Тема: Контрольна робота з теми «Античність»
1 Хронологічні межі доби Античності:
ІХ
ст. до н.е. - V ст. н.е.;
Х
ст. до н.е. - XV ст. н.е.;
Х
ст. до н.е. - II ст. н.е.;
Х
ст. до н.е. - Х ст. н.е
2 Які
культури являють собою основу поняття Античність?
культура
Давнього Сходу культура Давньої
України
культура Давнього Риму та Давньої
Греції
3 Що є підгрунтям(основою) античної культури:
А релігія; Б історія; В міфологія;
Г живопис
4 Найвідоміші митці Античності:
А Есхіл,
Вергілій, Петрарка, Горацій;
Б Гомер,
Шекспір, Сапфо, Овійдій;
В Гомер,
Вергілій, Есхіл, Тіртей;
Г Сапфо,
Анакреонт, Есхіл, Данте.
5 Вкажіть відповідність для всіх 5 варіантів відповідей:
1)
муза історії 2) десята муза 3) муза трагедії 4) муза любовної лірики
5)
муза комедії
А Мельпомена Б Кліо В Талія Г Сапфо Д Ерато
6 Укажіть правильне
твердження. Міф - це:
А Великий
ліро-епічний твір героїчного або соціально-побутового змісту
Б Твір
усної народної поезії про богів і героїв, обряди. традиції
В Найдавніша
форма народної творчості, що оповідає про фантастичні, вигадані події
Г Певні уявлення первісних людей, які відображають
їхні вірування про оточуючий світ
7 Установіть відповідність між циклами міфів та героями
цих циклів
1 Едіп 2 Паріс 3Ясон
А Міфи про аргонавтів
Б
Міфи троянського циклу
В
Міфи фіванського циклу
Г
Міфи про героїв
8 Установіть
хронологічну послідовність подій, що відбуваються у міфах троянського циклу
А
Падіння Трої
Б
Паріс викрадає Єлену
В
Суд Паріса (вирішує, яка з богинь найкрасивіша)
Г
Троянський кінь
Д
Весілля Пелея і Фетіди
9 Укажіть
другу назву Трої. А Іл Б
Фіви В Іліон
10 Хто НЕ був героєм міфів Античності
А Гетор Б
Ахіллес В Вергілій Г Менелай
11 В основу
поем Гомера "Іліада" та "Одіссея" покладені:
А Міфи про аргонавтів
Б Міфи троянського циклу
В Міфи фіванського циклу
11 Який час охоплює дія «Іліади» Гомера.
А Усі десять років троянської війни
Б Один день війни, коли було вбито Ахілла
В Біля 50 днів війни
12 Гуманістичний зміст "Іліади"
Гомера полягає у :
А Змалюванні
мужності та доблесті воїнів ;
Б Засудженні
війни, співчутті людському горю ;
В Показі
природи, побуту, звичаїв і традицій давніх греків ;
Г Звеличенні
могутності богів, нездоланності їхньої волі .
13 Гомер це
А поет Б Герой
одгного із міфів В Один з авторів
міфів Г Дослідний поем «Одіссея» та
«Іліада»
14 Вид лірики, провідний для творчості Сапфо.
А Любовна лірика Б Громадянська лірика В Пейзажна лірика
15 Зі свят на честь якого бога народився
давньогрецький театр.
А
Зевса Б Гефеста В Діоніса
16 Кого називають
батьком трагедії?
А.
Евріпід Б. Софокл В. Есхіл Г. Аристофан
17 Де відбувається дія трагедії Есхіла
«Прометей закутий».
А У
палаці Зевса на Олімпі Б В Аїді В У скелястій гірській пустелі
18 За який гріх був
покараний Прометей?
А Дав
людям почесний дар
Б Порушував
закони Зевса.
В Боровся
з Зевсом за владу
19 Ідея трагедії
«Прометей закутий» (оберіть кілька відповідей)
А засудження
тиранії та самодержавства
Б засудження
зрадників
В повага
до богів
Г уславлення
самопожертви та сили духу
20 Жанр твору Вергілія «Енеїда».
А
Трагедія Б Героїчна поема В Пісня
21 З іменами яких визначних людей римської
імперії та «золотого віку» римської літератури можна поєднати ім'я Вергілія?
А)
Меценат; Б) Октавіан Август; В) Юлій
Цезар; Г) Траян.
22 Позначте фразеологізми та крилаті вислови
античного походження (кілька відповідей)
А Ахіллесова
п'ята Б Манна небесна В Яблуко розбрату
Г Кінець
світу
23 Міфологічний символ "троянський
кінь" означає :
А Презирство
до ворога Б Щиру повагу В Лестощі Г Підступність
24 Встановити відповідність автора до його твору
1.Гомер А) «До Мельпомени»
2. Горацій Б)
«Іліада»
3. Есхіл В)
«Енеїда»
4. Вергілій Г)
«Прометей закутий»
Для учнів, які перебувають на сімейній формі навчання
Контрольна робота з теми «Священні книги» (30.09)
1 Поєднати у пари поняття та визначення:
А епос |
1 рід літератури, у
якому життя зображено не через авторську оповідь, а через діалоги, вчинки
героїв |
Б лірика |
2 рід літератури, який
утворився на межі епосу та лірики
|
В драма |
3 оповідний жанр літератури, в основу якого покладено розповідь про події, людей їхні вчинки у взаємозв’язку
з іншими подіями та життєвими явищами |
Г ліро-епічний |
4 рід літератури, в якому відображено думки, настрої,
почуття людини, душевний стан автора |
2 Встановіть відповідність.
1) живопис а) мистецтво
слова
2) музика б) мистецтво
пензля
3) література в) мистецтво
звуку
4)хореографія г) мистецтво
акторської гри
5)театр д) мистецтво
танцю
3Веди - це пам'ятка (кілька правильних
відповідей):
F індоєвропейської
словесності I-II тис. до н.е.;
Б одна
із найдавнішіх релігій світу;
В основа
двох релігій - юдейської та християнської;
Г збірник
священних пісень, урочистих гімнів, жертовних заклинань.
4 Блага звістка - це переклад слова:
А Євангеліє
Б Апокаліпсис
В Веди
Г Тора
5 Слово «Заповіт» зі староєврейської означає:
А з’єднання
Б добро
В благодать
Г союз
6 Старий Заповіт є священною книгою для ...
А христиан
Б іудеїв
В христиан
та іудеїв
Г мусульман
та христиан
7 Оповідь про Каїна та Авеля - це
А легенда.
Б казка.
В притча.
Г повість\
8 Про створення світу йдеться у
А Старому
Заповіті
Б Новому
Заповіті
9 Про життя Ісуса Христа йдеться у
А Старому Заповіті
Б Новому Заповіті
10 Бог мусульман -
А Яхве
Б Зевс
В Аллах
Г Будда
11Мова
богослужіння у мусульман?
А Латинь
Б арабська
В грецька
Г церковнослов'янська.
12 Складається із
сур та аятів, написаних арабською мовою:
А Авеста
Б Біблія
В Коран
Г Веди
13 Установіть відповідність між пам’ятками
словесності та дослівним значенням їх назв.
Пам’ятка словесності |
Дослівне значення назви |
1. Веди |
а) слово |
2. Біблія |
б) священне знання |
3. Коран |
в) книга |
|
г) те, що читають |
Установіть відповідність між світовими релігіями
та їх священними книгами.
Священні книги |
Релігії |
1. Біблія |
а) іслам |
2. Веди |
б) буддизм |
3. Коран |
в) християнство |
|
г) іудейство |
Розбийте ланцюжки, що сковують вашу думку, і ви розіб'єте ланцюжки, що сковують ваше тіло.
Продовжуй пошуки самого себе – ось що тобі потрібно, намагайся щодня хоч на крок наблизитись до справжнього всемогутнього Флетчера.
Ми вправі летіти, куди хочемо, і бути такими, якими ми створені.
Не зневіряйся під час розставання. Прощання необхідне для того, щоб ви зустрілися знову. А нова зустріч, через мить чи багато життя, безсумнівна для тих, хто є друзями.
...Ми маємо позбутися всього, що нас обмежує.
Кожен поворот, якого ти боїшся, - лише порожня, яка прикидається нездоланним пеклом.
Коли знаєш, що робиш, завжди виходить.
Живи так, як хочеш, і плати за це потрібну ціну, якою б вона не була.
Помилок не буває. Події, які ми притягуємо в нашу життя, хоч би якими неприємними для нас вони були, необхідні для того, щоб ми навчилися того, чого повинні навчитися. Яким би не був наш наступний крок, він потрібний для того, щоб досягти того місця, куди ми вибрали шлях.
Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/73179353210?pwd=NDT5SaeKR0t3Q9TqaSDUpOqoa85qTu.1
ідентифікатор конференції: 731 7935 3210
Код доступу: 7
А чому у нас немає пір'я, немає крил – лише тільки лопатні кістки-фундаменти для крил? А тому, що крила більше не потрібні… Крила б тільки заважали… Крила – щоб літати, а нам уже нікуди… Чи не так? (Є. Замятін «Мі»)
Чи? І нічого вже не змінити?
Кажуть, що політ ідей – така сама дійсність, як вітер, як політ птиці. Ті ж сьогоднішні уроки – детальне опрацювання повісті-притчі Р.Баха, в якій, за словами автора, йому не належить жодної строчки, - хай нехай перетвориться для шкірного з вас у політ - політ фантазії.
А які питання може поставити кожен із вас? Що ми разом маємо з'ясувати?
Ознайомтеся із життєписом Річарда Девіса Баха
1. А. де Сент-Екзюпері – письменник:
а) англійська; б) французька; в) німецька.
2. А. де Сент-Екзюпері вважає, що «величезний край, з якого ми всі
прийшли», - це:
а) дитинство; б) космос; в) Земля.
3. Де потрапивши в аварію оповідач із казки «Маленький принц»:
а) у горах; б) у пустелі; в) на морі?
4. Що робив маленький принц, коли йому було
дуже сумно?
а) Дивився, як падають зірки; б)
Дивився, як заходить сонце;
в) Висапував баобаби; г)
Малював баранчиків.
5 Що в пустелі шукав
автор і Маленький принц ?
а) друзів ; б)
поселення людей ; в) харчів ; г) криницю
6 Про кого Маленький
принц сказав: «Він єдиний, хто міг би стати моїм другом. Але його планета надто
маленька…»:
а)
короля; б)
бізнесмена; в) ліхтарника?
7 Ґрунт планети
був геть уражений жахливим насінням, які символізують
А силу та міць,
б погані думки та
звички
в погану екологію на планеті Маленького Принца
г родючисть землі на планеті
8. Маленький принц мав правило: «Прибрався
сам уранці – ретельно
прибери і свою…»: а) постіль; б) оселю; в) планету.
9. Тривалий час хлопчик мав
тільки одну розвагу: а) милуватися сходом сонця; б) милуватися
заходом сонця; в) прогулянки планетою.
10. Кого першого зустрів
хлопчик на Землі: а) льотчика; б)
змію; в) лиса?
11 «З людьми теж одиноко», - запевняє:
а) троянда; б) змія; в) лис.
12.
Яким треба бути, на думку лиса, що приручити його:
а)
розумним; б) добрим; в) терплячим?
13.
Головне, як вважав лис, можна побачити
а) серцем; б)
очима; в) через лупу.
14.Хто
навчив Маленького принца закону: «Ти назавжди у відповіді за всіх, кого
приручив»?
а) Лис; б) змія; в) ліхтарник; г) льотчик.
15. Чому
Маленький принц заплакав, коли побачив сад з безліччю троянд?
а)Маленький
принц плакав від захоплення красою кожної квітки;
б)Троянди
мали поганий характер і почали ображати Маленького принца;
в)Маленький
принц зрозумів, що його квітка не єдина у світі і не особлива;
г)Маленький
принц не заплакав, а посміхнувся.
16.”Маленький
принц” за жанром – це
а)
повість-притча б)казка в) повість-казка г) філософська казка-притча
17 З`ясуйте, що символізує образ Маленького принца у творі:
А мандрівник, що подорожує по планетах, дізнаючись нове
Б мандрівник, що хоче знайти скарби
В мандрівник, що шукає приховане значення свого життя
18 Дорослі -
алегоричні образи, які:
А люблять і вміють спілкуватися з дітьми
Б не люблять дітей, тому не витрачають на них свій час
В не вміють спілкуватися з дітьми
19 Де дівся Маленький
принц ?
а) Залишився на Землі ;
б) вирушив далі мандрувати ;
в) загинув від укусу змії ;
г) повернувся на свою планету .
20 Від чийого імені
ведеться оповідь у творі
а) маленького принца
б) пілота
в) дорослого принца, який виріс і згадує дитинство
г) від третьої особи, про яку нічого невідомо
21. Де
відбувається основна дія твору Сент-Екзюпері “Маленький принц”
а)у пустелі Гобі
б)у садку, де ростуть троянди
в) у пустелі Сахара
г)на авіаційній базі десь у Франції
22. Які проблеми порушуються
у творі
А самотність людини у світі
Б любов , дружба, відповідальність
В щастя, що міститься у звичайних речах
Г бездоглядність дітей
23 У творі
протиставляється
А світ дорослих і дітей
Б людей і тварин
В добрих і злих
24 кому належать
слова: «Ці дорослі – дивакуваті люди»
А ліхтарнику
Б оповідачеві
В маленькому принцу
О Мольєр, величний Мольєр!
Ти, який так широко і в такій повноті
розкривавши свої характери,
так глибоко простежував всі тіні їх...
М. Гоголь
Доброго дня, діти. Сміх – сплеск емоцій. Він буває щасливим (як відчуття польоту), буває добрим, як сонячний промінець чи весняний вітер, долоня дитини чи поцілунок коханого. Сміх може зцілити від душевного болю чи гнітючої самотності. Та він може також бути злим, «колючим», як лезо бритві чи колючки кактуса. Такий сміх, подібно до горсті льоду, примушує напружитися і втікати. А так хочеться, щоб він був подібний до веселих дзвіночків, а не до заупокійних дзвонів!
Пригадаймо!
Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські пороки говорити з добродушною посмішкою.
Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на сховано-дурному, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.
Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.
Сатиричний розповідь – розповідь, у якої різко висміюються люди, людські вади, характери.
Виправляти людей, розважаючи їх.
Ж.-Б.Мольєр
Тема сьогоднішнього нашого уроку звучить так: Класицизм як художній напрямок у літературі XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму. Ми з вами на уроці будемо розглядати таку добу як Класицизм, запишемо основні правила цього літературного напряму, які стануть вам у пригоді, коли ви аналізуватимете класицистичні комедії на наступному уроці. Пора бароко, з якою ознайомилися на попередніх уроках, була добою великих містиків та філософів – ідеалістів. Водночас з ірраціональною бароковою свідомістю, яка твердить, що «життя – це сон», виникає принципово нова – раціональна, яка сформувала інший підхід до розуміння сенсу буття людини та запропонувала ще один вихід із, здавалося б, безвихідної ситуації людського існування. Ми почнемо знайомитися ще з однією історико-літературною епохою, яка називається класицизмом.
Перегляньте навчальне відео
Жан Батіст Мольєр, автор геніальних комедій, які стали надбанням усієї людства, навічно залишитися на небосхилі всесвітньої літератури «зіркою, яка ніколи не згасне», як сказавши про нього М.Буало. А як запалала ця зірка? Яким був шлях Мольєра до слави? Якою була ця слава? Погодьтеся, ті, що прославлений драматург пішов у вічність усіма забуттями, що прах його без почестей, без церковного обряду таємно вночі був відданий неосвяченій землі, свідчити, що творче життя комедіографа не було однозначним і простим.
Прознайомтесь із життєписом знаменитого французького драматурга
Домашнє завдання: ознайомитися зі змістом комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич" за покликанням
Хто не вміє вразити читача,
Той не має права називатися поетом.
Джамбаттіста Маріно
Філософи ХVІІ ст. упевнювали: Бог подарував людині розум і серце. Людина повинна посягнути навколишній світ, такий привабливий, загадковий і прекрасний, але при цьому вона повинна покладатися лише на собі. І людина захотіла зрозуміти закони світобудови, покластися на власний досвід. В історії людства розпочалася нова доба, сповнена протиріч, суперечливих думок та почуттів — бароко.
Ось таким було XVII ст. З одного боку, роботи митців засвідчили кризу ренесансних уявлень про людину, про гармонійність світу, а з іншого - діячі культури прагнули відтворити втрачену красу та гармонію. Це призвело до формування у XVII століття двох основних художніх систем, двох напрямів - бароко та класицизму, які визначили своєрідність цієї доби та дали яскраві шедеври мистецтва, що пережили свій час.
Вірш "Галерник" тут
в'язниця - ...
Біблія - ...
дві - ...
шістсот шістдесят - ...
Росинант - ...
Дульсінея - ...;
Кіхано - ...
В уламках од зброї з іржавим мечем
Він гордою їде ходою,
І погляд у нього сяє вогнем,
І серце аж рветься до бою.
Меча не пускає вин із лицарських рук
І страху ніколи не знає,
Життя його — низка і горя, і мук,
Та іншого він не бажає.
На діло лицарське собі він віддав
Ставати за малих, в обороні,
І де він неправду і зло зустрічав,
Там сміло він брався до броні.
Що нині не ті, як колись, він не знаючи,
У дивні закохань мрії,
І давні лякала по світу шукавши,
Дракони, і велетні, і змії.
Не знавши, що вона страшна в наш час
Вже нашу здобули подобу.
І в сяєві золота й пишніх забарвлень
Мордують людей, мов худобу...
Дійсне Уявне
1. Прізвище героя Алонсо Кіхано 1. Дон Кіхот Ламанчський Рицар Сумного Образу
2. Жалюгідна шкапа 2. Рицарський кінь Росинант
3. Селянка Альдонса Лоренсо 3. Прекрасна дама Дульсінея Тобоська
4. Придорожня корчма 4. Феодальний замок, де бажає посвятитися у рицарі
5. Мідний таз цирульника 5. Чарівний золотий шолом
6. Вітряки 6. Потворні велети
7. Шишак з картонним начілком 7. Рицарський шолом
Вічні образи — це такі образи, які за глибиною художнього узагальнення виходять за межі конкретних творів та зображеної в них історичної доби, що містять невичерпні можливості філософського осмислення буття.
Критики ХІХ ст. вважали, що поняття « донкіхотство» означало замріяну людини, смішну й незугарну у своїй неспроможності розібратися в реальній ситуації та безсилу виправити її.
1. Дон Кіхот і Санчо Панса – це дві сторони однієї медалі, це парні образи.
2. Завдяки
головному героєві роману Сервантеса у культурі з’явилося таке явище, як
«донкіхотство». Донкіхотство - це спосіб мислення і вчинки благородних людей за
законами добра і справедливості, але без врахування реалій життя.
3. «Дон
Кіхот» став «вічним образом», а роман - улюбленою книжкою всіх освічених людей,
налаштованих на роздуми про суть і сенс людського буття, про те, що є в цьому бутті смішним, а що - героїчним, що
варте зневаги, а що наслідування.
- Як ви
думаєте, чи потрібні сьогодні донкіхоти?
- Це Мігель де Сервантес Сааведра. Останній романтик Пізнього Відродження, автор геніального роману “Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі”.
Іторія створення знаменитого роману тут
https://us04web.zoom.us/j/72259803054?pwd=2V7g2Hn0iAKjEioXVX3beU5e0Ia7aR.1
Ідентифікатор конференції: 722 5980 3054
Код доступу: 1
Одна історія. Вільям Шекспір – англійська співає, автор іншої Біблії людства
Аудіокнига тут
https://us04web.zoom.us/j/71348864229?pwd=5nVus5Ya6iUAvw010sti6OgWfDhIZc.1
ідентифікатор конференції: 713 4886 4229
Код доступу: 1
Франческо Петрарка (1304—1374) – визначний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування любові у «Книзі пісень»
На кого гляне, ощасливити вмить;
Як десь іде, за нею всяк поспішати,
Тріпоче серце від її вітання.
Він блідне, нікне, множачи зітхання,
Спокутуючи гріх свій самохіть.
Гординя й гнів од неї геть бігти.
Про донні, як їй скласти прославляння?
Хто чув її,— смиренність дум свята
Проймає у тому серці добродушно.
Хто стрів її, той утіх сповна.
Коли ж ще й усміхається вона,
Марніє розум і мовчати уста.
Таке ж це нове і прекрасне диво.
https://us04web.zoom.us/j/79678019849?pwd=5mrFB0wjyqK695w0eVazHvhPPeZ25Y.1
ідентифікатор конференціі: 796 7801 9849
Код доступа: 1
Сьогодні, діти, я пропоную вам поринути у цікаву подорож епохою, яка була чи не найбільш значущим періодом в історії мистецтва та подарувала світові цілу плеяду геніїв.В цю пору тон усім країнам Європи задавала Італія, в мистецтві провідними були вірність класичним ідеалам та реалізм зображення. А назва цієї епохи – Відродження.
Посвята
Історії людства сторінки гортаю
І постаті, ніби перлини, стрічаю.
Античність, Середні віки, Ренесанс...
У кожній епосі в людини є шанс
Ім'я залишити на згадку в віках,
Хоч вітер століть і розвіє вже прах.
Доба Ренесансу титанів зростила,
На жаль, цінувати не всіх вона вміла:
В вогні інквізиції Бруно згорів,
Не встиг і Рабле все зробити, що вмів –
Помер він у злиднях, бо чесно прожив,
Й багатим ніколи в житті не служив.
П'ять місяців допит суворий тривав,
Мудрець Галілео «каяття» прийняв,
На коліна в одязі грішника став,
«Вона обертається!» - все ж заволав.
Леонардо да Вінчі чужина ховала,
Про смерть батьківщина не чула й не знала.
Ніхто не зумів руху часу спинити,
Могутніх титанів не сила зломити.
Вони нас навчають життя цінувати,
Любити Вітчизну і палко кохати,
В житті головне – сміливими бути,
Та гідність і честь свою не забути..
Перегляньте навчальне відео
https://us04web.zoom.us/j/77401596898?pwd=bUNAicj9balIYGLalMPQWsPSsO9kBR.1
ідентифікатор конференціі: 774 0159 6898
Код доступу: 1
Схід… Незвичайний, непізнаний, таємничий… Зі своїми суворими законами, мечетями й мінаретами, з казковим багатством султанів, дивовижними малюнками письмен, загадковими красунями, великою мудрістю, своєрідною культурою, сутність якої ми й спробуємо пізнати.
Сьогодні на уроці ми познайомимося з «золотою добою» персько – таджицької лірики, будемо вчитися розуміти рубаї Омара Хайяма, дослідимо його погляди на життя, світ, людину в ньому.
Ознайомтесь із матеріалом відео
.
Для учнів 8-А та 8-Б класів (урок 27 листопада)
Тема: Контрольна робота з теми «Античність»
Добрий день. Діти, виконайте запропоновані тестові завдання, відповіді
напишіть на подвійних аркушах.
Запрошую учнів 8-Б класу на урок 27 листопада о 10.30
Війти Zoom Конференція
ідентифікатор конференції: 718 5229 8573
Код доступу 1
Увага! Учні 8-А класу самостійно працюють над контрольною роботою.
1 Хронологічні
межі доби Античності:
А ІХ ст. до н.е. - V
ст. н.е.;
Б Х ст. до н.е. - XV
ст. н.е.;
В Х ст. до н.е. - II
ст. н.е.;
Г Х ст. до н.е. - Х
ст. н.е
2 Які
культури являють собою основу поняття Античність?
А культура Давнього
Сходу
Б культура Давньої
України
Г культура Давнього Риму та Давньої
Греції
3 Що
є підгрунтям(основою) античної культури:
А релігія;
Б історія;
В міфологія;
Г живопис
4 Найвідоміші
митці Античності:
А Есхіл,
Вергілій, Петрарка, Горацій;
Б Гомер,
Шекспір, Сапфо, Овійдій;
В Гомер,
Вергілій, Есхіл, Тіртей;
Г Сапфо,
Анакреонт, Есхіл, Данте.
5 Вкажіть
відповідність для всіх 5 варіантів
відповідей:
1) муза історії 2) десята муза 3) муза трагедії 4) муза любовної лірики 5) муза комедії
А Мельпомена Б Кліо В Талія Г Сапфо
Д Ерато
6 Укажіть правильне
твердження. Міф - це:
А Великий
ліро-епічний твір героїчного або соціально-побутового змісту
Б Твір
усної народної поезії про богів і героїв, обряди.
традиції
В Найдавніша
форма народної творчості, що оповідає про фантастичні, вигадані події
Г Певні уявлення первісних людей, які відображають
їхні вірування про оточуючий світ
7Установіть
відповідність між циклами міфів та героями цих циклів
1 Едіп 2 Паріс 3Ясон
А Міфи про аргонавтів
Б Міфи троянського циклу
В Міфи
фіванського циклу
Г Міфи про героїв
8 Установіть
хронологічну послідовність подій, що відбуваються у міфах троянського циклу
А Падіння Трої
Б Паріс викрадає
Єлену
В Суд Паріса
(вирішує, яка з богинь найкрасивіша)
Г Троянський кінь
Д Весілля Пелея і
Фетіди
9 Укажіть
другу назву Трої.
А Іл
Б Фіви
В Іліон
10 Хто НЕ був героєм міфів Античності
А Гетор
Б Ахіллес
В Вергілій
Г Менелай
11 В основу поем Гомера
"Іліада" та "Одіссея" покладені:
А Міфи про аргонавтів
Б Міфи троянського циклу
В Міфи фіванського циклу
11 Який
час охоплює дія «Іліади» Гомера.
А Усі десять років троянської війни
Б Один день війни, коли було вбито Ахілла
В Біля 50 днів війни
12 Гуманістичний
зміст "Іліади" Гомера полягає у :
А Змалюванні
мужності та доблесті воїнів ;
Б Засудженні
війни, співчутті людському горю ;
В Показі
природи, побуту, звичаїв і традицій давніх греків ;
Г Звеличенні
могутності богів, нездоланності їхньої волі .
13 Гомер це
А поет
Б Герой одгного із міфів
В Один з авторів міфів
Г Дослідний поем «Одіссея» та «Іліада»
14 Вид
лірики, провідний для творчості Сапфо.
А Любовна лірика
Б Громадянська лірика
В Пейзажна лірика
15 Зі
свят на честь якого бога народився давньогрецький театр.
А Зевса
Б Гефеста
В Діоніса
16 Кого називають
батьком трагедії?
А.
Евріпід
Б.
Софокл
В.
Есхіл
Г.
Аристофан
17 Де
відбувається дія трагедії Есхіла «Прометей закутий».
А У палаці Зевса
на Олімпі
Б В Аїді
В У скелястій
гірській пустелі
18 За який гріх був
покараний Прометей?
А Дав
людям почесний дар
Б Порушував
закони Зевса.
В Боровся
з Зевсом за владу
19 Ідея трагедії
«Прометей закутий» (оберіть кілька відповідей)
А засудження
тиранії та самодержавства
Б засудження
зрадників
В повага
до богів
Г уславлення
самопожертви та сили духу
20 Жанр
твору Вергілія «Енеїда».
А Трагедія
Б Героїчна поема
В Пісня
21 З
іменами яких визначних людей римської імперії та «золотого віку» римської
літератури можна поєднати ім'я Вергілія?
А) Меценат;
Б) Октавіан
Август;
В) Юлій Цезар;
Г) Траян.
22 Позначте
фразеологізми та крилаті вислови античного походження (кілька відповідей)
А Ахіллесова п'ята
Б Манна
небесна
В Яблуко
розбрату
Г Кінець
світу
23 Міфологічний
символ "троянський кінь" означає :
А Презирство
до ворога
Б Щиру
повагу
В Лестощі
Г Підступність
24 Встановити відповідність автора до його твору
1.Гомер А) «До Мельпомени»
2. Горацій Б)
«Іліада»
3. Есхіл В)
«Енеїда»
4. Вергілій Г)
«Прометей закутий»
https://us05web.zoom.us/j/82257772012?pwd=10VO24fIrbrDRnQeAMraaYbW7MSQbP.1
ідентифікатор конференціі: 822 5777 2012
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/75831142189?pwd=0YNKlPbHOWTuVRImGcBbd9w9jvaIxP.1
ідентифікатор конференції: 758 3114 2189
Код доступу: 1
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74224689224?pwd=CNYtWUTycnjQzUsE5RJ2nTBuREOqV0.1
Ідентифікатор конференції: 742 2468 9224
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/78477167376?pwd=YRx6oDKn52w7jLEyfb2LDAFiZqeuyp.1
ідентифікатор конференції: 784 7716 7376
Код доступу: 1
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75077554400?pwd=pJv7t3DAOAXr9XmRwPyEU8EuY4EXVO.1
ідентифікатор конференції: 750 7755 4400
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/71251388665?pwd=ghX9jjRMNY2XJHDTbZHSPuLgkP9rsb.1
ідентифікатор конференції: 712 5138 8665
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/74300202365?pwd=TNQEElbVGGAWcEJrzIAogGUiURswHW.1
ідентифікатор конференції: 743 0020 2365
Код доступу: 1
Немає коментарів:
Дописати коментар