Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8 клас Зарубіжна література


2023-2024 навчальний рік
д учнів 8-Б класу (урок 1 травня)
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон"

А чому в нас немає пір'я, немає крил – лише тільки лопатні кістки-фундамент для крил? А тому, що крила більше не потрібні… Крила б тільки мешали… Крила – для того, щоб літати, а нам уже нікуди… Чи не так? (Є. Замятін «Мі»)

ли? І нічого вже не змінити?

Говорять, що політ ідей – така ж дійсність, як вітер, як політ птиці. Те ж сьогоднішній урок – детальне опрацювання повісті-притчі Р.Баха, в якій, за словами автора, йому не належить жодної строчки, - хай нехай перетвориться для кожного з вас у політ - політ фантазії.

А які питання може поставити кожен із вас? Що ми разом маємо з'ясувати? 


Ознайомтеся із життєписом Річарда Девіса Баха




До вашої уваги аудіокнига "Чайка Джонатан"

 Лівінгстон"

















1.  А. де Сент-Екзюпері – письменник:

     а) англійський;              б) французький;             в) німецький.

2. А. де Сент-Екзюпері вважав, що «величезний край, з якого ми усі

       прийшли», - це:

       а) дитинство;         б) космос;             в) Земля.

3.  Де потрапив у аварію оповідач із казки «Маленький принц»:

     а) у горах;                       б) у пустелі;                   в) на морі?

4. Що робив маленький принц, коли йому було дуже сумно?

а)  Дивився, як падають зірки;   б)  Дивився, як заходить сонце;

в)  Висапував баобаби;      г)  Малював баранчиків.

5 Що в пустелі шукав автор і Маленький принц  ?

а) друзів ;  б) поселення людей ;  в) харчів ;  г) криницю

6 Про кого Маленький принц сказав: «Він єдиний, хто міг би стати моїм другом. Але його планета надто маленька…»:    

      а) короля;                        б) бізнесмена;                в) ліхтарника?

7 Ґрунт  планети був геть уражений жахливим насінням, які символізують

А силу та міць,

 б погані думки та звички 

в погану екологію на планеті Маленького Принца

г родючисть землі на планеті

8.  Маленький принц мав правило: «Прибрався сам уранці – ретельно  

     прибери і свою…»:  а) постіль;            б) оселю;            в) планету.

9.  Тривалий час хлопчик мав тільки одну розвагу:  а) милуватися сходом сонця;   б) милуватися заходом сонця;   в) прогулянки планетою.

10. Кого першого зустрів  хлопчик на  Землі: а) льотчика; б) змію; в) лиса?

11 «З людьми теж одиноко», - запевняє:

а) троянда; б) змія; в) лис.

12. Яким треба бути, на думку лиса, що приручити його:

       а) розумним;         б) добрим;         в) терплячим?

13. Головне, як вважав лис, можна побачити

 а) серцем; б) очима; в) через лупу.

14.Хто навчив Маленького принца закону: «Ти назавжди у відповіді за всіх, кого приручив»?

 а) Лис;   б) змія;   в) ліхтарник;    г) льотчик.

15. Чому Маленький принц заплакав, коли побачив сад з безліччю троянд?

а)Маленький принц плакав від захоплення красою кожної квітки;

б)Троянди мали поганий характер і почали ображати Маленького принца;

в)Маленький принц зрозумів, що його квітка не єдина у світі і не особлива;

г)Маленький принц не заплакав, а посміхнувся.

16.”Маленький принц” за жанром – це

а) повість-притча   б)казка   в) повість-казка  г) філософська  казка-притча

17 З`ясуйте, що символізує образ Маленького принца у творі:

А мандрівник, що подорожує по планетах, дізнаючись нове

Б мандрівник, що хоче знайти скарби 

В мандрівник, що шукає приховане значення свого життя

18 Дорослі - алегоричні образи, які:

А люблять і вміють спілкуватися з дітьми

Б не люблять дітей, тому не витрачають на них свій час

В не вміють спілкуватися з дітьми

19 Де дівся Маленький принц ?

а) Залишився на Землі ;

б) вирушив далі мандрувати ;

в) загинув від укусу змії ;

г) повернувся на свою планету .

20 Від чийого імені ведеться оповідь у творі

а) маленького принца

б) пілота

в) дорослого принца, який виріс і згадує дитинство

г) від третьої особи, про яку нічого невідомо

21. Де відбувається основна дія твору Сент-Екзюпері “Маленький принц”

а)у пустелі Гобі

б)у садку, де ростуть троянди

в) у пустелі Сахара

г)на авіаційній базі десь у Франції

22. Які проблеми порушуються у творі

А самотність людини у світі

Б любов , дружба, відповідальність

В щастя, що міститься у звичайних речах

Г бездоглядність дітей

23 У творі протиставляється

А світ дорослих і дітей

Б людей і тварин

В добрих і злих

24 кому належать слова: «Ці дорослі – дивакуваті люди»

А ліхтарнику

Б оповідачеві

В маленькому принцу






Тема: Граф, льотчик, письменник

















10 квітня 
ТЕМА : ОСНОВНІ ОБРАЗИ КОМЕДІЇ. ЗАСОБИ КОМІЧНОГО

О Мольєр, величний Мольєр!

Ти, який так широко і в такій повноті

 розкривавши свої характери,

так глибоко простежував всі тіні їх...

М. Гоголь


Доброго дня, діти. Сміх – сплеск емоцій. Він буває щасливим (як відчуття польоту), буває добрим, як сонячний промінець чи весняний вітер, долоня дитини чи поцілунок коханого. Сміх може зцілити від душевного болю чи гнітючої самотності. Та він може також бути злим, «колючим», як лезо бритві чи колючки кактуса. Такий сміх, подібно до горсті льоду, примушує напружитися і втікати. А так хочеться, щоб він був подібний до веселих дзвіночків, а не до заупокійних дзвонів!

Пригадаймо!

Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські пороки говорити з добродушною посмішкою.

Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на сховано-дурному, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.

Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.

Сатиричний розповідь – розповідь, у якої різко висміюються люди, людські вади, характери.

Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, зрозуміти, почуттів, характерів.
Перегляньте навчальне відео










3 квітня

Добрий день. Діти, ознайомтесь зі змістом комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич", переглянувши відео. 









20 березня
 Тема:  Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму.Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр – майстер класицистичної комедії. 

Виправляти людей, розважаючи їх.

         Ж.-Б.Мольєр 


Тема сьогоднішнього нашого уроку звучить так:  Класицизм як художній напрямок у літературі  XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму. Ми з вами на уроці будемо розглядати таку добу як Класицизм, запишемо основні правила цього літературного напряму, які стануть вам у пригоді, коли ви аналізуватимете класицистичні комедії на наступному уроці.  Пора бароко, з якою ознайомилися на попередніх уроках, була добою великих містиків та філософів ідеалістів. Водночас з ірраціональною бароковою свідомістю, яка твердить, що «життя це сон», виникає принципово нова раціональна, яка сформувала інший підхід до розуміння сенсу буття людини та запропонувала ще один вихід із, здавалося б, безвихідної ситуації людського існування. Ми почнемо знайомитися ще з однією історико-літературною епохою, яка називається класицизмом.     

Перегляньте навчальне відео  


Жан Батіст Мольєр, автор геніальних комедій, які стали надбанням усієї людства, навічно залишитися на небосхилі всесвітньої літератури «зіркою, яка ніколи не згасне», як сказавши про нього М.Буало. А як запалала ця зірка? Яким був шлях Мольєра до слави? Якою була ця слава? Погодьтеся, ті, що прославлений драматург пішов у вічність усіма забуттями, що прах його без почестей, без церковного обряду таємно вночі був відданий неосвяченій землі, свідчити, що творче життя комедіографа не було однозначним і простим.

Прознайомтесь із життєписом знаменитого французького драматурга


Домашнє завдання: ознайомитися зі змістом комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич" за покликанням 




13 березня 
Тема:  Бароко як доба і художній напрямок у європейській літературі та мистецтві.Видатні представники європейського бароко та їх досягнення. Луїс де Гонгора-і-Арготе."Галерник".Втілення у вірші провідних тем барокової літератури.Символіка твору.Образ ліричного героя.

Хто не вміє вразити читача,

 Той не має права називатися поетом.

Джамбаттіста Маріно


Англійський співає Джон Донн порівнявши свою епоху зі страшною   морською бурею. ХVІІ ст.— трагічна година в історії Європи,  коли горіли війни та вибухали революції. Де ж шукати
пересічній людині душевні сили і моральну опору, кому вірити? Усе більше людей зневірювалось. Саме про цей час ми сьогодні розпочнемо розмову та ознайомимося з її характерними рисами.

Філософи ХVІІ ст. упевнювали: Бог подарував людині розум і серце. Людина повинна посягнути навколишній світ, такий привабливий, загадковий і прекрасний, але при цьому вона повинна покладатися лише на собі. І людина захотіла зрозуміти закони світобудови, покластися на власний досвід. В історії людства розпочалася нова доба, сповнена протиріч, суперечливих думок та почуттів — бароко.

    Ось таким було XVII ст. З одного боку, роботи митців засвідчили кризу ренесансних уявлень про людину, про гармонійність світу, а з іншого - діячі культури прагнули відтворити втрачену красу та гармонію. Це призвело до формування у XVII століття двох основних художніх систем, двох напрямів - бароко та класицизму, які визначили своєрідність цієї доби та дали яскраві шедеври мистецтва, що пережили свій час.


Перегляньте навчальне відео

Вірш "Галерник" тут



8 березня
Тема:  Особливості сюжету та композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота та буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
Ідальго - ... 

в'язниця - ... 

Біблія - ​​... 

дві - ... 

шістсот шістдесят - ...

Росинант - ... 

Дульсінея - ...;

Кіхано - ... 

В уламках од зброї з іржавим мечем

Він гордою їде ходою,

І погляд у нього сяє вогнем,

І серце аж рветься до бою.

Меча не пускає вин із лицарських рук

І страху ніколи не знає,

Життя його — низка і горя, і мук,

Та іншого він не бажає.

На діло лицарське собі він віддав

Ставати за малих, в обороні,

І де він неправду і зло зустрічав,

Там сміло він брався до броні.

Що нині не ті, як колись, він не знаючи,

У дивні закохань мрії,

І давні лякала по світу шукавши,

Дракони, і велетні, і змії.

Не знавши, що вона страшна в наш час

Вже нашу здобули подобу.

І в сяєві золота й пишніх забарвлень

Мордують людей, мов худобу...

    Дійсне                                   Уявне

1. Прізвище героя Алонсо Кіхано    1. Дон Кіхот Ламанчський Рицар Сумного Образу

2. Жалюгідна шкапа  2. Рицарський кінь Росинант

3.  Селянка Альдонса Лоренсо  3. Прекрасна дама Дульсінея Тобоська

4. Придорожня корчма    4. Феодальний замок, де бажає посвятитися у рицарі

5. Мідний таз цирульника  5. Чарівний золотий шолом

6. Вітряки   6. Потворні велети 

7. Шишак з картонним начілком   7. Рицарський шолом


Вічні образи — це такі образи, які за глибиною художнього узагальнення виходять за межі конкретних творів та зображеної в них історичної доби, що містять невичерпні можливості філософського осмислення буття.

Критики ХІХ ст. вважали, що поняття « донкіхотство» означало замріяну людини, смішну й незугарну у своїй неспроможності розібратися в реальній ситуації та безсилу виправити її.


1. Дон Кіхот і Санчо Панса – це дві сторони однієї медалі, це парні образи.

2. Завдяки головному героєві роману Сервантеса у культурі з’явилося таке явище, як «донкіхотство». Донкіхотство - це спосіб мислення і вчинки благородних людей за законами добра і справедливості, але без врахування реалій життя.

3. «Дон Кіхот» став «вічним образом», а роман - улюбленою книжкою всіх освічених людей, налаштованих на роздуми про суть і сенс людського буття, про те, що є  в цьому бутті смішним, а що - героїчним, що варте зневаги, а що наслідування.

- Як ви думаєте, чи  потрібні  сьогодні донкіхоти?


для учнів 8-Б класу (урок 6 березня)
Тема: Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
Добрий день, діти. перегляньте відео з матеріалом, який розкриває тему уроку.






аудіокнига (скорочено)

фільм

мультфільми 




Для учнів 8-Б класу (урок 21 лютого)

Тема:  Мігель де Сервантес Сааведра. "Дон Кіхот" I частина (огляд). Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Аналіз першого розділу твору
Доброго дня, діти.  
“У двадцять років це був молодий гідальго, який дорожив знатністю свого імені та славою предків. Незважаючи на бідність, гордий, із загартованим у боротьбі з матеріальними вадами характером, незалежний, свободолюбний, сміливий, він страшенно прагнув корисної та самовідданої діяльності. Його мужня краса гармоніювала із внутрішнім змістом. На його портретах видно людину з обличчям енергійним та виразним…огняні, проникливі, широко розплющені очі з легким відтінком іронії у погляді – все це різке, виразне і викриває натуру пряму та цілісну, людину діяльну та позитивну”.

- Це Мігель де Сервантес Сааведра. Останній романтик Пізнього Відродження, автор геніального роману “Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі”. 


Ознайомтеся з розповідю про життя та творчість Сервантеса




Іторія створення знаменитого роману тут








Запрошую на урок учнів 8-Б клас 14 лютого о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/72259803054?pwd=2V7g2Hn0iAKjEioXVX3beU5e0Ia7aR.1

Ідентифікатор конференції: 722 5980 3054
Код доступу: 1






9 лютого
історія створення твору "Ромео та Джульєтта"



Цікаві факти про Шекспіра


Тема кохання

Для учнів 8-А класу та 8-Б (урок 7 лютого)
Доброго дня, діти. Перегляньте, будь ласка, фільм, знятий за твором В.Шекспіра "Ромео та Джульєтта".  
Ви можете прослухати аудіокнигу за покликанням, що буде під відео.


Аудіокнига тут

запрошую учнів 8-б класу на урок 31 січня о 13.00
Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/71348864229?pwd=5nVus5Ya6iUAvw010sti6OgWfDhIZc.1

ідентифікатор конференції: 713 4886 4229
Код доступу: 1

Франческо Петрарка (1304—1374) – визначний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування любові у «Книзі пісень»


Петрарка постійно читав, він думав, що “недостатньо лише мати книжки, треба знати; потрібно їх зберігати не в скрині, а в пам'яті, укладати не в шафі, а в своїй голові”.




Любовна лірика у творчості Петрарки займає особливе місце. Своє глибоке почуття до Лаури він передає у віршах «Канцоньєре» (у перекладі означає «Книга пісень»), що складаються з двох частин. Перша - "На життя мадонні Лаурі", друга - "На смерть мадонні Лаурі". У «Канцоньєрі» 317 сонетів, 9 секстин, 28 канцон, 4 мадригалі та 7 балад, всього 365 творів



26 квітня 1336 року Петрарка разом зі своїм братом та двома слугами піднявся на вершину гори Мон-Ванту в Альпах. Цей день вважається днем ​​народження альпінізму.
















У своїх очах вона несе Кохання,-
На кого гляне, ощасливити вмить;
Як десь іде, за нею всяк поспішати,
Тріпоче серце від її вітання.

Він блідне, нікне, множачи зітхання,
Спокутуючи гріх свій самохіть.
Гординя й гнів од неї геть бігти.
Про донні, як їй скласти прославляння?

Хто чув її,— смиренність дум свята
Проймає у тому серці добродушно.
Хто стрів її, той утіх сповна.

Коли ж ще й усміхається вона,
Марніє розум і мовчати уста.
Таке ж це нове і прекрасне диво.



Запрошую на урок учнів 8-Б класу 
на урок 24 січня о 13.00

Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/79678019849?pwd=5mrFB0wjyqK695w0eVazHvhPPeZ25Y.1

ідентифікатор конференціі: 796 7801 9849
Код доступа: 1



Для учнів 8-Б класу (урок 20 грудня)
Тема: Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.

Сьогодні, діти, я пропоную вам поринути у цікаву подорож епохою, яка була чи не найбільш значущим періодом в історії мистецтва та подарувала світові цілу плеяду геніїв.В цю пору тон усім країнам Європи задавала Італія, в мистецтві провідними були вірність класичним ідеалам та реалізм зображення. А назва цієї епохи – Відродження.

 Посвята

Історії людства сторінки гортаю

І постаті, ніби перлини, стрічаю.

Античність, Середні віки, Ренесанс...

У кожній епосі в людини є шанс

Ім'я залишити  на згадку в віках,

Хоч вітер століть і розвіє вже прах.

Доба Ренесансу титанів зростила,

На жаль, цінувати не всіх вона вміла:

В вогні інквізиції Бруно згорів,

Не встиг і Рабле все зробити, що вмів –

Помер він у злиднях, бо чесно прожив,

Й багатим ніколи в житті не служив.

П'ять місяців допит суворий тривав,

Мудрець Галілео «каяття» прийняв,

На коліна в одязі грішника став,

«Вона обертається!» - все ж заволав.

Леонардо да Вінчі чужина ховала,

Про смерть батьківщина не чула й не знала.

Ніхто не зумів руху часу спинити,

Могутніх титанів не сила зломити.

Вони нас навчають життя цінувати,

Любити Вітчизну і палко кохати,

В житті головне – сміливими бути,

Та гідність і честь свою не забути..

Перегляньте навчальне відео






Запрошую на урок учнів 8-Б класу 18 грудня о 12.15

Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/77401596898?pwd=bUNAicj9balIYGLalMPQWsPSsO9kBR.1

ідентифікатор конференціі: 774 0159 6898
Код доступу: 1



для учнів 8-Б класу (урок 13 грудня)

Тема: Література середньовічної Європи: основні тенденції і жанрово- тематичне розмаїття. «Пісня про Роланда». Історична основа твору і поетичне переосмислення в ньому реальних подій.
Добрий день. Діти , ознайомтеся зі змістом навчальних відео.










для учнів 8-А (урок 8 грудня) та 8-Б класу (урок 7 грудня)
Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям. Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми і мотиви творчості Омара Хайяма.

Схід…  Незвичайний,  непізнаний,  таємничий…  Зі  своїми  суворими  законами, мечетями  й   мінаретами,  з   казковим  багатством  султанів,  дивовижними  малюнками  письмен, загадковими красунями, великою мудрістю, своєрідною культурою, сутність якої ми й  спробуємо пізнати.

Сьогодні на уроці ми познайомимося з «золотою добою»  персько – таджицької лірики, будемо вчитися розуміти рубаї Омара Хайяма, дослідимо його погляди на життя, світ, людину в ньому. 

Ознайомтесь із матеріалом відео


.



Для учнів 8-б класу (урок 29 листопада)
Тема: Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур. Вплив релігії, філософії на літературу і культуру. Основні жанри.Лі Бо. «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори». Основні теми і мотиви лірики митця.
Добрий день , діти. «…Цивілізація середніх віків так відмінна від нашої, так своєрідна і по – своєму суцільна…», - писав Іван Франко. В чому особливість літератури в епоху Середньовіччя ви дізнаєтесь із відео.



Домашнє завдання: Скласти ґронування за темою «Середньовіччя».

Для учнів 8-А та 8-Б класів (урок 27 листопада)

Тема: Контрольна робота з теми «Античність»

Добрий день. Діти, виконайте запропоновані тестові завдання, відповіді напишіть на подвійних аркушах.

Запрошую учнів 8-Б класу на урок 27 листопада о 10.30

 Війти Zoom Конференція


ідентифікатор конференції: 718 5229 8573
Код доступу 1

Увага! Учні 8-А класу самостійно працюють над контрольною роботою.

1 Хронологічні межі доби Античності:

А ІХ ст. до н.е. - V ст. н.е.; 

Б Х ст. до н.е. - XV ст. н.е.; 

В Х ст. до н.е. - II ст. н.е.;  

Г Х ст. до н.е. - Х ст. н.е

2 Які культури являють собою основу поняття Античність?

А культура Давнього Сходу 

Б культура Давньої України 

Г культура  Давнього Риму та Давньої Греції

3 Що є підгрунтям(основою)  античної культури:

А релігія;

Б історія;

В  міфологія;

Г живопис

4 Найвідоміші митці Античності:

А Есхіл, Вергілій, Петрарка, Горацій;

Б Гомер, Шекспір, Сапфо, Овійдій;

В Гомер, Вергілій, Есхіл, Тіртей;

Г Сапфо, Анакреонт, Есхіл, Данте.

5 Вкажіть відповідність для всіх 5  варіантів відповідей:

1) муза історії     2) десята муза      3) муза трагедії    4) муза любовної лірики      5) муза комедії

А  Мельпомена    Б  Кліо           В  Талія       Г Сапфо         

Д Ерато

6    Укажіть правильне твердження. Міф - це:

А Великий ліро-епічний твір героїчного або соціально-побутового змісту

Б Твір усної народної поезії про богів і героїв, обряди. традиції

В Найдавніша форма народної творчості, що оповідає про фантастичні, вигадані події

Г Певні  уявлення первісних людей, які відображають їхні вірування про оточуючий світ

7Установіть відповідність між циклами міфів та героями цих циклів

1 Едіп     2 Паріс        3Ясон

А  Міфи про аргонавтів

Б Міфи  троянського  циклу

В Міфи фіванського  циклу

Г Міфи про героїв

8  Установіть хронологічну послідовність подій, що відбуваються у міфах троянського циклу

А Падіння Трої

Б Паріс викрадає Єлену

В Суд Паріса (вирішує, яка з богинь найкрасивіша)

Г Троянський кінь

Д Весілля Пелея і Фетіди

9  Укажіть другу назву Трої.

 А Іл

 Б Фіви

 В Іліон

10 Хто НЕ був героєм міфів Античності

А Гетор

Б Ахіллес

В Вергілій

Г Менелай

11  В основу поем Гомера "Іліада" та "Одіссея" покладені:

А Міфи про аргонавтів

Б Міфи троянського циклу

В Міфи фіванського циклу

11 Який час охоплює дія «Іліади» Гомера.

 А Усі десять років троянської війни

 Б Один день війни, коли було вбито Ахілла

 В Біля 50 днів війни

12 Гуманістичний зміст "Іліади" Гомера полягає у :

А Змалюванні мужності та доблесті воїнів ; 

Б Засудженні війни, співчутті людському горю ; 

В Показі природи, побуту, звичаїв і традицій давніх греків ; 

Г Звеличенні могутності богів, нездоланності їхньої волі .

13 Гомер це

А поет

Б Герой одгного із міфів

В Один з авторів міфів

Г Дослідний поем «Одіссея» та «Іліада»

14 Вид лірики, провідний для творчості Сапфо.

 А Любовна лірика

 Б Громадянська лірика

 В Пейзажна лірика

15 Зі свят на честь якого бога народився давньогрецький театр.

А Зевса

Б Гефеста

В Діоніса

16  Кого називають батьком трагедії?

А. Евріпід

Б. Софокл

В. Есхіл

Г. Аристофан

17 Де відбувається дія трагедії Есхіла «Прометей закутий».

А У палаці Зевса на Олімпі

Б В Аїді

В У скелястій гірській пустелі

18  За який гріх був покараний Прометей?

А Дав людям почесний дар 

Б Порушував закони Зевса. 

В Боровся з Зевсом за владу

19  Ідея трагедії «Прометей закутий» (оберіть кілька відповідей)

А засудження тиранії та самодержавства 

Б засудження зрадників 

В повага до богів 

Г уславлення самопожертви та сили духу

20 Жанр твору Вергілія «Енеїда».

А Трагедія

Б Героїчна поема

В Пісня

21 З іменами яких визначних людей римської імперії та «золотого віку» римської літератури можна поєднати ім'я Вергілія?

А) Меценат;

Б) Октавіан Август;

В) Юлій Цезар;

Г) Траян.

22 Позначте фразеологізми та крилаті вислови античного походження (кілька відповідей)

А  Ахіллесова п'ята

Б Манна небесна

В Яблуко розбрату

Г Кінець світу

23 Міфологічний символ "троянський кінь" означає :

А Презирство до ворога

Б Щиру повагу

В Лестощі 

Г Підступність

24 Встановити  відповідність автора до його твору

1.Гомер      А) «До Мельпомени»

 2. Горацій Б) «Іліада»

 3. Есхіл      В) «Енеїда»

 4. Вергілій Г) «Прометей закутий»


Запрошую учнів 8-Б класу на урок
 22 листопада о 13.00

Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/82257772012?pwd=10VO24fIrbrDRnQeAMraaYbW7MSQbP.1

ідентифікатор конференціі: 822 5777 2012
Код доступу: 1


для учнів 8-Б класу (урок 15 листопада)

Тема: Есхіл. «Прометей закутий». Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Втілення міфу про Прометея. Основний конфлікт трагедії. «Дари» Прометея людству.
Добрий день. Діти, опрацюйте поданий нижче матеріал.



Домашнє завдання: Прочитати за підручником поему Есхіла "Прометей закутий", відповідати на запитання.


Запрошую учнів 8-Б класу на урок
 8 листопада о 13.00

Войти Zoom Конференция

Идентификатор конференции: 831 8505 9118
Код доступа: 1



Запрошую учнів 8-Б класу на урок
 1 листопада о 13.00


Війти Zoom Конференція

ідентифікатор конференціі: 897 5504 5148
Код : 1


Запрошую учнів 8-Б класу на урок
 18 жовтня о 13.00



Для учнів 8-А класу (урок 13 жовтня)
Тема:Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка розвитку літератури в Давній Греції і в Давньому Римі. Концепція людини і світу в античній літературі

    Антична література мала надзвичайний вплив на всю світову культуру. Давньогрецькі мотиви були популярними і в архітектурі, і в скульптурі, і в живописі різних часів. Подих античності ми відчуваємо і в мовленні. Пригадаймо хоча б такі крилаті вислови, як олімпійський спокій, скринька Пандорі, яблуко розбрату. Як бачите, античність набагато ближча до нас, ніж здається. І саме з творами цієї епохи ми й ознайомлюватимемося.
Перегляньте навчальне відео




Домашнє завдання: Повторити визначення міфу, опрацювати матеріал підручника.

Запрошую учнів  8-Б  класу на урок
 11 жовтня  о 13.00



Запрошую учнів  8-Б  класу на урок 4 жовтня
 о 13.00
Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/75831142189?pwd=0YNKlPbHOWTuVRImGcBbd9w9jvaIxP.1

ідентифікатор конференції: 758 3114 2189
Код доступу: 1

Запрошую учнів 8-Б класу на урок 2 0 вересня о 13.00



Запрошую учнів 8-А класу на урок 15 вересня о 8.00

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74224689224?pwd=CNYtWUTycnjQzUsE5RJ2nTBuREOqV0.1

Ідентифікатор конференції: 742 2468 9224
Код доступу: 1






Запрошую учнів 8-Б класу на урок 13 вересня о 13.00
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78477167376?pwd=YRx6oDKn52w7jLEyfb2LDAFiZqeuyp.1

ідентифікатор конференції: 784 7716 7376
Код доступу: 1


Запрошую  учнів 8-Б класу на урок 6 вересня о 13.00

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75077554400?pwd=pJv7t3DAOAXr9XmRwPyEU8EuY4EXVO.1

ідентифікатор конференції: 750 7755 4400
Код доступу: 1


Запрошую учнів 8-Б класу на урок 4 вересня о 13.00

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71251388665?pwd=ghX9jjRMNY2XJHDTbZHSPuLgkP9rsb.1

ідентифікатор конференції: 712 5138 8665
Код доступу: 1

Запрошую учнів 8-А класу на урок 1 вересня о 11.00
Підключитись до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74300202365?pwd=TNQEElbVGGAWcEJrzIAogGUiURswHW.1

ідентифікатор конференції: 743 0020 2365
Код доступу: 1




2022-2023 навчальний рік

Без пристрасті до книжки людині недоступні культура сучасного світу, інтелектуальне та емоційне удосконалення.
                                                                         Василь Сухомлинський



Немає коментарів:

Дописати коментар