Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

9-А клас Виховна година

2023-2024 навчальний рік

Класна година щочетверга 11.15

Під час дистанційного навчання 13.00

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Meeting ID: 556 870 2004

Passcode: 1111

Матеріали для проведення виховних заходів

8 березня

Тема: "Профілактика ГРВІ, грипу, коронавірусної інфекції"

1 березня

Тема: "Що потрібно знати про туберкульоз"

23 лютого

Тема: "Служби охорони громадського порядку"


16 лютого

Тема: "Тероризм"

Тема: "Залізниця" 


15 лютого

Година спілкування.

Перегляд та обговорення фільму «Афганська війна. «Ми вас туди не посилали» до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав.




9 лютого

Тема: Газ у побуті. Горіння


2 лютого

Тема: Поведінка в умовах низьких температур, попередження випадків переохолодження та обморожень 👉



ДЕНЬ ПАМЯТІ ПОДІЙ ПІД КРУТАМИ

відеолекторій “Пам’яті Героїв Крут”







“22 січня -День Соборності України”
- єдина тематична година “Ми українці - наш дім - Україна”

10 цікавих фактів про День Соборності України 







2022-2023

01.02.2023

До тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Журба здоров’я відбирає, а радісна думка прибавляє»

«25 000 кроків до здоров'я, або рух - це життя!»

25.01.2023

Правила поведінки школярів під час освітнього процесу в умовах воєнного стану. 

І. Загальні положення.

1.Інструкція поширюється на всіх учасників освітнього процесу на період воєнного стану.
2. Перед початком занять класним керівником (або особою, яка його заміщує) згідно діючого «Порядку проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності» проводиться первинний, у разі необхідності позаплановий, інструктаж учнів класу з записом у журналі реєстрації інструктажів. У випадку початку освітнього процесу онлайн, інструктаж проводиться в телефонному режимі або з використанням Інтернету.
ІІ. Вимоги безпеки життєдіяльності учнів, які перебувають на очній формі навчання
1. Учні та їх батьки мають заздалегідь знати місця розташування захисних споруд або найпростіших укриттів по ходу маршруту руху до закладу освіти та короткий шлях до укриттів, які знаходяться на території закладу освіти.
2. Під час занять учні не повинні покидати територію закладу.
3. Під час перерви учні мають знаходитися поруч з кабінетом, у полі зору вчителя.
4. Учні мають знати правила поведінки під час евакуації та перебування в захисній споруді (найпростішому укритті). З ними їх знайомлять вчителі щодня перед початком першого уроку, а батьки - повторюють вдома.
А саме, під час евакуації:
слухай дорослих, виконуй всі розпорядження, знай свою пару, не біжи, не штовхайся, не повертайся, не порушуй стрій, не забувай свої найнеобхідніші речі, тримай їх при собі. Заходити до укриття організовано, без паніки, слідувати вказівкам відповідальних осіб або вчителів.
В укритті:
займи організовано своє місце, не говори голосно, слухай всі розпорядження дорослих, повідомляй про зміни у самопочутті та про свої потреби працівникам закладу. Покидати укриття після сигналу “Відбій повітряної тривоги” можна тільки разом з вчителем.
5. Учням бажано мати при собі пам`ятку з наступними даними: 1. Прізвище, ім`я. 2. Домашня адреса. 3.Прізвище, імя, по батькові батьків та їх номери телефонів. 4.Номер телефона классного керівника.
6 .Батькам учнів слід дбати про ресурсний заряд мобільних телефонів дітей.
7. Учням дозволяється мати при собі певний запас їжі довготривалого терміну зберігання.
8. Почувши сигнал «Повітряна тривога» в класі учитель:

- оцінює обстановку навколо будівлі (на предмет вибухів, руйнувань, тощо),

- припиняє освітній процес,

- організовує одягання дітей (молодша школа),

- закриває вікна, дає команду учням, взяти тільки рюкзаки, вишикуватись парами.

- бере із собою журнал класу або список учнів;

- пересвідчується в тому, що ніхто не заховався в класі, у шафах, тощо;

- розпочинає рух до основного виходу, заздалегідь зазначеними маршрутами або через евакуаційний вихід.

9. Почувши сигнал «Повітряна тривога» на подвір’ї закладу (під час організованого заходу) присутній вчитель:

- дає команду учням, взяти речі, вишикуватись парами;

- перераховує учнів, згідно журналу або списку.

10. Під час перерви між уроками, почувши сигнал «Повітряна тривога» на подвір’ї закладу, учні самостійно організовуються в пари та направляються до укриття.

11. У разі запізнення або при підході до закладу, у час, коли звучать сирени щодо повітряної тривоги, старші школярі та батьки з молодшими школярами повинні пройти до найближчого укриття, яке є на шляху їх руху або безпосередньо до укриття закладу освіти.

12. Заходити до укриття організовано, без паніки, слідувати вказівкам відповідальних осіб або вчителів.

13. Діти із поганим самопочуттям розміщуються біля огорожувальних конструкцій і ближче до повітроводів.

14. Почувши сигнал «Відбій повітряної тривоги!» слід затриматись в укритті ще близько 10 хвилин і тільки потім організовано вийти з укриття.

15. Покидати укриття можна лише з дозволу відповідальної особи(чергового адміністратора) після отримання сигналу, або у разі аварійного стану, що створює загрозу життю і здоров’ю людей.

16. До закінчення «Повітряної тривоги» учнів з укриття батьки забирати не можуть до отримання сигналу «Відбій повітряної тривоги!».

17. Евакуацію з укриття потрібно виконувати в такій послідовності: спочатку на поверхню виходить декілька людей, для того щоб надати допомогу тим, хто не може вийти самостійно, а потім евакуюються потерпілі, діти, а після них – усі інші.

18. Якщо основні виходи не можна використовувати евакуація відбувається через аварійні виходи.

19. Після евакуації з укриття учасники освітнього процесу повертаються до будівлі закладу та навчаються в звичайному режимі.

ІІ. Вимоги безпеки життєдіяльності учнів, які перебувають на дистанційному навчанні

1. Дії у випадку, коли лунає сигнал «Повітряна тривога»

§ увімкнути радіоприймач або телевізор, щоб своєчасно чути розпорядження місцевої влади або інших офіційних джерел;

§ підготувати засоби індивідуального захисту органів дихання та шкіри, медичну аптечку, документи (паспорт, свідоцтво про народження тощо), гроші, засоби зв’язку, запас їжі та води, предмети особистої гігієни;

§ вимкнути в будинку/квартирі газ, водопостачання, електрику;

§ зачинити вікна в помешканні та ущільнити їх;

§ далі слід прямувати до найближчого укриття;

§ в укритті увімкніть телебачення або радіо на будь -якому носі або відкривайте сторінки офіційних державних каналів, з яких ви можете отримати інформацію про те, що трапилося та отримати інструкції;

§ залишайтеся в укритті щонайменше 10 хвилин після сигналу «Відбій повітряної тривоги»

2. Дії під час артобстрілів
§ Під час артобстрілу, мінометного обстрілу або авіаційного нальоту не залишатися в під'їздах, під арками та на сходових клітках. Також небезпечно ховатися у підвалах панельних будинків, біля автомобільної техніки, АЗС і під стінками будинків з легких конструкцій.

§ Якщо вогонь артилерії або мінометний обстріл, авіаційне бомбардування застигли на шляху, негайно лягати на землю, туди, де є виступ або хоч невелике заглиблення. Захистом можуть служити бетонні конструкції (крім тих, які можуть обвалитися або загорітися, траншеї, невеликі підземні колодязі, широкі труби водостоку і канаві.

§ Закривайте долонями вуха та відкривайте рот — це врятує від контузії та баротравми.

§ Не приступати до розбору завалів самостійно. Чекати фахівців з розмінування та представників аварійно-рятувальної служби.

3. Дії під час обстрілів системами залпового вогню

§ Залп реактивної установки добре видно. Вночі це яскравий спалах на обрії, вдень – димні сліди ракет;

§ Організувати постійне спостереження, постійно тримати у полі зору будівлі та споруди, які знаходяться поруч і які можна використати як укриття. Після сигналу спостерігача є кілька секунд, щоб сховатись.

§ Ховатися у підвалі або іншому заглибленому приміщенні. Вибирати місце у кутку між несучими стінами та недалеко від вікон і дверей, щоб миттєво покинути будинок у випадку потрапляння снаряду.

§ Не виходити з укриття, не почекавши хоча б 10 хвилин після завершення обстрілу, адже після залпу зазвичай ведеться уточнення результатів і коригування вогню або зміна позиції.

4. Дії під час обстрілу стрілецькою зброєю

§ Під час обстрілу найкраще сховатися у захищеному приміщенні, наприклад у ванній кімнаті. Коли це неможливо, варто лягти, прикрившись предметами, які здатні захистити від уламків і куль.

§ Якщо ви потрапили під обстріл на відкритому місці, краще впасти на землю та закрити голову руками.

§ Де б ви не знаходилися, тіло повинно бути в максимально безпечному положенні. Згрупуватися, лягти в позу ембріона. Розвернутися ногами в бік стрільби, закривши руками голову і відкривши рот, щоб близький вибух не заподіяв шкоди барабанним перетинкам. Чекати, поки стрілянина не вщухне, а пострілів не буде хоча б 5 хвилин.

§ Якщо ваше житло знаходиться в зоні регулярних бойових зіткнень, потрібно зміцнити вікна (наприклад, клейкою стрічкою) – це допоможе уникнути розльоту осколків скла. Бажано закрити вікна, наприклад, мішками з піском або масивними меблями.

5. Дії для збереження життя і здоров’я у разі можливої вибухової хвилі у приміщенні, де є вікна.

§ Заклеїти вікна скотчем, щоб мінімізувати уламки, які можуть розлетітися в різні боки.

§ Якщо в будинку є жорсткий щит, встановити його на вікно, щоб воно було прикрите.

§ Тримати під рукою аптечку з усіма необхідними медикаментами і документи.

§ Організувати навколо себе безпечний простір, зберігати спокій.

6. У випадку запровадження комендантської години, неухильно дотримуватися визначених правил

§ У період обмеження часу заборонено перебування на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток.

§ Якщо виникла нагальна потреба в період комендантської години знаходитися на вулиці, учні зобов’язані мати з собою документи, що посвідчують особу.

7. Поведінка, якщо опинилися у зоні бойових дій.

§ Носить із собою документ, що посвідчує особу.

§ Тримати в кишені одягу записи про групу крові й про можливі проблеми зі здоров’ям.

§ Намагатися якнайменше перебувати поза житлом, уникати місць скупчення людей.

§ За можливості уникайте демонстрації патріотичної атрибутики: це може спровокувати агресора.
§ Пам’ятати, де розташовані найближчі від оселі чи місць, які ви часто відвідуєте, сховища та укриття.

 Єдиний тематичний урок 
«Україна незалежна. Непереможна і нездоланна. Соборна і неподільна.»

Дорогі діти! Ми живемо в Україні, в країні яка багата своєю історією, надбаннями, краєвидами, мелодійною музикою, милозвучною мовою. Так трапилось, що на протягом багатьох століть  розвитку Україна не мала власної державності і єдиної території. Українські землі в різні періоди належали багатьом державам: найбільше Росії, Литві, Речі Посполитій, а потім Польщі, Австро-Угорщині, а згодом Румунії та Чехословаччині.

У  1917 р. У Наддніпрянській Україні розпочалася національна революція. В результаті неї було  проголошено створення Української Народної Республіки (УНР) та обрано першого президента Михайла Грушевського.    

Подібні процеси відбувалися і в Галичині.  Згодом, у жовтні 1918 року, була  проголошена Західно - Українська народна Держава на території Галичини, Північної Буковини та Закарпаття. Головою Ради став Євген Петрушевич.А  вже через рік ,22 січня 1919 р., у Києві відбулось урочисте проголошення злуки  Західно-Української Народної Республіки в єдину соборну Українську Народну Республіку.

Перегляньте відео. 

Вікторина

Назвіть один із найдавніших знаків, який є гербом України.

Коли було прийнято постанову про Державний прапор України і якого він кольору?

Як називається Гімн України?

Хто є автором слів Гімну України?

Назвіть український Національний герб.

Назвіть найбільшу святиню українського народу в музичній символіці.

Назвіть композитора, який вірш П. Чубинського поклав на музику, цей твір невдовзі
став гімном.

 Перегляньте відео. Найкращі місця України.

Ось така наша Україна!

Красивий ,щедрий рідний край
І мова наша соловїна .
Люби, шануй, оберігай
Усе що зветься Україна!.

09.12.2022


До Дня ЗСУ учні 9-А класу відвідали обласний музей мистецтв де переглянули  пересувну виставку "Моє серце – сталь, моя кров – Азов!", до якої увійшли фотографії та особисті речі загиблих захисників Маріуполя з різних регіонів України. Ініціювали виставку рідні загиблих під час оборони Маріуполя бійців.







Загиблі азовці з Кіровоградщини

  • Алла Порплиця, позивний "Вігман", з Онуфріївської громади. Служила в "Азові" разом з чоловіком. Загинула 8 травня у віці 21 року.
  • Юлія Зубченко, позивний "Сирена", зі Світловодська. Працівниця медичної служби полку. Загинула 8 травня під час бомбардування Азовсталі. Їй було 27 років.


  • Андрій Барський, позивний "Бек". Загинув 27 березня, посмертно нагороджений орденом "За мужність" ІІІ ступеня. Поховали бійця в Тернополі.Дмитро Рейниш, позивний "Рекс". Закінчивши школу в Гайвороні, навчався у київському спортивному ліцеї, працював тренером. З 2020 року служив у "Азові", загинув 31 березня під час евакуації поранених. Йому був 21 рік. Посмертно нагороджений орденом "За мужність" ІІІ ступеня.

  • Євген Смоляков, позивний "Ойген", з Олександрії. Загинув 8 травня на території Азовсталі. Йому було 46 років. Посмертно нагороджений орденом "За мужність" ІІІ ступеня.


  • Що відомо

    Підрозділ "Азов" створили 5 травня 2014 року у місті Бердянськ Запорізької області, як добровольчий батальйон патрульної служби міліції особливого призначення. 17 вересня 2014 року батальйон реорганізували та розширили до складу полку міліції особливого призначення. 11 листопада полк перевели до складу Національної гвардії України з подальшою його комплектацією та переформуванням до бойового стандарту вищого рівня.

    Нині це окремий загін спеціального призначення військової частини 3057, що входить до складу 12-ї бригади східного оперативно-територіального об’єднання Нацгвардії.

    Підрозділ брав участь у бойових діях російсько-української війни на території проведення Антитерористичної операції та Операції об’єднаних сил Зокрема, "Азов" звільняв Маріуполь у червні 2014 року, вів бої на підступах до Іловайська у серпні 2014 року, здійснював наступ на Широкине і визволяв з окупації населені пункти Бердянське, Павлопіль, Лебединське у лютому 2015 року.

    Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну військове з'єднання брало участь в обороні Маріуполя та утриманні комбінату "Азовсталь" з лютого по травень 2022 року. В боях за Маріуполь загинули близько трьох сотень бійців полку.

21.10.2022

Виховна година на тему:

"Техніка безпеки при користуванні газовими приладами. Правила електробезпеки"

    Сьогодні під час виховної години з учнями 9-а класу обговорили основні правила поводження з газо- та електроприладами.




14.10.2022

Виховна година на тему:

"Міста-герої України"

   День захисників та захисниць України - свято, яке відзначається 14 жовтня в день Святої Покрови Пресвятої Богородиці разом з Днем Українського козацтва. Нині,  2022 року, це свято набуло особливого змісту для всіх українців.  

Бібліотекарем нашої школи, Жук А.В., в 9-а класі було проведено виховну годину на тему "Міста-герої Укаїни".

       Учні дізналися про те, що в Україні тепере вже 10 Міст-героїв. Переглянули презентацію, разом з тим пригадали події, що відбувалися у містах Буча, Гостомель, Волноваха, Ірпінь, Охтирка, Миколаїв, Маріуполь, Херсон, Чернігів, Харків на  початку війни. 

Евакуація з міста Ірпінь
Переглянули відео про руйнування, які були спричинені початком загарбницьої війни росії


     Крім того, у цей день учні 9-А класу вшанували пам'ять загиблих у 2014 році Горовенка І.С. та Романова Ф.А., які навчалися в Подільській гімназії, поклавши квіти до їх пам'ятних дошок.      




07.10.2022
Виховна година на тему:
"Правила поводження в надзвичайних ситуаціях. Ядерна та хімічна небезпека"
        Сьогодні під час виховної години обговорили правила поводження під час загрози ядерного вибуху.




30.10.2022
Виховна година на тему:
"Обережно -  гриби!"


                  
Щорічний аналіз отруєння грибами свідчить, що їх пік припадає на липень-жовтень. Однією з основних причин отруєння грибами є зневажливе ставлення окремих людей до санітарно-просвітницької інформації та попереджувальних заходів, що здійснюються в цьому напрямку.

До смертельно отруйних грибів відносяться:



         – бліда поганка (мухомор зелений);

            – опеньок сірчано-жовтий;

– волоконниця Патуйяра, плютка.

                                          Бліда поганка (мухомор зелений)
Добре запам'ятайте вигляд цього гриба - він смертельно небезпечний! 

 






До дуже отруйних грибів відносяться:

 

–        мухомор  білий;

–        мухомор червоний;

–        мухомор пантерний.

 


До просто отруйних грибів відносяться:

 

–        опеньок цегляно-червоний, несправжній;

–         печериця рудіюча.

          Ці види отруйних грибів поширені на всій території України.

ОСНОВНІ ПРАВИЛА,  ЯКИХ НЕОБХІДНО ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИ

ЗБИРАННІ ТА ПРИГОТУВАННІ ГРИБІВ:

–        збирати гриби треба тільки під контролем досвідчених грибників;

–        гриби, в яких ви сумніваєтесь, ніколи не кладіть до кошика;

–        якщо ви знайшли їстівні гриби, а поруч з ними ростуть отруйні або невідомі вам, не збирайте ці гриби (можлива їх мутація чи запилення отруйними спорами);

–        краще збирати гриби рано-вранці, вони свіжі,міцні, добре зберігаються;

–        вдома ще раз перегляньте всі зібрані гриби. Якщо помітите отруйний або невідомий вам гриб – одразу ж викиньте його;

–        ніколи не пробуйте сирих грибів, в яких ви сумніваєтесь;

–        зібрані гриби необхідно добре промити – не менше трьох разів аби відмити весь бруд. І в цей же день  приготувати гриби, тобто відварити або посмажити чи законсервувати;

–        варити всі гриби треба як мінімум у двох водах. Не стільки важливий час варіння, скільки кількість зміненої води;

–   при консервуванні грибів треба використовувати оцет, щоб не допустити інших харчових отруєнь, наприклад ботулізму, який характерний для всіх загерметизованих консервів;

–        при вживанні грибів чи страв із них слід їх їсти у невеликій кількості, якщо за ніч чи день ніяких неприємних симптомів не виникло, тоді можна вживати далі. Дітям їсти гриби не рекомендується.

 

           Що ж спричинює отруєння?

–        вживання отруйних грибів;

–        неправильне приготування умовно їстівних грибів;

–        вживання старих або зіпсованих їстівних грибів;

–        вживання грибів, що мають двійників або змінилися внаслідок мутації (навіть білі гриби та підберезники мають своїх небезпечних двійників).

          Ознаки отруєння грибами:

        Нудота, блювання, розлади зору (подвоєння в очах), розлади мови, прискорене серцебиття, психічне та рухове збудження, марення, підвищене потовиділення, біль у животі, пронос, задуха, судоми, втрата свідомості.

         Перша медична допомога при отруєнні грибами.

        До приїзду невідкладної медичної допомоги у потерпілого треба  викликати блювання,  дати  випити якомога більше води та повторно викликати блювання до повного очищення шлунка або промити шлунок. Прийняти активоване вугілля  (не менше 10 пігулок одночасно).

 

                                       ПАМ’ЯТАЙТЕ:

 Гриби – не тільки смачний, але й небезпечний продукт харчування, який може призвести до отруєння, а іноді й до смерті.

 

 

23.10.2022
Виховна година на тему:

"Правила поведінки у громадських місцях під час повітряної тривоги"
Поговоримо про важливе.

    Повітряна тривога по всій країні – тепер це наша реальність, із якою ми продовжуємо вчитися жити. Для того, аби зберегти життя та здоров'я учнів, було проведено бесіду, аби нагадати, як поводити себе у випадку небезпеки. 




16.09.2022

Виховна година на тему:

 "Протиправна поведінка школярів та її наслідки. Юридична відповідальність." 

        Сьогодні під час виховної години з учнями 9-а класу провели бесіду про протиправну поведінку школярів, а також юридичну відповідальність, яка наступає після вчинення правопорушення. 







09.09.2022

Виховна година на тему:

 "Поведінка  - це дзеркало, у якому кожен показує своє обличчя (про правила поведінки у школі)"

Мати репутацію симпатичної людини, відчувати любов, повагу, прихильне ставлення людей до себе - законне прагнення кожного. Але як цього досягти?

Абсолютно однакових людей не буває. Так само як немає людей цілком хороших або цілком поганих. У різних ситуаціях за різних обставин одна й та сама людина веде себе неоднаково. Люди різняться багатьма властивостями, у них різний досвід, риси характеру, вдача, у кожного індивідуальна і шкала позитивних якостей.

Нерідко ми забуваємо, що в людських стосунках існують певні правила й закономірності.Чи вмієте ви так поводити себе з людьми, щоб вони вас любили, розуміли і охоче приходили вам на допомогу? Чи вмієте належним чином говорити? Чи знаєте основні правила поведінки в товаристві?

Чи існує певний загальний принцип поведінки, з якого б випливала більшість інших? Так, є, і в ньому втілена сама мудрість доброго ставлення до людей: "Поводь себе з іншими так, як хотів би, щоб інші поводилися з тобою".

Отож під час виховної години обоговорили як вартоповодитись у школі на уроці та піл час перерв


1. Правила поводження на перерві.

1.    Завжди пам'ятай, що ти не один. Намагайся поводити себе так, щоб не заважати іншим людям – учням і вчителям.

2.    Ніколи не кричи, не лайся, не смійся голосно, не розмахуй  руками.

3.    Не  кидай на підлогу обгортку від жувальної гумки або цукерки, шкірку від фруктів, лушпайку від насіння.

4.    Не жуй жувальну гумку, розмовляючи з товаришем чи дорослим.

5.    Не випльовуй жувальну  гумку  на підлогу, не приліплюй її до стільця, до столу, до стіни, шкільної парти.

6.    По коридорах не бігай, пропускай молодших, не товкайся біля їдальні, будь ввічливим.

7.    У  школі паління заборонено!

8.    Не кривдь молодших учнів, не чіпляйся до старших.

2. Правила поведінки на уроці.

— Старанно вчись, акуратно відвідуй уроки, не запіз­нюйся.

— Безперечно виконуй розпорядження вчителів, упов­новажених класного та шкільного колективу.

— Під час уроку сиди прямо, не спирайся на парту і не розлягайся, уважно слухай, не займайся сторонніми  справами.

— Якщо знаєш відповідь на запитання, мовчки підніми руку.

— Не «тягнись» і не вигукуй — будь скромним.

— Уважно слухай відповідь товаришів, не глузуй з то­вариша, що допустився помилки, неточності у від­повіді.

— Будь ввічливим з учителями і товаришами: проси ви­бачення, коли ненавмисне вчинив якусь прикрість, постійно користуйся словами ввічливості.

— Допомагай товаришеві в навчанні.

1.09. 2022

Виховна година на тему: 

"Ми українці: честь і слава незламним!"

        День 1 вересня завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя. Хочеться побажати, щоб цей день не був причиною печалі, а запам’ятався довгоочікуваними веселими зустрічами, завзятим і дзвінким сміхом, новими цікавими знайомствами й пробудженням спраги до знань. Бажаю вам у цьому навчальному році отримувати тільки хороші оцінки, бути активними, прагнути до знань, не сваритися між собою і не прогулювати уроки. Нехай цей шкільний рік пройде цікаво і буде плідним!

        Новий навчальний рік розпочинається в умовах війни, у часи, коли Україна гордо чинить супротив одній з найпотужніших армій світу. Півроку тому з повномасштабним вторгненням російської армії розпочався новий етап російсько-української визвольної війни, яка триває з 2014 року. Вже півроку Україна живе в умовах найжорстокішої війни, яка була розв’язана країною-агресором. Для нашої країни вона стала народною війною за незалежність і суверенітет, за цивілізаційний вибір і приналежність до європейської цивілізації. Кожного дня ми платимо занадто високу ціну за свою свободу і незалежність – життя наших захисників і захисниць, життя дітей, зруйновані долі, міста і села.
















13.05.22

- Добрий день!

Продовжуємо опановувати курс "ЗНАЙ!  УМІЙ!  ВРЯТУЙ!"

Урок 7: Кровотечі. Травми кінцівок


06.05

Невідкладні стани. Втрата свідомості





29.04

Серцево легенева реанімація




22.04

50 порад під час війни



15.04

Доброго дня !Продовжуємо курс!Сьогоднішня тема: Види укриттів. Правила поведінки під час дій воєнного стану!





08.04.22

Добрий день!Сьогодні ми продовжуємо вивчати курс «Знай! Умій!Врятуй!»

Як діяти під час надзвичайних ситуацій?

Перегляньте навчальне відео!







01.04.2022
Шановні учні!Перегляньте уважно відео для подальшого обговорення на класній годині.

25.03 

Виховна година



08:45-09:00 Психологічна хвилинка

15 березня

https://www.youtube.com/watch?v=vFTu3gtuqS4

16 березня

https://www.youtube.com/watch?v=OeKTxK6ssPU

17 березня

https://www.youtube.com/watch?v=L_l9ZOcmlN0

18 березня

https://www.youtube.com/watch?v=6po0yvsy0xQ

21 березня

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=JEFNqavdkIo&ab_channel=CETAUkraine

22 березня

https://www.youtube.com/watch?v=d8xO-jtfhVc

23 березня

https://www.youtube.com/watch?v=Ym9W-eDcxoI

24 березня

https://www.youtube.com/watch?v=f5LwnL6OlKQ

25 березня

https://www.youtube.com/watch?v=UyRoBuCYDsA

29 березня

https://www.youtube.com/watch?v=XzKn6rF9RSM

Сьогодні 11 лютого о 14.15 на класних  годинах   в рамках Тижня Безпечного інтернету для всіх учнів 5-9 класів  відбудеться вебінар з питань кібербезпеки. Спікер: старший інспектор відділу протидії кіберзлочинам кіберполіції в Кіровоградській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України Ляпун Олександр Васильович.

Прошу  організувати участь дітей у онлайн зустрічі у  Zoom за посиланням https://us04web.zoom.us/j/77620126086?pwd=oV7VcWcRHgMik7N-I45v3gKD_YiSHz.1

Ідентифікатор конференції: 776 2012 6086

Код доступу: Xb339i





Виховна година- Легіон УСС-перші визвольні змагання.

Шановні учні,наші пращури захищали Україну та її території всю свою історію.

Особливо на початок ХХ століття ,коли Українська держава зароджувалась та починала існувати, як самостійна.

І в цьому велику роль зіграв Легіон УСС. Пропоную переглянути відео про зародження та створення Легіону.

















 ІІ семестр 2020-2021 навчальний рік

28.05.2021
Доброго дня! Чи доводилося вам подорожувати не по суходолу? Якщо і ні, то все у вашому житті ще попереду! Сьогодні наша бесіда присвячена темі:

Аварія на кораблі 
Ми захоплюємося людьми, які мужньо поводяться в екстремальних ситуаціях. Про них пишуть книжки, знімають так звані фільми-катастрофи. В основі сюжетів цих фільмів – екстремальні ситуації: виверження вулканів, землетруси, аварії літаків чи кораблів. Їх доводять, що найбільше шансів урятуватися має той, хто не розгубився, оцінив ситуацію і доклав максимум зусиль для врятування себе та інших.
Які фільми-катастрофи про аварії на воді ви бачили?
Як діяли персонажі цих фільмів?
Ітак! Кожному, хто ступає на борт пасажирського корабля, слід пам’ятати Правило двох “В”: “Вивчати і Виконувати”.
Вивчати треба всі інструкції, які містяться на дверях кают, на стендах, у коридорах: правила  протипожежної безпеки; правила користування рятувальним жилетом; план евакуації з корабля.
Вивчати заздалегідь їх слід тому, що у разі виникнення  аварійної ситуації на це не буде часу.
Виконувати необхідно всі вказівки та розпорядження капітана і членів екіпажу, незалежно від того, сталася справжня аварія чи проводиться навчальна тривога.
Сучасні кораблі оснащено всіма необхідними засобами для порятунку пасажирів під час аварії.
Як діяти під час аварії корабля?
Судно, яке зазнало аварії, не обов’язково миттєво затоне. Іноді кораблі залишаються на плаву ще тривалий час. Тому стрибати з борта у воду можна лише тоді, коли корабель швидко іде на дно. Адже шансів вижити у воді завжди менше, ніж на будь-якому плав-засобі.
Іноді трапляється, що під час аварії судно дуже швидко йде на дно. У таких випадках треба діяти так, щоб  якнайшвидше опинитися далі від корабля. Лише в такій критичній ситуації можна стрибати з борта просто у воду.
Стрибати треба “солдатиком” ногами вниз, притиснувши підборіддя до грудей. Руками слід тримати знизу рятувальний жилет.  Якщо корабель занурюється одним бортом, а другий похило спускається до води, можна обережно сповзти вниз похилим бортом.
 
Коли ти опинився у воді
Така ситуація завжди небезпечна. Навіть якщо людина зуміє довго протриматися на воді, вона не зможе запобігти переохолодженню.
Отже, головне – утриматись на плаву і зберегти тепло.
Для цього згодиться все, що додає плавучості. Тепло у воді швидко втрачається. Тому чим менша частка тіла занурена у воду, тим краще, не слід знімати одяг, якщо він не тягне на дно. Він також утримує тепло. Людина, яка пливе, особливо таким стилем, як кроль або батерфляй, втрачає багато енергії й тому швидше переохолоджується.
Отже, ти врятувався! Тобі пощастило, бо ти дістався берега!

21 травня

Безпека дитини в автомобілі

https://fb.watch/5qCGqHGE2P/ 

Безпека для велосипедистів

https://fb.watch/5qCTq6sQBQ/


Доброго дня.

8-9 травня - дні, які навіки увійшли в історію нашої держави! 

Лихо Другої світової війни 1939-1945 років не обійшло жодну з українських родин. Є свої сторінки історії цієї війни і у ваших родинах. А чи знаєте ви про них? Чи пам'ятаєте подвиг своїх пращурів? Збережіть і передайте наступним поколінням пам'ять про героїв, які віддали своє життя і продовжують боронити нашу землю ціною власних життів та здоров'я!

 










30.04

Доброго дня.

Сьогодні тема нашої години спілкування

"Надзвичайні ситуації та вихід з них"


29.04

Тиждень безпеки життєдіяльності

Година спілкування на тему:

 Цінність твого життя — в твоїх руках



Бережіть себе!!!




31 березня

Правила поведінки під час канікул



29.01

Класна година

"Бути здоровим -престижно!"





22.01

Бесіда з безпеки життєдіяьності

Класна година до Дня Соборності
«Соборна мати Україна, одна для всіх як оберіг!»
Це свято відзначаємо щороку в день проголошення Акту возз'єднання Української Народної Республіки й Західно-Української Народної Республіки, що відбулося в 1919 році. Офіційно в Україні День Соборності відзначається з 1999 року.






15.01

Бесіда з безпеки життєдіяьності


Класна година до дня визволення Кіровоградщини від нацистських загарбників                                                                 
Історичний екскурс до дня визволення Кіровоградщини від нацистських загарбників
(за матеріалами наукових співробітників Кіровоградської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Є. Маланюка)



13 листопада 2020 р. 

Тема виховної години: 

День української писемності і мови

https://padlet.com/yanevainna2017/Bookmarks 



16.10.2020 Р.

Тема виховної години: 
«А ми тую козацькую славу збережемо!»

14 жовтня - День захисника України. Це свято, яке увібрало в себе доблесть і героїзм усіх поколінь нашого народу, оборонців та визволителів рідної землі. У цей світлий день ми відзначаємо також День Українського козацтва, День УПА та свято Покрови Пресвятої Богородиці. Тож бажаю Вам усім щастя, сімейного затишку, козацького здоров'я, невичерпної енергії та миру! Хай Матір Божа оберігає Вас своїм покровом, й жодне горе й нещастя на землі не торкнеться Вас!

Перегляньте відео "З днем захисника України"








Відеопрезентація, в якій розповідається

про Запорізьких козаків


Перевіримо знання!


Пам’ятайте про тих, що безвісті пропали,
Пам’ятайте про тих, що не встали, як впали.
Пам’ятайте про тих, що згоріли як зорі,-
Такі чисті і чесні, як повітря прозоре.
Пам’ятайте про тих, що за правду повстали,
Пам’ятайте про тих, що лягли на заставах.
Пам’ятайте про тих, що стрибали під танки…
Є в місцях невідомих невідомі останки.
Є в лісах, є у горах, і є під горою –
Менше в світі могил, ніж безсмертних героїв.
Пам’ятайте про них і у праці, і в пісні –
Хай відомими стануть всі герої безвісні
.





  • Зворотній зв'язок:
  • розкажіть про свій емоційний стан під час уроку і в його кінці; що нового ви дізналися? які причини цього?
  • Чекаю на ваші коментарі

 

Немає коментарів:

Дописати коментар