чернетці. Затим уважно перечитайте написане. І лише потім перепишіть на чистовий аркуш.

Свої есе принесіть на перевірку у другій половині дня або наступного уроку. НАГАДУЮ: РОБОТУ ВИКОНУЮТЬ УСІ!


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи з тем "Поетичне бачення світу: Мацуо Басьо, Роберт Бернз. Літературна фантастика: Рей Бредбері, Роберт Шеклі". Повторити правила: хайку, його ознаки, антитеза, фантастика, різновиди фантастики


09 травня
6-А клас

Тема. Написання есе на одну із тем

*  Яким я бачу майбутнє людства

* Роль літератури і мистецтва у майбутньому

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні за планом у вас письмова робота, яку ВИКОНУЮТЬ  УСІ - написання есе.

Пригадаймо! 

Есе - це невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову і висловлює індивідуальні думки та враження з приводу визначеного питання (теми).

- Оскільки протягом кількох останніх уроків ми говорили про літературні твори із жанру фантастики, тому теми есе якраз спонукають вас поміркувати над тим, яким ви уявляєте майбутнє.

- Тож прошу вас узяти подвійний аркуш паперу, записати дату й обрану тему есе. А далі написати свої роздуми з приводу обраної теми.

Важливо!!!
Спочатку роботу виконайте на чернетці. Затим уважно перечитайте написане. І лише потім перепишіть на чистовий аркуш.

Свої есе принесіть на перевірку у другій половині дня або наступного уроку. НАГАДУЮ: РОБОТУ ВИКОНУЮТЬ УСІ!

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи з тем "Поетичне бачення світу: Мацуо Басьо, Роберт Бернз. Літературна фантастика: Рей Бредбері, Роберт Шеклі". Повторити правила: хайку, його ознаки, антитеза, фантастика, різновиди фантастики.



"ЗАПАХ ДУМОК"  узагальнювальне відео до твору
Авторка: Adriana Himinets



Домашнє завдання  на 06.05 для 6-А і 6-Б класів
ТЕСТ  (клікніть на слово "тест")



02 травня
6-Б клас

Тема. Оповідання "Запах думок". Духовне і фізичне випробування головного героя (Лероя Кліві)

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі.

1. Перегляньте експрес-урок
Авторка: Юлія Заярнюк

2. Виконайте самоперевірку рівня засвоєння матеріалу - GOOGLE-ОПИТУВАННЯ

 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Відповідати, усно, на запитання на с. 287


25 квітня 
6-А клас

Тема. Роберт Шеклі "Запах думок". Фантастичний світ оповідання

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі.

- Почніть із перегляду експрес-уроку

- Дочитайте оповідання, скориставшись підручником,  с. 273-286.

- Хто читав його влітку, перечитайте, щоб пригадати деталі сюжету і поміркувати над прочитаним.

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Відповідати, усно, на запитання на с. 287



18 квітня
6-Б клас

Тема. Рей Бредбері "Усмішка". Значення образу Джоконди. Ідея особистої відповідальності у творі

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ




Домашнє завдання на 18 квітня  для 6-Б класу
Виконайте 👉 тестування    (на оцінку)



Домашнє завдання на 29 квітня  6-А, 6-Б класи (повторно)
Письмово  дати відповіді на запитання





















11 квітня
6-А клас

Тема. Рей Бредбері "Усмішка". Образ Тома

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте 👉 тестування    (на оцінку)


08 квітня
6-А, 6-Б класи

Тема. Рей Бредбері. Оповідання "Усмішка". Проблема руйнування духовних цінностей

Скласти особистісний портрет письменника допоможуть короткі відеоматеріали.
Перегляньте їх.



Налаштовуємося на сприйняття оповідання "Усмішка". 
Перегляньте відеоурок

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Прочитати оповідання "Усмішка" (с. 263-268)



04 квітня
6-Б клас                  Приєднуємося до уроку з підручником!

Тема. Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"("Люлька згоди"). Міфи північно американських індіанців та їхнє втілення в поемі "Пісня про Гайавату" 

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте медіазавдання




















21 березня
6-А клас

Тема. Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"("Люлька згоди"). Міфи північно американських індіанців та їхнє втілення в поемі "Пісня про Гайавату" 

- Доброго дня, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі (індивідуально).
- Для початку перегляньте експрес-урок, щоб дізнатися, хто такий Генрі Лонгфелло та чим він цікавий як особистість.
Авторка: Леся Сич

- За тим, розгорніть підручник і перечитайте навчальний матеріал на с.249-250

- А тепер запрошую вас до читання уривку з поеми "Пісня про Гайавату" - "Люлька згоди" (с.250-255)
АБО  скористайтеся аудіоваріантом у виконанні вчительки Лесі Сич

- Зробіть САМОПЕРЕВІРКУ, виконавши 👉 ТЕСТУВАННЯ   (на оцінку)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконайте медіазавдання





















Своє пояснення запишіть у робочий зошит



14 березня      6-Б клас     6-А клас теж може приєднуватися

Тема. Роберт Бернз «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору
Початок уроку о 09.30 👉  ТУТ


РОБЕРТ  БЕРНС - ВЕЛИКИЙ ПІСНЯР ШОТЛАНДІЇ




ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Вивчити напам'ять вірш "Моє серце в верховині"



МАЦУО БАСЬО  ХАЙКУ 👉 ТЕСТ


07 березня      6-А клас

Тема. Відображення японських уявлень в поезії Мацуо Басьо

Початок уроку о 08.50 👉  ТУТ

Мацуо Басьо - майстер хайку


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
1. Вивчити особливості хайку (підручник, с. 243)

2. ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ 2-3 ХАЙКУ (на вибір)
3. За бажанням, створити ілюстрацію 



26 лютого

Домашнє завдання
ВИКОНАТИ 👉 ТЕСТ

Любі шестикласники, помандруймо разом із Джимом Ґудзиком і машиністом Лукасом




22 лютого
6-А клас

Тема. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Роль фантастики  у творі

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Дочитайте  уривки роману, вміщені у підручнику. Намалюйте ілюстрацію, до епізоду, що найбільше сподобався




Фільм 👉 "ДЖИМ ҐУДЗИК І МАШИНІСТ ЛУКАС"  за романом Міхаеля Енде

Приємного перегляду:)


15 лютого
6-Б, 6-А теж може приєднуватися

Тема. Анна Ґавальда "35 кіло надії". Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора повісті. Відкритий фінал твору

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
У робочому зошиті або на окремому аркуші скласти анкету героя (шаблон у підручнику на с. 189)
Естетичне оформлення анкети вітається:)



08.02      6-А клас

Тема. Анна Ґавальда "35 кіло надії". Складні випробування та їх роль у формуанні характеру підлітка 

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ

На жаль, тривога завадила нам зустрітися на уроці. 
Тому пропоную попрацювати самостійно.

1. Перегляньте 👉 НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

2. Дочитайте оповідання (с. 177-187)

3. Виконайте 1-2  👉  інтерактивні вправи



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

*  (на оцінку середнього й достатнього рівня) Укласти таблицю "Досягнення і поразки Грегуара Дюбоска"

*  (на оцінку високого рівня) Виконати одне із завдань

1. УЯВІТЬ.  Ви-професійний психолог. Батьки До вас привели проблемного закомплексованого підлітка-Грегуара Дюбоска. Як допомогти дитині повірити в себе? Дайте поради батькам, вчителям і самому героєві. Запишіть рекомендації, оформивши їх у вигляді таблиці.

2. УЯВІТЬ себе сучасним популярним блогером. Створіть пост до соцмереж на тему: « Три причини прочитати книгу Анни Гавальди «35 кіло надії»



01 лютого

6-Б клас

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  

*  (на оцінку середнього й достатнього рівня)   ВИКОНАТИ 👉 ТЕСТ

*  (на оцінку високого рівня)   НАПИСАТИ  ЛИСТ  від імені Біла  або   від імені головного героя,  або  лист автору  ( дивіться  останній слайд презентації)




29 грудня

Урок проходитиме очно, нижче розміщено матеріали до уроку

Тема. Джек Лондон "Жага до життя". Проблеми зрадництва і духовної стійкості у творі





Рефлексія. Розгадаймо 👉 кросворд


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  

(на оцінку середнього й достатнього рівня)   ВИКОНАТИ 👉 ТЕСТ

(на оцінку високого рівня)   НАПИСАТИ  ЛИСТ  від імені Біла  або   від імені головного героя,  або  лист автору  ( дивіться  останній слайд презентації)




25 січня

6-А клас

Початок уроку о 08.50 👉     ТУТ


Домашнє завдання

Дочитати оповідання "Жага до життя" (с.153-164)



22 січня

Тема. Джек Лондон. "Жага до життя". Самовладання, воля до життя головного героя

- Знайомимося. Відомий письменник і мандрівник, авантюрист і хуліган - Джек Лондон


-  Запрошую на презентацію оповідання "Жага до життя"
Авторка: Адріана Химинець

Домашнє завдання

Прочитати уривок оповідання "Жага до життя" (с.146-152)
Підготувати колаж "Золота лихоманка"



21 грудня

6-Б клас

Тема. Роберт Льюїс Стівенсон. Пригодницький роман "Острів скарбів"

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання і знайомимося зі ще одним з найкращих творів пригодницької літератури - романом "ОСТРІВ СКАРБІВ"

- Перегляньте відеоурок
Авторка: Анжела Грачова

- Якщо вас зацікавила історія, розказана Джимом Гокінсом, ДИВІТЬСЯ  👉 ФІЛЬМ

ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ :)



18 грудня

6-Б та 6-А класи

ТемаКОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми 👉"МІФИ. ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА"

Тестування буде доступним з 14.30 до 16.15

БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНІ! Лише перевіривши усі свої відповіді, натискайте комірку "надіслати"

МАЄТЕ  ОДНУ СПРОБУ


14 грудня

6-А клас

Тема. Роберт Льюїс Стівенсон. Пригодницький роман "Острів скарбів"

- Добрий день, шестикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання і знайомимося зі ще одним з найкращих творів пригодницької літератури - романом "ОСТРІВ СКАРБІВ"

- Перегляньте відеоурок
Авторка: Анжела Грачова

- Якщо вас зацікавила історія, розказана Джимом Гокінсом, ДИВІТЬСЯ  👉 ФІЛЬМ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи з теми "Міфи. Пригоди і романтика"


7 грудня

6-Б клас початок уроку о 8.50 👉 ТУТ

Тема. АСТРІД ЛІНДГРЕН "МІО, МІЙ МІО". Чарівний світ і казкові образи твору


Домашнє завдання

Дочитати уривки повісті (с.135-139)

Відповідати на запитання на с.140



УВАГА! 
Учні 6-А класу: АНІШИНА, ГОЛОВКО, КОРОБОВ, БЄЖАН, КИСЛУН, ЛАРЦЕВ, МАКСЬОНТЕНКО, МЕРЗЛЯКОВА, ОДНОСУМ, САЛАМАХА до 8 грудня виконати 👉 ТЕСТ 1    і    ТЕСТ 2


Учні 6-Б класу: БАЙБОРОША, БЕВЗ, БІНДІЧ, ВАСИЛЬЄВА, ЗІБОРОВ, КАРПИНСЬКА, КУРІНЬ, ОСІПОВ, СТОЯН, ТАЛАЩЕНКО, ТОМА, ЧЕРНЕНКО, ЯКОВЕНКО, ХМУРЕЦЬ до 8 грудня виконати 👉 ТЕСТ 1    і    ТЕСТ 2




30 листопада

6-А клас початок уроку о 8.50 👉 ТУТ

Тема. АСТРІД ЛІНДГРЕН "МІО, МІЙ МІО". Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди та самотність


Домашнє завдання
Прочитати уривки повісті "Міо, мій Міо" (підручник с. 113-134, відповідати на запитання с. 135)



27 листопада

6-Б клас початок уроку о 14.40 👉 ТУТ

6-А клас початок уроку о 15.25 покликання 👆

Тема. Виразне читання уривків повісті Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"

Домашнє завдання
Виготовити різдвяну листівку-проєкт 
(можна на окремому аркуші, можна у робочому зошиті)















!!! Прикріпити файл в електронний щоденник або надіслати в особисті повідомлення


23 листопада 

6-Б клас

Тема. Значення образу Різдва у творі для усвідомлення змін, які сталися із головним героєм

- Добрий день, шестикласники.
ДЛЯ ПОЧАТКУ ПЕРЕВІРМО, НАСКІЛЬКИ ДОБРЕ ВИ ЗАПАМ'ЯТАЛИ СЮЖЕТ ТВОРУ,  ВИКОНАЙТЕ 👉 ТЕСТ

- Пригадаймо, які зміни відбулися зі Скруджем після відвідувань духів Різдва









- У робочому зошиті складіть асоціативне гроно 
* СКРУДЖ ДО ПОДОРОЖІ, записавши його риси характеру
(орієнтовно може мати такий вигляд 👇)








** СКРУДЖ  ПІСЛЯ  ПОДОРОЖІ (орієнтовний шаблон 👇)








ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Заповніть таблицю









НЕ ЗАБУДЬТЕ НАСТУПНОГО УРОКУ РОБОЧИЙ ЗОШИТ  ІЗ ВИКОНАНИМИ  ЗАВДАННЯМИ!


16 листопада   6-А клас


Тема. ЧАРЛЬЗ ДІКЕНС "РІЗДВЯНА ПІСНЯ В ПРОЗІ". РЕАЛЬНІ І ФАНТАСТИЧНІ ЕЛЕМЕНТИ В СЮЖЕТІ ПОВІСТІ

- Добрий день, любі шестикласники. 
Запрошую вас до перегляду 👉  "РІЗДВЯНОЇ ІСТОРІЇ"

ПЕРЕВІРТЕ, НАСКІЛЬКИ ВИ БУЛИ УВАЖНИМИ, ВИКОНАЙТЕ 👉 ТЕСТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Складіть список добрих справ Скруджа, запишіть їх у зошит


09 листопада
6-Б клас

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

Тема. Чарльз Дікенс. "Різдвяна пісня в прозі". Подорож Скруджа у часі й просторі


УВАГА! Учні 6-Б та учні, які навчаються на сімейній формі, виконайте 👉 ТЕСТУВАННЯ  за казково-фантастичною повістю "НІЧ ПЕРЕД РІЗДВОМ"         (АКТИВНЕ ДО 9 ЛИСТОПАДА)


02 листопада
6-А клас

Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

Тема.
 Микола Гоголь "Ніч перед Різдвом". Гумор у повісті. Елементи фольклору




26 жовтня

6-Б клас

 Початок уроку о 8.50 👉     ТУТ

Тема.
Микола Гоголь "Ніч перед Різдвом". Українські народні звичаї у творі. Поєднання фантастичного та реального



19 Жовтня

6-А клас

Тема. Роман Данієля Дефо як початок світової "робінзонади"

– Доброго дня, шестикласники. 
Завершуючи роботу над пригодницьким романом "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо", сьогодні з'ясуємо зміст поняття " робінзонада ".

Перегляньте поважно 👉   НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

Увага! Домашнє завдання вказано на останньому слайді презентації


12 Жовтня

6-Б клас

Тема. Даніель Дефо "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо". Утвердження в романі можливості гармонійного співіснування людей, що належать до різних культур 

Початок уроку про 8.5 0 👉      ЗДІЙ

ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ
Виконати 👉 тестування


Вам цікаво подивитись, як живий РОБІНЗОН КРУЗО на безлюдному острові?
 А, може, й не зовсім безлюдному...

КІНОФІЛЬМ 👉 " КРУЗО "   від режисера Калеба Дешанеля. 

Переглядаючи фільм, звертайте увагу чи співпадає сюжет книги та фільму.

ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ:)


Любі шестикласники, нижче опубліковано уривки роману Даніеля Дефо, які необхідно прочитати на урок 👇
 
" ЖИТТЯ Й НЕЗВИЧАЙНІ ТА ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ РОБІНЗОНУ КРУЗО "

05 жовтня

6-А клас

Тема. Даніель Дефо "Робінзон Крузо". Утвердження в романі можливості гармонійного співіснування людини і природи

Початок уроку про 8.5 0 👉      ЗДІЙ

ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ

- Дочитати уривки роману, подані на початку сторінки 👆

- Створити обкладинку до книги "Життя і незвичайні пригоди Робінзона Крузо" 


21 вересня
6-А клас

Тема. Міф "Дедал та Ікар". Найвідоміші міфологічні образи

Початок уроку про 8.50  👉 ЗДІЙ

- Доброго дня, шестикласники. Якщо ви не приєднувалися до уроку, прошу переглянути 👉 експрес-урок


ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ
- Прочитати МІФ ПРО ГЕРАКЛУ.
- Підготуватися до переказування одного з міфів, який найбільше сподобався


14 вересня
6-Б клас

Тема. Грецькі міфі. Міф про Прометея
Початок уроку о 9.40  👉 ЗДІЙ

ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ

Прочитати міф "Прометей" (с. 16-22)
Перечитати інформацію про грецькі міфи (с.15-16)


07 вересня

6-А клас

- Доброго дня, любі шестикласники. Продовжимо сьогодні про літературу як вид мистецтва та художній образ.

- Перегляньте відеоматеріал


- Перевірте собі, виконавши інтерактивну вправу

Немає коментарів:

Дописати коментар