- внутрішні різносторонні кути рівні;
- відповідні кути рівні;
- сума односторонніх кутів дорівнює
180°.
14.05.Координатна площина.
Французький філософ і математик Рене Декарт
Для будь-якої точки знаходять дві координати
09.05.Координатна площина.
№1547,1561
07.05.Перпендикулярні і паралельні прямі
Цей запис читають так: «Пряма AB паралельна прямій CD».
Інший спосіб для запису паралельних прямих — a || b.
02.05.Перпендикулярні і паралельні прямі.
Дві прямі, що перетинаються під прямим кутом, називаються перпендикулярними.
Запам'чтай основні поняття. Виконай вправи №1513,1517
30.04. Контрольна робота
1. Спростіть вираз: 2а∙2b (1бал)
2. Розкрийте дужки: 3(2а-6) (1бал)
3. Зведіть подібні доданки: 10-5b-12+5b (1бал)
4. Винесіть за дужки спільний множник: 1,3а+1,3n (1бал)
5.Розв'яжіть рівняння: 9х-14=4 (1бал)
6.Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки: 12х-(3х+6) (1бал)
7. Спростіть вираз : -3,5(4а-2b)+2,4(3а-5,2b) (2 бали)
8. Розв'яжіть рівняння : 0,5(3х-5)=8-0,4(6-2,5х) (2 бали)
9. Розв'яжіть задачу склавши рівняння:
Автобус і легковий автомобіль, швидкість якого на 19 км/год більша від швидкості автобуса, виїхали одночасно назустріч одне одному із двох міст, відстань між якими складає 477 км. Визначте швидкості автобуса та легкового автомобіля якщо відомо, що вони зустрілися через 3 год після виїзду. (2 бали)
23.04.Застосування рівнянь до розв’язування задач на рівність двох величин
Д/з. Вивчати § 30 , виконати №1255,1463
18.04. Рівняння. Основні властивості рівнянь.
Переглянь відео:
Виконай: №1432
16.04.Вирази та їх спрощення.
Виконай № 1404, 1406
11.04. Контрольна робота
Множення та ділення раціональних чисел
- Обчисли:
а) – 16 · 0,5; б) – 7,5 · ( - 1); в) · ( - 0,8 );
г) – 3,7 · 0,01; д) – 4 · ( - 5 ); е) – 22,8 : ( - 0,38);
ж) - : 0,6; і) – 1 : 0,2; к) – 8 : ( - 1 ).
2. Розв’яжи рівняння:
а) – 2,5 ( 5,7 – х ) = 0;
б) х : = - 1 ; в) – х : ( - 2,4 ) = 3,05;
3. Знайди значення виразів:
б) 9 : 19 – 12,7 : ( - 10 ) + 11 : 14
09.04. Ділення раціональних чисел.
Пам'ятай головне!
2-4.04. Множення раціональних чисел
Запам'ятай правило!
- перемножити модулі цих чисел;
- перед отриманим числом поставити знак
«−».
Щоб перемножити два від'ємні числа, потрібно перемножити їхні модулі.
№1302,1304
19.03.Віднімання раціональних чисел.
Різницею раціональних чисел a і b називають таке число x, яке в сумі із числом b дає число a. Щоб від одного числа відняти друге, достатньо до зменшуваного додати число, протилежне від'ємнику: a − b = a + ( − b ) , або a − ( − b ) = a + b .
Виконуємо № 1203,1221
14.03. Додавання раціональних чисел.
Повторюємо правило додавання раціональних чисел. Виконуємо №1163, 1170
12.03.Додавання раціональних чисел.
Запам'ятай! Щоб знайти суму двох чисел з різними знаками, потрібно:знайти модулі доданків;із більшого модуля відняти менший модуль;перед отриманим числом поставити знак того з доданків, модуль якого більший. Сума протилежних раціональних чисел дорівнює нулю-5+5=07+(-7)=0
Виконай: № 1133, 1142
07.03.Раціональні числа.
Запам'ятай!
Цілі числа (додатні і від'ємні), дробові числа (додатні і від'ємні) та число 0 називають раціональними числами.
15.02. Перетворення звичайного дробу в десятковий. Періодичні дроби.
№561,570
13.02 Перетворення звичайного дробу в десятковий.
№559
30.01. Ділення дробів.
Правило!
25.01. Множення дробів.
Переглянь відео.
Запам'ятай правило:
- знайти добуток чисельників і добуток знаменників;
- перший добуток записати чисельником, а другий — знаменником.
23.01. Множення дробів.
Время: 23 янв. 2024 11:15 AM Europe/Kyiv
https://us04web.zoom.us/j/75513015551?pwd=PRRmMFJ82ReVCLbcmPw9QgmjxUbe5E.1
755 1301 5551
Код доступа: 1CGag1
Д/з № 434,436
21.12.Додавання і віднімання мішаних чисел.
Онлайн урок о 11.15
https://us04web.zoom.us/j/3236928986?pwd=uMmakuYMzOe3XhlHn4bJbLLPMbR24e.1
323 692 8986
0701
Виконуємо. № 389(1,4,7), 391(1,3,5), 395
Д/з № 396
19.12.Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
Онлайн урок о 9.30
https://us04web.zoom.us/j/3236928986?pwd=uMmakuYMzOe3XhlHn4bJbLLPMbR24e.1
323 692 8986
0701
14.12.Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
Онлайн урок о 11.15.
https://us04web.zoom.us/j/3236928986?pwd=uMmakuYMzOe3XhlHn4bJbLLPMbR24e.1
323 692 8986
0701
Щоб звести дроби до найменшого спільного знаменника, треба:
1) знайти найменший спільний знаменник даних дробів (найменше спільне кратне знаменників, НСК);
2) знайти додаткові множники для кожного з дробів, поділивши спільний знаменник на знаменники даних дробів;
3) помножити чисельник і знаменник кожного дробу на його додатковий множник.
№ 379,389,391
Д/з № 390
12.12.Додавання дробів з різними знаменниками.
Онлайн урок о 9.40.
https://us04web.zoom.us/j/3236928986?pwd=uMmakuYMzOe3XhlHn4bJbLLPMbR24e.1
323 692 8986
0701
Продовуємо розв'язувати вправи на додавання та віднімання дробів з різними знаменниками.
Виконуємо на уроці: № 373, 381.
Домашнє завдання: № 382
5-7.12. Додавання дробів з різними знаменниками.
Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники, а знаменник залишити той самий:
Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від'ємника, а знаменник залишити той самий:
Щоб звести дроби до найменшого спільного знаменника, треба:
1) знайти найменший спільний знаменник даних дробів (найменше спільне кратне знаменників, НСК);
2) знайти додаткові множники для кожного з дробів, поділивши спільний знаменник на знаменники даних дробів;
3) помножити чисельник і знаменник кожного дробу на його додатковий множник.
Онлайн урок о 11.15.
Ідентифікатор конференції: 719 3413 7573
Код доступу: 8jaJJK
Виконуємо разом № 371, 373,375
Д/З №372
21-23.11. Зведення дробів до спільного знаменника.
Немає коментарів:
Дописати коментар