01.11.2022
Тема:Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів.
Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Тетяна Каменецька
27.10.2022
Тема:Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником.
Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Тетяна Каменецька
25.10.2022
Тема:Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.
Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Тетяна Каменецька
20.10.2022
Тема:Наголос. Наголошування слів.Загальне поняття про орфограму. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом.
Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Тетяна Каменецька
18.10.2022
Тема:Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова.
Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Тетяна Каменецька
31.05.2022
Тема: Письмо. Підсумковий урок за рік.
Пограйся.
Запиши побажання друзям на літо.
30.05.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Пограйся.
Спиши.
Запиши під диктовку.
27.05.2022
Тема: Розрізняю слова-назви дій.
Пограйся:
Пограйся з мамою, друзями: по черзі називайте слова-дії. Хто виграє?
Спиши з букварика останні три рядочки зі сторінки 101.
23.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Розрізняю слова-назви предметів, які відповідають на питання хто? що?
Попрацюй з вчителем.
Пограйся і закріпи почуте.
20.05.2022
На що веселка схожа за формою?
Які емоції викликає?
Хто її створює?
Як часто можна спостерігати таку красу природи?
Спробуй назвати кольори веселки.
Якби барви райдуги були живими істотами, вони були б кращими друзями. Адже всі кольори завжди з’являються разом, вони надзвичайно слухняні – ніколи не змінюють послідовності, завжди приходять за певних умов (коли під час дощу світить сонце).
Перевір свої знання.
Назви по порядку дні тижня напам'ять.
Весняна каліграфічна хвилика:
Спиши з букварика перші чотири рядочка віршика зі сторінки 92.
13.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Попрацюй з вчителем.
Пограйся.
Запиши під диктовку.
09.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами./ Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Пограйся:
Спиши з букварика зі сторінки 87 останні три речення казки.
Запиши під диктовку:
06.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Запис слів та речень під диктовку.
Пограйся.
Запиши диктант.
Перевір і надішли.
02.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень.
Пограйся:
Спиши з букварика чотири рядки вірша зі ст. 76
Алфавіт- одна сім'я,
поміж букв була і "Я".
Там, де друзі всі рядком,-
Їхні справи йдуть ладком.
29.04.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Подивись і попрацюй.
Пограйся.Запиши під диктовку.
26.04.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Переглянь відео та попрацюй.
25.04.2022
Письмо. Тема: Розвиток мовлення. Вчуся знаходити спільні та відмінні ознаки в різних предметах.
Переглянь відео.
Опиши словами свою улюблену іграшку. Яка вона?
Намалюй її.
22.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Написання слів із буквосполученням Дж, дж. Аналіз звукового складу слів. Письмо речення.
Переглянь і попрацюй.
Спиши чотири нижні рядки з вірша "Джміль" на ст 68 букваря.
19.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Переглянь та попрацюй.
Спробуй записати диктант.
13.04.2022
Тема: ПИСЬМО Рукописна мала буква ф. Відривне поєднання складників малої букви ф. Списування речення з друкованого тексту.
Попрацюй з відео.
Спиши з букварика перші два речення зі сторінки 63.
11.04.2022
Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Щ. Порівняння рукописних великих букв Ш, Ц, Щ. Складання і записування речень.
Пропиши в зошиті з друкованою основою сторінку з буквою Щ.
05.04.2022
Тема: Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Поділ слова на склади при переносі.
Попрацюй з відео.
04.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ Т.Г. Шевченко. Тече вода з-під явора. Леся Українка. «Вишеньки». Напам’ять.
Переглянь відео.
Спробуйте завчити вірш напам.ять.
31.03.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Закріплення букви Ї,ї її звукового значення.
Попрацюйте за буквариком та відеоматеріалом.
Переглянь з букваря відео за штрихкодом ст. 52.
31.03.2022
Тема: ПИСЬМО. Рукописна мала буква ї. Порівняння рукописних малих букв и, і, ї. Один предмет – багато предметів (однина і множина). Списування речення з друкованого тексту.
Переглянь відео та попрацюй за ним.
Спиши з букварика в робочий зошит перші три речення зі сторінки 52.
29.03.2020
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.
Переглянь і пограйся.
Пропиши сторіночку друкованого зошита з маленькою буквою ї.
28.03.2022
Тема : ЧИТАННЯ Звуки [і], [йі], позначення їх буквою Ї, ї.
Послухай, попрацюй, пограйся:
Почитай букварик на ст. 50-51.
24.03.2022
Читання. Тема: Закріплення букви Є,є її звукового значення.
Послухай і попрацюй.
Почитай букварик на ст. 46-47.
25.03.2022
Письмо. Тема: Відривне поєднання складників великої букви Є. Складання та записування речень.
Попрацюй з відеоматеріалом, а потім з друкованим зошитом.
21.03.2022
Читання. Тема: Звуки [е], [йе], позначення їх буквою Є, є.
Послухай і попрацюй.
Немає коментарів:
Дописати коментар