на 21.12
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми "Вступ. Билини і балади"
1. Яка головна думка билини «Ілля Муромець і
Соловей-Розбійник?
А) захоплення
коханням, щирістю, добротою;
Б) уславлення
героїзму, подвигів, перемог;
В) захоплення
надзвичайними можливостями людини;
Г) уславлення
мужності, хоробрості, сили.
2. Яке запитання
поставив Король Лір своїм дочкам?
А) чи готові вони
вийти заміж за його вибором;
Б) як вони будуть
правити королівством після його смерті;
В) що кожна може
зробити для нього на підтвердження своєї любові;
Г) що кожній
необхідно в житті для щастя.
3. Яка ідея
балади «Як Робін Гуд став розбійником»?
А) ідея свободи,
служіння народу, хоробрості, справедливості;
Б) ідея вірності в
коханні та дружбі;
В) ідея свободи,
служіння своєму королю, честі, доблесті;
Г) ідея прагнення до
ідеалу, лідерства.
4. Чому лицар
Делорж кинув рукавичку в лице дами Кунігунди?
А) бо вона не
відповіла взаємністю на його почуття;
Б) бо вона не оцінила
його героїчний подвиг;
В) бо вона повела
себе негарно, необдумливо та егоїстично;
Г) бо вона погано та
жорстоко відносилася до своїх служниць.
5. Встановити
відповідність між термінами та їхніми значеннями:
1.
оригінал 2. переклад
3. переспів 4. билина
5. фольклорна балада
6. літературна балада
7. гіпербола 8. символ
А. давньоруська
епічна пісня, що розповідає про героїчні звершення легендарних богатирів;
Б. художній образ,
якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення;
В. невеликий за
обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи
соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною
розв’язкою, складений народом;
Г. авторський твір;
Д. художній прийом,
що ґрунтується на перебільшенні певних властивостей зображуваного героя,
предмета чи явища;
Е. відтворення тексту
іншою мовою;
Ж. невеликий за
обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи
соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною
розв’язкою, написаний автором;
З. вірш, написаний за
мотивами іншого поетичного твору.
6. Які гіперболи використано в билині «Ілля
Муромець та Соловей-Розбійник»?
7. Дібрати по 4
прикметника до образів лицаря Делоржа та дами Кунігунди з балади Й. Шиллера «Рукавичка»
8. Розповісти прокомпозицію
балади «Як Робін Гуд став розбійником».
Немає коментарів:
Дописати коментар