Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5-Б клас Зарубіжна література

 

Читання – це віконце, через яке діти бачать, пізнають світ і самих себе.
                                                              Василь Сухомлинський

📘 👈 ПІДРУЧНИК




30 квітня
Добрий день, діти . Пропоную вам кілька завдань за твором Е. Портер "Полліанна"

Метод сторітелінг

Від імені головної героїні розкажіть про перші враження від зустрічі з тіткою та від своєї кімнати.

 Гра «Фанти»

Щоб вам було радісно так,  як і Полліанні у дитинстві, хочу навчити вас грати у гру «Фанти»

- Хто у творі найчастіше вживає словосполучення «я рада»?

- Що вам відомо про Полліанну?

- Що ви дізналися про її сім’ю?

- Скільки років Полліанні?

-  На честь кого мати назвала дівчинку?

- Чи гарна дівчинка?

- В якій родині виховувалася Полліанна?

- Чому вона була вимушена покинути рідну домівку?

- Як відчувала себе Полліанна на новому місці?

- Як називалася гра, у яку навчив гратись дівчинку її тато?

 

Вправа «Мозковий штурм».

 На аркуші вертикально записуємо «Полліанна». Шляхом вільного висловлювання запишіть ті слова, що асоціюються у вас із Полліанною, що починаються з літер «п», «о», «л», «л», «і», «а», «н», «н», «а». Це можуть бути іменники, прикметники та дієслова.

Приклад асоціації:

П

О

Л

Л

 І

А

Н

Н -

А – 




Полліанна


Запрошую на урок 16 квітня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/82742370281?pwd=ZZhnSRHa59WCBB12QoB7LU4bUzWTM1.1

ідентифікатор конференції: 827 4237 0281
Код доступу: 8Gvhwm


"Полліанна"




Запрошую на урок 2 квітня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/86864485943?pwd=H8KlvzR6f6KbPRDQaCS45Nwf3daKnn.1

ідентифікатор конференції: 868 6448 5943
Код доступу: 1


Інтерактивні управи "Лускунчик"






12 березня

Тема:   Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776-1822).  «Лускунчик і Мишачий король»

Добрий день.  Діти, ознайомтеся із життєписом письменника Ернста Гофмана та його твором.



Зміст казки "Лускунчик" тут




29.02
Для Гасаненка Давида
 Завдання треба виконати протягом тижня і надіслати вчителю.

Тестові завдання із теми «Слухаємо голоси природи»

Дайте відповіді на тестові запитання.

1. Редьярд Кіплінг – це письменник        Англійський Індійський Канадський

2 Назва збірки , до якої увійшла повість "Мауглі"

А "Книга тварин і рослин" Б "Книга джунглів        

У "Книга природи"

3 Хто і де знайшов Мауглі?

А Тигр Шер-хан біля річки 

Б Вовчиця Ракші під час полювання 

У Вовк під кущем у джунглях 

Г Табакі, коли шпоривши всюди

4 Хто приймає рішення на Скелі заради?

А Тільки ватажок вовчої зграї Б Тільки прийомні вовки - батьки

5.Назвіть героїв, які стали на захист Мауглі на Скелі Радіо

А Багіра Б Шерхан В Акела Г Балу Д Табакі

6 Що сказав Балу на захист Мауглі на Скелі Ради?

А Людське дитинча не може жити з вовками 

Б Людське дитинча треба віддати Шер-хану 

У Людському дитинчі не завдати шкоди, і я навчу його законам джунглів

7 Чим займався Балу у джунглях?

А спавши весь день, бо був лінивим 

Б Навчав вовченят законів джунглів 

У Полював за дикими пчелами 

Г виховував Мауглі 

Бродивши по джунглях у пошуках їжі

8 Назвати прийомних батьків Мауглі

А Акела б Вовк у Ракші г Багірв д Балу

9 Чому бандарлоги вкрали Мауглі?

А Хотіли, щоб він навчив їх сплітати гілки для захисту від дощів і вітру 

Б Хотіли з ним полювати разом на Каа 

У Хотілі навчити "беззаконню мавпячого племені"

10 Який вислів був законом джунглів?

А " "Мі всі брати: ти і я" 

Б "Мі з тобою однієї крові: ти і я" 

У "Ми з тобою друзі джунглів: ти і я"

11 Яка головна думка повісті "Мауглі"?

А Уславлення сили людського розуму 

Б Якщо звірі і вихували людину, то все одно її місце серед людей 

В Уславлення краси джунглів та її мешканців

12 Сетон-Томпсон - це письменник

А Канадський     Б  Американський   В     Англійський   Г  Індійський

13 Снап- це ...

А Цуценя з кличкою       Б  Ім"я господаря  

В Ім" я друга, що надіслав посилку     Г Ім" я одного з фермерів Мендози

14 Чи переміг Снап вовка у останній сутичці?

А Ні, вовк був сильніший і вбив Снапа 

Б Ні, Снап злякався вовка і втік 

В Так, Снап переміг, але загинув сам, бо на його тілі були дві глибокі рани

15 Яка тема оповідання Сетона- Томпсона "Снап"?

А про дружбу людини і хороброго бультер’єра 

Б Про дружбу господаря з фермерами Мендози 

В Про полювання фермерів та гончих собак на вовчу зграю

16 Чому вчить оповідання " Снап" ?

А Вчить любити і берегти природу і все живе 

Б Вчить полювати на вовків 

В Вчить розрізняти поведінку різних порід собак під час полювання




Запрошую на урок 27 лютого о 13.00




Запрошую на урок 6 лютого о 13.00

Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/76889955528?pwd=oKdabGrMZ0N7i4ZtOhAwMGbjE8iXOh.1

ідентифікатор конференціі: 768 8995 5528
Код доступа: 1




Запрошую на урок 30 січня о 13.00

Війти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/71173298594?pwd=BPEqAukXZ8i2kazWJJof77v7tRoxyU.1

ідентифікатор конференціі: 711 7329 8594
Код доступу: 1





Запрошую на урок 19 грудня о 13.00


Війти Zoom Конференція
https://us05web.zoom.us/j/86237313578?pwd=S8q1XsOQ6tbEZCFgybAeoY5YsE00ub.1

ідентифікатор конференціі: 862 3731 3578
Код доступа: 1

19.12

Для Гасаненка Давида

Діагностувальна робота

«Літературні казки світу»

Дайте відповіді на запропоновані завдання та надішліть учителю на вайбер.


1.             Що за птах зустрівся Герді по шляху і став розповідати їй про Кая і принцесу?

 А. ворон  Б. голуб В. соловей Г. павич


2.             На чому перебралася Герда від свого міста до старенької?

А. сани Б. лижі В. човен Г.велосипед


 3. Хто знайшов Хлопчика-Зірку в лісі?

  А. Вовки Б. Ведмеді В.Дроворуби Г. Мати


  4. Хто допоміг Хлопчику-Зірці виконати завдання чаклуна?

А. мати Б. Дроворуб В. Заєць Г. Білка


5. Який за рахунком Чарлі знайшов квиток?

А. другий Б. третій В. четвертий Г. п’ятий


6. На чому рухалися герої наприкінці твору «Чарлі і шоколадна фабрика»?

А. колісниця Б. ліфт В. лижі Г. човен


7. Встанови відповідність між твором і персонажами.

1. «Чарлі і шоколадка фабрика»

2. «Хлопчик-Зірка»

3. «Снігова Королева»

А. жербачка

Б. Герда

В. Майк Тіві

8. Уяви, що ти можеш попередити про небезпеку одного з героїв вивчених творів. Напиши коротке повідомлення. Поясни свій вибір героя.

Виконайте одне на вибір завдання. Дайте повну і змістовну відповідь.

9. Уявіть, що вам запропонували написати продовження історії про Чарлі, то яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що зробив би для інших?

10. Через які випробування довелося пройти Хлопчику – Зірці, щоб повернути собі колишню вроду? Які нові якості з’явилися в героя. Чи однаково ви сприймаєте героя казки на початку і в кінці твору?

11.Поясніть як у творі «Снігова Королева» протиставляється добро і зло. Які герої є уособленням зла, а які добра? Що перемагає у цій казці?

 




Запрошую на урок 5 грудня о 13.00

Войти Zoom Конференция
https://us05web.zoom.us/j/83875772998?pwd=lbPCg6DaSbLDcz6oUL8fp3QIXw38tE.1

Идентификатор конференции: 838 7577 2998
Код доступа: 1





Для учнів 5-Б класу (урок 7 листопада)
Тема: Оскар Вайлд. «Хлопчик-Зірка». Цікаві факти з життя і творчості письменника. Знайомство зі змістом казки

Подивіться на портрет письменника. Привабливий, по моді одягнений молодий чоловік, справжній англійський денді. Народився Оскар Уайльд в 1854 р. у Дубліні, в родині відомого ірландського хірурга та англійки-поетеси. Він отримав блискучу освіту. Вчився в Дублінському коледжі, в 1879 р. закінчив Оксфордський університет, подорожував по Італії та Греції. Був визнаним законодавцем моди, але головна його риса - вміння вести бесіду. Він сяяв і дивував вищий світ вишуканим неповторним стилем, манерою, мисленням, мовою, гострим дотепним словом. Аристократичний Лондон намагався вторити йому.

З ним охоче спілкувалися різні люди і відзначали надзвичайну комунікабельність, а головне - уміння слухати і розповідати. Те, що про нього говорили і писали газетярі, викликало захоплення публіки: «Принц парадокса», «Майстер красномовства», «Апологет краси», «Король життя», «Підкорювач духовних вершин». Це зірковий Оскар Уайльд!

Проте дотепник і жартівник зазнав у своєму житті найвищого злету і найбільшого падіння. Відомий поет, блискучий драматург і багатий аристократ був засуджений за «непристойну поведінку» і провів два роки у в’язниці, а майно його без усяких сумлінь розтягли кредитори. Ім’я нещодавнього кумира було зганьблено, навіть згадка про Оскара Уайльда в манірному англійському суспільстві вважалася непристойною. За три роки після повернення з в’язниці витончений естет, зірковий Оскар помер у безпросвітних злиднях і цілковитій самотності. Однак стражі моральних устоїв не змогли викреслити з літератури ім’я автора казок «Щасливий принц», «Соловей і троянда», «Велетень-егоїст», «Молодий король», «Кентервільський привид», «Хлопчик-зірка».

Перегляньте відео


Домашнє завдання: Ознайомиться із змістом казки "Хлопчик-зірка"



Запрошую учнів 5-Б класу на урок 24 жовтня о 13.00








Запрошую учнів  5-Б  класу на урок  10 жовтня о 13.00






Запрошую учнів 5-Б класу на урок 26 вересня о 13.00

Увійти Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/75460456509?pwd=6kTTcDSg6bHXIpZ9WNFEio1wPMhz8X.1

ідентифікатор конференції: 754 6045 6509
Код доступу: 1


 запрошую учнів 5-Б класу на урок 12 вересня о 13.00

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/79379927860?pwd=8t4CSbZOLpmPVEynIh8xYJvcvmPtvT.1

ідентифікатор конференції: 793 7992 7860
Код доступу: 1



Немає коментарів:

Дописати коментар