Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Задорожній Історія

08.05.25

Доброго дня, Володимире!

 Тема уроку з  історії України 

"Імперський наступ на автономію Гетьманщини. 

Ліквідація гетьманства та козацького устрою в Україні"

1. Переглянь уважно відео, опрацюй параграф 28 та виконай письмово  наступні завдання:

- запиши у зошит ім'я та прізвище останнього гетьмана України та роки його правління;

- запиши у зошит ім'я та прізвище останнього кошового отамана Запорозької Січі;

- запиши у зошит дату ліквідації Запорозької Січі;

- якими були причини й наслідки ліквідації царським урядом гетьманства та козацького устрою в Україні?



20.03.25

Доброго дня, Володимире!

Сьогодні тема уроку з всесвітньої історії 

"Московське царство. Проголошення Російської імперії"

1. Переглянь уважно запропоноване відео та запиши у зошит дату проголошення Російської імперії.



2. Прочитай параграф 16. Виконай завдання 1-5 (варіант І) на стор. 121

Час: 20 мар. 2025 11:20 AM Київ

Приєднатися до конференції Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86823768793?pwd=lRFFwrrkFNR26MRLYaE2dfEFPZGEC4.1

Ідентифікатор конференції: 868 2376 8793

Код доступу: 2003




20.02.25

Доброго дня, Володимире!

Сьогодні тема уроку з всесвітньої історії 

"Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин"

1. Переглянь уважно запропоноване відео та запиши у зошит дату початку та закінчення війни.


2. Опрацюй параграф 13, розглянь схему  на стор. 96 та дай відповіді на запитання:

- Чому розпочалася війна?

- Які держави брали участь у війні?

3. Прочитай п. 5 параграфа (стор. 100-101) та запиши у зошит результати війни.

Незалежність яких держав було визнано за результатами Вестфальського мирного договору?



Доброго дня Володимир 


До твоєї уваги урок з теми: залізний вік на території України

Дата 02.03

Переглянути відео




Доброго дня Володимир 

До твоєї уваги урок з теми: 

Практичне заняття: Спарта. Побут та виховання спартанців.

Переглянути відео

Зробити таблицю порівняння Афін та Спарти



Доброго дня Володимир

До твоєї уваги  відеоурок з теми: Організація влади в Стародавньому Єгипті

Дата :27.10

Опрацювати параграф 12



 Доброго дня Володимир

До твоєї уваги  відеоурок з теми: Природа і населення Стародавнього Єгипту

Опрацювати параграф 11,завдання 1 письмово



Доброго дня Володимир

До твоєї уваги контольна робота

Завдання відправляй на електронну адресу vadiknwa@gmail.com

1. Найдавніше минуле людства вивчає:

а) історія стародавнього світу;                                 б) історія середніх віків;

в) нова історія;                                                            г) новітня історія.

2. Першими заняттями найдавнішої людини були:

а) збиральництво, полювання;                               б) скотарство, збиральництво;

                                         в) полювання, землеробство.

3. Групи первісних людейперші колективи - мали назву:

а) стадо;                                        б) держава;                                в) клас.   

4. Назва «кам’яний вік» виникла через те, що:

а) люди їли сире м’ясо і мали шкіру;                 б) люди жили в печерах і в степу;

                                     в) люди робили знаряддя праці з каменю.

5. Віра людей в надприродні сили, у богів називається:

а)   реакція;                                      б) релігія;                                      в) ремесло.

6. Упродовж яких століть існувала трипільська культура?

а) VI — перша половина V тис. до н. е.;  

б) IV — перша половина III тис. до н. е.;

в) друга половина III—II тис. до н. е.;

7. Першим винайшов залишки трипільської культури:

а) В. Хвойка;                                  б) Г. Шліман;                                 в) Саутуолі.

8. В Україні на Закарпатті були знайдені залишки найдавнішої людини біля селища:

а)  Коблево;                                    б) Королеве;                                  в) Косарі.

 

 

РІВЕНЬ ІІ (1 бал за правильну відповідь, найбільша кількість балів-5)

1. Розташуйте в хронологічній послідовності появу видів людини на землі, зазначивши відповідний номер у клітинці.

Кроманьйонець

 

Австралопітек

 

«Людина вміла»

 

Неандерталець

 

 

 

2.Установіть відповідність:

2017 р.                                                                               X ст. до н. е.

901 р. до н.е.                                                                     ХХІ ст.

1496 р.                                                                               VIII ст. до н. е.

743 р. до н. е.                                                                    XV ст.

 

3. Продовжте  речення:

До привласнюючих форм господарства відносяться

___________________________________,________________________________,_____________________________.

До відтворюючих  форм господарства відносять ______________________________,____________________________________.

4. Дайте визначення поняттям:

Історія-…………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................

Археологічна культура 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

5. Які теорії походження людини ви знаєте?

____________________________________________;

____________________________________________;

____________________________________________.

Рівень ІІІ

Розвяжіть задачі:  (1,5 бали одна задача, найбільша кількість балів – 3.)

1. Філософ Арістотель жив у 384-322 рр. до н.е., математик і фізик Архімед –

у 285-212 рр. до н.е. Хто з цих славетних людей жив раніше?

Відповідь:

2. У 395 р. Римська імперія розділилася на Західну і Східну. Скільки років

тому це відбулося?

Відповідь:

Немає коментарів:

Дописати коментар