Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Махно_інформатика

12.11.2024

Час: 12 листопада 2024 12:45 
Конференція
https://us04web.zoom.us/j/76912597353?pwd=fZw2aCPXGGmsB5MAXG2tnhSsJRXtEF.1

Ідентифікатор конференції: 769 1259 7353
Код: 1111

Урок. Пошук та генерування зображень в Інтернеті.

Практична робота
Частина 1. Пошук зображень 

1. Створіть папку на своєму Google 👉 диску «Ваше прізвище та ім’я». У власній папці створіть папку Зображення.
2. Знайдіть та завантажте по 3 зображень з кожного сервісу.
3. Завантажте Ваші зображення у свою папку "Зображення".
4. Надайте доступ Вашій вчительці/Вашому вчителеві.

Сервіси:

 https://unsplash.com/

 https://stock.adobe.com/ua

 https://pixabay.com/

Потрібно авторизуватися за допомогою свого облікового запису Google

Частина 2. Генеруємо зображення за допомогою нейромережі dreamstudio.ai

 1) Авторизуватися за допомогою облікового запису Google https://beta.dreamstudio.ai/  або https://craiyon.com/

2) Сформулюйте промт (якщо є потреба - використайте Google перекладач)

3) Оберіть різні стилі згенерованих зображень

4) Завантажте 5 зображень згенерованих за допомогою цієї нейромережі

5) Завантажте в свою папку на Google диску (в окрему папку з допомогою нейромережі)

Ukrainian girl with yellow-blue fl owers and ukrainian symbols




29.10.2024
Урок 2. Хмарні сервіси. Рівні доступу до мережевих документів.


 Zoom Конференція
https://us04web.zoom.us/j/76516394515?pwd=maWyea0uXXJAayOm85rnnZi7SFBWKP.1

Ідентифікатор конференції: 765 1639 4515
Код: 1111


Перегляньте презентацію

Практична робота

Документ 1 7-А
Документ 2 7-А






09.04.2024

Тема: Підготовка вхідних даних та тестування програм. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.

Перегляньте презентацію і створіть проєкт. 

Збережіть проєкт.




26.04.2023
Тема уроку: Растрові і векторін зображення, їх об'єкти і властивості
Виконай вправи. 
Вправа 1

 
Вправа 2


Вправа 3


Д/з § 28 прочитати, ст. 148 



22.02.2023 р.
Урок на тему: Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.

Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:

Виконайте практичне завдання. Перейдіть за 
посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"

Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність



08.02.2023 р.
Тема: Форматування таблиць та графічних зображень у текстових документах.
 

Практична робота.
Створіть документ за зразком:
Наберіть текст, створіть таблицю, вставте зображення та створіть список.


Заготовки до практичної роботи.
          

 






Тема: Інформатика
Время: 30 листопада 09:40 

Підключення за посиланням

Ідентифікатор : 744 8124 1956
Код : 1111




02.11.2022 р.
Тема: Браузери, їх призначення, використання та налаштування. Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. Критичне оцінювання інформації.

1. Перегляньте презентації
Д/З. Прочитайте параграф 9-10 ст. 45-52






Виконайте вправи на комп'ютері чи телефоні
Вправа 3


19.10.2022 р.

Тема: Поняття комп’ютерної мережі Локальна мережа, використання мережевих ресурсів

Д/З Спробуй з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/

1. Опрацюйте презентацію

2. Виконайте вправи
Вправа 1

Вправа 2


13.05.2022 р.
1. Опрацюйте зміст теми «Розв’язування задач із використанням моделювання» за підручником (стор.86-89)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html



2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створення моделі руху спрайта Рудого кота, який малюватиме (стор. 88-89 за підручником)


3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу.
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Знайдіть слова, пов'язані зі програмою Скретч.


29.04.2022

1. Опрацюйте зміст теми «Математичні моделі»

2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створення моделі руху спрайта Рудого кота, який малюватиме квадрат (стор. 82-85 за підручником)


 


3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Виконайте завдання:



15.04.2022
1. Опрацюйте зміст теми «Дії об’єктів»



2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: керування діями об’єкта в проекті «Невгамовний Динозавр» (стор. 80-81 за підручником)
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 


1. Опрацюйте зміст теми «Складові частини об’єктів»




2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створіть графічний об’єкт «Пінгвін» 
 

3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Закріпимо




1. Опрацюйте зміст презентації «Створення проєкту у середовищі Скретч»
 
 
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (див. у презентації)
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!



01.04.2022р.

Урок: Редактор комп'ютерних презентацій. Створюємо навчальний проєкт.

1. Повторюємо редактор презентацій. 

Перегляньте  відео та пригадайте основні елементи вікна редактора презентацій.


2. Працюємо за комп'ютером
Сьогодні ти створиш комп'ютерну презентацію "Мій рідний край", знайшовши цікаву текстову та графічну інформацію про свій рідний край в Інтернеті. Це може бути інформація з історії рідного краю, відомі особистості рідного краю або природа рідного краю.
3.. Збережи презентацію та відправ на електронну адресу вчителя bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
4.
Виконайте вправу



18.03.2022р.

Урок: Класифікація об'єктів за певними властивостями.

1. Перегляньте відео урок


2. Працюємо за комп'ютером.

    Сьогодні в графічному редакторі "Скретч " ти намалюєш літак. Посилання на онлайн середовище 👉 SCRATCH

Алгоритм подано в графічному вигляді.




Відео інструкція


Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителя bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Виконайте вправи

Немає коментарів:

Дописати коментар