2024 -2025 навчальний рік
Тестові завдання за змістом повісті Ч. Дікенса "Різдвяна пісня у прозі"
1. Як називаються частини «Різдв'яної пісні у прозі»?
а) глави;
б) розділи;
в) строфі.
2. Хто є головним героєм повісті «Різдвяна пісня у прозі»?
а) Фредді Скрудж;
б) Ебенайзер Скрудж;
в) Скрудж МакДак.
3. Куди подівся напарник Скруджа, його компаньйон?
а) помер 7 років тому;
б) виїхав із міста 7 років тому;
в) захворів і не вийшов на роботу
4. На що перетворився дверний молоток із дому Скруджа?
а) На страшне чудовисько;
б) на голову живого павича;
в) на голову Марлея
5. Хто приходив у гості до Скруджа у різдвяну ніч перед трьома привидами?
а) Його племінник;
б) його писар;
в) привид Марлея
6. Куди потрапив Скрудж із першим привидом?
а) У минуле;
б) у теперішній час;
в) у власне майбутнє
7. Хто такий Тім?
а) Син племінника Скруджа Фредді;
б) син писаря Скруджа Боба Кретчета;
в) син Скруджа.
8. Що страшного побачивши Скрудж під час подорожі з третім привидом?
а) Що його контора збанкрутує;
б) що після його смерті за ним ніхто не шкодуватиме;
в) що його обкрадати.
9. Кого в житті колись найбільше любив Скрудж?
а) свою сестру;
б) свою невесту;
в) свого племінника.
10. Кому належать слова: «Але те зло, що він чинить, карає його самого»?
а) писареві Бобу Кретчету;
б) племіннику Фреду;
в) привид Марлея.
11. Навіщо до Скруджа приходив привид Марлі?
а) щоб підготувати його до тяжкої потойбічної життя;
б) щоб похвалити за економність за життя;
в) попередити, щоб він змінив свою життя, поки що не пізно.
12. Доповніть висловлювання Ч. Дікенса: «Принцип ... завжди перемагає, незважаючи на щонайневдячніші обставини та тяжкі перепони.»
а) зла;
б) добра;
в) жадібності.
13 Як звали компаньйона Скруджа?
А Чарльзом
Б Джеком
У Марлі
14 Скільки духів прийшло до Скруджа?
А один
Б двоє
У троє
15 Куди повів Скруджа Дух Майбутнього Різдва?
А на весілля
Б на цвинтар
У музей
16 Яким став Скрудж після подорожей?
А злим і жорстоким
Б добрим і щедрим
у добрим, але скупимо
17 «Я сам не граюсь у Різдво і не маю таких достатків, щоб давати на забаві лінивим»,- казав
а Скрудж
б Марлей
у Тім
18 Що відправив Скрудж родині Кретчитів на Різдво?
А індічку;
Б цукерки;
у гроші;
19 Хто із членів батьківщини любив Скруджа найбільше?
А сестра;
Б батько;
У бабуся.
20 За жанром твір Ч. Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" є
А піснею
Б оповіданням
У повістю
Г казкою
21 Книга "Різдвяна пісня у прозі" за задумом автора була адресована
А біднякам, щоб у них з'явилася віра та надія у життя
Б багатіям, щоб вони мали змогу виправити власні помилки
в дітям як захоплива розповідь про привидів
Г для широкого кола читачів
22 Які причини деградації Скруджа? (вибери всі правильні відповіді)
А Зосередженість на матеріальних інтересах і цінностях, жага до збагачення, влади
Б байдужість до інших людей
У кримінальний район міста, де живе Скрудж
Г сусіди, які не давали спокійно жити
Д несприятлива екологічна ситуація в місті та вирубка лісів
23 Скрудж називає Різдво
А найкращим святом
Б дурницею
У батьківському святі
Г безглуздям
24 Художнім засобом у фразі "Скрудж всюди носив з собою той холод; у найгарячіші дні він морозив ним свою контору" є
А Гіпербола (перебільшення)
Б Антитеза (протиставлення)
в Порівняння
Г Метафора (переносне значення)
25 Головна риса характеру Ебінезера Скруджа до мандрівок з привидами - це
А жадібність
Б лицемірство
У боягузтво
Г марнославство
26 Кульмінація(найнапруженіший, вирішальний момент) твору Ч. Дікенса "Різдвяна пісня у прозі"
А поява Марлі
Б Скрудж побачивши хлопчика Неуцво та дівчинку Убогість
у появі Духа Минулого Різдва
Г Скрудж побачивши власну могилу
27 Наречена Скруджа відмовилася від шлюбу з ним, бо
А полюбила іншого
Б їй заборонили батьки
У Скрудж знайшов собі іншу дівчину
Г у серці Скруджа запанувала пристрасть до грошей
28 "Різдво не поклало мені в кишеню ні кусочка золота, ні срібла, але я певний, що воно дало мені добро і буде ще давати, тому я славлю його..." - говорив
А Тим
Б Скрудж
У Боб Кретчет
А він наповнював його душу страхом;
Б дуже хотів дізнатися своє майбутнє;
У вирішивши стати іншим чоловіком
30 Риси характеру героя наприкінці твору:
А жадібний, жорстокий, одинокий;
Б хитрий, егоїстичний, гордий;
У щедрий, доброзичливий, милосердний.
Г самотній; гордий; щедрий
31 Чим закінчується історія Ебенезера Скруджа?
А він вирішив, що подорожі з духами - лише сон
Б він вирішив, що нічого не треба змінювати
Він вирішив, що треба творити добро
Він став ще жадібнішим та жорсткішим
32 Ідеї твору Ч. Дікенса "Різдвяна пісня у прозі" (обери всі правильні відповіді)
А згубний вплив на людину бажання розбагатіти
Б Перемога кохання над байдужістю
В Особиста відповідальність кожного за свої дії
Г уславлення щирих, милосердних, здатних на співчуття людей
33 Скрудж особисто пішов привітати з Різдвом
А батьківщину Кретчетів
Б батьківщину племінника
у батьківщину колишньої коханої дівчини
Г нікого
34 Через те, що Ч. Дікенс відкрив співвітчизникам глибинну сутність свята Різдва, його називали
А батьком Різдва
Б духом Різдва
В ангелом Різдва
Г символом Різдва
35 Для малого Тіма Скрудж став:
а) рідним батьком;
б) хрещеним батьком;
в) іншим батьком.
36. Яке майбутнє у Скруджа?
Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання
Діагностувальна робота з теми
«Міфі на всі години», «Пригоди і
фантастика»
1. Епос, лірика, драма...
А жанри літератури
У вигляді літератури
Броди літератури
Г стилі літератури
2. Скільки подвигів здійснив Геракл?
А 10 подвигів
Б 12 подвигів
В 11подвигів
Г 13 подвигів
3. До якого циклу належать «Міф про Прометея»?
А грецьких міфів
Б єгипетських міфів
У римських міфів
Г індійських міфів
4. Микола Васильович Гоголь народився на …
А Львівщині У Харківщині
Б Київщині Г Полтавщині
5. Де відбуваються події у повісті «Ніч перед Різдвом»?
А Сорочинцях У Диканці
Б Полтаві Г Миргороді
6. Який подарунок замовила Оксана Вакулі?
А Плаття, яке носити сама цариця
Б Черевички, які носити сама цариця
У Хустку, яку носити сама цариця
Чобітки , які носити сама цариця
7. Установити відповідність між героєм/героїнею та його ролью у творі
1 Крузо А коваль
2 Вакула
Б титан
3 Солоха У самітник на острові
4 Прометей Г
відьма
Д негр
8. Установити відповідність «Автор твору – назва твору»:
1
Даніель Дефр А «Ніч перед Різдвом»
2
Чарльз Діккенс Б «Пригоди Робінзона Крузо»
3 Микола Гоголь В «Різдв'ян
9. Установити відповідність між письменником та країною:
1
Чарльз Дікенс А Франція
2
Гоголь Б Англія
В Україна
10. Дати характеристику образу Скруджа
(Ч.Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»)
11. Назвати українські народні традиції,
звичаї, обряди, які зображує (або згадує
про них) М. Гоголь у повісті «Ніч перед
Різдвом». (4-5 традицій, звичаїв або обрядів.
12. Написати твір-мініатюру «Мій улюблений міф».
Різдвяні традиції у Великій Британії
дя учнів 6-А класу (урок 12 листопада) та 6-Б класу (урок 13 листопада)
запрошую учнів 6-А класу на урок
12 листопада о 11.55
Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/77880327115?pwd=ehlPTeJEg7HnbupP3SlRptTrahtafm.1
ідентифікатор конференції: 778 8032 7115
Код доступу: uWGWL4
Тема: М. Гоголь "Ніч перед Різдвом". Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного та реального.
Доброго дня, діти. Ми з вами вирушаємо до українського села Диканьки, де творяться дива, де зірки та місяць над звичайно яскраво світять на різдвяному небі. Сьогодні нас чекає зустріч із письменником Миколою Васильовичем Гоголем. Ми продовжуємо роботу над змістом тексту повісті «Ніч перед Різдвом».
Пропоную вам ознайомитися зі змістом повісті. Це ви можете зробити за допомогою аудіокниги.
Домашнє завдання: Виконайте роботу за покликанням
https://learningapps.org/watch?v=p6xqb6a4319 та розгадайте кросворд
Презентація-вікторина за романом Д.Дефо
16 жовтня
1 Батьківщина Дедала
А Кіпр
б Афіні
в Сицилія
г Ікарія
2 Учнем Дедала був:
А Ікар
б Аріадна
в Талос
г Мінос
3 Страховисько, який мав з тіло чоловіка, а голову - ніби в бика, та ще й бичачий хвіст - це:
А Аріадна
б Мінос
в Ікар
г Мінотавр
4 Дедал виготовивши крила з пір'я, склеївши їх:
А смолою
б суперклеєм
у воском
г медом
5 Коли Дедал сидів на березі моря, його осяяла думка:
А Треба навчитися плавати у риб
Б Треба навчитися літати у птахів
У Треба навчитися повзати у змій
Г треба навчитися світити як сонце
6 Про що мріяв Дедал на острові Крит:
А навчись літати
б побудувати лабіринт
повернутися на батьківщину
г стати найбагатшим
7 Що захопило юнака в польоті?
А Радість польоту
б Бажання бути мужнім
в Бажання бути птахом
г можливість бачити здалеку
8 Чому Ікар упав у воду?
Бо вода намочила крила юнака
Б Бо крила не витримали ваги юнака
У Бо лучі сонця розтопили воскові крила, забувши за батькову засторогу,
9 Острів, на якому Дедал поховав сина, зветься:
А Делос
Б Самос
В Ікарія
г Крит
10 Хто став утілення мрії людства про крила
А Дедал
Б Талос
У Мінотавр
Г Ікар
11 Дедал – це символ
А ризикованих справ
Б винахідливості людини
У нескореності
Г надмірної батьківської опіки
12 Чи правильно зробив Ікар, що не послухався батька?
15 жовтня
пазлі
https://www.jigsawplanet.com/?
філворд
https://learningapps.org/watch?v=p1k59toat22
30 травня
Починаємо о 9.10
ЖДАЮ ВСЕХ ЦІНОВУВАЧІВ КНИГИ :)
Тож давайте згадаємо відому шведську письменницю АСТРІД ЛІНДГРЕН, про яку ми вже говорили наприкінці І семестру, вивчаючи казкову повість "Міо, мій Міо".
На її чудових творах виросло не одне покоління. Поцікавтеся у своїх батьків:)
Сьогодні пропоную вам познайомитися із її твором "Брати Лев'яче серце", відому повість про братню любов і дружбу, яка перемагає навіть смерть.
Тема. Написання есе на одну із тем
* Яким я бачу майбутнє людства
* Роль літератури і мистецтва у майбутньому
Пригадаймо!
Есе - це невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову і висловлює індивідуальні думки та враження з приводу визначеного питання (теми).
- Оскільки протягом кількох останніх уроків ми говорили про літературні твори із жанру фантастики, тому теми есе якраз спонукають вас поміркувати над тим, яким ви уявляєте майбутнє.
Свої есе принесіть на перевірку у другій половині дня або наступного уроку. НАГАДУЮ: РОБОТУ ВИКОНУЮТЬ УСІ!
Тема. Написання есе на одну із тем
* Яким я бачу майбутнє людства
* Роль літератури і мистецтва у майбутньому
Пригадаймо!
Есе - це невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову і висловлює індивідуальні думки та враження з приводу визначеного питання (теми).
- Оскільки протягом кількох останніх уроків ми говорили про літературні твори із жанру фантастики, тому теми есе якраз спонукають вас поміркувати над тим, яким ви уявляєте майбутнє.
Свої есе принесіть на перевірку у другій половині дня або наступного уроку. НАГАДУЮ: РОБОТУ ВИКОНУЮТЬ УСІ!
- Добрий день, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі.
Тема. Роберт Шеклі "Запах думок". Фантастичний світ оповідання
- Добрий день, шестикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі.
Тема. Рей Бредбері. Оповідання "Усмішка". Проблема руйнування духовних цінностей
Налаштовуємося на сприйняття оповідання "Усмішка".
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Тема. Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"("Люлька згоди"). Міфи північно американських індіанців та їхнє втілення в поемі "Пісня про Гайавату"
Тема. Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"("Люлька згоди"). Міфи північно американських індіанців та їхнє втілення в поемі "Пісня про Гайавату"
- За тим, розгорніть підручник і перечитайте навчальний матеріал на с.249-250
- А тепер запрошую вас до читання уривку з поеми "Пісня про Гайавату" - "Люлька згоди" (с.250-255)- Зробіть САМОПЕРЕВІРКУ, виконавши 👉 ТЕСТУВАННЯ (на оцінку)
Тема. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Роль фантастики у творі
Тема. Анна Ґавальда "35 кіло надії". Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора повісті. Відкритий фінал твору
1. Перегляньте 👉 НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
2. Дочитайте оповідання (с. 177-187)
3. Виконайте 1-2 👉 інтерактивні вправи
6-Б клас
* (на оцінку високого рівня) НАПИСАТИ ЛИСТ від імені Біла або від імені головного героя, або лист автору ( дивіться останній слайд презентації)
Урок проходитиме очно, нижче розміщено матеріали до уроку
Тема. Джек Лондон "Жага до життя". Проблеми зрадництва і духовної стійкості у творі
* (на оцінку високого рівня) НАПИСАТИ ЛИСТ від імені Біла або від імені головного героя, або лист автору ( дивіться останній слайд презентації)
6-А клас
Тема. Джек Лондон. "Жага до життя". Самовладання, воля до життя головного героя
- Знайомимося. Відомий письменник і мандрівник, авантюрист і хуліган - Джек Лондон
- Запрошую на презентацію оповідання "Жага до життя"
6-Б клас
Тема. Роберт Льюїс Стівенсон. Пригодницький роман "Острів скарбів"
- Добрий день, шестикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання і знайомимося зі ще одним з найкращих творів пригодницької літератури - романом "ОСТРІВ СКАРБІВ"
6-Б та 6-А класи
Тестування буде доступним з 14.30 до 16.15
6-А клас
Тема. Роберт Льюїс Стівенсон. Пригодницький роман "Острів скарбів"
- Добрий день, шестикласники. Сьогодні маємо урок позакласного читання і знайомимося зі ще одним з найкращих творів пригодницької літератури - романом "ОСТРІВ СКАРБІВ"
6-Б клас початок уроку о 8.50 👉 ТУТ
Тема. АСТРІД ЛІНДГРЕН "МІО, МІЙ МІО". Чарівний світ і казкові образи твору
Дочитати уривки повісті (с.135-139)
Відповідати на запитання на с.140
6-А клас початок уроку о 8.50 👉 ТУТ
Тема. АСТРІД ЛІНДГРЕН "МІО, МІЙ МІО". Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди та самотність
6-Б клас початок уроку о 14.40 👉 ТУТ
6-А клас початок уроку о 15.25 покликання 👆
6-Б клас
Тема. Значення образу Різдва у творі для усвідомлення змін, які сталися із головним героєм
НЕ ЗАБУДЬТЕ НАСТУПНОГО УРОКУ РОБОЧИЙ ЗОШИТ ІЗ ВИКОНАНИМИ ЗАВДАННЯМИ!
16 листопада 6-А клас
6-Б клас
6-А клас
Тема. Роман Данієля Дефо як початок світової "робінзонади"
6-Б клас
Переглядаючи фільм, звертайте увагу чи співпадає сюжет книги та фільму.
ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ:)
6-А клас
- Дочитати уривки роману, подані на початку сторінки 👆
6-А клас
- Доброго дня, любі шестикласники. Продовжимо сьогодні про літературу як вид мистецтва та художній образ.
- Перегляньте відеоматеріал
- Перевірте собі, виконавши інтерактивну вправу
Немає коментарів:
Дописати коментар